Directieoverlegquote:Op maandag 13 december 2010 11:50 schreef Vanyel het volgende:
Druk is anders op deze wintermaandagochtend.
gelukt?quote:Op maandag 13 december 2010 12:06 schreef Vanyel het volgende:
Met je vrouw zeker..
Ik heb ook zin in tosti's. Misschien moet ik de mijne even lief aankijken, die zit toch niks belangrijks te doen.
klinkt goed... Het is dat ik moet werken vandaag en dus echt een warme maaltijd nodig hadquote:Op maandag 13 december 2010 13:41 schreef Vanyel het volgende:
Eerst los geroosterd, toen brood met kaas en salami ertussen en daarna nog ff alles bij elkaar.
aardappel worteltjes en karbonadequote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Vanyel het volgende:
Wat heb jij gegeten dan?
En wat doe je voor zwaar werk dat je daar zo hard voor moet eten (en ongebruikelijke werktijden erop na houdt)?
dit kan ik niet complimentwaardig noemenquote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Ow dat had je laatst ook al verteld, maar was even verdrongen door mijn visioenen van een Nizno met shaggie in de mondhoek op de vrachtwagen
Wel stoer!quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit kan ik niet complimentwaardig noemen
Hier regent het al de hele dagquote:
Yeah, ik verwacht ook niet dat het lang zo blijftquote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef lezzer het volgende:
Jullie hebben toch al vaak heel veel sneeuw?
Wow.quote:
Ik kan het geen compliment vindenquote:
Oh, later even uitzending gemist aanzwengelen. bedankt.quote:Op maandag 13 december 2010 21:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Straks om 23 uur op Ned 2: Help een homo in de klas
quote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Nizno het volgende:
tis hier spekglad op de stukken waar de wind over de grond komt...
Collega en ik zijn bijna synchroon op de bek gegaan op het CS in de stad... hadden beiden niet door dat het ZO glad was..
Op hetzelfde moment dat we beiden de voeren weg voelden glijden. Gelukkig ook beiden NET op het nippertje op de been gebleven.
ja ja ja die dingen ken ik.. maar ze hadden sneeuw voorspeld, dus dan zou ik hen ook niet omgedaan hebben.quote:
Ik weet niet, waar woont je moeder?quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha volgens mij zag ij die bij mijn moeder liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |