Zo is het hem waarschijnlijk verteld.quote:Op zondag 12 december 2010 07:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat zoontje zei ook aan het einde, dat zijn moeder ergens heen was waar ze helemaal opnieuw kon beginnen en een nieuw leven kon beginnen. Reincarnatie????
Ik vond het een opmerkelijke opmerking van een 10 jarige. Meestal is het, het verhaal van de hemel of dat mama een sterretje geworden is.
Je zou ze de kost moeten geven.quote:Op zondag 12 december 2010 13:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
Een tien jarige gelooft denk ik ook niet meer in een hemel en een mama ster
Ja, nou je het zegt. Ik geloof ook niet in al die flauwekul maar als het zo'n jongetje helpt om het op die manier te verwerken dan vind ik het eigenlijk wel mooi.quote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Kind gelooft in reincarnatie, mss heeft zijn moeder hem dat wel verteld. Zij was in NL toch ook wat 'zweverig' bezig met reikietoestanden?
/te nuchter for that
Die situatie die jij beschrijft, (taal niet/ nauwelijks spreken, geen info over wetten en regelgeving) dat is qua tv programma natuurlijk wel het meest interessantquote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef KarinJ. het volgende:
Wij zijn zelf ook vertrokkenEn wonen alweer een tijdje in Noorwegen.
En nee, we hebben geen eigen toko, we werken allebei voor een baas.
Wat mij elke keer weer opvalt bij de uitzendingen van Ik vertrek is het gebrek aan voorbereiding.
De taal nauwelijks spreken, geen info over wetten en regelgeving.....
Dat je een sprong in het diepe wil maken kan ik me voorstellen, dat hebben wij tenslotte ook gedaan, maar met zo'n gebrek aan voorbereidingen.....
Al moet ik toegeven, meestal komt t wel op z'n pootjes terecht.
Die man was zelf ook zijn vrouw kwijtgeraakt en had een klein dochtertje, dus heel begrijpelijk dat hij zo reageerde.quote:Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef LaTourette het volgende:
Wat mij ook nog opviel was die kok die bij die vader met die vier kinderen werkt.
Zó vol begrip en vastbesloten om het die kinderen naar de zin te maken. Hulde aan de man!
Ik ben niet de enige die zich dit afvroeg.quote:
Wat we tegemoet kunnen zien die dag:quote:'Ik Vertrek' is weer terug in januari 2011 met nieuwe afleveringen.
Op 8- en 15 januari zenden we herhalingen uit van Ik Vertrek. Op vrijdag 14 januari start een nieuwe reeks!
Nou, ik ben benieuwd hoe het Peter-Paul, Johan-Willem, Peter-Jan, Jaap-Paul en Floris-Maurits zal vergaan!quote:Uitzending zaterdag 8 januari 22.30 uur (herhaling):
Eerder was in ‘Ik Vertrek’ te zien hoe de familie Van Broekhuizen, bestaande uit moeder Hilde, vader Peter-Paul en hun puberzonen Johan-Willem (16), Peter-Jan (14), Jaap-Paul (12) en Floris-Maurits (8), naar Zwitserland vertrok om daar een eigen pension met restaurant te beginnen.
Ook Rob en Sybil Heijne emigreerden met hun kinderen Kick (9), Goldie (8) en Jip (6). Zij vertrokken naar Duitsland om er een hotel voor mensen met, of herstellende van kanker, op te richten. Beide families gingen een toekomst vol verwachtingen, dromen, maar ook onzekerheden tegemoet.
In Zwitserland runt de familie Van Broekhuizen inmiddels een goedlopend pension, maar Peter-Paul is samen met zoon Johan-Willem eigenlijk de enige die het naar z’n zin heeft. Hilde en de andere jongens zouden liever vandaag dan morgen terugkeren naar Nederland, maar aan remigratie op korte termijn hangt in Zwitserland een prijskaartje…
In Duitsland maken Rob en Sybil zich op voor een speciaal kinderweekend. Hun werk is zó nieuw en onbekend dat Rob vaak de boer op moet om er aandacht voor, en sponsors bij te vinden. De blije gezichten van soms ernstig zieke kinderen en ouders geven het stel daaretnegen zoveel energie dat er vrolijk, maar keihard wordt doorgewerkt.
Ik neem het op. Wordt anders te laat voor de morgen moeten werkende vrouw des huizes.quote:
Wat gaat er mis? (ik heb het niet gekeken)quote:Op maandag 27 december 2010 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu een stukje te bekijken en word er een beetje triest van.
Snap niet dat zo een man nog een boerenbedrijf mag hebben.
quote:Als bakker Niek van Rijn op wintersportvakantie in Zwitserland is, ontmoet hij daar bergsporter en pensionhouder Ludy Bookelmann. Ondanks het leeftijdsverschil hebben de twee veel gemeen en raakt Niek ervan overtuigd dat zijn toekomst in de Zwitserse Alpen ligt. Hij keert terug naar zijn Haagse portiekflat, maar krijgt een paar maanden later de kans om samen met Ludy een pension met bar/restaurant in het Zwitserse dorpje Saas over te nemen. Vrienden en familie verbaasd achterlatend, vertrekt Niek halsoverkop naar Zwitserland om daar samen met z'n compagnon aan een ingrijpende verbouwing van 'Der Fliegende Holländer' te beginnen. Het wordt een race tegen de klok want hun zaak moet nog vóór het langverwachte skiseizoen open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |