De auto moet dan Brits zijn, maar de dame in kwestie mag wel Italiaans zijn, trouwens.quote:
Heb je daar geen digitale versie van?quote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm..mijn afstudeerverslag: bewaren of weggooien?
Tuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je daar geen digitale versie van?
Dat heb ik ook wel eens hoorquote:Op zondag 12 december 2010 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Op zich wel leuk pee, slodderpee zijn. Jammer genoeg ben ik zo opruimerig en georganiseerd dat ik wel eens iets weggooi waarvan ik later dacht, shit bewaar toch eens iets wat langer muts
quote:De port met de blue stilton in portkaas is zálig mensen
Je wilt gewoon een gewillig mokkeltje op de bijrijders stoelquote:Op zondag 12 december 2010 17:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De auto moet dan Brits zijn, maar de dame in kwestie mag wel Italiaans zijn, trouwens.
Wie gooit z'n scriptie nou weg?quote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm..mijn afstudeerverslag: bewaren of weggooien?
Ik? Ik heb de PDF's nogquote:Op zondag 12 december 2010 17:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wie gooit z'n scriptie nou weg?
Met een paar flessen wijn krijg ik elke vrouw gewilligquote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een gewillig mokkeltje op de bijrijders stoel
joeequote:Op zondag 12 december 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Mailtje van de Boris de koorleider/toetsenist/arrangeur mijn nummer is coming up next wednesday mét vocal coach
zelfvertrouwen heb je genoeg hahaquote:Op zondag 12 december 2010 17:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Met een paar flessen wijn krijg ik elke vrouw gewillig
Ja dat koffertje is geniaal. Maar dat moet vervangen worden door een picknickmand met van die wijnglazen enzoquote:Op zondag 12 december 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Die auto rijstDat koffertje achterop ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terechtquote:Op zondag 12 december 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zelfvertrouwen heb je genoeg haha
NICE!quote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hadden een witte MGB als trouwauto
zo blijf je natuurlijk vrijgezel he!quote:Op zondag 12 december 2010 17:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En terecht![]()
![]()
![]()
Owja m'n gitaar moet ook mee! Dus misschien is er wel helemaal geen plek voor een dame.![]()
de anderen waren dus net iets beterquote:Op zondag 12 december 2010 17:21 schreef TAV74 het volgende:
Handbal zit er weer op. Nipt verloren zelfs, hoewel dat niet helemaal aan ons zelf te danken was. En het schoot in mijn kuit 5 minuten voor tijd, en dat doet pijn
![]()
Nu hapas
quote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo ik ben er klaar voorZie ik daar een lach? Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
wat is jouw definitie van 'zo'?quote:
Mooi zoquote:Op zondag 12 december 2010 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo blijf je natuurlijk vrijgezel he!
zijn daar nog ergens picjes van?quote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hadden een witte MGB als trouwauto
Enorm onpraktischquote:
Heb je nou al gebeld, Steer? Of zit je hier gewoon tijd te rekken?quote:Op zondag 12 december 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Die Memo wordt eigenlijk met het jaar knapper he
Oh, je mag ze best zienquote:
Ja, ooit, dus?quote:Op zondag 12 december 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, die heb je toch weleens gezien?
Scannen Kriekquote:Op zondag 12 december 2010 17:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ooit in een vrachtwagen getrouwd. Met een brandweerrode jurk.![]()
Jammer dat ik geen foto kan laten zien.
LOL!quote:
Och, dan heeft hij weer een nieuwe sig......quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef LieLie het volgende:
Steer, moet ik nou weer gaan schreeuwen of hoe zit dat?
wacht ff dadelijk ben nu aan de telefoonquote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef LieLie het volgende:
Steer, moet ik nou weer gaan schreeuwen of hoe zit dat?
oeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wacht ff dadelijk ben nu aan de telefoon
* krakkemieke popcorn paktquote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wacht ff dadelijk ben nu aan de telefoon
quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Duderella het volgende:
Wie belt steer even om te checken of hij werl echt in gesprek is?
Harder slaanquote:Op zondag 12 december 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
Ik zit boerderijtjes in the middle of nowhere te kijken om samen in te gaan wonen met heel veul dieren, zegt Arty dat hij liever gewoon dood gaat.
![]()
Hoe krijg ik die man ooit de bewoonde wereld uit.
Ik wil wel met je meequote:Op zondag 12 december 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
Ik zit boerderijtjes in the middle of nowhere te kijken om samen in te gaan wonen met heel veul dieren, zegt Arty dat hij liever gewoon dood gaat.
![]()
Hoe krijg ik die man ooit de bewoonde wereld uit.
beetje egocentrisme is niet erg Steerquote:Op zondag 12 december 2010 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Heb nu echter wel 2x zoveel ruimte, een eigen keuken, douche voor 100 EUR minder.
Fijn dat het wel meeviel! Wat vond hij van de bonnen?quote:Op zondag 12 december 2010 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zo gebeld.
Toch wel een toffe gast hoor. Hij is pas 21, maar praat alsof hij 26 is (op die opmerkingen na van: mijn vader zei, dat...). Hij heeft bedrijfskunde gestudeerd, maar wil hierna beginnen aan een opleiding geneeskunde omdat hij ongelukkig werd van het 'holle' en niet substantiele van bedrijfskunde.
Daar scoor je bij mij punten mee.
Maargoed, hij had gewoon nog een keer z'n ongenoegen laten blijken, heb mijn verhaal nog een keer gedaan, en het bleek dat hij de bioscoopbonnen nog niet had gevonden.
Maargoed, beetje lullig gegaan want het is echt een toffe gast.
Heb nu echter wel 2x zoveel ruimte, een eigen keuken, douche voor 100 EUR minder.En hoef nauwelijks te verhuizen en 50 meter van 't centrale plein.
Hij klonk wel verrast.quote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn dat het wel meeviel! Wat vond hij van de bonnen?
Hoe praat iemand van 26 dan?quote:Op zondag 12 december 2010 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zo gebeld.
Toch wel een toffe gast hoor. Hij is pas 21, maar praat alsof hij 26 is (op die opmerkingen na van: mijn vader zei, dat...). Hij heeft bedrijfskunde gestudeerd, maar wil hierna beginnen aan een opleiding geneeskunde omdat hij ongelukkig werd van het 'holle' en niet substantiele van bedrijfskunde.
Daar scoor je bij mij punten mee.
Maargoed, hij had gewoon nog een keer z'n ongenoegen laten blijken, heb mijn verhaal nog een keer gedaan, en het bleek dat hij de bioscoopbonnen nog niet had gevonden.
Maargoed, beetje lullig gegaan want het is echt een toffe gast.
Heb nu echter wel 2x zoveel ruimte, een eigen keuken, douche voor 100 EUR minder.En hoef nauwelijks te verhuizen en 50 meter van 't centrale plein.
Hier mag je uit kiezen:quote:Op zondag 12 december 2010 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee![]()
![]()
Heb al een hond en een konijn om de beestenboel mee op te starten![]()
Iig is de verrassing gelukt!quote:Op zondag 12 december 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij klonk wel verrast.Maar hij moet ze nog vinden, hij was nu nog bij pa en ma thuis.
Iemand van 26 praat verstandig en kan relativeren waarbij hij ook z'n eigen grenzen goed aangeeft.quote:Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe praat iemand van 26 dan?![]()
Goed dat hij nu even zijn ei kwijt kon. Eindigde het gesprek wel goed? De lucht geklaard?
De derde is het liefste. En er is een boomgaard!quote:Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed dat hij nu even zijn ei kwijt kon. Eindigde het gesprek wel goed? De lucht geklaard?
[..]
Hier mag je uit kiezen:
http://www.funda.nl/koop/wijhe/huis-47719913-t-nijenhuis-7/
http://www.funda.nl/koop/holthone/huis-47400534-holthonerweg-1/
of
http://www.funda.nl/koop/(...)5876-rijssenseweg-2/
Dat relativeren is bij jou nog niet het sterkste puntquote:Op zondag 12 december 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De lucht is 'clear-ish' voor zover dat kan gaan als iemand zoiets bij je flikt.
Dan ben ik pas sinds kort 26.quote:Op zondag 12 december 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand van 26 praat verstandig en kan relativeren waarbij hij ook z'n eigen grenzen goed aangeeft.
De lucht is 'clear-ish' voor zover dat kan gaan als iemand zoiets bij je flikt. Hij wenste me (oprecht) veel succes met mijn afstudeeropdracht en ik wenste hem veel succes op z'n stage.
Zeg dat het alternatief 3 kinderen en een labrador isquote:Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
Hier mag je uit kiezen:
of
Oeh.. de ligging van de 2e is geweldig en een echt 'blank canvas'.. en die 3e is hier heeeel vlak bij! En erg mooi als basis... Lastige keuzequote:Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef Duderella het volgende:
Hier mag je uit kiezen:
of
't is ook alweer een tijdje geleden dat ik 26 wasquote:Op zondag 12 december 2010 18:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat relativeren is bij jou nog niet het sterkste punt
ik snap het nu.. ik ben nog geen 26quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, superMag ik nu weer in mijn bad met scheermesjes liggen?
Die schijnen lekker te zijn!quote:Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een seks fobie.quote:Op zondag 12 december 2010 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]vaker doen! ik wist eerlijk gezegd nog niet dat belfobie bestond (tot jou) maar een vriendin van me heeft het ook. zij wordt er zelfs aan geholpen
Waterboarding?quote:Op zondag 12 december 2010 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]vaker doen! ik wist eerlijk gezegd nog niet dat belfobie bestond (tot jou) maar een vriendin van me heeft het ook. zij wordt er zelfs aan geholpen
Net als een andere fobie denk ik: eerst kijken naar een plaatje van een telefoon enz.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt er op: call center werk.
Als je nog een stalknecht en/of kok zoekt?quote:Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef Duderella het volgende:
Hier mag je uit kiezen:
of
jaa! zo worden mensen geholpen die bang zijn voor katten of honden. eerst een plaatje, dan een dier in een kooi.... ik ben nog wel een beetje bang voor honden maar gelukkig heb ik dat niet nodigquote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Net als een andere fobie denk ik: eerst kijken naar een plaatje van een telefoon enz.
Ik heb dat 2 zomers gedaan, inbound, nummerinfo. Vond ik nog best leuk.quote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt er op: call center werk.
Oh, dus zij krijgt eerst een telefoon in een kooi te zien?quote:Op zondag 12 december 2010 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa! zo worden mensen geholpen die bang zijn voor katten of honden. eerst een plaatje, dan een dier in een kooi.... ik ben nog wel een beetje bang voor honden maar gelukkig heb ik dat niet nodig
Ik doe weleens verbrokkelde feta door de spaanse omeletquote:Op zondag 12 december 2010 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieIk had een tof recept gevonden voor een omelet met allerlei lekkere kruiden. Nu weet ik niet wat ik er het best doorheen kan gooien
Nou ja, dan trekken we de kast maar open en gooien er van alles wat in
Iemand wel eens feta door een omelet heen gedaan btw?
Ik heb nog feta over van vorige week en dat wil ik toch wel graag opmaken
Mja, mij lijkt het ongewenst bellen niet heel tofquote:Op zondag 12 december 2010 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb dat 2 zomers gedaan, inbound, nummerinfo. Vond ik nog best leuk.
Omdat er toen weing tot niets vanaf hing. Voor iemand anders bellen is veel makkelijker.quote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, mij lijkt het ongewenst bellen niet heel tof.
Maar wel gek dat je nu zo'n probleem met bellen hebt en toen niet? Komt het omdat je deze mensen meer kent?
Inbound he, zij belden mij, moest nummer opzoeken en dan waren ze weer weg.quote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, mij lijkt het ongewenst bellen niet heel tof.
Maar wel gek dat je nu zo'n probleem met bellen hebt en toen niet? Komt het omdat je deze mensen meer kent?
Dat kan een factor zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Inbound he, zij belden mij, moest nummer opzoeken en dan waren ze weer weg.
Ik weet niet waarom ik bellen haat. Zat zo eens in m'n jeugd te graven (m'n hobby) en d'r is wel iets voorgevallen ooit waarin ik m'n volleybal coach moest bellen (ik was 13 ofzo) omdat ik een afspraak te laat afzegde, en m'n ma (daar heb je d'r weer
) was er allesbehalve constructief ondersteunend in zeg maar. Maar weet niet of dat er mee te maken heeft.
Tja, opkomen voor mezelf vind ik ook moeilijk (lees je mee FFquote:Op zondag 12 december 2010 18:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat kan een factor zijn.
Bij mij was het probleem dat ik het moeilijk vond om voor mezelf op te komen. Iets kleins heeft mij al geholpen, nl dat je altijd kan zeggen: ik moet erover nadenken, ik bel terug.
Screenshotje, opsturenquote:Op zondag 12 december 2010 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
Kreeg net een mail terug dat het eerst niet werkte met die gebruikersnaam en vandaag wel. Het systeem is dus ruk volgens hem. In de log files daarentegen staan heel veel inlog pogingen op zijn naam, rond die tijd, met allemaal het verkeerde gebruikersnaam.
Wijquote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, opkomen voor mezelf vind ik ook moeilijk (lees je mee FF) maar het is natuurlijk wel broodnodig. Het moet. Als je niet voor jezelf zorgt, wie doet het dan?
Maar het scheelt dus ook met bellen als je dat bedenkt. Ik weet dat het automatisch gaat, maar je moet niet teveel meedenken/meeleven met de andere kant. Dat herkennen en het dan even opzij schuiven, werkt voor mij.quote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, opkomen voor mezelf vind ik ook moeilijk (lees je mee FF) maar het is natuurlijk wel broodnodig. Het moet. Als je niet voor jezelf zorgt, wie doet het dan?
*quilty als moeder.quote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Dan bel je ons.quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En als m'n internet het niet meer doet dan?
Dan bellen we je toch?quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En als m'n internet het niet meer doet dan?
Nouja, ik 'moest' op m'n 14e al Belastingdienst, gemeentes e.d. bellen enzo, en dat ging niet altijd goed waarna m'n ma natuurlijk niet tevreden was, of ze vond dat ik te zenuwachtig was bij het bellen, etc.quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*quilty als moeder.
Te beschermend geweest waardoor F. toch jarenlang moeite had met bellen, op mensen en instanties afstappen e.d. hij is nu 23 heeft een stevige vriendin (niet haar gewicht) waardoor hij ook weer onder dingen uitkomt vermoed ik
maar het gaat steeds beter... tis lastig hoor opvoeden
Of hij leert het omdat er iemand achter hem staat, kan ook nog.....En elke goede moeder vindt dat ze steken heeft laten vallen hoor!quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*quilty als moeder.
Te beschermend geweest waardoor F. toch jarenlang moeite had met bellen, op mensen en instanties afstappen e.d. hij is nu 23 heeft een stevige vriendin (niet haar gewicht) waardoor hij ook weer onder dingen uitkomt vermoed ik
Hoi Aure op roze wolk!quote:Op zondag 12 december 2010 18:35 schreef Aure het volgende:
Hoi
Mn batterij gaat t zo begeven, maar ik wilde toch even hoi zeggen
goed dat je hebt gebeld steer!
En verder heb ik niks meer onthouden van wat ik net snel heb teruggelezenroze wolk he
hij is zo leeeeuk
quote:Op zondag 12 december 2010 18:35 schreef Aure het volgende:
Hoi
Mn batterij gaat t zo begeven, maar ik wilde toch even hoi zeggen
goed dat je hebt gebeld steer!
En verder heb ik niks meer onthouden van wat ik net snel heb teruggelezenroze wolk he
hij is zo leeeeuk
Ja, ik ken het. Mijn ouders doen het nu nog steeds bij mijn broer. Die er ook nog mee weg komt ookquote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*quilty als moeder.
Oh maar zo werkte het bij ons niet hoor, wij hadden de oplossingen zelf al bedacht danquote:Op zondag 12 december 2010 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, ik ken het. Mijn ouders doen het nu nog steeds bij mijn broer. Die er ook nog mee weg komt ook.
Geen geld voor een kerstboom? Dan laat je je ouders er toch 1 voor je kopen. En het erge is nog dat het niet eens direct gevraagd wordt. Eerst is het: Pa, jij mag je niet druk maken van de dokter. Ik help wel even een boom halen, doen we wel even met mijn auto. Die is groter.". Vervolgens is het "Pa, allemaal leuk en aardig maar ik wil ook een boom en heb geen geld. Nu je toch mee bent, betaal jij effe?".
En ja hoor, ze komen er mee weg ook.
Wel herkenbaar hoor. Mijn moeder was de oudste van de dochters van mijn oma. Mijn opa had daarvoor twee andere vrouwen gehad, en mijn moeder moest altijd aggressief de belangen van haar zusjes verdedigen ten opzichte van de halfzusjes en broertjes. En toen op haar 23e naar Nederland gekomen, zonder diploma of wat dan ook...quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Me = al vanaf 6 jaar een beetje 'aan mijn lot' overgelaten door ouders aangezien ze een eigen zaak hadden en daardoor altijd alleen mijn zaakjes moest rooien... op mijn 16e het huis uit.
Het scheelt echt wel hoe je opgevoed bent denk ik.
Alleen vond ik het zielig om mijn kids ook maar een beetje aan te laten modderen.... alhoewel het wel goed is voor je zelfstandigheid.
Nah zo deed ik niet, ik bedoel dat ik voor hem ging bellen enzoquote:Op zondag 12 december 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ik 'moest' op m'n 14e al Belastingdienst, gemeentes e.d. bellen enzo, en dat ging niet altijd goed waarna m'n ma natuurlijk niet tevreden was, of ze vond dat ik te zenuwachtig was bij het bellen, etc.was altijd wel wat. Heeft ook niet bijgedragen.
Wel aan mijn uitstelgedrag, niet aan belfobie bedoel ik
Mijn ouders bedenken alle oplossingen met geld, tot zekere hoogte. En mijn broer maakt er grondig misbruik vanquote:Op zondag 12 december 2010 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar zo werkte het bij ons niet hoor, wij hadden de oplossingen zelf al bedacht dan
Misschien heeft ze wel andere bewijslast gezien, intussen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Anthraxx het volgende:
En jij gelooft hem op zijn blauwe ogen?
Mijn ma deed dat ook in die zin van mijn pa vragen of hij met de auto mij weg wilde brengen naar pianoles als het regende enzo. En mijn pa maar braaf doen want ma was de baas in huis.quote:Op zondag 12 december 2010 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nah zo deed ik niet, ik bedoel dat ik voor hem ging bellen enzo
Volgens mij zoals FF's moeder is.
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe weleens verbrokkelde feta door de spaanse omelet
't Lijkt mij trouwens niets, plattelandIk ben meer een stadsmens dan ik dacht!
Hoe doet de schoontrol het verder dan, zet ie je broer aan om je ouders uit te zuigen?quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
De enige erkenning die ik ooit gehad heb was dat ik via via hoorde dat mijn vader toch wel erg trots was dat ik ben afgestudeerd.
Alle aandacht werd thuis altijd opgeëist door mijn broer. Dacht je er van af te wezen, raakt die schoontrol ongeplanned zwanger.
Maar verder ben je niet jaloers, he?quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
Alle aandacht werd thuis altijd opgeëist door mijn broer. Dacht je er van af te wezen, raakt die schoontrol ongeplanned zwanger.
Oei, dat lijkt me afschuwelijk!quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
De enige erkenning die ik ooit gehad heb was dat ik via via hoorde dat mijn vader toch wel erg trots was dat ik ben afgestudeerd.
Schoontrol doet net zo hard mee, ja.quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe doet de schoontrol het verder dan, zet ie je broer aan om je ouders uit te zuigen?
Schattig!quote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Aure het volgende:
Ik weet niet eens wat voor kleur ogen ie heeftdat kan ik niet onthouden
![]()
Best grappig trouwens, hij bracht me net weer ff naar t station en we waren er echt fucking snel terwijl t de vorige keer best lang duurde. Bleek dat ie toen expres is omgereden omdat ie langer met me in de auto wilde zitten![]()
![]()
Klimaatneutraal flirtenquote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Aure het volgende:
Ik weet niet eens wat voor kleur ogen ie heeftdat kan ik niet onthouden
![]()
Best grappig trouwens, hij bracht me net weer ff naar t station en we waren er echt fucking snel terwijl t de vorige keer best lang duurde. Bleek dat ie toen expres is omgereden omdat ie langer met me in de auto wilde zitten![]()
![]()
Ongetwijfeld. Maar als al jaren (als in mijn hele jeugd) alle aandacht naar hem toegaat en dat zo ver gaat dat ik niet eens meer kan vertellen hoe een tentamen is gegaan of wat dan ook, dan is dat behoorlijk frustrerend ja.quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar verder ben je niet jaloers, he?
Oh, het zit je echt hoog.quote:[b] Op zondag 12 december 2010 18:45 schreef Anthraxx het
Ongetwijfeld. Maar als al jaren (als in mijn hele jeugd) alle aandacht naar hem toegaat en dat zo ver gaat dat ik niet eens meer kan vertellen hoe een tentamen is gegaan, dan is dat behoorlijk frustrerend ja.
En als je het er niet mee eens bent, prima. Maar jij hebt werkelijk geen idee hoe het hier er aan toe is gegaan en ik heb alle redenen om mij zo te voelen.
Ik had toch wel een wat nettere reactie verwacht van jou eigenlijk.
Beter lezen Golfer! Het was echt overduidelijk!quote:Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, het zit je echt hoog.
Ik maakte alleen maar een grapje hoor.
Je mag er best over praten als het je wat oplucht, hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef Anthraxx het volgende:
Duidelijk. Maar het is een teer punt
. Maar goed, zand er over. Oprakelen heeft geen nut, maar dit gesprek triggerde wel even wat.
quote:Op zondag 12 december 2010 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mag er best over praten als het je wat oplucht, hoor.
Jawel, maar dat ene is erg pijnlijk en moeilijkquote:Op zondag 12 december 2010 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mag er best over praten als het je wat oplucht, hoor.
En schouders enquote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oren die luisteren en hoofden die begrijpend knikken hier!!
Ach, ik zag het te serieus. Het schoot even verkeerd en het is al goed. Ik neem hem ook verder niets kwalijks ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Annie, golfer niet altijd serieus nemen
Dat is geen korrel meer.quote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Annie, golfer niet altijd serieus nemen
Dat ja.quote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, op zich hebben je ouders ook wel verantwoordelijkheid he Annie
Mijn vader zei laatst wel iets als 'Jij hebt ook aandacht nodig', dus ze weten het heus wel. Toen ik nog thuis woonde en hij ook was het gewoon echt onmogelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, op zich hebben je ouders ook wel verantwoordelijkheid he Annie
Echte vrienden kunnen zeggen dat het even niet uitkomt heur.......Niet teveel voor anderen denken! (Daar ben ik ook goed in jaquote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef TAV74 het volgende:
hmm, belfobie. Ik heb het ook in zekere mate. Als er echt iets geregeld moet worden ben ik heel doortastend, maar in even zoveel gevallen vind ik het helemaal niets.
Geen idee hoe ik er aan kom, het is erger geworden in de tijd dat ik met een groot deel van mijn toenmalige vriendenclub heb gebroken, sindsdien ben ik ook een stuk goed in het onderhouden van vriendschappen en sociale contacten. Bang dat ik me opdring of op verkeerde momenten mensen lastig val etc ect.
Internet en SMS is echt voor mij speciaal uitgevonden![]()
Het lijkt me heel moeilijk om met een broer of zus te moeten 'concurreren'. Zeker als die gene alle aandacht op eist om welke reden dan ook..quote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ene is erg pijnlijk en moeilijk. En waar het nu min of meer over gaat is wrs toch wel weer zo uit mijn systeem. Mede doordat ik toch altijd op mijzelf was aangewezen, omdat het echt niet anders ging. Mijn ouders kan ik weinig kwalijk nemen; ik neem het mijn broer kwalijk. En het doet mij verschrikkelijk veel pijn dat ondanks dat hij 28 is dat hij nog steeds 200% afhankelijk is van mijn ouders. Maar nu met kind...
quote:Op zondag 12 december 2010 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
Helemaal eens met TAV. Internet is een verademing t.o.v. directe communicatie. Dit had ik, zonder in janken uit te barsten wrs, helemaal niet eens uit mijn keel kunnen krijgen. Typen is al lastig, maar het lukt wat beter.
Dat is het ook. Waarom weet ik ook niet. Het heeft verder geen reden, maar volgens mijn ouders begon het al toen ik geboren was. Toen begon de zware jaloezie van zijn kant en is nooit over gegaan ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het lijkt me heel moeilijk om met een broer of zus te moeten 'concurreren'. Zeker als die gene alle aandacht op eist om welke reden dan ook..
Ik weet niks te zeggen, dusquote:Op zondag 12 december 2010 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
Helemaal eens met TAV. Internet is een verademing t.o.v. directe communicatie. Dit had ik, zonder in janken uit te barsten wrs, helemaal niet eens uit mijn keel kunnen krijgen. Typen is al lastig, maar het lukt wat beter.
Als trucker, lol!quote:Op zondag 12 december 2010 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is het ook. Waarom weet ik ook niet. Het heeft verder geen reden, maar volgens mijn ouders begon het al toen ik geboren was. Toen begon de zware jaloezie van zijn kant en is nooit over gegaan ofzo.
Dat merk je nu ook. Ze willen op alle fronten beter zijn dan wat ik doe (of wie dan ook). Dat laten ze op de meest gemene manieren blijken ook als het hun uitkomt. Als ik zeg dat ik een salaris verhoging heb gehad of een nieuwe baan heb, dan is de reactie altijd: Ah, maar <mijn broers naam> verdient veel meer (En dat als trucker.). Of, als hun weer eens de zoveelste nieuwe auto hebben krijg ik altijd de standaard preek over mij heen van hun dat mijn Kever een wrak is en dat ik beter een echte auto kan kopen (die van hun verdwijnt 3/4 maanden later vervolgens naar de schroot).
Ik ben al ruim 10 jaar aan het bestuderen op de FOK!-community en kan je verzekeren dat ik nog steeds niet uitgeleerd ben.quote:Op zondag 12 december 2010 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
Een psycholoog zou hier genoeg onderzoeksstof hebben voor de komende 5 jaar.
Ik zie een neonverlichte lounge met allemaal juppen in business casual attire en cocktailjurkjes aan mojito's nippen.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 10 jaar aan het bestuderen op de FOK!-community en kan je verzekeren dat ik nog steeds niet uitgeleerd ben.
Rationeel weet ik dat allemaal bestquote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Echte vrienden kunnen zeggen dat het even niet uitkomt heur.......Niet teveel voor anderen denken! (Daar ben ik ook goed in ja)
Bah! Munt!quote:Op zondag 12 december 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie een neonverlichte lounge met allemaal juppen in business casual attire en cocktailjurkjes aan mojito's nippen.
Vergeet de mannelijke juppen. Ik wil de babes in cocktailjurkjes zienquote:Op zondag 12 december 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie een neonverlichte lounge met allemaal juppen in business casual attire en cocktailjurkjes aan mojito's nippen.
Dat bedoel ik, dat zijn vrienden. Ik heb ook zo'n vriendin en na wat nadenken werkt dat gewoon.quote:Op zondag 12 december 2010 19:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Rationeel weet ik dat allemaal bestMaar ik moet gewoon vrienden hebben die niet verwachten dat ik bij iedere scheet een kaartje stuur of bel. Vriendschappen met ruimte om elkaar soms ook weken niet te spreken werken het beste voor mij.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 12 december 2010 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
. Wij zijn een stel rare bij elkaar
.
Nee, wij zijn, wat ik altijd noem: ons soort mensen. Stomme term misschien, maar idd dat je mag zijn wie je bent.quote:Op zondag 12 december 2010 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Wij zijn een stel rare bij elkaar
.
Dat is wel de reden dat ik vroeger vrij veel meets deed of wat dan ook. Daar voelde ik mij wel geaccepteerd en fijn. Thuis wist ik toch al dat ik weer moest concurreren.
Ik voelde mij altijd erg thuis op Metal festival, om dezelfde redenquote:Op zondag 12 december 2010 19:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, wij zijn, wat ik altijd noem: ons soort mensen. Stomme term misschien, maar idd dat je mag zijn wie je bent.
Met veel motormensen heb ik dat ook.
Ik heb al een conclusie: not going to happenquote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef golfer het volgende:
Als jullie nou even de wereldproblematiek en de verschillen in persoonlijkheden tussen diverse mensen even gaan oplossen, dan ga ik intussen even een klein tukkie doen.
Vergeet je oordoppen niet danquote:Op zondag 12 december 2010 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
Tot vanavond mensenIk ga ff Lucky Fonz III vastleggen op de sensor
Heb ik standaard bij me hequote:
Ja, dan heb je van die goede mee, nu moet je herriestoppers hebbenquote:
Thanxquote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, wat naar voor je vader, zo dichtbij en ook zijn eigen leeftijd. Alweer zo'n confrontatie met hoe snel het allemaal afgelopen kan zijn
Smaakt het erg wild? Dat lust ik niet.quote:Op zondag 12 december 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Cul Mededeling: de wild zwijn medaillons van de Lidl zijn goden voedsel(mits rare gebakken, dat is wat ik heb gedaan)
Ja die zijnquote:Op zondag 12 december 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Cul Mededeling: de wild zwijn medaillons van de Lidl zijn goden voedsel(mits rare gebakken, dat is wat ik heb gedaan)
Maar smaakt het zoals haas of fazant?quote:Op zondag 12 december 2010 19:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja die zijn![]()
Ondertussen wil ik de ham van de AH even afkraken. Veel te zout.
Het is niet zoetig, maar was reuze mals. Wel 'kleine' stukjes, maar voor 2 personen meer dan genoeg (we hadden 2,5 stuk pp)quote:Op zondag 12 december 2010 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
Smaakt het erg wild? Dat lust ik niet.
Maar het is dus niet sterk als haas of fazant? Dan ga ik morgen eens kijken.quote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet zoetig, maar was reuze mals. Wel 'kleine' stukjes, maar voor 2 personen meer dan genoeg (we hadden 2,5 stuk pp)
Ik vond het niet sterk, maar geen idee hoe jij dat ervaart natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
Maar het is dus niet sterk als haas of fazant? Dan ga ik morgen eens kijken.
Klein maakt niet uit, ik heb 5 gangen gepland.
én een iPhone 4.quote:Op zondag 12 december 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
En nog even een enorme knuffel voor AnnieNet teruggelezen en in al die jaren dat ik je ken al veel meegekregen. Kijk, je broer en de schoontrol zijn domweg nare en domme mensen, maar je ouders gaan er óók helemaal in mee hè. En ik weet dat je dat echt niet kan aankaarten, want ze zullen het toch nooit zoals jullie zien. Maar kijk eens naar wat je hebt
Een geweldig leuke vriendin, een prachtig huis met een supermooie indeling, het mooiste servies ter wereld (ja, dat moest ik er even bij zetten
) en een uitstekende baan. En een kéver!
Jij hebt het wel goed voor elkaar, jij hebt je ouders niet materieel nodig. Alleen zo jammer dat je niet de waardering en aandacht krijgt die je ook verdient.
Ik krijg even letterlijk wat tranenquote:Op zondag 12 december 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
En nog even een enorme knuffel voor AnnieNet teruggelezen en in al die jaren dat ik je ken al veel meegekregen. Kijk, je broer en de schoontrol zijn domweg nare en domme mensen, maar je ouders gaan er óók helemaal in mee hè. En ik weet dat je dat echt niet kan aankaarten, want ze zullen het toch nooit zoals jullie zien. Maar kijk eens naar wat je hebt
Een geweldig leuke vriendin, een prachtig huis met een supermooie indeling, het mooiste servies ter wereld (ja, dat moest ik er even bij zetten
) en een uitstekende baan. En een kéver!
Jij hebt het wel goed voor elkaar, jij hebt je ouders niet materieel nodig. Alleen zo jammer dat je niet de waardering en aandacht krijgt die je ook verdient.
En jij bent een goed mens.quote:Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik krijg even letterlijk wat tranen. Je hebt ook helemaal gelijk, maar dat gevoel is zo nu en dan gewoon even aanwezig. Nu werd het getriggered en morgen is het weer verdwenen.
Ja en nee. Net als alle andere mensen heb ook ik soms genoeg van sommige mensen, ben ik wat naief misschien in sommige dingen en kan ik soms mijzelf iets teveel laten gaan over andere mensenquote:
Ik ga ervoor!quote:Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het niet sterk, maar geen idee hoe jij dat ervaart natuurlijk.
Ik bedoel dat je meer om mensen geeft dan om spullen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja en nee. Net als alle andere mensen heb ook ik soms genoeg van sommige mensen, ben ik wat naief misschien in sommige dingen en kan ik soms mijzelf iets teveel laten gaan over andere mensen.
Maar dat zal iedereen wel hebben.
Ik snap het ook wel hoorquote:Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik krijg even letterlijk wat tranen. Je hebt ook helemaal gelijk, maar dat gevoel is zo nu en dan gewoon even aanwezig. Nu werd het getriggered en morgen is het weer verdwenen.
Nou, ik denk dat hij anders erg gehecht is aan zijn keverquote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik bedoel dat je meer om mensen geeft dan om spullen.
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat hij anders erg gehecht is aan zijn kever
LOL! Grapjas.quote:Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hehe, ja, daar ben ik ook best aan gehechtquote:Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
Bijvoorbeeld. En mijn internet verbinding.
Dat is Echte Liefde!quote:Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar koop je bicarbonaat? Ik heb dat altijd al eens willen maken!quote:Op zondag 12 december 2010 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx! Joh, ik kan me voorstellen dat het heel pijnlijk en frustrerend is, maar als ik je zo hoor, over jouw leven en soms wat over dat van je broer, dan kan ik me echt niet aan de indruk onttrekken dat jij best een fijn leven hebt (los van het ouders-issue). Met je huis en je dame en je katten en je kever, dat je toch echt trots op jezelf mag zijn. Vind ik dan he
ik heb net honeycomb gemaakt (supergaaf! bicarbonaat bij hete caramel gooienbruisen jongens, bruisen
) en mijn pols gebrand aan de loeihete pan
quote:
Turk of apotheek. Vetquote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waar koop je bicarbonaat? Ik heb dat altijd al eens willen maken!
Ja, dat is allemaal waar. Ik mag ook zeker niet klagen daarover en wil daar ook niet over klagenquote:Op zondag 12 december 2010 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx! Joh, ik kan me voorstellen dat het heel pijnlijk en frustrerend is, maar als ik je zo hoor, over jouw leven en soms wat over dat van je broer, dan kan ik me echt niet aan de indruk onttrekken dat jij best een fijn leven hebt (los van het ouders-issue). Met je huis en je dame en je katten en je kever, dat je toch echt trots op jezelf mag zijn. Vind ik dan he
ik heb net honeycomb gemaakt (supergaaf! bicarbonaat bij hete caramel gooienbruisen jongens, bruisen
) en mijn pols gebrand aan de loeihete pan
Bedankt!quote:
Volgens mij zijn het brosse caramels. Denk ik.quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Au, CF! Toch niet erg verbrand mag ik hopen? En ik heb geen idee wat je precies hebt gemaakt....m aar ik heb nog wel een potje bicarbonaat staan
Dat wil ik ook absoluut niet bagatelliseren, begrijp me niet verkeerd. Maar het is zonde om je leven er teveel door te laten bepalen want al met al ben je een leuke vent met een goed leven, en dat is wat uiteindelijk telt. Ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal waar. Ik mag ook zeker niet klagen daarover en wil daar ook niet over klagen.
Het frustrerende is gewoon dat deze dingen je gemaakt hebben (kan ook positief zijn hoor) op een 1 of andere manier en dat gaat niet 1 2 3 weg.
Ja, je hebt ook gewoon gelijk hoorquote:Op zondag 12 december 2010 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat wil ik ook absoluut niet bagatelliseren, begrijp me niet verkeerd. Maar het is zonde om je leven er teveel door te laten bepalen want al met al bent je een leuke vent met een goed leven, en dat is wat uiteindelijk telt. Ofzo.
En inderdaad, van die bubbelige caramel is het. Leuk joh
Ik maak vooral dingen die ik van te voren kan maken. Bv boeuf bourgignon, da's lekker draadjesvlees. Maar dan anders.quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook gewoon gelijk hoor.
Ik zit te twijfelen wat ik moet doen met kerstdiner. Anna's moeder, broer en zus komen eten en mijn ouders (handige van ver weg komen, broer komt niet zomaar langs). Geen flauw idee wat ik eigenlijk kan gaan maken.
Wild heb ik nooit klaargemaakt en gok dat niet iedereen dat lust.
Is er een in de buurt? En kan je Anna meeslepen, dat motiveert veel beterquote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, ik heb maar besloten om toch weer de sportschool op te zoeken. Ik wil gewoon een betere conditie en wat meer afvallen. Ik zit teveel stil (dankzij mijn werk).
Achter station Vathorst zit er 1quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is er een in de buurt? En kan je Anna meeslepen, dat motiveert veel beter
LOL! Nee, da's net aan de andere kant. Waar werk je?quote:Op zondag 12 december 2010 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk zelfs in jou dorp.
Shop jij toevallig bij de Boni?
Vlakbij de Boni. Eigenlijk tussen die supermarkt en station Soest zelf. Aan de Middelwijkstraat bij de oude melkfabriek.quote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Nee, da's net aan de andere kant. Waar werk je?
Annie is vakkenvuller bij de Boniquote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
LOL! Nee, da's net aan de andere kant. Waar werk je?
De Vika? Met meubels?quote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vlakbij de Boni. Eigenlijk tussen die supermarkt en station Soest zelf. Aan de Middelwijkstraat bij de oude melkfabriek.
Kans is aanwezig dat wij gaan verhuizen trouwens.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
.
Ik verkoop die straatkrant voor de Boni. Wel opletten hé.
Ja, daarnaastquote:
Ik zal morgen zwaaien als ik naar cursus ga!quote:Op zondag 12 december 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, daarnaast. Wij zijn een IT bedrijf, geen logo voor de deur en verder niet relevant voor Soest eigenlijk
.
Oh nee, ik sla eerder af.quote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zal morgen zwaaien als ik naar cursus ga!
En vanaf 8 uur staat mijn grijze Kever voor de deurquote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zal morgen zwaaien als ik naar cursus ga!
Oh fijn! Vroegah zou me een lift aangeboden zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 20:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan je wel gaan stalken morgen ochtend
Ja, hey, dan kan je lang zoeken he?quote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Door een gentleman.![]()
No offence
En fietsen ook, heb je gelijk in! Alleen die Dalweg he.quote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, hey, dan kan je lang zoeken he?.
Deuren openen kun je zelf ook.
Het lamsvlees van de Aldi is iig prima.quote:Op zondag 12 december 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Isa, die wildzwijn medaillons is dat echt 1 stuk vlees of is het samengeperst seperatorvlees zoals sommige tournedos ook wel worden gepresenteerd?
Nee, het is echt 1 stuk vlees.quote:Op zondag 12 december 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Isa, die wildzwijn medaillons is dat echt 1 stuk vlees of is het samengeperst seperatorvlees zoals sommige tournedos ook wel worden gepresenteerd?
Golfer, goedkoop vlees in reguliere supermarkten vind ik soms slechter dan vlees van de Aldi ofzo. Ik moest daar ook aan wennen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb wel eens (diepvries) Nieuwzeelands gemarineerd lamsvlees van de Aldi gekocht en dat was inderdaad goed te doen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, goedkoop vlees in reguliere supermarkten vind ik soms slechter dan vlees van de Aldi ofzo. Ik moest daar ook aan wennen.
dit komt omdat de aldi en lidl uit Duitsland komen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Golfer, goedkoop vlees in reguliere supermarkten vind ik soms slechter dan vlees van de Aldi ofzo. Ik moest daar ook aan wennen.
Dan vraag ik me af: verkoopt de nederlandse Aldi alleen bier wat voldoet aan het Reinheitsgebot?quote:Op zondag 12 december 2010 20:44 schreef z80 het volgende:
[..]
dit komt omdat de aldi en lidl uit Duitsland komen.
en daar andere/strengere regels zijn mbt etenswaren, en de Duitsers wat kieskeuriger zijn.
ps
voor die gene die in het grens gebied wonen,
even goed vergelijken tussen de NL en D vestigingen van de aldi en lidl.
het soms is het in NL goedkoper, vaak in D.
nee. er is een verschil in een aantal producten.quote:Op zondag 12 december 2010 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: verkoopt de nederlandse Aldi alleen bier wat voldoet aan het Reinheitsgebot?
Ja ik ken iemand die af en toe whisky inslaat in een duitse Aldi. In Belgie hebben ze dat ook.quote:Op zondag 12 december 2010 20:54 schreef z80 het volgende:
[..]
nee. er is een verschil in een aantal producten.
zo mag er in D alcohol verkocht worden in een super markt, en moet bier aan het Reinheitsgebot voldoen.
in NL is er weer een ruimere keuze aan zuivel (voornamelijk kaas).
en zijn er andere en meer verschillende soorten bier/pils.
Ja? En?quote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
B. kijkt naar Boer zoekt Vrouw en ik hoor dat er 1 boer tussen zit die 1.029 brieven heeft gekeregen van belangstellende dames.
Meestal zijn het er tussen de 20 en de 100 begreep ik. Dit schijnt een record te zijn.quote:
Vast een leuke vent dan.quote:Op zondag 12 december 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Meestal zijn het er tussen de 20 en de 100 begreep ik. Dit schijnt een record te zijn.
ik zal tong80 even roepen voor je.quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Oh verdikke! Ik heb iemand nodig met pc verstand!
bleep bleep?quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Oh verdikke! Ik heb iemand nodig met pc verstand!
even een paperclip recht buigen en in het gaatje aan de voorkant onder de lade drukken.quote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vermoed dat er een cd zit in mijn oude pc die ik niet meer gebruik. Maar de drive doet het niet meer als ik er stroom op zet.
Er gaat ook geen lichtje branden.![]()
Ik zal wel gek zijn, maar het principe van binary begrijp ik dan weer wel.quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef z80 het volgende:
[..]
bleep bleep?
There are only 10 types of people in the world:
Those who understand binary,
and those who don't
Met stroom?quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef z80 het volgende:
[..]
even een paperclip recht buigen en in het gaatje aan de voorkant onder de lade drukken.
nee.quote:
Er is geen gaatje.quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef z80 het volgende:
[..]
nee.
dit is de nood oplossing om een cdlade te openen.
door met een paperclip in dit gaatje te duwen opent de lade zich een stukje, en kun je deze met de hand helemaal openen.
Uiterlijkquote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef golfer het volgende:
Het is inderdaad geloof ik wel een stuk, zo te zien. Wel erg jong.
kan me niet voorstellen.quote:
Paperclipquote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gevonden! Maar nu....
Nagels denk ik.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Jaaah! gelukt! Mijn favo-niet-meer-te kopen-cd terug!
![]()
Nagels kwamen na de paperclip.quote:
Lievquote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef Bluezz het volgende:
smsje van de kids ; ze zitten veilig op de boot (hoekvholland/harwich)naar Engeland, alles goed gegaan en Babi J. ligt alweer te slapen
Fijn dat Babi J nu lekker kan genieten!quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef Bluezz het volgende:
smsje van de kids ; ze zitten veilig op de boot (hoekvholland/harwich)naar Engeland, alles goed gegaan en Babi J. ligt alweer te slapen
Ja maar ook voor de ouders, die waren wel toe aan een beetje rust zeg pfffquote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat Babi J nu lekker kan genieten!
Nog een halfuurtje voor de perscoquote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
Gatverdamme, het is weer zover:
http://www.nu.nl/binnenla(...)blijf-amsterdam.html
Heel lullig ja.quote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
Gatverdamme, het is weer zover:
http://www.nu.nl/binnenla(...)blijf-amsterdam.html
Oh ja, die kunnen nu ook lekker genieten!quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ook voor de ouders, die waren wel toe aan een beetje rust zeg pfffHectische tijd geweest voor ze. Nu lekker naar L. haar papa en relaxen en genieten
Oei.quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Net pappa nog even aan de lijn. Hij heeft zijn vriend gezien, open kist, heel erg dood. Blijkt dat hij tijdens een fietstochtje een hartaanval heeft gehad..
Dinsdag wordt hij bijgezet in het familiegraf, misschien ga ik er wel even heen voor pap.
Ik zeg het wel bot he.....quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei.
Mijn oom ging ook zomaar dood tijdens het fietsen. Klote maar beter dan in een of ander suf tehuis.
Mooi dat je met je vader wilt gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |