SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
je wilt weten wat hij deed enzo?quote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef Lutte het volgende:
PM eens even CC.
En ik ga jou even een PM sturen L.no!
Dankje.quote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef Lutte het volgende:
PM eens even CC.
En ik ga jou even een PM sturen L.no!
quote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je wilt weten wat hij deed enzo?
Ja sorry ik kon niet leren. mijn kat lag boven mijn boekenquote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er ligt een dikke kat op mijn boeken.
Oke laat maar horen danquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jullie moeten me even helpen, ik heb even wat meningen nodig erover
zoals wat?quote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef Lutte het volgende:
De verkiezingen... Ik heb meer categoriën nodig.
Gezelligste/behulpzame/liefste moeten allemaal dubbel.quote:
ja ik vind het ook heel lastig om te kiezenquote:Op zondag 12 december 2010 15:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gezelligste/behulpzame/liefste moeten allemaal dubbel.Ik heb jou nu drie keer trouwens, bij nieuwkomer en ondergewaardeerde geloof ik, alleen dan moest Socios weg en L.no en Benny en Koentje en Bos staan nog nergens.
Leukste nieuwkomer mod heb ik Benny en Jojoortje bij meeste kennis van zaken.quote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik vind het ook heel lastig om te kiezen
Ik heb jou bij Mod en liefste en bij beste nieuwkomer
haha ik heb het makkelijk met jouquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leukste nieuwkomer mod heb ik Benny en Jojoortje bij meeste kennis van zaken.
En wie er mod zou moeten worden, pffff.
Ik zou jou wel bij mod willen doen maar volgensmij heb jij daar heul geen zin in, of wel?quote:Op zondag 12 december 2010 15:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik heb het makkelijk met jou
stiekem heb ik ooit eens een mail gestuurd voor modquote:Op zondag 12 december 2010 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou jou wel bij mod willen doen maar volgensmij heb jij daar heul geen zin in, of wel?
Is die ook weer ingevuld!quote:Op zondag 12 december 2010 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem heb ik ooit eens een mail gestuurd voor mod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is die ook weer ingevuld!ik had voor KLB gemaild maar dat gaat wss niet gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nou, je gaat in ieder geval in mijn verkiezingslijstje.quote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had voor KLB gemaild maar dat gaat wss niet gebeuren
hehe daar heb ik jou ook geproptquote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, je gaat in ieder geval in mijn verkiezingslijstje.
Echt lastig... Heb HT bij leukste nieuwkomer, Patje bij creatiefste, Mich grappigste, Grasje dorpsgek...quote:Op zondag 12 december 2010 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe daar heb ik jou ook gepropt
post je lijst dan hier eensquote:Op zondag 12 december 2010 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt lastig... Heb HT bij leukste nieuwkomer, Patje bij creatiefste, Mich grappigste, Grasje dorpsgek...
Pffpffpff.
Neh, staan ook wat dingen in (de negatieve) die ik liever voor mezelf houd. Ik PM hem wel een keer!quote:Op zondag 12 december 2010 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
post je lijst dan hier eens
ja ik zal hem ook even PMenquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neh, staan ook wat dingen in (de negatieve) die ik liever voor mezelf houd. Ik PM hem wel een keer!
Ik doe het vanavond wel als ik op de laptop zit, kopiëren/plakken gaat niet zo tof zo.quote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik zal hem ook even PMen![]()
Heey Teal
moestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
oke is goed, ik verzend hem nu evenquote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe het vanavond wel als ik op de laptop zit, kopiëren/plakken gaat niet zo tof zo.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke is goed, ik verzend hem nu even
Laterr Tealquote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Teal het volgende:
ik ga gamen
spreek jullie vanzelf wel weer
hoezo dat dan?quote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Lutte het volgende:
CC, je hebt me verlicht. Ik heb het helemaal verkeerd aangepakt.
waar had ik hem gezet dan?quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu weet ik waar ik Koentje enzo neer kan zetten!
Intelligentste.quote:Op zondag 12 december 2010 15:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar had ik hem gezet dan?
Ooh, ha-ha... Die laat ik uit mijn lijst.quote:Op zondag 12 december 2010 15:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja daar had ik eerst iemand anders
ja ik ook, er staan alleen maar positieve dingen in die lijstquote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, ha-ha... Die laat ik uit mijn lijst.
Jup, al heb ik jouw aandachtshoer bij grootste slet staan.quote:Op zondag 12 december 2010 15:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ook, er staan alleen maar positieve dingen in die lijst
haha ja daar zat ik ook nog over te denkenquote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, al heb ik jouw aandachtshoer bij grootste slet staan.
En bij aandachtshoer de FOK!stalker.quote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja daar zat ik ook nog over te denken
Ja je brengt me op ideeën !!!quote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
En bij aandachtshoer de FOK!stalker.
Ik voel de inspiratie door mijn lichaam vloeien!quote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja je brengt me op ideeën !!!
Nah, die is verouderdquote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan moet ik zeker ff omhoog scrollen?
quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja Benny ik ben vergeten wat ik wilde vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 12 december 2010 16:56 schreef Michhas het volgende:
Michhas en Theo lopen over straat.
Ineens zegt Theo: 'WHbsdhlkHWATQWR'
Dus Michhas zegt: 'Huh? Wat doe je nou raar?'
Theo: 'Nee, Michhas! JIJ doet raar! Ik ga weg, en ik kom niet meer terug!'
Michhas: 'FUUUU'
Dus Michhas loopt rustig verder.
Ineens ziet hij een topic liggen. Hij besluit het topic op te pakken.
En nu ben ik hier, zonder Theo
quote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef Lutte het volgende:
EINZ! Mama is vanavond weg, papa boven, Ron dump ik boven: ik zeg TC.OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je mag best in pyjama.. kan me niks schelen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet ik er even aan denken dat ik kleren aandoe in plaats van pyama.
Er zullen meer mensen zijn denk ik.quote:Op zondag 12 december 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je mag best in pyjama.. kan me niks schelen hoor
CC heeft mijn pyama al gezien.quote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zullen het waarschijnlijk ook niet zoveel schelen
Uhuquote:Op zondag 12 december 2010 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
gaan we vanavond nou nog op de TC ?
Jaaaaaaaa!quote:Op zondag 12 december 2010 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
gaan we vanavond nou nog op de TC ?
quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan doe ik mn muts op, speciaal voor jullie
Mutsen FTWquote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan doe ik mn muts op, speciaal voor jullie
quote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
dan moet ik nu flink doorposten want als we eenmaal op de TC zit komt er niks meer van posten
Ik heb al stevig gepost vandaag.quote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
dan moet ik nu flink doorposten want als we eenmaal op de TC zit komt er niks meer van posten
jouw aanwezigheid overschaduwt de mutsquote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, in de TC. Ik kon niks bedenken wat een muts kan overtreffen.
Dan zet ik mijn cam wel niet aan.quote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid overschaduwt de muts
Heb je wel! Anders zou ik je niet in mijn lijstje bij mod hebben staan!quote:Op zondag 12 december 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb geen gezag. dat is het probleem
ik gezag?quote:Op zondag 12 december 2010 17:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je wel! Anders zou ik je niet in mijn lijstje bij mod hebben staan!
alleen jammer van de pasta maar verderquote:Op zondag 12 december 2010 17:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kip, mozarella, cherrytomaten, spinazie, en pasta
MIEquote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef tdrone het volgende:
daar ben ik weer net lekker gegeten (roerbakmie)
nee dat heeft hij vanmorgen afgeschorenquote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas, heb je je leuke haar nog??
Ja dat bew/haart ie voor vanavond.quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
het is wild vandaag, afroquote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
moet ik je troosten?quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
Het is zo koud zonder baard..
Ik.. ik.. Ik voel me zo naakt
* Michhastrekt deken over zijn lichaam en kijkt schuw om zich heen
Natuurlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 17:46 schreef tdrone het volgende:
kun je mij ook een piratenbaard tekenen
quote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
* tdrone plukt wat schaamhaar en plakt het bij michhas op zijn kin
quote:
quote:
TC?quote:Op zondag 12 december 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga douchen, zit ik straks blinkend op TC.
O haha zit jij daar ook voortaan op.quote:Op zondag 12 december 2010 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
TinyChat.
En wat heb ik veel puistjes.
Hoe meer puisten hoe meer vreugd!quote:Op zondag 12 december 2010 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
TinyChat.
En wat heb ik veel puistjes.
quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe meer puisten hoe meer vreugd!is er al een TCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Je hebt me al gezien op Gezichtboek.quote:
Bewegende beelden!quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt me al gezien op Gezichtboek.!
Mijn haar is viezig van al de zooi die ik er altijd in gooi, en mijn gezicht in kreukels.quote:
Schiet eens op.quote:Op zondag 12 december 2010 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SORRY! IK WIST NIET DAT JIJ HET WAS![]()
![]()
Ik ben druk bezig je terug te halen
Ik zou zwerver zijnquote:Op zondag 12 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
Als ik een euro kreeg voor elk puistje was ik miljonair.
Dat had ik ook, voordat ik de pil ging slikken.quote:Op zondag 12 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
Als ik een euro kreeg voor elk puistje was ik miljonair.
Mag niet van gestoorde moeder.quote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat had ik ook, voordat ik de pil ging slikken.
Omdat ik er niet ben.quote:
ik moest juist aan de pil van mn moeder, ik heb eigenlijk nooit puistjes gehadquote:Op zondag 12 december 2010 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag niet van gestoorde moeder.
En ik ben vergeten cremespoeling in mijn haar te doen dus nu klit het en waar zit mijn hoooofd?!?!
quote:Op zondag 12 december 2010 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik ben vergeten cremespoeling in mijn haar te doen dus nu klit het en waar zit mijn hoooofd?!?!
Balen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
je cam hoeft niet aan schatje,quote:Op zondag 12 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
Ik kon niet op TC. Ofja, ik zet cam niet aan.
Waarom man, wat is dezequote:Op zondag 12 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
Ik kom niet op TC. Ofja, ik zet cam niet aan.
Omdat papa maar niet achter de laptop uit komt.quote:
oke, dan kookt mijn hoofd wel maar omdat jij het bent hou ik mn mutsje opquote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat papa maar niet achter de laptop uit komt.Alleen ik kan op iPod helemaal niet op TC dus ik kon over een half uur ofzo pas.
quote:
Wat ben je toch vrolijk als ik binnen kom wandelenquote:
En heb cola gekregen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:57 schreef L.no het volgende:
OMG EEN COCA COLA BUSJE RIJDT HIER BIJ ONZE STRAAT!!11
Ik ben altijd vrolijk.quote:Op zondag 12 december 2010 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat ben je toch vrolijk als ik binnen kom wandelen
Hoi Lutte
Je vergeet iets...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Wat is er aan de hand met het PM systeem?quote:Op zondag 12 december 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lutte is de liefste, omg dat irritante klote PM ding
quote:Op zondag 12 december 2010 19:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je vergeet iets...Haha, dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er, ik ben erquote:Op zondag 12 december 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
Verlaat me niet! Steun me de komende minuten!
Als dat konquote:Op zondag 12 december 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
Hoe moet ik dat doen dan Michhas? Op internet met de koelkast?!
Theo is waar de magie gebeurtquote:
quote:
Bij mij gaat het altijd te snelquote:
Sorry, ik ben niet zo van de chat maar thanks thoughquote:
Ik kan tot een uur of tien. Dus dit is allemaal tijdverspilling.quote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
als je in de TC zit gaat het te snel
ik ga je Vader wel aansprekenquote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan tot een uur of tien. Dus dit is allemaal tijdverspilling.
quote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:
Zit ie te patiencen. Pak een stok kaarten ofzo.
Heb patience.quote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:
Zit ie te patiencen. Pak een stok kaarten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |