Mijn zusje is ook lekkerrrrquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh, nu gaat het ineens over zíjn zusje?
Die Pipo snapt er niks van, laat hem maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh, nu gaat het ineens over zíjn zusje?
Had gekund jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hulde aan TT! Al had "Firefox is een pussy" ook wel mooi gestaan
Nee, onder YoYooooortjequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zit ze ook op FOK!?
Onder de naam FireFox2?
ik zie geen voetballer, ik zie een tobbertquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:52 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]
Voetballers met Beats by Dre headphones
quote:
Als ze gaan springen, moet de camera meebewegen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:52 schreef Paul het volgende:
Waarom moeten die voetballers altijd met een koptelefoon om staan bij het interview?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als ze gaan springen, moet de camera meebewegen.
Jij vraagt waarom ze met een koptelefoon staan? Nou, als ze springen, is dat niet handig voor het tv-beeld.quote:
Hij heeft een geheim topic gemaakt voor zichzelf:quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Komt Firefox eigenlijk nog wel in het Ajax topic?
Maar als hij fouten maakt, moet het in de doofpot en hoort het bij het proces.quote:Engelaar: we worden hier gewoon genaaid
Orlando Engelaar was na afloop woedend over zijn rode kaart. 'De tweede gele kaart is ongelofelijk. We worden hier gewoon genaaid. Het enige wat ik vroeg is, wat hij aan het doen was. Ik heb geen scheldwoord of wat dan ook gebruikt.' Nijhuis zou in de rust aangegeven hebben dat Engelaar al 30 minuten aan het praten was. Engelaar: 'Dat is een keiharde leugen. Ik had alleen een paar minuten daarvoor iets gezegd toen hij niet floot bij een overtreding op Hutchinson. Ik heb gezegd dat ik niet kon begrijpen dat hij niet fluit. Als een scheidsrechter een fout maakt, mag je daar best wat van zeggen, vind ik.'
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:54 schreef Smoofie het volgende:
FirefoxAjax supporter? Opeens?
Ik woon ook in Amsterdam, noem het geen 020 als je er zelf woont idioot
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heeft een geheim topic gemaakt voor zichzelf:
"020 #1 Waar ik helemaal alleen ben"
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik support geen team wat totaal geen passie toont. Ben al jaren teleurgesteld, maar dit is gewoon genoeg
Die quote moet je goed bewaren. Zul je zien dat hij straks met hangende pootjes terugkomt omdat Ajax kampioen is geworden en in de finale van de Europa League staatquote:
Kampioen oké, dat is nog goed mogelijk maar finale Europa League nou neequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die quote moet je goed bewaren. Zul je zien dat hij straks met hangende pootjes terugkomt omdat Ajax kampioen is geworden en in de finale van de Europa League staat
Finale Ajax - PSVquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kampioen oké, dat is nog goed mogelijk maar finale Europa League nou nee
Zou heel tof zijn, maar dat gaat niet gebeurenquote:
Noem mij eens één ploeg op in de Europa League waar Ajax op een goeie dag niet van zou kunnen winnen? Liverpool? Nah, die zijn niet meer zo sterk als een aantal jaren terug. Voor de rest is het veel subtop, maar dat is Ajax ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kampioen oké, dat is nog goed mogelijk maar finale Europa League nou nee
True! Maar is het niet slimmer om eerst naar de competitie te kijken? Dat je ver komt in de EL is mooi meegenomen, maar denk dat voor Ajax de competitie het meest telt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Noem mij eens één ploeg op in de Europa League waar Ajax op een goeie dag niet van zou kunnen winnen? Liverpool? Nah, die zijn niet meer zo sterk als een aantal jaren terug. Voor de rest is het veel subtop, maar dat is Ajax ook.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
PSV laat echt 2 dure punten liggen. Aan het einde van de rit zijn punten juist ontzettend belangrijk. Tenzij het kampioenschap geen prioriteit is. Wat ik me nauwelijks kan voorstellen bij een vereniging als die van Philips.²
Banshee ouwe baas..quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
PSV laat echt 2 dure punten liggen. Aan het einde van de rit zijn punten juist ontzettend belangrijk. Tenzij het kampioenschap geen prioriteit is. Wat ik me nauwelijks kan voorstellen bij een vereniging als die van Philips.²
Ned3 waarschijnlijk, en laatquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:28 schreef gnilrednoz het volgende:
Zeg, even een vraagje:
Ik heb de samenvattingen net gemist, maar ik weet dat die ergens in de nacht nog een keer langskomen. Weet iemand toevallig hoe laat precies?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Banshee ouwe baas..![]()
Ik heb van ellende de afgelopen week elke dag een pot Nutella gegeten om het verdriet van je gemis te onderdrukken en om uiteraard mijn Fosfor waarde hoog te houden.
Ik heb elke dag op F5 lopen drukken, uren achter elkaar wachtend op een post van jouquote:
Ok.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb elke dag op F5 lopen drukken, uren achter elkaar wachtend op een post van jou![]()
Zoals ze tegen AC Milan speelden was perfect. Hoop dat structureel is. Eerlijk is eerlijk, El Hamdaoui is ondanks zijn doelpunten een probleem voor Ajax.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat vind je van Ajax nu Banshee, spreekt Lorenzo Ebecilio je aan? Die zit bij de selectie voor morgen
Ik moet om 13 uur naar een kerstmarkt, dus dan ben je van me afquote:
Vet, open er een topic overquote:Op zondag 12 december 2010 12:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet om 13 uur naar een kerstmarkt, dus dan ben je van me af
Wasquote:Op zondag 12 december 2010 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
lijpe beat hoor op de achtergrond![]()
AJAX!!![]()
en ik dacht BSB geband was?
Types als De Zeeuw en Emanuelson moeten nu echt een goede performance neerzetten en voor één keertje niet verzaken wanneer er druk op staat.quote:Op zondag 12 december 2010 12:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Benieuwd of Eriksen weer zo goed gaat spelen
Uhu.quote:
Guitarist!quote:Op zondag 12 december 2010 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu.
Voor ons zou een nederlaag of gelijkspel van Ajax beter zijn natuurlijk.. Maar voor de spanning in de competitie...
Tsja
Heb gewoon geen zin in dat eeuwige getroll. Laat elkaar lekker voor de club zijn waar die persoon van houdt....quote:Op zondag 12 december 2010 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Guitarist!
Maar dat gaat vandaag niet gebeuren. Wij gaan inlopen!
trouwens, mongool de Zeeuw
Zijn nu bij 08:20quote:Op zondag 12 december 2010 12:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dan loopt mijn stream ook achter ja :S
07:12 hierquote:
welke gebruik je?quote:Op zondag 12 december 2010 12:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dan loopt mijn stream ook achter ja :S
Oh geel voor Matic /Care
Sopcastquote:
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 12:47 schreef Gramulanion het volgende:
Je hoort de NOS commentator op de achtergrond.
Nouja eerst maar eens de lange termijn bekijken. Maar tegen Milan ging het goed,en tot nu toe gaat het ook primaquote:Op zondag 12 december 2010 12:48 schreef Stofje het volgende:
Ajax speelt inderdaad leuk. Groot verschil met het Ajax van Jol, frappant is dat.
Wat voelt dat goedquote:
Ik hoor hem niet?quote:Op zondag 12 december 2010 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe maken we EL duidelijk dat die commentator een paar plekken moet opschuiven
Ik hoor hem wel. Maar het is niet storend imoquote:Op zondag 12 december 2010 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe maken we EL duidelijk dat die commentator een paar plekken moet opschuiven
quote:
Schopje SEX?quote:Op zondag 12 december 2010 12:50 schreef Kuhly het volgende:
Al een keer gekomen, hoeveel zullen er volgen?
Jep hier nu ookquote:Op zondag 12 december 2010 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
godver mn geluid loopt achter te lopen met het beeld
Ja blijf even in dit topic wil je?quote:Op zondag 12 december 2010 12:53 schreef Kuhly het volgende:
"Als je wilt voetballen, heb je de bal nodig en dat lukt Vitesse.. Niet!"
Nee, ik ga lekker alles napratenquote:Op zondag 12 december 2010 12:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja blijf even in dit topic wil je?
Ferrer had nog zo aangegeven dat hij graag voetbal met de bal wil spelen.quote:Op zondag 12 december 2010 12:53 schreef Kuhly het volgende:
"Als je wilt voetballen, heb je de bal nodig en dat lukt Vitesse.. Niet!"
?quote:Op zondag 12 december 2010 12:56 schreef Paul het volgende:
Volgens mij proberen aliens met ons te communiceren
Iddquote:
Hehe, hoor ze nu ook jaquote:Op zondag 12 december 2010 12:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoor je die rare geluidjes niet dan?
quote:Op zondag 12 december 2010 12:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tering geluid dit, fucking tering zeg
Doe even normaal Paul.quote:Op zondag 12 december 2010 12:59 schreef Paul het volgende:
De aliens zeggen, aanval op NL, morgenmiddag.
ja wtfquote:
Die gaat er komen?!quote:
In Duitsland hadden we die allang gehad.quote:
Dat zeggen we elk jaar toch.quote:
er stond een post over een chinese wikipedia, en nu is hij verdwenenquote:
Wikileaks has entered Fokquote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef Paul het volgende:
[..]
er stond een post over een chinese wikipedia, en nu is hij verdwenen
Had iemand het over aliens die zouden komen?quote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax speelt heerlijk voetbal. Echt volgens het oude wentelwieken systeem. Prachtig om te zien.²
Ah nee hequote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax speelt heerlijk voetbal. Echt volgens het oude wentelwieken systeem. Prachtig om te zien.²
Niet aanstellen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh BSB is terug en gaat verder waar hij gebleven is?
Backstreet boys?quote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar die Matic is een voetballer naar mijn hart, die zou ik eigenlijk heel graag bij Ajax willen zien.quote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
goalquote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef honkeytonk het volgende:
Niet zeggen als er een goal is! Mijn stream loopt een minuut achter
Er is geen goalquote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef honkeytonk het volgende:
Niet zeggen als er een goal is! Mijn stream loopt een minuut achter
Echt héquote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die commentator is echt echt anti-vitesse
Dat hebben die commentatoren echt vaak. Dat ze de slecht spelende ploeg gaan bashenquote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Echt hé
'Hou dit beeld vast, want alle Vitesse spelers zijn zowaar op de Ajax helft'
Nee.quote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Iedereen hier kijkt met een stream jo.
Scheids is gewoon bang dat ie de wedstrijd verpestquote:Op zondag 12 december 2010 13:11 schreef Dudeweiser het volgende:
dat was gewoon rood.
Schandalig, ik heb er geen andere woorden voor, tis gewoon schandalig.
ja en als nog maar 0-1. beter komt de 0-2 even snelquote:Op zondag 12 december 2010 13:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Schoten totaal en schoten op doel van vitesse allebei 0.
Ajax 9/6
Niet langs v/d Struik nee, maar dat kwam met name omdat die hem naar de grond werkte.quote:
Boekelquote:Op zondag 12 december 2010 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scheids is gewoon bang dat ie de wedstrijd verpest
Of de 1-1quote:Op zondag 12 december 2010 13:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en als nog maar 0-1. beter komt de 0-2 even snel
Nu nog het krachtsverschil uitdrukken in goals.quote:
En Sopcast dus ookquote:Op zondag 12 december 2010 13:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Eredivisie live werkt nog gewoon goed
Ja, maar toch nét niet goed genoeg. Overigens vind ik wel dat Enoh of De Zeeuw moet spelen, en niet beiden tegelijk, dan zou dus misschien een plekje vrijkomen voor Lindgren.quote:Op zondag 12 december 2010 13:15 schreef Catch22- het volgende:
Wat is er mis met Lindgren? Vind het een prima jong.
quote:Op zondag 12 december 2010 13:16 schreef Paul het volgende:
Mensen die illegaal kijken mogen hier niet eens posten hoor
Mond houden Paul.quote:Op zondag 12 december 2010 13:16 schreef Paul het volgende:
Mensen die illegaal kijken mogen hier niet eens posten hoor
quote:Op zondag 12 december 2010 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik mag dan wel een Marokkaan zijn maar betaal wel degelijk eerlijk voor Eredivisie live.
Zelfs taalkundig draai ik aardig mee.²
Maar je blijft een Marokkaanquote:Op zondag 12 december 2010 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik mag dan wel een Marokkaan zijn maar betaal wel degelijk eerlijk voor Eredivisie live.
Zelfs taalkundig draai ik aardig mee.²
In welke zin?quote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar je blijft een Marokkaan
Gretigquote:Op zondag 12 december 2010 13:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die ebicilio loopt goed. Is sterk aan de bal! speelt alleen af en toe de bal iets te ver voor zich uit.
Twente natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat hierna te kijken, Feyenoord - Excelsior of Twente - Heerenveen?
Weet ik nietquote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat hierna te kijken, Feyenoord - Excelsior of Twente - Heerenveen?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 12 december 2010 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Een talkpoeder bips kan dus blijkbaar zijn nut hebben.²
Hij is zeg maar makkelijk in de omgang.quote:
Jij hebt een Excel sheetje in elkaar gezet?quote:Op zondag 12 december 2010 13:25 schreef TheDutchguy het volgende:
Als Ajax deze lijn doortrekt zitten ze met 2 wedstrijden op 90% balbezit
Haha, geniaal.quote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef thedude0 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede analyse van ronald.
Zit hij nu Vitesse - Ajax te analyseren?quote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef thedude0 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook een erg complexe rekensom hè?quote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt een Excel sheetje in elkaar gezet?²
Nee, vorige week 46%, nu 64%. 64 + 2 * 18 =90quote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt een Excel sheetje in elkaar gezet?²
quote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef thedude0 het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn om te wetenquote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nee, vorige week 46%, nu 64%. 64 + 2 * 18 =90![]()
Dit moet wel kloppen.
Nee, ik zou het uit het hoofd doen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook een erg complexe rekensom hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |