Bij Morrowind kon je iig nog "Nerevar" worden. Dat heb ik idd ook wel gemist bij Oblivion.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ja maar......de TES games hadden altijd al zo iets!
Trouwens, waar je wel gelijk in hebt, is dat het epische gevoel wel wat beter mag. Niemand weet aan het eind van het spel dat jij die ultimate baas bent. Niemand die je bedankt etc etc.
Ik wil aan het eind gewoon ook van die npc's horen hoe kenservet ik wel niet ben, en dat alle bitches mij in de mond willen nemen.
...bij wijze van.
Het verhaal van Oblivion viel sowieso best wel tegen. Vooral het einde was tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:53 schreef Seam het volgende:
Maar dat had ook te maken met het verhaal heZoiets paste niet echt binnen het verhaal in Oblivion.
Als Nerevar flikte ik ook alles wat ik maar kon doen... complete dorpen uitmoorden, een volledig Indoril-outfit aanhebben en als er een guard over begon te zeiken was ie dood, guildmembers doden want fuck jullie ik ben de baas EN Nerevar reborn...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:47 schreef Samael het volgende:
[..]
Bij Morrowind kon je iig nog "Nerevar" worden. Dat heb ik idd ook wel gemist bij Oblivion.
quote:
Of dikke vette nucleaire bommen kunnen casten, en dan een compleet stadje uitroeien op een langzame manier vanwege de radioactieve fallout waardoor ze in ghouls veranderen en.......oh wacht dat is een ander spelquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:29 schreef Seam het volgende:
Spirit Bomb wordt waarschijnlijk bedoeld, die is veel groter. Zoiets lijkt me ook wel stoer, maar gezien de schaal bij area effects is dat nooit mogelijk. Dan vallen de andere vuurballen veel te goed uit.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of dikke vette nucleaire bommen kunnen casten, en dan een compleet stadje uitroeien op een langzame manier vanwege de radioactieve fallout waardoor ze in ghouls veranderen en.......oh wacht dat is een ander spel
Ja daar zeg je wel iets inderdaad. 't Zijn niet vaak gevechten waarbij je meerdere tegenstanders tegen het lijf komt (nouja, max. 5 dan).quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee maar wat epische gevechten zou wel een mooie toevoeging zijn. Oblivion had dat al wat meer. Hoewel de quests die je samen moest uitvoeren als duo wel soms irritant waren door de AI. Maar zo'n massagevecht ljikt me wel prachtig, hoewel dat veel te moeilijk te realiseren is in zo'n game.
OF wat ook kan: gevechten tegen gigantische beesten. Het lijkt me echt episch om een keer in een TES game tegen een draak of demon te vechtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja daar zeg je wel iets inderdaad. 't Zijn niet vaak gevechten waarbij je meerdere tegenstanders tegen het lijf komt (nouja, max. 5 dan).
Met Might and Magic had je gewoon 100 monsters tegenover je staan
Die Daedric tempel in het noorden van Morrowind waar iedereen elkaar in naam van Sheogorath af aan het slachten was.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee maar wat epische gevechten zou wel een mooie toevoeging zijn. Oblivion had dat al wat meer. Hoewel de quests die je samen moest uitvoeren als duo wel soms irritant waren door de AI. Maar zo'n massagevecht ljikt me wel prachtig, hoewel dat veel te moeilijk te realiseren is in zo'n game.
Oh ja dat was ik alweer helemaal vergeten. Ik schrok me te pletter toenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die Daedric tempel in het noorden van Morrowind waar iedereen elkaar in naam van Sheogorath af aan het slachten was.
Mja, en de companion ging altijd net voor me staan als ik sloeg, schoot of een spell casttequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee maar wat epische gevechten zou wel een mooie toevoeging zijn. Oblivion had dat al wat meer. Hoewel de quests die je samen moest uitvoeren als duo wel soms irritant waren door de AI. Maar zo'n massagevecht ljikt me wel prachtig, hoewel dat veel te moeilijk te realiseren is in zo'n game.
Het enige goede aan Mass Effect was het verhaal, dus ik weet niet of dat je argument kracht bijzetquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Mass Effect was in eerste instantie alleen voor de 360 en dat was de vernieuwendste RPG van de laatste jaren
'I'm on your side!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, en de companion ging altijd net voor me staan als ik sloeg, schoot of een spell castte
Bethesda kennende komen die pas heel laatquote:
Weet nog goed wat het allereerste was wat ik deed: net zo lang op de koning inbeuken tot de guards me afmaaktenquote:Op maandag 20 december 2010 13:05 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
'I'm on your side!'
Geweldig altijd
Is dat een gamemagazine oid?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Aneurysma het volgende:
Jongens.Waar krijg ik in Nederland zo'n Game Informer? Of gaat dat hem niet worden?
quote:
Oh ik heb het hele topic niet gelezen dus dacht dat het al gezegd was. In het februari-nummer van Game Informer (een gamemagazine dus inderdaad) komt de eerste echte informatie vrij in de vorm van een 12-pagina lange onthulling. Abbonees krijgen hem 6 januari ofzo al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |