Nice, ga dat ook eens proberen. Is die Tamriel Rebuilt addon trouwens een aanrader?quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:53 schreef ems. het volgende:
http://forums.bethsoft.co(...)graphics-and-sounds/
Goede guide voor mensen die morrowind in "HD" willen spelen. Het is even wat sleutelwerk maar dan heb je ook wat
Vergeet trouwens niet tamriel addon plugin te regelen. Vrijwel een gratis expansion
Ik heb hem geinstalleerd maar eerlijk gezegd ben ik er nog niet aan toegekomen om te checken. Het is (net als Bloodmoon) zeg maar een extra stuk land erbij op de map en als ik de screenshots en verhalen mag geloven is het heel tofquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef karton het volgende:
[..]
Nice, ga dat ook eens proberen. Is die Tamriel Rebuilt addon trouwens een aanrader?
Mede omdat een hoop mensen geen morrowind hebben gespeeld maar wel geinteresseerd zijn in de elder scrolls reeks. Bovendien valt er alleen nog maar losjes over te speculeren en dan is het logisch dat de vorige delen ter sprake komen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Maar er is ook een morrowind topic. De laatste tien posts gaan over morrowind ipv het nieuwe deel.
Nope.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
Zou de Dark Brotherhood etc. ook actief zijn in Skyrim?
Waren ze er ook in Morrowind?
Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhoodquote:
Precies, ik vond al die Guilds wel tof.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Spaulding het volgende:
Je zal toch wel weer die Guilds hebben? Vond de Dark Brotherhood eigenlijk de leukste verhaallijn uit Oblivion.
Klopt. Maar volgens mij kwamen ze pas met de tribunal expansionquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhood
Tuurlijk zullen de guilds er bij zijn, dat is er in elk deel volgens mij wel geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Precies, ik vond al die Guilds wel tof.
Maar daar weten ze vast wel een waardige vervanger voor te bedenken.
Oh oké, ik speel de Elder Scrolls pas vanaf Oblivion.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk zullen de guilds er bij zijn, dat is er in elk deel volgens mij wel geweest.
Ah ik heb alleen de normale game gespeeld vandaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhood
Morrowind 2011!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Oh oké, ik speel de Elder Scrolls pas vanaf Oblivion.
Misschien Morrowind binnenkort maar eens proberen.
Mits ie een dikke computer heeftquote:
Hoop het, geen gedoe maar gewoon oldskool Elder Scrolls stijl: meppen, spells casten of rangedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef Cudles het volgende:
Vraag me af hoe ze dat qua combat aanpakken. Gewoon op af lopen en meppen?
Op de achterkant staat een bericht dat je op de site van gameinformer kan vertalenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
Gameinformer cover:
[ afbeelding ]
Voor en achterkant:
[ afbeelding ]
Die combat in Dark Messiah was echt geniaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef ems. het volgende:
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:
Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt..
Prima als ze het weten te verbeteren, zolang het maar niet 'verslechterd' of er een compleet ander systeem in komt oid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef ems. het volgende:
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:
Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |