abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90855398
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:

[..]

Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhood :W
Klopt. Maar volgens mij kwamen ze pas met de tribunal expansion :)

Morrowind = Morag Tong, vijand van DB.
Conscience do cost.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:30:14 #212
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90855628
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Precies, ik vond al die Guilds wel tof.
Maar daar weten ze vast wel een waardige vervanger voor te bedenken.
Tuurlijk zullen de guilds er bij zijn, dat is er in elk deel volgens mij wel geweest.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:40:53 #213
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_90856278
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Tuurlijk zullen de guilds er bij zijn, dat is er in elk deel volgens mij wel geweest.
Oh oké, ik speel de Elder Scrolls pas vanaf Oblivion.
Misschien Morrowind binnenkort maar eens proberen.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_90858369
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:

[..]

Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhood :W
Ah ik heb alleen de normale game gespeeld vandaar ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90882445
Elke keer als ik dit topic zie denk ik weer hoe lang ik nog moet wachten ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_90883857
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Oh oké, ik speel de Elder Scrolls pas vanaf Oblivion.
Misschien Morrowind binnenkort maar eens proberen.
Morrowind 2011!
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:38:55 #217
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90886696
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Morrowind 2011!
Mits ie een dikke computer heeft 8-) B-)
(heb een poos geleden ook morrowind gedaan, echter werden mijn saves op een gegeven moment corrupt dus toen had ik er alweer de ballen aan gegeven)
pi_90953324
Gameinformer cover:


Voor en achterkant:
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:01:26 #219
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_90953752
We gaan het opnemen tegen draken _O_
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_90960585
Vraag me af hoe ze dat qua combat aanpakken. Gewoon op af lopen en meppen?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 januari 2011 @ 00:15:41 #221
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90960675
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef Cudles het volgende:
Vraag me af hoe ze dat qua combat aanpakken. Gewoon op af lopen en meppen?
Hoop het, geen gedoe maar gewoon oldskool Elder Scrolls stijl: meppen, spells casten of ranged _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_90966437
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:


Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt.. O+
Conscience do cost.
pi_90970368
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
Gameinformer cover:
[ afbeelding ]

Voor en achterkant:
[ afbeelding ]

Op de achterkant staat een bericht dat je op de site van gameinformer kan vertalen ;)
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_90971332
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef ems. het volgende:
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:


Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt.. O+
Die combat in Dark Messiah was echt geniaal _O_ Vooral dat stampen was tof, ..hup wéér een vijand de afgrond in getrapt.
Die spinnen in dat spel waren wel eng vond ik, gatverdamme :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:52:22 #225
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90972496
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef ems. het volgende:
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:


Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt.. O+
Prima als ze het weten te verbeteren, zolang het maar niet 'verslechterd' of er een compleet ander systeem in komt oid.

(Dat spel was idd best wel baas, zo zat ik altijd te fantaseren dat er later een Might and Magic spel uitkwam zoals vroegah, dat je gewoon 100 ventjes tegelijk af moest tuigen met zo'n combat systeem, dat mag TES misschien ook wel meer doen, meer enemies tegelijk ipv maximaal 6 ofzo.)
pi_90972675
Zou wel tof zijn al kan je iemand doorboren met je zwaard, dat miste ik wel een beetje in Oblivion. Maar eigenlijk was de hele combat in Oblivion matig uitgewerkt.

De tekst op de achterkant van GameInformer is trouwens ontcijferd:

DOVAHKIIN DOVAHKIIN / NAAL OK ZIN LOS VAHRIIN / WAH DEIN VOKUL MAHFAERAAK AHST VAAL / AHRK FIN NOROK PAAL GRAAN / FOD NUST HON ZINDRO ZIN / DOVAHKIIN FAH HIN KOGAAN MU DRAAL /

AHRK FIN KEL LOST PRODAH / DO VED VIING KO FIN KRAH / TOL FOD ZEYMAH WIN KEIN MEYZ FUNDEIN / ALDUIN FEYN DO JUN / KRUZIIK VOKUN STAADNAU / VOTH AAN BAHLOK WAH DIIVON FIN LEIN

DRAGONBORN DRAGONBORN / BY HIS HONOR IS SWORN / TO KEEP EVIL FOREVER AT BAY / AND THE FIERCEST ROUT / WHEN THEY HEAR TRIUMPHS HONOR / DRAGONBORN FOR YOUR BLESSING WE PRAY

AND THE SCROLLS HAVE FORTOLD / OF BLACK WINGS IN THE COLD / THAT WHEN BROTHERS WAGE WAR COME UNFURLED / ALDUIN BANE OF KINGS / ANCIENT SHADOW UNBOUND / WITH A HUNGERY TO SWALLOW THE WORLD
pi_90986967
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Prima als ze het weten te verbeteren, zolang het maar niet 'verslechterd' of er een compleet ander systeem in komt oid.

Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.

Dat schoppen van Dark Messiah was zooo cool gedaan. Ik hoef echt niet iedereen in de afgrond te kunnen stampen maar het is leuk om te zien dat zo'n kleine toevoeging heel veel kan betekenen voor het battlen.
Conscience do cost.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:25:03 #228
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90987020
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.

Dat schoppen van Dark Messiah was zooo cool gedaan. Ik hoef echt niet iedereen in de afgrond te kunnen stampen maar het is leuk om te zien dat zo'n kleine toevoeging heel veel kan betekenen voor het battlen.
Joah dat ben ik met je eens hoor! Een beetje de keus of je je muisknop inramt om de 0,3 seconden of dat je hem ingedrukt houdt voor 2 seconden is inderdaad niet hele erge dynamische combat :') (zoals oblivion was dus)
pi_90988616
Zolang het maar gewoon vrij simpel te doen blijft, zodra er hypercombo's enzo nodig zijn haak ik altijd af. Ik ben nog uit het joysticks-met-één-knop-tijdperk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 8 januari 2011 @ 05:56:57 #230
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_91014699
Eerste scans komen al naar buiten. Tijd om te fappen :9 ! Allemaal ingame btw medemogelijk gemaakt door de nieuwe engine die Besthesda in ontwikkeling heeft.





*Hosselcopter*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:08:19 #232
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_91015838
Ik zie een blonde chick met tieten :~.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_91016671
_O_

Features:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over level-scaling:

quote:
Most RPGs have a built-in reward for your painstaking efforts to grow stronger than the sewer rats of the world: you get to beat the stuffing out of the baddies who hung you from flagpoles and gave you swirlies back in the day.

The Elder Scrolls IV: Oblivion, though? Not so much.

Instead, enemies levels would scale with yours, or washed up enemies would be replaced with something more capable of snapping you like a particularly sob-prone twig. As a result, players complained that the game lacked a tangible sense of progression, and it served as a small red mark on an otherwise fantastic game.

Fortunately, this time around, Bethesdas learned its lesson.

Since people are asking, wanted to briefly touch on level scaling. All our games have had some amount of randomness/leveling based on player level. Skyrims is similar to Fallout 3s, not Oblivions, wrote a Bethesda community manager on the games official forums.

Fallout 3s level-scaling, of course, was much less pronounced and far more refined. In other words, no terrifying three-eyed gorilla monsters until weve got the gear, stats, and (hopefully) psychological preparation to deal with them.


[ Bericht 96% gewijzigd door Spaulding op 08-01-2011 11:30:19 ]
pi_91017555
Klinkt goed :9

Hopelijk zit het qua content ook goed en wordt het allemaal wat uitgebreider dan oblivion! Jammer dat ik weer flink wat honderdjes mag gaan neerleggen voor een nieuwe pc :')
Conscience do cost.
pi_91018068
Ik snapte het idee wel in Oblivion, door alles hetzelfde level te geven zou het realistisch aan kunnen voelen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91018237
Kut. Ik wil helemaal gaan nieuwe PC kopen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:21:07 #237
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91018458
Hmf geen random dungeons? :? Waarom quests wel denk ik dan..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91019104
TVP :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91020506
Ik denk dat ik Nehrim maar eens ga proberen in de tussentijd.

Dat schijnt een geweldige mod te zijn met een compleet nieuwe wereld en nieuw verhaal.

Enige nadeel is dat het in het duits is met engelse subs.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91021569
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:56 schreef Dibble het volgende:
Eerste scans komen al naar buiten. Tijd om te fappen :9 ! Allemaal ingame btw medemogelijk gemaakt door de nieuwe engine die Besthesda in ontwikkeling heeft.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomg. _O_
No resentment ever evened out a weaker hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')