De auto moet dan Brits zijn, maar de dame in kwestie mag wel Italiaans zijn, trouwens.quote:
Heb je daar geen digitale versie van?quote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm..mijn afstudeerverslag: bewaren of weggooien?
Tuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je daar geen digitale versie van?
Dat heb ik ook wel eens hoorquote:Op zondag 12 december 2010 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Op zich wel leuk pee, slodderpee zijn. Jammer genoeg ben ik zo opruimerig en georganiseerd dat ik wel eens iets weggooi waarvan ik later dacht, shit bewaar toch eens iets wat langer muts
quote:De port met de blue stilton in portkaas is zálig mensen
Je wilt gewoon een gewillig mokkeltje op de bijrijders stoelquote:Op zondag 12 december 2010 17:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De auto moet dan Brits zijn, maar de dame in kwestie mag wel Italiaans zijn, trouwens.
Wie gooit z'n scriptie nou weg?quote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm..mijn afstudeerverslag: bewaren of weggooien?
Ik? Ik heb de PDF's nogquote:Op zondag 12 december 2010 17:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wie gooit z'n scriptie nou weg?
Met een paar flessen wijn krijg ik elke vrouw gewilligquote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een gewillig mokkeltje op de bijrijders stoel
joeequote:Op zondag 12 december 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Mailtje van de Boris de koorleider/toetsenist/arrangeur mijn nummer is coming up next wednesday mét vocal coach
zelfvertrouwen heb je genoeg hahaquote:Op zondag 12 december 2010 17:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Met een paar flessen wijn krijg ik elke vrouw gewillig
Ja dat koffertje is geniaal. Maar dat moet vervangen worden door een picknickmand met van die wijnglazen enzoquote:Op zondag 12 december 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Die auto rijstDat koffertje achterop ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terechtquote:Op zondag 12 december 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zelfvertrouwen heb je genoeg haha
NICE!quote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hadden een witte MGB als trouwauto
zo blijf je natuurlijk vrijgezel he!quote:Op zondag 12 december 2010 17:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En terecht![]()
![]()
![]()
Owja m'n gitaar moet ook mee! Dus misschien is er wel helemaal geen plek voor een dame.![]()
de anderen waren dus net iets beterquote:Op zondag 12 december 2010 17:21 schreef TAV74 het volgende:
Handbal zit er weer op. Nipt verloren zelfs, hoewel dat niet helemaal aan ons zelf te danken was. En het schoot in mijn kuit 5 minuten voor tijd, en dat doet pijn
![]()
Nu hapas
quote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo ik ben er klaar voorZie ik daar een lach? Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
wat is jouw definitie van 'zo'?quote:
Mooi zoquote:Op zondag 12 december 2010 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo blijf je natuurlijk vrijgezel he!
zijn daar nog ergens picjes van?quote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hadden een witte MGB als trouwauto
Enorm onpraktischquote:
Heb je nou al gebeld, Steer? Of zit je hier gewoon tijd te rekken?quote:Op zondag 12 december 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Die Memo wordt eigenlijk met het jaar knapper he
Oh, je mag ze best zienquote:
Ja, ooit, dus?quote:Op zondag 12 december 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, die heb je toch weleens gezien?
Scannen Kriekquote:Op zondag 12 december 2010 17:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ooit in een vrachtwagen getrouwd. Met een brandweerrode jurk.![]()
Jammer dat ik geen foto kan laten zien.
LOL!quote:
Och, dan heeft hij weer een nieuwe sig......quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef LieLie het volgende:
Steer, moet ik nou weer gaan schreeuwen of hoe zit dat?
wacht ff dadelijk ben nu aan de telefoonquote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef LieLie het volgende:
Steer, moet ik nou weer gaan schreeuwen of hoe zit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |