Klopt. Maar volgens mij kwamen ze pas met de tribunal expansionquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhood
Tuurlijk zullen de guilds er bij zijn, dat is er in elk deel volgens mij wel geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Precies, ik vond al die Guilds wel tof.
Maar daar weten ze vast wel een waardige vervanger voor te bedenken.
Oh oké, ik speel de Elder Scrolls pas vanaf Oblivion.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk zullen de guilds er bij zijn, dat is er in elk deel volgens mij wel geweest.
Ah ik heb alleen de normale game gespeeld vandaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhood
Morrowind 2011!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Oh oké, ik speel de Elder Scrolls pas vanaf Oblivion.
Misschien Morrowind binnenkort maar eens proberen.
Mits ie een dikke computer heeftquote:
Hoop het, geen gedoe maar gewoon oldskool Elder Scrolls stijl: meppen, spells casten of rangedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef Cudles het volgende:
Vraag me af hoe ze dat qua combat aanpakken. Gewoon op af lopen en meppen?
Op de achterkant staat een bericht dat je op de site van gameinformer kan vertalenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
Gameinformer cover:
[ afbeelding ]
Voor en achterkant:
[ afbeelding ]
Die combat in Dark Messiah was echt geniaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef ems. het volgende:
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:
Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt..
Prima als ze het weten te verbeteren, zolang het maar niet 'verslechterd' of er een compleet ander systeem in komt oid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef ems. het volgende:
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:
Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt..
Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Prima als ze het weten te verbeteren, zolang het maar niet 'verslechterd' of er een compleet ander systeem in komt oid.
Joah dat ben ik met je eens hoor! Een beetje de keus of je je muisknop inramt om de 0,3 seconden of dat je hem ingedrukt houdt voor 2 seconden is inderdaad niet hele erge dynamische combatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.
Dat schoppen van Dark Messiah was zooo cool gedaan. Ik hoef echt niet iedereen in de afgrond te kunnen stampen maar het is leuk om te zien dat zo'n kleine toevoeging heel veel kan betekenen voor het battlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over level-scaling:quote:Most RPGs have a built-in reward for your painstaking efforts to grow stronger than the sewer rats of the world: you get to beat the stuffing out of the baddies who hung you from flagpoles and gave you swirlies back in the day.
The Elder Scrolls IV: Oblivion, though? Not so much.
Instead, enemies levels would scale with yours, or washed up enemies would be replaced with something more capable of snapping you like a particularly sob-prone twig. As a result, players complained that the game lacked a tangible sense of progression, and it served as a small red mark on an otherwise fantastic game.
Fortunately, this time around, Bethesdas learned its lesson.
Since people are asking, wanted to briefly touch on level scaling. All our games have had some amount of randomness/leveling based on player level. Skyrims is similar to Fallout 3s, not Oblivions, wrote a Bethesda community manager on the games official forums.
Fallout 3s level-scaling, of course, was much less pronounced and far more refined. In other words, no terrifying three-eyed gorilla monsters until weve got the gear, stats, and (hopefully) psychological preparation to deal with them.
[ Bericht 96% gewijzigd door Spaulding op 08-01-2011 11:30:19 ]
Zomg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:56 schreef Dibble het volgende:
Eerste scans komen al naar buiten. Tijd om te fappen! Allemaal ingame btw medemogelijk gemaakt door de nieuwe engine die Besthesda in ontwikkeling heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |