abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89833147
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 14:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar Prince zei juist.. geweldig nummer joh.. je hebt mij niet nodig, dit wordt echt wel een hit zonder mij.. helemaal toppie.
Titelnummer van het eerste album na het bestverkochte album.. standaard hit. :P
pi_89833303
Ook vreemd dat dit album opeens 'Michael' heet, het had vernoemd moeten worden naar een liedje in de traditie van Off the Wall, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, BOTDF en Invincible.
  zondag 12 december 2010 @ 14:47:45 #103
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_89833398
En naar welk nr had je het willen noemen dan? :P
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_89833438
Behind the Mask.. want dit album geeft ons een kijkje achter het masker van MJ, recht in zijn ziel.
pi_89833923
Of Much Too Soon, ook wel toepasselijk.
pi_89834068
Monster :D

Was erg voor de hand liggend :@
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89841814
Ik denk dat 'Monster' een single word, aangezien dat nummer zo goed in elkaar zit. Verder vind ik 'Keep your head up' zo'n mooi nummer. Maar zoals altijd vind ik van MJ weer geen een nummer lelijk. Maar als ik het moest zeggen, ik denk dat 'Monster' single wordt :)
pi_89842130
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Monster :D

Was erg voor de hand liggend :@
_O-

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 09:20 schreef MJ44ever het volgende:
Behind The Mask en Hollywood Tonight.

Echt vaag hoor, Taryll wordt bedankt in het hoesje maar op zijn twitter zegt hij gewoon, alsof het een feit is, dat het Michael niet is in Keep Your Head Up.
Vage gasten allemaal, de één zegt dit en de ander zegt dat.
Vind ik ook de beste _O_

Die Taryll spoort sowieso niet helemaal. Vorig jaar redelijk veel contact gehad met een vriendin van zijn Nederlandse vriendin (als je het nog volgt :') ) en wat je dan hoort. Niet alleen Mike had rare trekjes daaro 8)7

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef Robijn48 het volgende:
Ben gewoon te laat :(
Leuk om te lezen trouwens wat jullie forumgeschiedenis is.
Als er dadelijk een OP ontstaat met bij mekaar geschraapte quotes uit deze reeks, gaan we nog wat mee maken _O- och och och, wat heb ik hier veel gelachen en gehuild de laatste jaren :D :'( :D
pi_89842222
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef Djokotron het volgende:

[..]

_O-

[..]

Vind ik ook de beste _O_

Die Taryll spoort sowieso niet helemaal. Vorig jaar redelijk veel contact gehad met een vriendin van zijn Nederlandse vriendin (als je het nog volgt :') ) en wat je dan hoort. Niet alleen Mike had rare trekjes daaro 8)7

[..]

Als er dadelijk een OP ontstaat met bij mekaar geschraapte quotes uit deze reeks, gaan we nog wat mee maken _O- och och och, wat heb ik hier veel gelachen en gehuild de laatste jaren :D :'( :D
Wat is er mis met Taryll dan? ( wat jij hebt gehoord ) Ik blijf het toch gek vinden, hij is overigens niet de enige he Jackie en Jermaine twijfelde ook via Twitter, en ik geloof La-Toya ook.

Jermaine Jackson ' Sony should have known you can't fool the family and our fans, we are against this 1000% ' ' I agree with you all, these vocal that we are hearing on the new release of my brother Michael, is not 100% him '

Jackie Jackson ' My friend John McClain (co-executor) and I have insisted for many weeks to have certain tracks removed from Michael's new album. '

Taj Jackson ' There are 7 great, no doubt, 100 percent Michael Jackson songs on the new album. I will ALWAYS support those. ' ( Dus bij 3 twijfel )

Dit zijn o.a. een paar Tweets die ik snel heb opgezocht.

Ik vind het toch opmerkelijk, maar ik herken Michael wel overal in. Zeg nou zelf klonk 2000 Watts op het album Invincible ook niet een beetje anders dan normaal?

[ Bericht 8% gewijzigd door JBieber op 12-12-2010 19:21:09 ]
  zondag 12 december 2010 @ 19:16:41 #110
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_89843092
En toch geloof ik die Cascio's. Al zolang als dat ik fan ben zag ik die familie om Michael heen hangen en zij zijn tot nu toe één van de weinigen vrienden die nog niks onaardigs gezegd hebben.
Deepak was niet zo aardig, Uri niet, Matt Fides, die knakker uit Olivier ook niet.

Maare, f iets anders. In Behind The Mask, is iemand opgevallen dat in minuut 3.40 er een live stuk uit Dangerous te horen is?
Dat is nu wel echt iets wat Michael zelf nóóit gedaan zou hebben.
You will allways be my hero...
pi_89843224
Was mij ook opgevallen inderdaad, vond het op zich wel leuk bedacht. Het klinkt wel vet.
pi_89843323
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:16 schreef MJ44ever het volgende:
En toch geloof ik die Cascio's. Al zolang als dat ik fan ben zag ik die familie om Michael heen hangen en zij zijn tot nu toe één van de weinigen vrienden die nog niks onaardigs gezegd hebben.
Deepak was niet zo aardig, Uri niet, Matt Fides, die knakker uit Olivier ook niet.

Maare, f iets anders. In Behind The Mask, is iemand opgevallen dat in minuut 3.40 er een live stuk uit Dangerous te horen is?
Dat is nu wel echt iets wat Michael zelf nóóit gedaan zou hebben.
Wat zeggen die Cascio's btw? volgens mij heb ik dat gemist :)
pi_89843380
Heb Vision gekregen vandaag (verkapte is was jarig :') ) Heb 'm nu opstaan, toch wel weer leuk om al die clips te zien :Y. Alleen jammer dat het geluid stereo is, gemiste kans, maar toch wel leuk om te hebben :)
pi_89843467
Bobbie, gefeli! *O* Noobvraag: wat is er dan nog beter dan stereo? Dolby?

En JBieber, de Cascio's zeggen dat het gewoon originele opnames zijn.
pi_89843594
quote:
Op zondag 12 december 2010 19:26 schreef gifkwal het volgende:

Dolby en DTS is 'beter' voor wat betreft geluid om je heen ;)
pi_89843595
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:26 schreef gifkwal het volgende:

Oke dan, zij waren toch jaren bevriend met Jackson ?

en btw Bobbie gefeli :)
pi_89843661
Wat is volgens jullie de reden dat Taryll, Taj, Jackie, Jermaine, en volgens mij ook Michael's kinderen twijfel hebben bij de opnames ?
  zondag 12 december 2010 @ 19:45:13 #118
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_89844172
Nou ja, ik heb het die kinderen nooit horen zeggen. En wat mij betreft zijn andere Jacksons soms media geil. Teddy Riley zegt dat de familie nooit bij MJ in de studio is geweest.

Ik heb het wel gezien, de Cascio's bij Oprah.
Wat ze bv zeiden:
dat Michael vaak bij hun sliep, ook gewoon in pyjama, hij deed de vuilnis daar, die moeder maakte vaak zijn lievelingseten, hij stond vaak 's nachts voor de deur, ze wisten dat hij moeilijk sliep maar niet dat hij verslaafd was, ze vierden vaak samen kerst, ze waren bij hem toen zijn kinderen werden geboren, hij maakte muziek bij hun in de kelder en dat hij hun een paar dagen voor zijn belde om die pa een fijne vaderdag te wensen. De hele familie was er toen en ze hebben hem allemaal gesproken.
En inderdaad dat het echt zijn stem is.

Ja, die jongens zijn al echt volwassen en toen ze 3 en 5 waren raakten de ouders en Michael bevriend. Ik vond het hele leuke jongens. Taryll zegt dan wel op zijn twitter dat Frank Michael een paar jaar geleden heeft belazerd maar blijkbaar was Michael nog steeds bevriend.
You will allways be my hero...
pi_89844362
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:45 schreef MJ44ever het volgende:
Nou ja, ik heb het die kinderen nooit horen zeggen. En wat mij betreft zijn andere Jacksons soms media geil. Teddy Riley zegt dat de familie nooit bij MJ in de studio is geweest.

Wat ze bv zeiden:
dat Michael vaak bij hun sliep, ook gewoon in pyjama, hij deed de vuilnis daar, die moeder maakte vaak zijn lievelingseten, hij stond vaak 's nachts voor de deur, ze wisten dat hij moeilijk sliep maar niet dat hij verslaafd was, ze vierden vaak samen kerst, ze waren bij hem toen zijn kinderen werden geboren, hij maakte muziek bij hun in de kelder en dat hij hun een paar dagen voor zijn belde om die pa een fijne vaderdag te wensen. De hele familie was er toen en ze hebben hem allemaal gesproken.

Ja, die jongens zijn al echt volwassen en toen ze 3 en 5 waren raakten de ouders en Michael bevriend. Ik vond het hele leuke jongens. Taryll zegt dan wel op zijn twitter dat Frank Michael een paar jaar geleden heeft belazerd maar blijkbaar was Michael nog steeds bevriend.
Persoonlijk zou ik toch wat meer op de verhalen van de Jackson familie afgaan. Maar goed, zelf zeg ik ook weer dat het Michael 100 procent is. Dus ik meet met 2 maten.

Ik blijf erbij dat 2000 Watts ook vreemd klinkt, net zo vreemd als de stem in Breaking News en visa versa. Dus ja, en toen destijds had Michael ook alle tijd gehad om te vertellen dat 2000 Watts niet zijn stem is, en toen hoorde ik ook niks. Na mijn mening is de stem op 2000 Watts dezelfde stem als in sommige nummers op het album ' Michael '.
  zondag 12 december 2010 @ 19:50:35 #120
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89844369
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik ben niet genote hoor, deed niks raar, reageerde op een bericht over een eventuele autopsieshow, die ik graag zou willen zien (dat mag, lijkt me)... Plaatste een MJ action figure (dat mag blijkbaar ook, plaatje staat er nog) en ik reageerde op gezwets van JBieber met feiten en bronvermeldingen (dus dat mag ook, lijkt me).... Dat de toon soms wat bot is geweest kan zijn, maar ja, dat roepen sommige mensen over zichzelf af als ze blijven blaten dat bewezen feiten niet waar zijn :O

TR had zei pas dat er nog voor 3-4 albums aan materiaal zou zijn, waarbij dan wel iemand als hijzelf nodig zou zijn om het op te poetsen... Ben echt benieuwd hoeveel 'hele' nummers er nog ergens liggen. Ik begin steeds meer te vrezen dat dit het gewoon is...
Dat die 30 nummers extra die hij per album opnam gewoon van die half affe demo's waren die hij dan aan Sony liet horen, waarna ze het afkeurden en hij het liet liggen...

Waarom klinkt bijvoorbeeld Another Day redelijk crappy... Waarom is BTMAsk opgefleurd met gejuich... Zelfs Much Too Soon klinkt een beetje onaf, iig niet zo gelikt als je het van MJ zou verwachten...
Ik geef alleen maar weer wat de mod mij heeft teruggemaild. Neem aan dat de mod dat niet zomaar zegt. Je geziek was tegen de policy.
Leef en Laten Leven
pi_89844436
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar weer wat de mod mij heeft teruggemaild. Neem aan dat de mod dat niet zomaar zegt. Je geziek was tegen de policy.
Inderdaad, maar laten we erover ophouden en er een leuk topic van maken voordat we weer 3 pagina's opgevuld hebben met discussies :)
  zondag 12 december 2010 @ 19:54:03 #122
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89844498
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef JBieber het volgende:

[..]

Inderdaad, maar laten we erover ophouden en er een leuk topic van maken voordat we weer 3 pagina's opgevuld hebben met discussies :)
Oh zeker, maar zag wat Mattijst had geschreven en wilde daar nog even op reageren.

Bobbie, gefeliciteerd!
Leef en Laten Leven
pi_89844546
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Oh zeker, maar zag wat Mattijst had geschreven en wilde daar nog even op reageren.

Bobbie, gefeliciteerd!
Is ook goed dat je het hebt gedaan want je hebt ook gelijk :) maar straks reageert hij weer snapje.. dat zou het topic weer verpesten namelijk.
  zondag 12 december 2010 @ 20:00:07 #124
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89844776
quote:

Wat ze bv zeiden:

Ja, en dat zij niets gemerkt hebben van zijn chronische slapeloosheid omdat hij daar wél sliep (volgens mw. Cascio), dat hij daar blijkbaar ontspannen was en niet de superster hoefde uithangen.
Ik persoonlijk denk dat Michael tijdens de This is It repetities hartstikke opgefokt was vanwege al die ideeën die hij had voor de show, en de zorgen die hij zichzelf maakte of het wel allemaal goed zou gaan. En dat het allesbehalve een afgang moest worden....
Leef en Laten Leven
  zondag 12 december 2010 @ 20:02:11 #125
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89844862
quote:
Geloof ik ook wel, mediageile eikels zijn het... Wat hebben die lui nou zelf bereikt, op Janet na?
3T, paar hitjes, dankzij oom Michael... Latoya die eruit moest zien als MJ, om nog een beetje aandacht te krijgen. En nu waren ze er opeens altijd bij als MJ in de studio zat, ik geloof er geen ruk van :D
Volgens mij zei zn pa ook dat ie bij alle opnamesessies was geweest |:( |:(

Ik denk dat ze elkaar nauwelijks zagen, MJ en de rest van z'n familie.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')