quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:30 schreef DarkElf het volgende:
Weer door een slotje, op je telefoon is het gewoon echt onduidelijk wanneer dat zo is.
Hopen dat het wat wordt danquote:
Eufemismequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Buikje gevuld P?Welterusten dan
Ik ga ook zo
Denk dat ik Hooters eens een MBTI testje laat makenISFP of INFP denk ik
Nou, een leuk feestje. En ik vroeg spavla (bier met spa rood), maar ik betwijfel nu ernstig of ik dat gekregen heb.quote:
Slaaplekker Tezz! Van spavla heb ik nog nooit gehoord. Ik had je mooi een tequila in handen gedrukt of zo.quote:Op zondag 12 december 2010 01:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, een leuk feestje. En ik vroeg spavla (bier met spa rood), maar ik betwijfel nu ernstig of ik dat gekregen heb.![]()
Ik ga slapen............ Ik lees altijd ovordat ik ga slapen. Als me dat niet meer lukt dan is het officieel: ik ben dronken!
Ja dat hoor ik wel vaker. Wat gebeurt er dan met je kaas?quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef kaasplankje het volgende:
Van tequila word je echt raar dronken
quote:Op zondag 12 december 2010 02:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb met tequila echt een waar beschamend dronkenmans avontuur beleefd tijdens de vendange in de Champagne streek op een fete du chien bij een boer in de buurt. Ik was alles kwijt. Echt midden in een volle gemengde slaapzaal met braaksel en bloed op mijn hoofd wakker geworden. Sindsdien nooit meer tequila gedronken. God wat was ik ziek en we moesten nog 1 dag plukken
Grappige film idd!quote:Op zondag 12 december 2010 01:22 schreef Duderella het volgende:
Hooters lijkt me eigenlijk best heel lief.![]()
Dat andere meisje vind ik zo op het oog wat tuttig.
Wij hebben net zo'n grappige film gekeken: The Hangover. Sinds tijden weer eens echt gelachen om een film!
Ja hè? Ik ben nooit zo van de comedies, maar dit was zo absurd hier en daar, dat ik me enorm heb vermaakt!quote:
Hé wat leuk! Het zijn soms de simpelste dingen die een avond aangenaam maken.quote:Op zondag 12 december 2010 02:08 schreef DarkElf het volgende:
Wij hebben oudbollig gescrabbled net :d muziekje aan, kaarsjes aan... Leuk hoor
Volgens mij heb ik die al eens gezien (of half)quote:Op zondag 12 december 2010 02:06 schreef Duderella het volgende:
! Jij móet echt The Hangover een keer kijken dan.
![]()
En: fete du chien? Verjaarde de chihuahua?
Klopt!quote:Op zondag 12 december 2010 02:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hé wat leuk! Het zijn soms de simpelste dingen die een avond aangenaam maken.
Wat zal de vrouw van de boer de volgende dag 'blij' zijn geweest met haar besluit jullie te rantsoeneren.quote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens gezien (of half)
Ja, 't feest van de hond. Zo noemen ze daar de plukkersfeesten die aan het einde van de oogst gevierd worden. We waren op een naburig feest beland en een beetje narrig vanwege het feit dat de vrouw van de boer ons "gestraft" had door heel weinig drank bij het eten te zetten voor ons. Normaal was er drank in overvloed maar er was iets voorgevallen en zij had 2 flessen neergezet en boos de tussendeur dichtgedaan. Toen kwam een van die meiden met een fles tequila en stonden we na een half uur op de tafel te dansen. En daarna nog naar dat feest in de buurt. Daar was echt alles, Champ, volop eten en muziek. De rest weet ik niet meer
Nou, kaas en ik gaan morgen lekker samenquote:Op zondag 12 december 2010 02:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Telefoontypen gaat wel eens mis.
Jullie nog leuke plannen Dude of Kaas?
We hebben ons best misdragen toen, maar wel gelachen zegquote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef Duderella het volgende:
Wat zal de vrouw van de boer de volgende dag 'blij' zijn geweest met haar besluit jullie te rantsoeneren.
Het zou tussen ons blijvenquote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, kaas en ik gaan morgen lekker samen
O nee wacht...![]()
Hier moet morgen geklust worden in huis. Niks an dus.
En ik hoop morgen nog snel een lesje te rennen, voor het weer gaatvriezen
in den lande.
![]()
Nah, dit is meer onderhoud en reparatie. Niet zoveel aan. Maar moet even gebeuren voor het jaar afloopt.quote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef DarkElf het volgende:
Sommige klussen zijn wel leuksucces iig!
Ja ja, ik heb het snel 'klussen' genoemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |