SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet komt ze nu wat vaker
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik moest het gewoon gaan googlenquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooohooow I knoooooooooooooooooooooooow, what a foooooooooooooool IIIIIIIIIIIIIIIIIIIhIIIIII've beeeeeheeeeeeeeen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh no, you didn't!!
Ken je klassiekers!
Ik was 16 toen dit nummer uitkwam uitkwamquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooohooow I knoooooooooooooooooooooooow, what a foooooooooooooool IIIIIIIIIIIIIIIIIIIhIIIIII've beeeeeheeeeeeeeen....
Ja, ik ben de oudste van iedereenquote:Op zondag 12 december 2010 11:07 schreef lezzer het volgende:
Eej, ben jij ouder dan ik
Ik was 11. En de hippe meiden waren wel fan van Wham.
Geen idee waar ik eigenlijk fan van was toen
quote:Op zondag 12 december 2010 11:12 schreef Blue-eyes het volgende:
Voor de jonkies die geen idee hebben wie Annie Lennox is:
Gaaf mens
quote:Op zondag 12 december 2010 12:42 schreef skunkasaur het volgende:
ALSO: Ik heb gister een nieuw pak gekocht, inclusief schoenen en stropdas...
Voor een Gala, morgen. Ik kan niet wachten om het aan te trekken
goh wat onzettend vervelend dat ik op woensdagavond nooit ergens heen kan.....quote:Op zondag 12 december 2010 11:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Dit is het kerst-concert. En hij staat bij de veiling nog maar op ¤1,-
Klikkerdeklik
Ja.
Ik dacht, ik meld het even.
xDquote:
Met een stropdas naar een gala? Waarom geen rokkostuum met slippenjas?quote:Op zondag 12 december 2010 12:42 schreef skunkasaur het volgende:
ALSO: Ik heb gister een nieuw pak gekocht, inclusief schoenen en stropdas...
Voor een Gala, morgen. Ik kan niet wachten om het aan te trekken
Was te duurquote:Op zondag 12 december 2010 14:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met een stropdas naar een gala? Waarom geen rokkostuum met slippenjas?
Waarom geen jurk?quote:Op zondag 12 december 2010 14:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met een stropdas naar een gala? Waarom geen rokkostuum met slippenjas?
In een jurk lijk ik meer op een puberale tienerjongen dan op een damequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Hoe komt dat?quote:Op zondag 12 december 2010 14:59 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
In een jurk lijk ik meer op een puberale tienerjongen dan op een dame![]()
![]()
Dat ga ik wel ff in de gaten houdenquote:Op zondag 12 december 2010 14:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Foto's verschijnen wel op FB achteraf xD
Dit is de eerste keer dat ik baal van het feit dat ik m'n FB verwijderd hebquote:Op zondag 12 december 2010 15:31 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat ga ik wel ff in de gaten houden
Mijn bouw? Mijn schildklier werkt mega snel, dus ik heb geen vet op mijn botten, en ook qua borsten ben ik niet mega groot geschapen. Komt bij dat ik kort haar heb en me kort gezegd ongemakkelijk voel in een jurk. Conclusie: dat zou een Rare Avond worden.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef Vanyel het volgende:
Fijn dat je je niet 'gedwongen' voelt om toch in een jurk te gaan.
Is dat niet een beetje veel van het goede?quote:Op zondag 12 december 2010 15:55 schreef Brittie het volgende:
Bij mij is het meestal zo dat ik mensen veel zie die ik ook veel op Facebook spreek.
quote:Enne, yay voor ME 3. Ik moet alleen de eerste 2 nog spelen, maar mijn lijst is al zo lang..
Ja, ik weet wat je bedoelt. Maar net als Brittie spreek ik de mensen die ik in het echt zie ook het meest op Facebook. Ik vind het een fijne manier om te volgen wat ze bezig houdt, en hen te laten weten wat mij bezig houdt. FB heeft ook de optie om alleen "Top News" weer te geven, dan worden alleen de updates van mensen waar je veel interactief mee bent weergegeven.quote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Avey het volgende:
Ik had er wel een en mensen lieten af en toe wel een berichtje achter maar ik keek er nooit op
Bovendien werd ik een beetje zat van mensen die constant van die zinloze updates hadden en toen bedacht ik me ineens dat er een reden was waarom ik die mensen nooit meer sprak...Want ik heb ook nog wat oude vrienden die niet meer in de buurt wonen maar waar ik wel af en toe mee afspreek omdat ik die vriendschap belangrijk genoeg vind om er moeite voor te doen elkaar te zien.
Nah, nee, dat valt best meequote:Op zondag 12 december 2010 15:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje veel van het goede?
Ik zal d'r over nadenkenquote:Zet ze onmiddelijk bovenaan de lijst!
Ieder z'n ding natuurlijk, ik ben ook niet zo iemand die iedereen die FB gebruikt haat hoor (ja ze bestaanquote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat je bedoelt. Maar net als Brittie spreek ik de mensen die ik in het echt zie ook het meest op Facebook. Ik vind het een fijne manier om te volgen wat ze bezig houdt, en hen te laten weten wat mij bezig houdt. FB heeft ook de optie om alleen "Top News" weer te geven, dan worden alleen de updates van mensen waar je veel interactief mee bent weergegeven.
[/facebookfan]
Je kunt je profiel geheel afsluiten voor onbekenden... dan is er niets aan de handquote:Op zondag 12 december 2010 16:14 schreef Avey het volgende:
Alleen ben ik een beetje bang dat het nogal verkeerd gebruikt wordt af en toe, zoals bij sollicitaties en dergelijke...
Ik zie veel liever een vrouw in een goed pak dan een vrouw in een jurk. 9 van de 10 x sexier.quote:Op zondag 12 december 2010 15:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Het is ook een mooi damespak, ik zie er nog steeds uit als mezelf en ook nog vrouwelijk dus wat wil ik nog meer
Echt waar? Ik vind het altijd een beetje jammerquote:Op zondag 12 december 2010 17:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zie ook veel liever een vrouw in een goed pak dan een vrouw in een jurk. 9 van de 10 x sexier.
Ja zoiets, ik zou haar waarschijnlijk aantrekkelijker vinden in vrouwelijke kleding. Ik val dan ook voornamelijk op vrouwelijkheidquote:Op zondag 12 december 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Heb je dan wel eens een vrouw in een écht goed pak gezien?
En met jammer bedoel je neem ik aan niet jouw smaak?
google maar ff en post de plaatjesquote:Op zondag 12 december 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Heb je dan wel eens een vrouw in een écht goed pak gezien?
En met jammer bedoel je neem ik aan niet jouw smaak?
egoļstquote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Brittie het volgende:
[..]
Maar mijn hormonen draaien al overuren. Doe maar niet Vanyel
He jammer, ik wilde net een foto gaan posten van mezelf in mijn maatpakquote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Brittie het volgende:
[..]
Maar mijn hormonen draaien al overuren. Doe maar niet Vanyel
als t nie past ook nie posten..... dat lijkt nietquote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
He jammer, ik wilde net een foto gaan posten van mezelf in mijn maatpak(waar ik natuurlijk met de beste wil van de wereld niet meer in pas, maar dat terzijde).
ach heel stiekem heb ik ook niets tegen net niet passend hoor.....quote:
Dat verandert de zaakquote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
He jammer, ik wilde net een foto gaan posten van mezelf in mijn maatpak(waar ik natuurlijk met de beste wil van de wereld niet meer in pas, maar dat terzijde).
ahhhh toe............. please..........?quote:
Jij houdt niet van pakken!quote:
Maar wel een beetje van jouquote:
ja heuj...... ik zeg please en dan wacht je niet eens tot ik weer mee lees????????quote:Op zondag 12 december 2010 17:28 schreef Vanyel het volgende:
Voor jou dan. Een minuutje ofzo.
Stoute wegganizno!
ja mn maag knorde!!quote:Op zondag 12 december 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
Ja heuj, jij zegt please en dan ga je meteen weg??????
leukquote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef Vanyel het volgende:
Hij zat nog onder de knop
[ [url=]afbeelding[/url] ]
haal maar weg en kooksequote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef Vanyel het volgende:
Ja nou kijken dan dan kan ie weer weg en kan ik koken.
Eens!quote:Op zondag 12 december 2010 17:52 schreef Nizno het volgende:
hoewel grijze pak ook echt niet misstaat
ja dat had ik ook al doorquote:Op zondag 12 december 2010 17:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eens!
Maar daar ben ik natuurlijk ook niet voor niks mee gepartnerdingest
kokosnoot?quote:
1 aardappel schillen en dan 2 keer de foto missen?quote:Op zondag 12 december 2010 17:57 schreef lezzer het volgende:
Dat past er niet in nee
Ik schil 'n aardappel en mis het maatpak van vanyel
nu moet je wachten tot ze uitgekookt is denk ik....... als je al geluk hebt dat hij nog onder haar ctrl V staat.quote:Op zondag 12 december 2010 18:01 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik heb er meer geschild, ik geef het toe...
En ik heb ook nog even niet aan de laptop gezeten.
lolquote:
Maar je ziet het wel op elke pagina...quote:Op zondag 12 december 2010 18:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja behalve dat je geen geluid krijgt, dus als je er niet naast zit, heb je er niks aan.
Niet? Ik had ze net wel op alledrie de tabs...quote:Op zondag 12 december 2010 18:30 schreef Vanyel het volgende:
Elke pagina?
Ik gebruik altijd tig tabs met ook nietfok. Daar zie ik ze niet verschijnen hoor
ik zie ze wel gewoon net als een meldingquote:Op zondag 12 december 2010 18:30 schreef Vanyel het volgende:
Elke pagina?
Ik gebruik altijd tig tabs met ook nietfok. Daar zie ik ze niet verschijnen hoor
??? op het tweede.quote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:
nice suits![]()
![]()
En, ik heb Wonderer net tussendoor effe ontmaagd
????quote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:
nice suits![]()
![]()
En, ik heb Wonderer net tussendoor effe ontmaagd
Ze vindt je pak mooiquote:
quote:
Toch heb ik liever dat ze me ontmaagdde dan ontmaagde...quote:Op zondag 12 december 2010 18:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]dat snapte ik. Maar hoe ze jou ontmaagdde heb ik ff gemist.
Wat ziet dat woord er raar uit met twee d's
quote:Op zondag 12 december 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat ze me ontmaagdde dan ontmaagde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |