SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
je wilt weten wat hij deed enzo?quote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef Lutte het volgende:
PM eens even CC.
En ik ga jou even een PM sturen L.no!
Dankje.quote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef Lutte het volgende:
PM eens even CC.
En ik ga jou even een PM sturen L.no!
quote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je wilt weten wat hij deed enzo?
Ja sorry ik kon niet leren. mijn kat lag boven mijn boekenquote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er ligt een dikke kat op mijn boeken.
Oke laat maar horen danquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jullie moeten me even helpen, ik heb even wat meningen nodig erover
zoals wat?quote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef Lutte het volgende:
De verkiezingen... Ik heb meer categoriën nodig.
Gezelligste/behulpzame/liefste moeten allemaal dubbel.quote:
ja ik vind het ook heel lastig om te kiezenquote:Op zondag 12 december 2010 15:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gezelligste/behulpzame/liefste moeten allemaal dubbel.Ik heb jou nu drie keer trouwens, bij nieuwkomer en ondergewaardeerde geloof ik, alleen dan moest Socios weg en L.no en Benny en Koentje en Bos staan nog nergens.
Leukste nieuwkomer mod heb ik Benny en Jojoortje bij meeste kennis van zaken.quote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik vind het ook heel lastig om te kiezen
Ik heb jou bij Mod en liefste en bij beste nieuwkomer
haha ik heb het makkelijk met jouquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leukste nieuwkomer mod heb ik Benny en Jojoortje bij meeste kennis van zaken.
En wie er mod zou moeten worden, pffff.
Ik zou jou wel bij mod willen doen maar volgensmij heb jij daar heul geen zin in, of wel?quote:Op zondag 12 december 2010 15:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik heb het makkelijk met jou
stiekem heb ik ooit eens een mail gestuurd voor modquote:Op zondag 12 december 2010 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou jou wel bij mod willen doen maar volgensmij heb jij daar heul geen zin in, of wel?
Is die ook weer ingevuld!quote:Op zondag 12 december 2010 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem heb ik ooit eens een mail gestuurd voor mod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is die ook weer ingevuld!ik had voor KLB gemaild maar dat gaat wss niet gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nou, je gaat in ieder geval in mijn verkiezingslijstje.quote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had voor KLB gemaild maar dat gaat wss niet gebeuren
hehe daar heb ik jou ook geproptquote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, je gaat in ieder geval in mijn verkiezingslijstje.
Echt lastig... Heb HT bij leukste nieuwkomer, Patje bij creatiefste, Mich grappigste, Grasje dorpsgek...quote:Op zondag 12 december 2010 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe daar heb ik jou ook gepropt
post je lijst dan hier eensquote:Op zondag 12 december 2010 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt lastig... Heb HT bij leukste nieuwkomer, Patje bij creatiefste, Mich grappigste, Grasje dorpsgek...
Pffpffpff.
Neh, staan ook wat dingen in (de negatieve) die ik liever voor mezelf houd. Ik PM hem wel een keer!quote:Op zondag 12 december 2010 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
post je lijst dan hier eens
ja ik zal hem ook even PMenquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neh, staan ook wat dingen in (de negatieve) die ik liever voor mezelf houd. Ik PM hem wel een keer!
Ik doe het vanavond wel als ik op de laptop zit, kopiëren/plakken gaat niet zo tof zo.quote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik zal hem ook even PMen![]()
Heey Teal
moestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |