quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:30 schreef DarkElf het volgende:
Weer door een slotje, op je telefoon is het gewoon echt onduidelijk wanneer dat zo is.
Hopen dat het wat wordt danquote:
Eufemismequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Buikje gevuld P?Welterusten dan
Ik ga ook zo
Denk dat ik Hooters eens een MBTI testje laat makenISFP of INFP denk ik
Nou, een leuk feestje. En ik vroeg spavla (bier met spa rood), maar ik betwijfel nu ernstig of ik dat gekregen heb.quote:
Slaaplekker Tezz! Van spavla heb ik nog nooit gehoord. Ik had je mooi een tequila in handen gedrukt of zo.quote:Op zondag 12 december 2010 01:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, een leuk feestje. En ik vroeg spavla (bier met spa rood), maar ik betwijfel nu ernstig of ik dat gekregen heb.![]()
Ik ga slapen............ Ik lees altijd ovordat ik ga slapen. Als me dat niet meer lukt dan is het officieel: ik ben dronken!
Ja dat hoor ik wel vaker. Wat gebeurt er dan met je kaas?quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef kaasplankje het volgende:
Van tequila word je echt raar dronken
quote:Op zondag 12 december 2010 02:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb met tequila echt een waar beschamend dronkenmans avontuur beleefd tijdens de vendange in de Champagne streek op een fete du chien bij een boer in de buurt. Ik was alles kwijt. Echt midden in een volle gemengde slaapzaal met braaksel en bloed op mijn hoofd wakker geworden. Sindsdien nooit meer tequila gedronken. God wat was ik ziek en we moesten nog 1 dag plukken
Grappige film idd!quote:Op zondag 12 december 2010 01:22 schreef Duderella het volgende:
Hooters lijkt me eigenlijk best heel lief.![]()
Dat andere meisje vind ik zo op het oog wat tuttig.
Wij hebben net zo'n grappige film gekeken: The Hangover. Sinds tijden weer eens echt gelachen om een film!
Ja hè? Ik ben nooit zo van de comedies, maar dit was zo absurd hier en daar, dat ik me enorm heb vermaakt!quote:
Hé wat leuk! Het zijn soms de simpelste dingen die een avond aangenaam maken.quote:Op zondag 12 december 2010 02:08 schreef DarkElf het volgende:
Wij hebben oudbollig gescrabbled net :d muziekje aan, kaarsjes aan... Leuk hoor
Volgens mij heb ik die al eens gezien (of half)quote:Op zondag 12 december 2010 02:06 schreef Duderella het volgende:
! Jij móet echt The Hangover een keer kijken dan.
![]()
En: fete du chien? Verjaarde de chihuahua?
Klopt!quote:Op zondag 12 december 2010 02:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hé wat leuk! Het zijn soms de simpelste dingen die een avond aangenaam maken.
Wat zal de vrouw van de boer de volgende dag 'blij' zijn geweest met haar besluit jullie te rantsoeneren.quote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens gezien (of half)
Ja, 't feest van de hond. Zo noemen ze daar de plukkersfeesten die aan het einde van de oogst gevierd worden. We waren op een naburig feest beland en een beetje narrig vanwege het feit dat de vrouw van de boer ons "gestraft" had door heel weinig drank bij het eten te zetten voor ons. Normaal was er drank in overvloed maar er was iets voorgevallen en zij had 2 flessen neergezet en boos de tussendeur dichtgedaan. Toen kwam een van die meiden met een fles tequila en stonden we na een half uur op de tafel te dansen. En daarna nog naar dat feest in de buurt. Daar was echt alles, Champ, volop eten en muziek. De rest weet ik niet meer
Nou, kaas en ik gaan morgen lekker samenquote:Op zondag 12 december 2010 02:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Telefoontypen gaat wel eens mis.
Jullie nog leuke plannen Dude of Kaas?
We hebben ons best misdragen toen, maar wel gelachen zegquote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef Duderella het volgende:
Wat zal de vrouw van de boer de volgende dag 'blij' zijn geweest met haar besluit jullie te rantsoeneren.
Het zou tussen ons blijvenquote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, kaas en ik gaan morgen lekker samen
O nee wacht...![]()
Hier moet morgen geklust worden in huis. Niks an dus.
En ik hoop morgen nog snel een lesje te rennen, voor het weer gaatvriezen
in den lande.
![]()
Nah, dit is meer onderhoud en reparatie. Niet zoveel aan. Maar moet even gebeuren voor het jaar afloopt.quote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef DarkElf het volgende:
Sommige klussen zijn wel leuksucces iig!
Ja ja, ik heb het snel 'klussen' genoemd.quote:
Oudlurkster!quote:Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb het snel 'klussen' genoemd.
Ik ook.quote:
O god ja!quote:
Ja, 't is niet echt druiventijd ook, rare jongens die vlamenquote:Op zondag 12 december 2010 02:24 schreef DarkElf het volgende:
Ik ook.en toen dacht ik: wat een raar woord! Maar ja dat is Druivencross ook!
Nou, je wilt niet weten wat ik daar nou weer in las.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 02:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
O god ja!![]()
Ja kaas en ik gaan voor een kindje.Maar ik was nog ongi, dus deze keer hebben de rode duivels gewonnen voordat mijn NOD er was. Hopelijk hoeven we niet de MMM in voor een UIO ofzo.
Die NOD vind ik de leukste in OUD: de Niet-Ongi-Dag.quote:
Hoe verzinnen ze het! Stel je voor dat je de dingen gewoon bij de naam noemt! Huuu wat een bizarre gedachte!quote:Op zondag 12 december 2010 02:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die NOD vind ik de leukste in OUD: de Niet-Ongi-Dag.
Werkelijk.![]()
Ja maar over totaal rupturen, postnatale fecale incontinentie en inwendige pijnlijke hechtingen waardoor 'manlief' na zes maanden nog alleen maar mag wijzen naar het bed, doen ze dan weer alsof het de normaalste zaak van de wereld is, terwijl ik daar dan weer bij denk: doe dát nou lekker even op je weblogje of zo.quote:Op zondag 12 december 2010 02:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze het! Stel je voor dat je de dingen gewoon bij de naam noemt! Huuu wat een bizarre gedachte!Nee laten we lekker infantiel naampjes en codes verzinnen. Dat is veel beter!
ja idd ik snap dat ook niet hoor maar goed dat ligt aan ons omdat we geen 'bundle of joy' eruit geperst hebben denk je niet?quote:Op zondag 12 december 2010 02:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar over totaal rupturen, postnatale fecale incontinentie en inwendige pijnlijke hechtingen waardoor 'manlief' na zes maanden nog alleen maar mag wijzen naar het bed, doen ze dan weer alsof het de normaalste zaak van de wereld is, terwijl ik daar dan weer bij denk: doe dát nou lekker even op je weblogje of zo.
Ik lig op bed, das ook rusten!quote:Op zondag 12 december 2010 02:33 schreef Duderella het volgende:
Zeg DE, zou jij niet gaan slapen meisje.
Bevallen klinkt zo wel heel aantrekkelijk zeg!quote:Op zondag 12 december 2010 02:32 schreef Duderella het volgende:
Ja maar over totaal rupturen, postnatale fecale incontinentie en inwendige pijnlijke hechtingen waardoor 'manlief' na zes maanden nog alleen maar mag wijzen naar het bed, doen ze dan weer alsof het de normaalste zaak van de wereld is, terwijl ik daar dan weer bij denk: doe dát nou lekker even op je weblogje of zo.
Yep! Ik krijg bijna spijt dat ik mijn eieren verspil!quote:Op zondag 12 december 2010 02:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bevallen klinkt zo wel heel aantrekkelijk zeg!
Dat zei ik vroeger ook altijd tegen mien moeder.quote:
Het is een sprookje! Waarin pijn heel relatief wordt. Je zit in een roes. En wanneer je dan openscheurt en niet langer zeker bent dat je ontlasting ooit nog via de oorspronkelijke weg je lichaam zal verlaten, weet je in elk geval één ding: mijn leven zal nimmer meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 02:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bevallen klinkt zo wel heel aantrekkelijk zeg!
Nog afgezien van de verhoogde kans op allerlei verzakkingen, urine-incontinentie en een grotere maat voetenquote:Op zondag 12 december 2010 02:40 schreef DarkElf het volgende:
Yep! Ik krijg bijna spijt dat ik mijn eieren verspil!
Nou, met die bevalling ben je er nog lang niet hoor. In een linkje van borisz vandaag hoorde ik dat 25% (!!!) van de 11-jarien kampt met psychische problemen. Ben ik nou gek of is dat heel erg veel?quote:Op zondag 12 december 2010 02:42 schreef Duderella het volgende:
Het is een sprookje! Waarin pijn heel relatief wordt. Je zit in een roes. En wanneer je dan openscheurt en niet langer zeker bent dat je ontlasting ooit nog via de oorspronkelijke weg je lichaam zal verlaten, weet je in elk geval één ding: mijn leven zal nimmer meer hetzelfde zijn.
Ik ben trots op je Isa! Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 12 december 2010 02:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog afgezien van de verhoogde kans op allerlei verzakkingen, urine-incontinentie en een grotere maat voeten
Ik heb net iets heel moeilijks in wow gedaan en deed dat vele malen beter dan de guildmaster die zichzelf heel goed vindt(persoonlijke overwinning even delen
)
Doet er niet toequote:
Gekkengetal. Verbaast me niks!quote:Op zondag 12 december 2010 02:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, met die bevalling ben je er nog lang niet hoor. In een linkje van borisz vandaag hoorde ik dat 25% (!!!) van de 11-jarien kampt met psychische problemen. Ben ik nou gek of is dat heel erg veel?
Ik ben eigenlijk net terug in dit guild (zat dus in een ander) omdat ik stop met raiden. Wat dat is is verder niet belangrijk, behalve dat het al je vrije tijd opslokt en iedereen verwacht dat je er heel veel avonden heel veel uren bent. Daar had ik dus geen trek meer in. Nu speel ik alleen wanneer ik daar zin in heb zonder verplichting.quote:Op zondag 12 december 2010 02:46 schreef Duderella het volgende:
Ik ben trots op je Isa! Gewoon omdat het kan.![]()
Ik vind het wel leuk dat jij zo fanatiek bent in dat spel. Doen jullie dan ook meets en zo, met zo'n 'guild'?
Volgens mij is de algehele maatschappij een beetje zo, hoef je geen 11 of ouder van een 11 jarige voor te zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 02:48 schreef Duderella het volgende:
Gekkengetal. Verbaast me niks!
Overigens denk ik dat vooral heel veel ouders van 11-jarigen kampen met psychische problemen, zoals het hebben van overdreven verwachtingen van hun kind, dat ook ventileren en indien niet ingelost, het zoeken op google naar verklaringen met allerlei interessante afkortingen daarvoor.
Het is puur spierpijn hoor. En wat blauwe plekken. Ik had gisteren direct na de val nergens last van.quote:Op zondag 12 december 2010 02:51 schreef DarkElf het volgende:
Van het vallen isa? Jeetje! Verder gaat t wel?
Ah ok. Nou ja wel logisch natuurlijk. Zorg maar goed voor jezelf en laat vooral ook goed voor je zorgen.quote:Op zondag 12 december 2010 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is puur spierpijn hoor. En wat blauwe plekken. Ik had gisteren direct na de val nergens last van.
Nee natuurlijk niet zeg. Beetje al te strict ook zeg.quote:Op zondag 12 december 2010 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk net terug in dit guild (zat dus in een ander) omdat ik stop met raiden. Wat dat is is verder niet belangrijk, behalve dat het al je vrije tijd opslokt en iedereen verwacht dat je er heel veel avonden heel veel uren bent. Daar had ik dus geen trek meer in. Nu speel ik alleen wanneer ik daar zin in heb zonder verplichting.
En ze hadden deze zomer een meeting in Delft, ben daar niet geweest. Kijk, ze hadden heel duidelijk gezegd 'alleen guildmembers' en tsja, dat was ik op dat moment niet. Nu wilden ze wel dat Ross kwam, maar hey, ik was niet welkom....hij heeft geen inkomen...en ik ga geen feestje voor hem financieren waar ik zelf niet mag komen
De volgende meet is in Kroatiequote:Op zondag 12 december 2010 02:56 schreef Duderella het volgende:
Nee natuurlijk niet zeg. Beetje al te strict ook zeg.
Een kennis van ons is fanatiek WOW'er, maar ook inmiddels iets minder als 'verplichting' ermee bezig. Maar ik moet zeggen dat hij wel leuke verhalen heeft over de meets die hij heeft. Komen er van over de hele wereld mensen bij hem logeren.
Wat een gevolgen zo'n val nog kan hebben zeg. Pas goed op hoor Isa. De ribben zijn niet gekneusd?quote:Op zondag 12 december 2010 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is puur spierpijn hoor. En wat blauwe plekken. Ik had gisteren direct na de val nergens last van.
Ik vrees dat ze ook wel wat gekneusd zijn, want als ik lach of diep adem haal heb ik ook pijn. Maar dan is het toch vreemd dat ik nu pas last heb.quote:Op zondag 12 december 2010 03:01 schreef Duderella het volgende:
Wat een gevolgen zo'n val nog kan hebben zeg. Pas goed op hoor Isa. De ribben zijn niet gekneusd?
Truste DE!
Ja, je zal je er toch op voorstaan dat je populair bent in een computerspel.quote:Op zondag 12 december 2010 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De volgende meet is in Kroatie![]()
Ik kreeg later overigens te horen dat ik wel welkom wasMaar de man bij wie het thuis werd gehouden vind ik een eerste klas lul, dus eh...nog steeds nee
Daar hebben veel wow spelers die echt goed zijn last van overiens. Schromelijke zelfoverschatting en dan je gedragen als een enorme eikel
![]()
Slaap lekker DE, ik ga ook zo slapen!
Gekneusd kan een langdurig verhaal worden, heb ik altijd begrepen?quote:Op zondag 12 december 2010 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze ook wel wat gekneusd zijn, want als ik lach of diep adem haal heb ik ook pijn. Maar dan is het toch vreemd dat ik nu pas last heb.
En wat is dat over de kont van Hooters
You too babe!quote:Op zondag 12 december 2010 03:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dat andere topic nog maar eens lezen denk ik
Hier sluit ik de laptop af, een goede nacht gewenst, Dude!
quote:Op zondag 12 december 2010 07:37 schreef Aure het volgende:
![]()
op weg naar mn werk.. Iets eerder zodat dude en ik even kunnen knuffelen want dat gaat natuurlijk niet op de werkvloer hahaha
tot 5quote:Op zondag 12 december 2010 08:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]lang leve de werkende
(hier ook hoor zit er alweer vanaf 6 uur
)
Tot hoe laat moet je werken?
Jaguar dealerquote:Op zondag 12 december 2010 07:37 schreef Aure het volgende:
![]()
op weg naar mn werk.. Iets eerder zodat dude en ik even kunnen knuffelen want dat gaat natuurlijk niet op de werkvloer hahaha
Sterktequote:Op zondag 12 december 2010 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Ik moet vanavond ook werkenNou ja...concertje fotograferen Lucky Fonz III
Ik neem oordoppen mee voor de zekerheid
quote:Op zondag 12 december 2010 10:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Sterkte. Neem ook een schaar mee voor LFIII
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |