Ik ook trouwensquote:Op zondag 12 december 2010 20:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Mooi! Heb heel veel tijd besteed aan Oblivion (nog nooit uitgespeeld helaas, ik haakte altijd af van de main quest en ging andere dingen doen)
Toffe game
Als ik die savegames nog heb ja!quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RickoKun, ga verder spelen in Morrowind en ontdek het zelf!
Ja ik las het al ergens, maar toch hopen op een paar gebieden waar geen sneeuw ligt.quote:Op maandag 13 december 2010 09:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Skyrim = vooral sneeuw, geen wonder in het uiterste noorden
Nieuwe enginequote:Op maandag 13 december 2010 09:46 schreef HyperViper het volgende:
Elder Scrolls![]()
Hopelijk niet alleen sneeuw!
!
Edit: En een nieuwe engine:
http://twitter.com/Bethblog/status/14010984884604929
Wat is dat? Dat die beesten zich afstemmen op jouw level? Dat was hoogst irritant ja.quote:
Of met bloed zweet en tranen en heel veel tijd zo'n beest verslaan wat je eigenlijk nog lang niet aan zou kunnen. Dat maakt zo'n spel tof imoquote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat? Dat die beesten zich afstemmen op jouw level? Dat was hoogst irritant ja.
In een open RPG wil ik juist dat ik bepaalde monsters nog niet aankan en dan als je 10 levels hoger bent terug gaan met een attitude van "Zo, en wat had jij nou kutbeest?![]()
"
Idd, en in bijv. Morrowind is het een mooie manier van progressie. In eerste instantie zijn sommige beestjes al heel lastig (zeker als wizard). Later wandel je er zo doorheen. Totdat je een gevaarlijk land binnenwandelt waar weer lompere beesten zitten natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat? Dat die beesten zich afstemmen op jouw level? Dat was hoogst irritant ja.
In een open RPG wil ik juist dat ik bepaalde monsters nog niet aankan en dan als je 10 levels hoger bent terug gaan met een attitude van "Zo, en wat had jij nou kutbeest?![]()
"
quote:Op maandag 13 december 2010 09:54 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ja ik las het al ergens, maar toch hopen op een paar gebieden waar geen sneeuw ligt.
Plenty dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |