quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:30 schreef DarkElf het volgende:
Weer door een slotje, op je telefoon is het gewoon echt onduidelijk wanneer dat zo is.
Hopen dat het wat wordt danquote:
Eufemismequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Buikje gevuld P?Welterusten dan
Ik ga ook zo
Denk dat ik Hooters eens een MBTI testje laat makenISFP of INFP denk ik
Nou, een leuk feestje. En ik vroeg spavla (bier met spa rood), maar ik betwijfel nu ernstig of ik dat gekregen heb.quote:
Slaaplekker Tezz! Van spavla heb ik nog nooit gehoord. Ik had je mooi een tequila in handen gedrukt of zo.quote:Op zondag 12 december 2010 01:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, een leuk feestje. En ik vroeg spavla (bier met spa rood), maar ik betwijfel nu ernstig of ik dat gekregen heb.![]()
Ik ga slapen............ Ik lees altijd ovordat ik ga slapen. Als me dat niet meer lukt dan is het officieel: ik ben dronken!
Ja dat hoor ik wel vaker. Wat gebeurt er dan met je kaas?quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef kaasplankje het volgende:
Van tequila word je echt raar dronken
quote:Op zondag 12 december 2010 02:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb met tequila echt een waar beschamend dronkenmans avontuur beleefd tijdens de vendange in de Champagne streek op een fete du chien bij een boer in de buurt. Ik was alles kwijt. Echt midden in een volle gemengde slaapzaal met braaksel en bloed op mijn hoofd wakker geworden. Sindsdien nooit meer tequila gedronken. God wat was ik ziek en we moesten nog 1 dag plukken
Grappige film idd!quote:Op zondag 12 december 2010 01:22 schreef Duderella het volgende:
Hooters lijkt me eigenlijk best heel lief.![]()
Dat andere meisje vind ik zo op het oog wat tuttig.
Wij hebben net zo'n grappige film gekeken: The Hangover. Sinds tijden weer eens echt gelachen om een film!
Ja hè? Ik ben nooit zo van de comedies, maar dit was zo absurd hier en daar, dat ik me enorm heb vermaakt!quote:
Hé wat leuk! Het zijn soms de simpelste dingen die een avond aangenaam maken.quote:Op zondag 12 december 2010 02:08 schreef DarkElf het volgende:
Wij hebben oudbollig gescrabbled net :d muziekje aan, kaarsjes aan... Leuk hoor
Volgens mij heb ik die al eens gezien (of half)quote:Op zondag 12 december 2010 02:06 schreef Duderella het volgende:
! Jij móet echt The Hangover een keer kijken dan.
![]()
En: fete du chien? Verjaarde de chihuahua?
Klopt!quote:Op zondag 12 december 2010 02:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hé wat leuk! Het zijn soms de simpelste dingen die een avond aangenaam maken.
Wat zal de vrouw van de boer de volgende dag 'blij' zijn geweest met haar besluit jullie te rantsoeneren.quote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens gezien (of half)
Ja, 't feest van de hond. Zo noemen ze daar de plukkersfeesten die aan het einde van de oogst gevierd worden. We waren op een naburig feest beland en een beetje narrig vanwege het feit dat de vrouw van de boer ons "gestraft" had door heel weinig drank bij het eten te zetten voor ons. Normaal was er drank in overvloed maar er was iets voorgevallen en zij had 2 flessen neergezet en boos de tussendeur dichtgedaan. Toen kwam een van die meiden met een fles tequila en stonden we na een half uur op de tafel te dansen. En daarna nog naar dat feest in de buurt. Daar was echt alles, Champ, volop eten en muziek. De rest weet ik niet meer
Nou, kaas en ik gaan morgen lekker samenquote:Op zondag 12 december 2010 02:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Telefoontypen gaat wel eens mis.
Jullie nog leuke plannen Dude of Kaas?
We hebben ons best misdragen toen, maar wel gelachen zegquote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef Duderella het volgende:
Wat zal de vrouw van de boer de volgende dag 'blij' zijn geweest met haar besluit jullie te rantsoeneren.
Het zou tussen ons blijvenquote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, kaas en ik gaan morgen lekker samen
O nee wacht...![]()
Hier moet morgen geklust worden in huis. Niks an dus.
En ik hoop morgen nog snel een lesje te rennen, voor het weer gaatvriezen
in den lande.
![]()
Nah, dit is meer onderhoud en reparatie. Niet zoveel aan. Maar moet even gebeuren voor het jaar afloopt.quote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef DarkElf het volgende:
Sommige klussen zijn wel leuksucces iig!
Ja ja, ik heb het snel 'klussen' genoemd.quote:
Oudlurkster!quote:Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb het snel 'klussen' genoemd.
Ik ook.quote:
O god ja!quote:
Ja, 't is niet echt druiventijd ook, rare jongens die vlamenquote:Op zondag 12 december 2010 02:24 schreef DarkElf het volgende:
Ik ook.en toen dacht ik: wat een raar woord! Maar ja dat is Druivencross ook!
Nou, je wilt niet weten wat ik daar nou weer in las.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 02:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
O god ja!![]()
Ja kaas en ik gaan voor een kindje.Maar ik was nog ongi, dus deze keer hebben de rode duivels gewonnen voordat mijn NOD er was. Hopelijk hoeven we niet de MMM in voor een UIO ofzo.
Die NOD vind ik de leukste in OUD: de Niet-Ongi-Dag.quote:
Hoe verzinnen ze het! Stel je voor dat je de dingen gewoon bij de naam noemt! Huuu wat een bizarre gedachte!quote:Op zondag 12 december 2010 02:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die NOD vind ik de leukste in OUD: de Niet-Ongi-Dag.
Werkelijk.![]()
Ja maar over totaal rupturen, postnatale fecale incontinentie en inwendige pijnlijke hechtingen waardoor 'manlief' na zes maanden nog alleen maar mag wijzen naar het bed, doen ze dan weer alsof het de normaalste zaak van de wereld is, terwijl ik daar dan weer bij denk: doe dát nou lekker even op je weblogje of zo.quote:Op zondag 12 december 2010 02:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze het! Stel je voor dat je de dingen gewoon bij de naam noemt! Huuu wat een bizarre gedachte!Nee laten we lekker infantiel naampjes en codes verzinnen. Dat is veel beter!
ja idd ik snap dat ook niet hoor maar goed dat ligt aan ons omdat we geen 'bundle of joy' eruit geperst hebben denk je niet?quote:Op zondag 12 december 2010 02:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar over totaal rupturen, postnatale fecale incontinentie en inwendige pijnlijke hechtingen waardoor 'manlief' na zes maanden nog alleen maar mag wijzen naar het bed, doen ze dan weer alsof het de normaalste zaak van de wereld is, terwijl ik daar dan weer bij denk: doe dát nou lekker even op je weblogje of zo.
Ik lig op bed, das ook rusten!quote:Op zondag 12 december 2010 02:33 schreef Duderella het volgende:
Zeg DE, zou jij niet gaan slapen meisje.
Bevallen klinkt zo wel heel aantrekkelijk zeg!quote:Op zondag 12 december 2010 02:32 schreef Duderella het volgende:
Ja maar over totaal rupturen, postnatale fecale incontinentie en inwendige pijnlijke hechtingen waardoor 'manlief' na zes maanden nog alleen maar mag wijzen naar het bed, doen ze dan weer alsof het de normaalste zaak van de wereld is, terwijl ik daar dan weer bij denk: doe dát nou lekker even op je weblogje of zo.
Yep! Ik krijg bijna spijt dat ik mijn eieren verspil!quote:Op zondag 12 december 2010 02:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bevallen klinkt zo wel heel aantrekkelijk zeg!
Dat zei ik vroeger ook altijd tegen mien moeder.quote:
Het is een sprookje! Waarin pijn heel relatief wordt. Je zit in een roes. En wanneer je dan openscheurt en niet langer zeker bent dat je ontlasting ooit nog via de oorspronkelijke weg je lichaam zal verlaten, weet je in elk geval één ding: mijn leven zal nimmer meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 02:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bevallen klinkt zo wel heel aantrekkelijk zeg!
Nog afgezien van de verhoogde kans op allerlei verzakkingen, urine-incontinentie en een grotere maat voetenquote:Op zondag 12 december 2010 02:40 schreef DarkElf het volgende:
Yep! Ik krijg bijna spijt dat ik mijn eieren verspil!
Nou, met die bevalling ben je er nog lang niet hoor. In een linkje van borisz vandaag hoorde ik dat 25% (!!!) van de 11-jarien kampt met psychische problemen. Ben ik nou gek of is dat heel erg veel?quote:Op zondag 12 december 2010 02:42 schreef Duderella het volgende:
Het is een sprookje! Waarin pijn heel relatief wordt. Je zit in een roes. En wanneer je dan openscheurt en niet langer zeker bent dat je ontlasting ooit nog via de oorspronkelijke weg je lichaam zal verlaten, weet je in elk geval één ding: mijn leven zal nimmer meer hetzelfde zijn.
Ik ben trots op je Isa! Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 12 december 2010 02:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog afgezien van de verhoogde kans op allerlei verzakkingen, urine-incontinentie en een grotere maat voeten
Ik heb net iets heel moeilijks in wow gedaan en deed dat vele malen beter dan de guildmaster die zichzelf heel goed vindt(persoonlijke overwinning even delen
)
Doet er niet toequote:
Gekkengetal. Verbaast me niks!quote:Op zondag 12 december 2010 02:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, met die bevalling ben je er nog lang niet hoor. In een linkje van borisz vandaag hoorde ik dat 25% (!!!) van de 11-jarien kampt met psychische problemen. Ben ik nou gek of is dat heel erg veel?
Ik ben eigenlijk net terug in dit guild (zat dus in een ander) omdat ik stop met raiden. Wat dat is is verder niet belangrijk, behalve dat het al je vrije tijd opslokt en iedereen verwacht dat je er heel veel avonden heel veel uren bent. Daar had ik dus geen trek meer in. Nu speel ik alleen wanneer ik daar zin in heb zonder verplichting.quote:Op zondag 12 december 2010 02:46 schreef Duderella het volgende:
Ik ben trots op je Isa! Gewoon omdat het kan.![]()
Ik vind het wel leuk dat jij zo fanatiek bent in dat spel. Doen jullie dan ook meets en zo, met zo'n 'guild'?
Volgens mij is de algehele maatschappij een beetje zo, hoef je geen 11 of ouder van een 11 jarige voor te zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 02:48 schreef Duderella het volgende:
Gekkengetal. Verbaast me niks!
Overigens denk ik dat vooral heel veel ouders van 11-jarigen kampen met psychische problemen, zoals het hebben van overdreven verwachtingen van hun kind, dat ook ventileren en indien niet ingelost, het zoeken op google naar verklaringen met allerlei interessante afkortingen daarvoor.
Het is puur spierpijn hoor. En wat blauwe plekken. Ik had gisteren direct na de val nergens last van.quote:Op zondag 12 december 2010 02:51 schreef DarkElf het volgende:
Van het vallen isa? Jeetje! Verder gaat t wel?
Ah ok. Nou ja wel logisch natuurlijk. Zorg maar goed voor jezelf en laat vooral ook goed voor je zorgen.quote:Op zondag 12 december 2010 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is puur spierpijn hoor. En wat blauwe plekken. Ik had gisteren direct na de val nergens last van.
Nee natuurlijk niet zeg. Beetje al te strict ook zeg.quote:Op zondag 12 december 2010 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk net terug in dit guild (zat dus in een ander) omdat ik stop met raiden. Wat dat is is verder niet belangrijk, behalve dat het al je vrije tijd opslokt en iedereen verwacht dat je er heel veel avonden heel veel uren bent. Daar had ik dus geen trek meer in. Nu speel ik alleen wanneer ik daar zin in heb zonder verplichting.
En ze hadden deze zomer een meeting in Delft, ben daar niet geweest. Kijk, ze hadden heel duidelijk gezegd 'alleen guildmembers' en tsja, dat was ik op dat moment niet. Nu wilden ze wel dat Ross kwam, maar hey, ik was niet welkom....hij heeft geen inkomen...en ik ga geen feestje voor hem financieren waar ik zelf niet mag komen
De volgende meet is in Kroatiequote:Op zondag 12 december 2010 02:56 schreef Duderella het volgende:
Nee natuurlijk niet zeg. Beetje al te strict ook zeg.
Een kennis van ons is fanatiek WOW'er, maar ook inmiddels iets minder als 'verplichting' ermee bezig. Maar ik moet zeggen dat hij wel leuke verhalen heeft over de meets die hij heeft. Komen er van over de hele wereld mensen bij hem logeren.
Wat een gevolgen zo'n val nog kan hebben zeg. Pas goed op hoor Isa. De ribben zijn niet gekneusd?quote:Op zondag 12 december 2010 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is puur spierpijn hoor. En wat blauwe plekken. Ik had gisteren direct na de val nergens last van.
Ik vrees dat ze ook wel wat gekneusd zijn, want als ik lach of diep adem haal heb ik ook pijn. Maar dan is het toch vreemd dat ik nu pas last heb.quote:Op zondag 12 december 2010 03:01 schreef Duderella het volgende:
Wat een gevolgen zo'n val nog kan hebben zeg. Pas goed op hoor Isa. De ribben zijn niet gekneusd?
Truste DE!
Ja, je zal je er toch op voorstaan dat je populair bent in een computerspel.quote:Op zondag 12 december 2010 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De volgende meet is in Kroatie![]()
Ik kreeg later overigens te horen dat ik wel welkom wasMaar de man bij wie het thuis werd gehouden vind ik een eerste klas lul, dus eh...nog steeds nee
Daar hebben veel wow spelers die echt goed zijn last van overiens. Schromelijke zelfoverschatting en dan je gedragen als een enorme eikel
![]()
Slaap lekker DE, ik ga ook zo slapen!
Gekneusd kan een langdurig verhaal worden, heb ik altijd begrepen?quote:Op zondag 12 december 2010 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze ook wel wat gekneusd zijn, want als ik lach of diep adem haal heb ik ook pijn. Maar dan is het toch vreemd dat ik nu pas last heb.
En wat is dat over de kont van Hooters
You too babe!quote:Op zondag 12 december 2010 03:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dat andere topic nog maar eens lezen denk ik
Hier sluit ik de laptop af, een goede nacht gewenst, Dude!
quote:Op zondag 12 december 2010 07:37 schreef Aure het volgende:
![]()
op weg naar mn werk.. Iets eerder zodat dude en ik even kunnen knuffelen want dat gaat natuurlijk niet op de werkvloer hahaha
tot 5quote:Op zondag 12 december 2010 08:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]lang leve de werkende
(hier ook hoor zit er alweer vanaf 6 uur
)
Tot hoe laat moet je werken?
Jaguar dealerquote:Op zondag 12 december 2010 07:37 schreef Aure het volgende:
![]()
op weg naar mn werk.. Iets eerder zodat dude en ik even kunnen knuffelen want dat gaat natuurlijk niet op de werkvloer hahaha
Sterktequote:Op zondag 12 december 2010 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Ik moet vanavond ook werkenNou ja...concertje fotograferen Lucky Fonz III
Ik neem oordoppen mee voor de zekerheid
quote:Op zondag 12 december 2010 10:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Sterkte. Neem ook een schaar mee voor LFIII
.
quote:Op zondag 12 december 2010 10:37 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is officieel: ik was dronken gisteren. Heb namelijk tot half 11 geslapen en dat is uniek in Tezzland. Heb geen kater trouwens, dat valt wel mee.
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!
Prima hoor! En het was een gezellig feestje dus ach...quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het met juttersbitter... wel gewoon thuis maar ik dronk het als wijn![]()
3 dagen duurde al met al die kater
Ook beter voor je lijnquote:Op zondag 12 december 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Af en toe ben ik zo blij dat ik niet zoveel alcohol drink
quote:
Veel plezierquote:Straks lekker een stukkie wandelen, dan een oosters spinaziesoepie maken en dan lekker een uurtje het VK magazine lezen in bad
/dagboek
Dat is het dus een beetje, het is helemaal niet grappig, dus ik vroeg me af of ik iets mis.quote:Op zondag 12 december 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Succes voor Zwemster BWie gaat ze redden?
Ik snap het plaatje van lein wel, maar vind het niet zo grappig
Dat is ook smerig ja, word je wakker met die net iets te zoete smaak in je mondquote:Op zondag 12 december 2010 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ergste hangover was overigens na Apfelkorn, dus dat raak ik sindsdien niet meer aan.
Ik weet niet of je het als zoet kon kwalificerenquote:Op zondag 12 december 2010 12:04 schreef TAV74 het volgende:
Dat is ook smerig ja, word je wakker met die net iets te zoete smaak in je mond
Nou, ik heb ooit gelezen dat het een beetje hysterische nonsens was, van dat Verboden Op te Warmen!! Anders kan je ook geen kant & klaar maaltijd van bijv lasagna met spinazie thuis opwarmen.quote:Op zondag 12 december 2010 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Beetje een dommig vraagje maar als ik nou zometeen die spinaziesoep ga maken en ik warm het straks 1 keer op dan kan dat vast wel, tochIk wil zo graag al gaan voorbereiden nu.
Maar als ik nou de helft in ga vriezen, kan ik het dan nog wel een keer opwarmen?
/nitraatnitriet verhaal
Nee iddquote:Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb ooit gelezen dat het een beetje hysterische nonsens was, van dat Verboden Op te Warmen!! Anders kan je ook geen kant & klaar maaltijd van bijv lasagna met spinazie thuis opwarmen.
Gezien dat laatste wel een beetje oppassen met golfer hoorquote:De bacteriën die nitraten omzetten in nitrieten gedijen het beste in een lauwwarme omgeving. Vroeger werd vaak aangeraden om eenmaal gekookte spinazie niet meer opnieuw op te warmen, omdat in de tussenliggende tijd bij kamertemperatuur meer nitriet gevormd kan worden dan gezond is. Dit advies dateert echter uit de tijd dat koelkasten en vriezers nog geen gemeengoed waren. Met de huidige koeltechnieken kan spinazie ook thuis snel genoeg gekoeld worden, zodat zich geen grote nitrietconcentraties vormen. Het advies om spinazie niet opnieuw op te warmen is dan ook niet meer terug te vinden op de meeste spinazieverpakkingen. Met name bij zwakkere mensen, zoals kleine kinderen, zwangere vrouwen en ouden van dagen, blijft het echter raadzaam om op te passen met spinazie die niet vers is.
Goldstrike, oh mijn hemel wat een....bah bah bah. Ik heb ooit een goldstrike feestje gehad en was al ziekig na 1 glaasjequote:Op zondag 12 december 2010 12:14 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
Mijn ergste kater ooit was van Goldstrike, sindsdien word ik al misselijk als ik t alleen maar ruik!![]()
Lekker bluezz soeppie maken, als t smaakt post je t recept dan?
Hier wat in huis opgeruimd enzo, krijgen straks bezoek. En de mr heeft albondigas in een lekker tomatensaus gemaakten we hebben stukjes quiche bij de borrel. Daarna lekker uit eten, gezellig!
Nu eens een uurtje pilates en dan lekker in bad ofzo!
Bye, fijne zondag!
Goeiemorgenquote:
Wat een rare chique naam voor een gehaktbalquote:Op zondag 12 december 2010 12:17 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Albondigas zijn gehaakbaalen.
Gek he, dat tapas een spaanse naam hebben!quote:Op zondag 12 december 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een rare chique naam voor een gehaktbal
Oeh, balen Steer!quote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Bellen pt. II
Kreeg een SMS'je van die gast dat ie toch een naar gevoel eraan over had gehouden en nog wat verder wil bespreken, of ik hem vanmiddag terug wou bellen
Nou daar gaan we weer
.... oh jee, daar hadden we niet op gerekendquote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Bellen pt. II
Kreeg een SMS'je van die gast dat ie toch een naar gevoel eraan over had gehouden en nog wat verder wil bespreken, of ik hem vanmiddag terug wou bellen
Nou daar gaan we weer
Wat heb ik gemist, wilde hij met je zoenen?quote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Bellen pt. II
Nou daar gaan we weer
Nouja, volgens het contract kan het wel, maar dan moet ik voor 10 januari een nieuwe bewoner voor hem vinden die er 6 maanden in gaat, en ik heb het idee dat hij dat toch liever allemaal beter zelf kan doen.quote:Op zondag 12 december 2010 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
.... oh jee, daar hadden we niet op gerekend![]()
Iemand heeft hem vast op die verjaardag verteld dat het zo maar niet kan, dat opzeggen
Oh. moest jij een nieuwe bewoner vindenquote:Op zondag 12 december 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, volgens het contract kan het wel, maar dan moet ik voor 10 januari een nieuwe bewoner voor hem vinden die er 6 maanden in gaat, en ik heb het idee dat hij dat toch liever allemaal beter zelf kan doen.
Ja, artikel 15quote:Op zondag 12 december 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh. moest jij een nieuwe bewoner vinden
Dan kan hij iig zelf iemand uitzoeken, lijkt me niet onbelangrijk toch?quote:Op zondag 12 december 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, volgens het contract kan het wel, maar dan moet ik voor 10 januari een nieuwe bewoner voor hem vinden die er 6 maanden in gaat, en ik heb het idee dat hij dat toch liever allemaal beter zelf kan doen.
Precies, ik snap niet waarom hij me nog lastig valtquote:Op zondag 12 december 2010 12:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan kan hij iig zelf iemand uitzoeken, lijkt me niet onbelangrijk toch?
Hij heeft meegelezen en wil die 50 euro ook nog!quote:Op zondag 12 december 2010 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet waarom hij me nog lastig valtWilde zeker 4 bioscoopbonnen hebben.
Het gaat haar lukken! Ze kan het! Succes beiden vanmiddagquote:Op zondag 12 december 2010 12:00 schreef Tezz het volgende:
En dan moet ik kind voor gaan bereiden op haar grote missie vanmidag: afzwemmen voor diploma C. Ze heeft nu al buikpijn....
Ik heb een hele la vol oude computerzooi waarvan ik niet eens meer weet wat het was. Maar misschien heeft iemand het ooit nog nodig. Of ik.quote:Op zondag 12 december 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Hier lekker opgeruimd. Een complete la leeg met handleidingen van een PC die toch al zeker 12 jaar niet meer in mijn bezit isEn een andere la met klassieke hardware
Een ZIP-drive bijv
En tapejes voor zo'n backup tapestreamer
Capaciteit: 400 MB
Zo lief ende schattig he
Ik heb een hoop floppy's.quote:Op zondag 12 december 2010 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een hele la vol oude computerzooi waarvan ik niet eens meer weet wat het was. Maar misschien heeft iemand het ooit nog nodig. Of ik.Heb je het weggegooid?
En, laat me raden: geen floppy drive in je pc?quote:
Nog nietquote:Op zondag 12 december 2010 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een hele la vol oude computerzooi waarvan ik niet eens meer weet wat het was. Maar misschien heeft iemand het ooit nog nodig. Of ik.Heb je het weggegooid?
In mijn nieuwe PC is-ie niet eens ingebouwdquote:Op zondag 12 december 2010 12:32 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij kun je ze tegenwoordig met moeite nog kopen, die diskette drives.
In mijn PCs al jaren niet meer sinds er USB bestaatquote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In mijn nieuwe PC is-ie niet eens ingebouwdIk kreeg een cardreader
quote:Op zondag 12 december 2010 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En, laat me raden: geen floppy drive in je pc?
Ja?quote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
SimCity 4 was op alle fronten beter en uitdagender.
Dat is die met Rush Hour, toch? Jaaaaa, leuk!quote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
SimCity 4 was op alle fronten beter en uitdagender.
*gasp!* The Elder Scrolls 5!!!quote:Op zondag 12 december 2010 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
En omg OMG OMFG...
Wij krijgen het druk volgend jaar:
Mass Effect 3
Dragon Age 2
The Elder Scrolls 5
Vrij nietszeggende trailer. Weer iets met een draakquote:
Ik heb ook nog een stapel felgekleurde floppies, waarvan ik denk: waarschijnlijk staat er van alles belangrijks op oid. Maar ik heb geen idee wat en kan het ook nooit meer lezenquote:
Jupquote:Op zondag 12 december 2010 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is die met Rush Hour, toch? Jaaaaa, leuk!
Ik ga eens op download-jachtquote:Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
JupHeel uitdagend en erg leuk om te doen
.
Ik moet eerst mijn geboortedatum invullen, dan nog een waarschuwing dat het ech tniet geschikt is voor kinderen en dus denk ik: nouquote:Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
Vrij nietszeggende trailer. Weer iets met een draak.
[VGA] Elder Scrolls v: Skyrim aangekondigd
Precies. Maar die waarschuwing is meer omdat het op een Amerikaanse Site gehost is. Stel je voor dat je een tiet ziet en aangeklaagd kan wordenquote:Op zondag 12 december 2010 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn geboortedatum invullen, dan nog een waarschuwing dat het ech tniet geschikt is voor kinderen en dus denk ik: nouwat een seks cq bloedvergieten gaat straks op mijn netvlies vallen?
Ja, niks dus. Een tam filmpje met een metalen draak.
Ik heb geen idee wat dat allemaal isquote:Op zondag 12 december 2010 12:37 schreef krakkemieke het volgende:
Oh spannend! Ik zie nu pas dat ik allerlei mysterieuze dingetjes heb: smart media dinges, cd microdrive....
Ik ook niet, maar ik ben weer rijker dan ik dacht!quote:Op zondag 12 december 2010 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat allemaal is
Gaten waar je spul in kan stoppenquote:Op zondag 12 december 2010 12:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben weer rijker dan ik dacht!![]()
Het zijn gaten waar je spul in kan stoppen om dingen op je computer te zetten! Dat snap ik dan weer wel.
WTMIquote:Op zondag 12 december 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaten waar je spul in kan stoppenLogisch dat je dat snapt
Ik snap alleen niet waarom er geen kleurtjes bij staan, net als bij de stekkers.quote:Op zondag 12 december 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaten waar je spul in kan stoppenLogisch dat je dat snapt
Stel je niet zo aanquote:
Ik ontken.quote:Op zondag 12 december 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stel je niet zo aanJij eet toch ook?
Hm...wel goed voor je lijn danquote:
Ja, ik pas op met mijn ouwe van dagequote:Op zondag 12 december 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit online:
Gezien dat laatste wel een beetje oppassen met golfer hoor
Oh, da's wel mooi!quote:Op zondag 12 december 2010 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik pas op met mijn ouwe van dagedie mag trouwens die roomkaas eigenlijk ook al niet die erin gaat
![]()
Maar tot dinsdag (diëtiste ) steekt ie zijn kop nog even in het zand de lactose.
Donderdag kan ie lactase bruistabletten bij de drogist ophalen voor als we een keer uit eten gaan.
Da's minderquote:Op zondag 12 december 2010 12:53 schreef LieLie het volgende:
![]()
De onderste lampjes zijn veel minder fel!
Zo de pan staat met de helft vd soep op het voorbalkonnetje snel af te koelen, rest staat af te koelen in kommetjes voor vanmiddag... het smaakt apart, lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe maak je je spinaziesoepje, Bluezz, welke smaakmakers gebruik je?
quote:Op zondag 12 december 2010 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Donderdag kan ie lactase bruistabletten bij de drogist ophalen voor als we een keer uit eten gaan.
Google was his friendquote:Op zondag 12 december 2010 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Kan ik eindelijk weer eens chocolademelk drinkenwist niet dat dat bestond
Wat romantisch, net als vroeger rondjes rennenquote:Op zondag 12 december 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, wel een stevig soepje!
Meneer en ik gaan zo een rondje rennen en erna broodjes knakworst etenWe zijn gister in NL in een supermarkt geweest, dus hebben weer unox runderknakworstjes
En daarna ga ik lekker pasta maken, gevuld met geroosterde ui en aardappel
Lekker dagjequote:Op zondag 12 december 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, wel een stevig soepje!
Meneer en ik gaan zo een rondje rennen en erna broodjes knakworst etenWe zijn gister in NL in een supermarkt geweest, dus hebben weer unox runderknakworstjes
En daarna ga ik lekker pasta maken, gevuld met geroosterde ui en aardappel
Vervelend voor je paps, fijn voor die beste vriend...quote:Op zondag 12 december 2010 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Had mijn vader net aan de telefoon. Zijn beste vriend is plotseling overleden. Zat al wel in een verpleeghuis omdat hij hersenbloedingen heeft gehad en niet meer voor zichzelf kon zorgen en half dement raakte en zo.. Maar toch wel erg plotseling. Hij is best van slag al laat hij het niet merken. Arme pappie..
Nou in dit geval niet: hij was nog lang niet klaar, slechte relatie met zijn kinderen wat nog niet opgelost was..quote:Op zondag 12 december 2010 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vervelend voor je paps, fijn voor die beste vriend...
Jeetje johquote:Op zondag 12 december 2010 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Had mijn vader net aan de telefoon. Zijn beste vriend is plotseling overleden. Zat al wel in een verpleeghuis omdat hij hersenbloedingen heeft gehad en niet meer voor zichzelf kon zorgen en half dement raakte en zo.. Maar toch wel erg plotseling. Hij is best van slag al laat hij het niet merken. Arme pappie..
Op de vernieuwde versie van FB: De knop verzend bericht bovenin is persoonlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Als je op facebook een berichtje stuurt naar een 'vriend' kan iemand anders dat dan altijd lezen ?
Ja, is allemaal gewoon erg raar gegaan.quote:Op zondag 12 december 2010 14:01 schreef borisz het volgende:
Sun. Vreselijk altijd dit soort dingen.
Trekt mij ook niet zo, hoewel ik eigenlijk niet kan verwoorden waaróm. En misschien, als ik er eens ben geweest, ben ik wel om.quote:Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heeft toch iedereen met Azie voor backpackingtrips en wereldreizen en zo? Ben ik dan echt een van de weinigen die dat stuk van de wereld niet zo heel erg trekt? (muv Japan dan)
Is goedkoop ja. En je hebt veel mogelijkheden voor excursies en mooie natuur enzo. En lekker spicy eten. Ik wil er best nog eens heen, ZO Azie.quote:Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heeft toch iedereen met Azie voor backpackingtrips en wereldreizen en zo? Ben ik dan echt een van de weinigen die dat stuk van de wereld niet zo heel erg trekt? (muv Japan dan)
quote:Op zondag 12 december 2010 14:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Trekt mij ook niet zo, hoewel ik eigenlijk niet kan verwoorden waaróm.
DAT zou me idd niet verbazen. Ik hoor die verhalen ook continue van een van mijn beste vrienden die daar al drie jaar rondtrekt.quote:Voor backpackers zal meespelen dat het er goedkoop toeven is en de mensen heel gastvrij zijn, denk ik?
Ik snap, tnxquote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef borisz het volgende:
Op de vernieuwde versie van FB: De knop verzend bericht bovenin is persoonlijk.
Bij Delen --> bericht is het openbaar en kunnen anderen het ook lezen.
Ik gok even dat het Frans is?quote:
Was hij ook zo eh knap?quote:Op zondag 12 december 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, kort wandelingetje.. geloof dat ik even moet gaan toegeven aan mijn energiegebrek en lekker op de bank blijf de rest van de dag. Alleen straks wat hapa's maken..
@ Dude: met Maria lijkt alles prima in orde. Ze had haar bakje goed leeg gegeten en kwam naar me toe voor een aaitje..(doet ze maar heel soms)
Die vriend van mijn vader heeft trouwens een vrij bekende boer: Docters van Leeuwen is zijn achternaam..
Lief!quote:
Er was wel enige familiegelijkenis, maar Onno was duidelijk de knapste van de 2 gelukkig!quote:
Hmm, dan weet ik het niet...quote:Op zondag 12 december 2010 14:46 schreef Duderella het volgende:
@ krakke: Puerto Ricaans.
@ Lie: De meester wordt een beetje kaal!De boom niet, zo te zien
Ik heb niks met kerstbomen, dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen verder.
Nee, nog niet. Wil dat bij mijn schoonouders in de tuin doen..quote:Op zondag 12 december 2010 14:42 schreef Duderella het volgende:
O gelukkig sun, dat Maria in orde lijkt. Heeft de andere nijn een begrafenis gehad?
quote:Op zondag 12 december 2010 14:46 schreef Duderella het volgende:
@ Lie: De meester wordt een beetje kaal!![]()
Dat dusquote:Op zondag 12 december 2010 14:46 schreef Duderella het volgende:
Tarotkaartenlegger die Onnoquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Er was wel enige familiegelijkenis, maar Onno was duidelijk de knapste van de 2 gelukkig!
Zit ff te googelen maar zowel hij als zijn kinderen Helge en Fidessa zijn goed terug te vinden. Hebben allemaal dingen gedaan waarmee hun naam naar voren komt. En foto's, grappig.. Heb ze als klein kind voor het laatst gezien. Ohnee, Helge een paar jaar geleden nog, toen hij aan het afstuderen was.. 10 jaar terug denk ik..
Ja die dus idd.quote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tarotkaartenlegger die Onno
Wat rot dat hij overleden is zonder een goeie band met zijn kinderen, lijkt me voor alle partijen erg verdrietig en ingrijpend
![]()
Gelukkig kun je 'm met dit weer wel eventjes bewaren.quote:Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wil dat bij mijn schoonouders in de tuin doen..
Ja, hij ligt in een doosje in de schuur..quote:Op zondag 12 december 2010 15:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gelukkig kun je 'm met dit weer wel eventjes bewaren.
Vroeger gingen de beesten hier de diepvries in, in zo'n lade, als ik ze vanuit Rotterdam naar de tuin van mijn ouders ging brengen.
Ze gaan volgende week weer staken, weet zo niet op welke dagen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:10 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand hoe het met de post gesteld is? Komt post nog in één dag over, of niet?
O dus nu looppt alles nog op rolletjes?quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze gaan volgende week weer staken, weet zo niet op welke dagen.
Nou ja, gisteren hebben wij wel weer normaal post gekregen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dus nu loopt alles nog op rolletjes?
Gossiequote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, hij ligt in een doosje in de schuur..
Rouwpost en dat soort zaken gaat altijd door.quote:Op zondag 12 december 2010 15:16 schreef rijsttafel het volgende:
Sommige post gaat nog via een of andere 'extra service'. Die blijft wel gewoon doorgaan, schijnt.
Dus alle kerstkaarten en verjaardagskaarten gewoon in een envelop met rouwrandje stoppen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef golfer het volgende:
Rouwpost en dat soort zaken gaat altijd door.
Da's idd lastigquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef rijsttafel het volgende:
Heel cul-vriendjes!
Ik moet een kerstmenu bedenken waarbij mensen mee-eten die niet veel raars gewend zijn en zo'n vervelend iemand die vegetarisch wil eten![]()
Lastige taak. Tips zijn welkom!
Om te beginnen de Stilton-soup van Isa, die is zelfs als ontbijt héél prettigquote:Op zondag 12 december 2010 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
Da's idd lastigEen vegetarier ertussen
Stilton-soep als ontbijt?quote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Om te beginnen de Stilton-soup van Isa, die is zelfs als ontbijt héél prettig
Ja we vertrekken zondag!quote:Op zondag 12 december 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Die op de muur vind ik leukEn ik heb niks met kerstbomen, verder
Dude, het is volgens mij Vi-jee-kwes. Maar pin me er niet op vast, want niet iedereen zegt het hetzelfde. Niet vergeten met Blue Caribe te gaan kanoen he, daar. Jullie vertrekken over een week?
Ik ga het recept eens bestuderenquote:
Oh, dat is echt heerlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zag bij de cheesefarmer blue stilton met port liggen.. eens proberen..
Inderdaad.. er zal maar iemand de Kerstgedachte in de praktijk brengenquote:Op zondag 12 december 2010 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's idd lastigEen vegetarier ertussen
Die Assaidi toch: 2 assists en 3 goals.quote:
Wij hebben gisteren een klein stukje meegenomen van de appie, erg lekker.quote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zag bij de cheesefarmer blue stilton met port liggen.. eens proberen..
ik heb een stukje van mn meesterkeuze (beemster) gegeten enquote:Op zondag 12 december 2010 16:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren een klein stukje meegenomen van de appie, erg lekker.
Zometeen maar weer een stukje met een klein glaasje port erbij
Lekker, ik las hetquote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een stukje van mn meesterkeuze (beemster) gegeten endie zoutkristallen erin
24 maanden gerijpt
oh ik dacht dat je schreef dat ie dit weekend nog roomkaas ging eten. uiteindelijk toch maar beslist van niet? roomkaas maakt het wat romiger en voller dus kan begrijpen dat hij niet zo lekker als jou vond. hij had eigenlijk gewoon bouillon met kip en spinazie...quote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het soepje heerlijk, ga de restanten in 2-en invriezen.
Het was golfers soepje nietzo, maar hij heeft/moet het ook gegeten zonder de roomkaas en dat maakt het nou juist zo lekker
beetje spät he maar ja... moet toch nog ffies teruglezenquote:Op zondag 12 december 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig die samenvattings/herhalingsposts van jou FF
Heb je intussen nog verder contact gehad met die kamerverhuurder?quote:Op zondag 12 december 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Handig ook!quote:Op zondag 12 december 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou hem na 17:00 even terugbellen.quote:Op zondag 12 december 2010 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je intussen nog verder contact gehad met die kamerverhuurder?
Wij zitten ook naar brommertjes huren te kijken, deze vakantie. Magoe, vantevoren plannen gaat niet heel super in BFquote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja we vertrekken zondag!
Blue Caribe... ik ga het maar vast even boeken denk ik!
En even kijken of we scootertjes kunnen regelen op Vieques.
Oké. Moeten we je nog even helpen herinneren daaraan?quote:Op zondag 12 december 2010 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou hem na 17:00 even terugbellen.
En rijst, ui,knoflook, sesamolie, ketoembar en djintenquote:Op zondag 12 december 2010 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik dacht dat je schreef dat ie dit weekend nog roomkaas ging eten. uiteindelijk toch maar beslist van niet? roomkaas maakt het wat romiger en voller dus kan begrijpen dat hij niet zo lekker als jou vond. hij had eigenlijk gewoon bouillon met kip en spinazie...
Ik ga zo ook eens de port open trekken. Zit nog te twijfelen of ik voor de rose port ga of voor de gewone tawney..quote:Op zondag 12 december 2010 16:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren een klein stukje meegenomen van de appie, erg lekker.
Zometeen maar weer een stukje met een klein glaasje port erbij
Sesamolie is echt een van mijn favoriete smaakmakersquote:Op zondag 12 december 2010 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En rijst, ui,knoflook, sesamolie, ketoembar en djinten
haha ja sorry, wilde "en nog wat" erachter schrijven maar dacht dat je dat wel zou snappenquote:Op zondag 12 december 2010 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En rijst, ui,knoflook, sesamolie, ketoembar en djinten
Ik voel een nieuwe user opkomen : SlodderPeequote:Op zondag 12 december 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
ik wil ook drankMaar ik moet straks nog weg
En fotograferen en zo
Misschien een kleintje port zo
Wel nuttig bezig hierBen er net achter gekomen dat ik de afgelopen drie jaar ongeveer niet mijn salarisstrookje-envelop heb opengemaakt
En ook de bankafschriften niet goed heb opgeborgen
Ja, in superarm Afrika hebben ze alleen geen Vespa's, vrees ikquote:Op zondag 12 december 2010 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen keus, alleen een fles Tawny
@ CF & Dude : scooters huren is geweldig, echt voor ons een hoogtepunt van onze Italie vakantie
Gewoon een fiets met een motor danquote:Op zondag 12 december 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, in superarm Afrika hebben ze alleen geen Vespa's, vrees ikMaar wel leuk, ook op een oud brommertje. Toch?
Ik ga zo lekker een wijntje inschenken
Zolang je er zelf niet aan hoeft te sleutelen.quote:Op zondag 12 december 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, in superarm Afrika hebben ze alleen geen Vespa's, vrees ikMaar wel leuk, ook op een oud brommertje. Toch?
Ik ga zo lekker een wijntje inschenken
That's mequote:Op zondag 12 december 2010 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe user opkomen : SlodderPee
Veel plezier DEquote:Op zondag 12 december 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
visite komt eraan,fijne avond allemaal!
Klinkt geweldig tof inderdaad!quote:Op zondag 12 december 2010 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen keus, alleen een fles Tawny
@ CF & Dude : scooters huren is geweldig, echt voor ons een hoogtepunt van onze Italie vakantie
Als jij het sponsort wil ik best mee hoor. Ben ik zelfs jouw chauffeur.quote:Op zondag 12 december 2010 16:39 schreef rijsttafel het volgende:
Ooit maak ik een culinaire tour in Italië in zo'n auto: [ afbeelding ]
En dan zo'n picknickmand achterop
Nu nog iemand zoeken die meewil![]()
Awesome. Sjaaltje om je haar, en dan lekker toeren. Ik heb de perfecte zonnebril voor zoiets: authentieke jaren-'70 YSL-bril met gradient, zo'n wang-bedekkende.quote:Op zondag 12 december 2010 16:39 schreef rijsttafel het volgende:
Klinkt geweldig tof inderdaad!
Ooit maak ik een culinaire tour in Italië in zo'n auto: [ afbeelding ]
En dan zo'n picknickmand achterop
Nu nog iemand zoeken die meewil![]()
Voordat je editte wilde ik al zeggen, de AR Veloce Spider heeft wel wat van die MGB weg. IK weet niet welke eerder was, maar ze zijn duidelijk op elkaar gebaseerdquote:Op zondag 12 december 2010 16:42 schreef golfer het volgende:
Overigens zou ik dan liever niet met een MG-B gaan maar met een echte ouwe Italiaanse auto, een ouwe Alfa ofzo.
[ afbeelding ]
Ja, liever dan Golfer inderdaad een vrouw met zonnebril en rood-wit gestipt sjaaltjequote:Op zondag 12 december 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awesome. Sjaaltje om je haar, en dan lekker toeren. Ik heb de perfecte zonnebril voor zoiets: authentieke jaren-'70 YSL-bril met gradient, zo'n wang-bedekkende.
Tsssk.quote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, liever dan Golfer inderdaad een vrouw met zonnebril en rood-wit gestipt sjaaltje
Begrijpelijkquote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, liever dan Golfer inderdaad een vrouw met zonnebril en rood-wit gestipt sjaaltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |