Heb jij dan slechts een klein stom schermpje op je pc aangeslotenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Devz het volgende:
Zo'n game speelt gewoon veeeel lekkerder weg op de bank met een controller dan achter zo'n klein stom schermpje.
Je weet dat Morrowind ook op de consoles was? :quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef KoningSjef het volgende:
O my god.. wat ben ik blij dat dit spel nu EINDELIJK is aangekondigd.
Hoop overigens wel dat het weer meer richting Morrowind trekt.. maar goed.. dat zal inderdaad vanwege die sterf consoles wel niet gebeuren.
mijn 32" beeldscherm is anders groot zat. + De mods voor de pc maken het 1000x beter dan op de consolequote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Devz het volgende:
Zo'n game speelt gewoon veeeel lekkerder weg op de bank met een controller dan achter zo'n klein stom schermpje.
Consoles
Oblivion was qua sfeer idd best blij met die strak blauwe lucht en de groene bomen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef KoningSjef het volgende:
O my god.. wat ben ik blij dat dit spel nu EINDELIJK is aangekondigd.
Hoop overigens wel dat het weer meer richting Morrowind trekt.. maar goed.. dat zal inderdaad vanwege die sterf consoles wel niet gebeuren.
Dat lijkt me sterk en ik mag het niet hopen.quote:
Gast, TES was veel toffer voor het ook naar de consoles ging!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Gezicht het volgende:
Jezus wat een PC fanboys hier.! Zeik niet zo en ben blij met wat je hebt man.
Morrowind was ook op de console hequote:Op vrijdag 17 december 2010 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast, TES was veel toffer voor het ook naar de consoles ging!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:43 schreef karton het volgende:
[..]
Oblivion was qua sfeer idd best blij met die strak blauwe lucht en de groene bomen.
De donkere moerassen van morrowind, de zandstormen en de mist gaven mij echt het gevoel dat ik echt álles tegen had. Weinig mensen die je moesten omdat je een "outlander" was![]()
Morrowind > Oblivion
Dat was de verneukende stapquote:
Ik heb ze op beiden gespeeld. Xbox vind ik een stuk leuker. Lekker op de bank hangen, een beetje door Vvardenfell cruisen. Ik vind het op de console een stuk relaxter. Ik ben ook niet van de mods ofzo. Hoewel met de download content op de 360 het wel een beetje verneukt werd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was de verneukende stap
Ik durf te wedden dat PC gamers het een stuk toffer vonden dan consolers
quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb ze op beiden gespeeld. Xbox vind ik een stuk leuker. Lekker op de bank hangen, een beetje door Vvardenfell cruisen. Ik vind het op de console een stuk relaxter. Ik ben ook niet van de mods ofzo. Hoewel met de download content op de 360 het wel een beetje verneukt werd.
Wat vind jij dan zoveel beter aan de PC versie ?quote:
Alles! Toetsenbord + muis, niet zomaar buttonbashen (en ik hoop dat de consolers geen auto-aim haddenquote:Op vrijdag 17 december 2010 03:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat vind jij dan zoveel beter aan de PC versie ?
fanboyquote:Op vrijdag 17 december 2010 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alles! Toetsenbord + muis, niet zomaar buttonbashen (en ik hoop dat de consolers geen auto-aim hadden) !
Geen 47" in ieder gevalquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb jij dan slechts een klein stom schermpje op je pc aangesloten.
Het gaat natuurlijk om het relatieve schermoppervlak he. Een 47" scherm waar je 5m vanaf zit is kleiner dan een 32" scherm waar je 50cm vanaf zit.quote:
Welnee, pc-gamers hebben weer mods.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef drumstickNL het volgende:
Ik snap wel wat er leuk kan zijn als je zo'n game op de console hebt maar het gaat toch ten koste van de content voor PC gamers.
Inderdaad weinig zinvol. Beide hebben zo hun voor- en nadelen per spel en dan heb je ook nog zoiets als smaak.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:48 schreef ems. het volgende:
Zullen we de pc/console discussie nu even achterwege laten? Het wordt toch hetzelfde spel
Smaak is voor losers.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad weinig zinvol. Beide hebben zo hun voor- en nadelen per spel en dan heb je ook nog zoiets als smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |