abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:15:17 #121
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90043060
Prima, hoef ik mijn pc voorlopig ook niet meer te upgraden.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90043088
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:14 schreef RickoKun het volgende:
Daarbij zijn er veel meer mogelijkheden gameplay-gerelateerd voor de PC (want kan meer programmering aan, meer geheugen), en dan heb ik het niet over de simpele fast travel knoppen.

Daarom zijn al die games de afgelopen 5 jaar (en de toekomstige 3) hetzelfde, omdat die consoles een stop op de knop hebben. Beter dan HDR wordt het de komende tijd niet.
Mass Effect was in eerste instantie alleen voor de 360 en dat was de vernieuwendste RPG van de laatste jaren
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:22:52 #123
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90043322
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef Seam het volgende:

[..]

Mass Effect was in eerste instantie alleen voor de 360 en dat was de vernieuwendste RPG van de laatste jaren
Maar er valt zoveel meer te doen, er worden dingen weggelaten omdat de consoles het niet aankunnen. Zoals bij oblivion dat je indoor (steden) en outdoor (landschap) hebt, dat was bij Morrowind niet het geval.
pi_90043375
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Maar er valt zoveel meer te doen, er worden dingen weggelaten omdat de consoles het niet aankunnen. Zoals bij oblivion dat je indoor (steden) en outdoor (landschap) hebt, dat was bij Morrowind niet het geval.
Nee daar heb je wel gelijk in, maar zelfs dan is Oblivion nog altijd gigantisch.
Maar we zouden stoppen met deze discussie :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:25:24 #125
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90043415
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef Seam het volgende:

[..]

Nee daar heb je wel gelijk in, maar zelfs dan is Oblivion nog altijd gigantisch.
Maar we zouden stoppen met deze discussie :D
WE!? WEEEEEEEEEE!?!?!?!?!?!?!?!???!?!?!?!?!

Mwah ik vond het wel interessant om te bediscussiëren :@

Maarja waar moeten we het nu anders over hebben? Er is niks bekend behalve dan die trailer en dat het met een nieuwe engine wordt gemaakt.
pi_90043530
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:25 schreef RickoKun het volgende:

[..]

WE!? WEEEEEEEEEE!?!?!?!?!?!?!?!???!?!?!?!?!

Mwah ik vond het wel interessant om te bediscussiëren :@

Maarja waar moeten we het nu anders over hebben? Er is niks bekend behalve dan die trailer en dat het met een nieuwe engine wordt gemaakt.
Onze ideeen die we graag in Skyrim terug willen zien. Ik vond bij Morrowind dat afgesloten deel bij de bergen echt vet. Het was moeilijk om het daar vol te houden en er waren meer geheimen verborgen, zoals de tempels waar je de Dweomer artefacten moest halen. De Oblivion Planes vond ik in eerste instantie supervet, maar het maakte het einde wel minder stoer. Zou veel bruter zijn geweest als dat zich ook in een Plane afspeelde.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90043916
De Oblivion planes vond ik juist heel erg eentonig en saai. :)
pi_90043971
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef STING het volgende:
De Oblivion planes vond ik juist heel erg eentonig en saai. :)
Ik bedoel juist voor de finale een unieke Plane, met echt een soort van stad/fort waar in je moest infiltreren. Nu vond ik de finale nogal flets.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90044131
Als je er eentje verkent had, had je alles al gezien.

Wat ik vooral wil zien is dat het zogenaamde "level scaling" aangepast wordt. Niet dat het compleet weg moet, maar dat je niet meer alleen super sterke beesten tegenkomt. De minder sterke wezens moeten ook blijven. Dan heb je wel het gevoel dat je sterker wordt. En eigenlijk zouden ze terug moeten naar een basissysteem: je krijgt experience naarmate je quests doet en dingen vermoord. En die je dan gewoon kan verdelen over je verschillende attributen.
pi_90044502
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef Desunoto het volgende:
Als je er eentje verkent had, had je alles al gezien.

Wat ik vooral wil zien is dat het zogenaamde "level scaling" aangepast wordt. Niet dat het compleet weg moet, maar dat je niet meer alleen super sterke beesten tegenkomt. De minder sterke wezens moeten ook blijven. Dan heb je wel het gevoel dat je sterker wordt. En eigenlijk zouden ze terug moeten naar een basissysteem: je krijgt experience naarmate je quests doet en dingen vermoord. En die je dan gewoon kan verdelen over je verschillende attributen.
Dit is juist het meest onderscheidende van TES. Vind dit altijd perfect werken en je hebt echt het gevoel dat je dingen aan het trainen bent. Nee het zou juist andersom moeten, meer RPG's moeten dit systeem gebruiken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:56:22 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90044618
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Seam het volgende:

[..]

Dit is juist het meest onderscheidende van TES. Vind dit altijd perfect werken en je hebt echt het gevoel dat je dingen aan het trainen bent. Nee het zou juist andersom moeten, meer RPG's moeten dit systeem gebruiken.
Jup, mee eens.

Maar de level scaling moet inderdaad aangepast worden, maar ik denk dat ze dat wel doen. Anders zijn ze ontzettende pus sletjes.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 december 2010 @ 14:57:28 #132
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90044663
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:39 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik bedoel juist voor de finale een unieke Plane, met echt een soort van stad/fort waar in je moest infiltreren. Nu vond ik de finale nogal flets.
Ik ook ;( Ik had wel een mooi wtf :o momentje toen Mehrunes Dagon ineens in de stad was, maar dat was veel te snel voorbij ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:59:34 #133
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90044739
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Seam het volgende:

[..]

Dit is juist het meest onderscheidende van TES. Vind dit altijd perfect werken en je hebt echt het gevoel dat je dingen aan het trainen bent. Nee het zou juist andersom moeten, meer RPG's moeten dit systeem gebruiken.
Ik vond dat juist altijd het grootste nadeel... Ik bedoel, hoe kan je nou geen XP krijgen als je de halve wereld hebt gered, puur omdat je niet gesprongen hebt ofzo? Nee, van mij mag Skyrim het normale XP-systeem gebruiken zoals alle andere games dat doen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90044757
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik vond dat juist altijd het grootste nadeel... Ik bedoel, hoe kan je nou geen XP krijgen als je de halve wereld hebt gered, puur omdat je niet gesprongen hebt ofzo?
Als je niet springt zal je er ook niet beter in worden, wat vind je daar onlogisch aan?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:01:21 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90044802
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik vond dat juist altijd het grootste nadeel... Ik bedoel, hoe kan je nou geen XP krijgen als je de halve wereld hebt gered, puur omdat je niet gesprongen hebt ofzo? Nee, van mij mag Skyrim het normale XP-systeem gebruiken zoals alle andere games dat doen.
;( Ja maar......de TES games hadden altijd al zo iets!

Trouwens, waar je wel gelijk in hebt, is dat het epische gevoel wel wat beter mag. Niemand weet aan het eind van het spel dat jij die ultimate baas bent. Niemand die je bedankt etc etc. :')

Ik wil aan het eind gewoon ook van die npc's horen hoe kenservet ik wel niet ben, en dat alle bitches mij in de mond willen nemen.

...bij wijze van.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:01:52 #136
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90044819
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Als je niet springt zal je er ook niet beter in worden, wat vind je daar onlogisch aan?
Als ik niet spring word ik niet beter in springen in alle RPG's. Maar in TES word ik in niets beter als ik niet spring en acrobatics als primary skill heb. Dat is toch klets.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90044896
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef Bart het volgende:

[..]

Als ik niet spring word ik niet beter in springen in alle RPG's. Maar in TES word ik in niets beter als ik niet spring en acrobatics als primary skill heb. Dat is toch klets.
Je bent een newbie zo te zien :) Als je springt en je levelt daarin als misc skill dan voegt het juist toe bij de bonussen (x3, x5) als je een nieuw level bereikt. Hierdoor kun je juist snel levelen naar 100 punten bij iedere attribute.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:06:50 #138
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90044999
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:03 schreef Seam het volgende:

[..]

Je bent een newbie zo te zien :)
Nee hoor.
quote:
Als je springt en je levelt daarin als misc skill dan voegt het juist toe bij de bonussen (x3, x5) als je een nieuw level bereikt. Hierdoor kun je juist snel levelen naar 100 punten bij iedere attribute.
Weet ik. Maar je moet je primary skills gebruiken anders level je niet. En dat is gewoon verrot.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:09:04 #139
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90045074
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee hoor.

[..]

Weet ik. Maar je moet je primary skills gebruiken anders level je niet. En dat is gewoon verrot.
Maar mijn waerde Bart, je gaat niet een winning formula veranderen, wat Seam al zei; dát is juist wat TES onderscheidt van die miljarden anderen.

Als jij veel gaat schieten met een geweer, word je er toch ook beter in? Dan word je toch niet ineens beter in het sneaken?
pi_90045078
Tsja ik vind het juist verschrikkelijk uitgebalanceerd. Geweldig systeem.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90045080
Het skill systeem van TES vond ik juist erg leuk en op een of andere manier voelt het ook wat realistischer aan. Dat natuurlijk in tegenstelling tot het meelevelen van de monsters, snap echt niet waarom ze dat erin hebben gestopt. Maar goed, kijkende naar Fallout, zullen we daar hopelijk wel van geleerd hebben :7
pi_90045217
Ook hoop ik trouwens op meer steden. Dan maar wat kleiner en wat minder mensen, maar ik vond het veel interessanter in Morrowind. Dat je dan wel overal een huis kon kopen was wel erg vet. Hopelijk verbeteren ze dat nog, dat je nu echt mooi je wapens en armour kan stallen in een etalage en dat je bedienden kan krijgen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:14:17 #143
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90045278
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Maar mijn waerde Bart, je gaat niet een winning formula veranderen, wat Seam al zei; dát is juist wat TES onderscheidt van die miljarden anderen.

Als jij veel gaat schieten met een geweer, word je er toch ook beter in? Dan word je toch niet ineens beter in het sneaken?
Ja dat is ook wel weer zo. Ik ben er gewoon nooit zo'n fan van geweest. Aan het begin kies je je skills, en dan denk je: acrobatics, da's handig, primary skill. En dan ga je spelen en dan blijkt dat je het eigenlijk niet gebruikt. Met elke andere RPG geen probleem, je spendeert gewoon je XP aan andere skills. Maar in TES heb je dan een probleem omdat je (bijna) niet levelt als je een paar van die skills zo hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90045330
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:14 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel weer zo. Ik ben er gewoon nooit zo'n fan van geweest. Aan het begin kies je je skills, en dan denk je: acrobatics, da's handig, primary skill. En dan ga je spelen en dan blijkt dat je het eigenlijk niet gebruikt. Met elke andere RPG geen probleem, je spendeert gewoon je XP aan andere skills. Maar in TES heb je dan een probleem omdat je (bijna) niet levelt als je een paar van die skills zo hebt.
Maar dat vind ik ook juist leuk hoor :D
Ik ben bij de vorige delen denk ik een keer of acht keer opnieuw begonnen omdat ik toch net wat anders wilde.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:17:37 #145
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90045393
Precies, dan moet je weer opnieuw beginnen, en daar heb ik echt een hekel aan :D. Ik wil spelen van het begin tot het eind en dan klaar. En als het een goed spel is, dan nog een keer. Maar niet 8x hetzelfde stukje binnen korte tijd :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_90045448
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:17 schreef Bart het volgende:
Precies, dan moet je weer opnieuw beginnen, en daar heb ik echt een hekel aan :D. Ik wil spelen van het begin tot het eind en dan klaar. En als het een goed spel is, dan nog een keer. Maar niet 8x hetzelfde stukje binnen korte tijd :P.
En dit probleem heb je niet bij andere RPG's? Want je wil toch juist een perfect character hebben en dat lukt je nooit in een keer. Sterker nog, ik ben teleurgesteld als dat wel kan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90045545
Ik heb vernomen dat het spel gaat draaien op een aangepaste Quake 2 engine; wordt badass.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:23:37 #148
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90045611
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef Seam het volgende:

[..]

En dit probleem heb je niet bij andere RPG's? Want je wil toch juist een perfect character hebben en dat lukt je nooit in een keer. Sterker nog, ik ben teleurgesteld als dat wel kan.
Perfect niet nee, maar het lukt altijd wel zó dat ik er prima van het begin tot het eind mee kan spelen :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 december 2010 @ 15:28:35 #149
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90045782
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

;( Ja maar......de TES games hadden altijd al zo iets!

Trouwens, waar je wel gelijk in hebt, is dat het epische gevoel wel wat beter mag. Niemand weet aan het eind van het spel dat jij die ultimate baas bent. Niemand die je bedankt etc etc. :')

Ik wil aan het eind gewoon ook van die npc's horen hoe kenservet ik wel niet ben, en dat alle bitches mij in de mond willen nemen.

...bij wijze van.
Je brengt het perfect onder woorden _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:30:46 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90045875
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb vernomen dat het spel gaat draaien op een aangepaste Quake 2 engine; wordt badass.
:') Quake 2? Dat wordt me een grafisch spel!

[/sarcasme]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')