abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89833147
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 14:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar Prince zei juist.. geweldig nummer joh.. je hebt mij niet nodig, dit wordt echt wel een hit zonder mij.. helemaal toppie.
Titelnummer van het eerste album na het bestverkochte album.. standaard hit. :P
pi_89833303
Ook vreemd dat dit album opeens 'Michael' heet, het had vernoemd moeten worden naar een liedje in de traditie van Off the Wall, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, BOTDF en Invincible.
  zondag 12 december 2010 @ 14:47:45 #103
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_89833398
En naar welk nr had je het willen noemen dan? :P
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_89833438
Behind the Mask.. want dit album geeft ons een kijkje achter het masker van MJ, recht in zijn ziel.
pi_89833923
Of Much Too Soon, ook wel toepasselijk.
pi_89834068
Monster :D

Was erg voor de hand liggend :@
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89841814
Ik denk dat 'Monster' een single word, aangezien dat nummer zo goed in elkaar zit. Verder vind ik 'Keep your head up' zo'n mooi nummer. Maar zoals altijd vind ik van MJ weer geen een nummer lelijk. Maar als ik het moest zeggen, ik denk dat 'Monster' single wordt :)
pi_89842130
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Monster :D

Was erg voor de hand liggend :@
_O-

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 09:20 schreef MJ44ever het volgende:
Behind The Mask en Hollywood Tonight.

Echt vaag hoor, Taryll wordt bedankt in het hoesje maar op zijn twitter zegt hij gewoon, alsof het een feit is, dat het Michael niet is in Keep Your Head Up.
Vage gasten allemaal, de één zegt dit en de ander zegt dat.
Vind ik ook de beste _O_

Die Taryll spoort sowieso niet helemaal. Vorig jaar redelijk veel contact gehad met een vriendin van zijn Nederlandse vriendin (als je het nog volgt :') ) en wat je dan hoort. Niet alleen Mike had rare trekjes daaro 8)7

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef Robijn48 het volgende:
Ben gewoon te laat :(
Leuk om te lezen trouwens wat jullie forumgeschiedenis is.
Als er dadelijk een OP ontstaat met bij mekaar geschraapte quotes uit deze reeks, gaan we nog wat mee maken _O- och och och, wat heb ik hier veel gelachen en gehuild de laatste jaren :D :'( :D
pi_89842222
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef Djokotron het volgende:

[..]

_O-

[..]

Vind ik ook de beste _O_

Die Taryll spoort sowieso niet helemaal. Vorig jaar redelijk veel contact gehad met een vriendin van zijn Nederlandse vriendin (als je het nog volgt :') ) en wat je dan hoort. Niet alleen Mike had rare trekjes daaro 8)7

[..]

Als er dadelijk een OP ontstaat met bij mekaar geschraapte quotes uit deze reeks, gaan we nog wat mee maken _O- och och och, wat heb ik hier veel gelachen en gehuild de laatste jaren :D :'( :D
Wat is er mis met Taryll dan? ( wat jij hebt gehoord ) Ik blijf het toch gek vinden, hij is overigens niet de enige he Jackie en Jermaine twijfelde ook via Twitter, en ik geloof La-Toya ook.

Jermaine Jackson ' Sony should have known you can't fool the family and our fans, we are against this 1000% ' ' I agree with you all, these vocal that we are hearing on the new release of my brother Michael, is not 100% him '

Jackie Jackson ' My friend John McClain (co-executor) and I have insisted for many weeks to have certain tracks removed from Michael's new album. '

Taj Jackson ' There are 7 great, no doubt, 100 percent Michael Jackson songs on the new album. I will ALWAYS support those. ' ( Dus bij 3 twijfel )

Dit zijn o.a. een paar Tweets die ik snel heb opgezocht.

Ik vind het toch opmerkelijk, maar ik herken Michael wel overal in. Zeg nou zelf klonk 2000 Watts op het album Invincible ook niet een beetje anders dan normaal?

[ Bericht 8% gewijzigd door JBieber op 12-12-2010 19:21:09 ]
  zondag 12 december 2010 @ 19:16:41 #110
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_89843092
En toch geloof ik die Cascio's. Al zolang als dat ik fan ben zag ik die familie om Michael heen hangen en zij zijn tot nu toe één van de weinigen vrienden die nog niks onaardigs gezegd hebben.
Deepak was niet zo aardig, Uri niet, Matt Fides, die knakker uit Olivier ook niet.

Maare, f iets anders. In Behind The Mask, is iemand opgevallen dat in minuut 3.40 er een live stuk uit Dangerous te horen is?
Dat is nu wel echt iets wat Michael zelf nóóit gedaan zou hebben.
You will allways be my hero...
pi_89843224
Was mij ook opgevallen inderdaad, vond het op zich wel leuk bedacht. Het klinkt wel vet.
pi_89843323
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:16 schreef MJ44ever het volgende:
En toch geloof ik die Cascio's. Al zolang als dat ik fan ben zag ik die familie om Michael heen hangen en zij zijn tot nu toe één van de weinigen vrienden die nog niks onaardigs gezegd hebben.
Deepak was niet zo aardig, Uri niet, Matt Fides, die knakker uit Olivier ook niet.

Maare, f iets anders. In Behind The Mask, is iemand opgevallen dat in minuut 3.40 er een live stuk uit Dangerous te horen is?
Dat is nu wel echt iets wat Michael zelf nóóit gedaan zou hebben.
Wat zeggen die Cascio's btw? volgens mij heb ik dat gemist :)
pi_89843380
Heb Vision gekregen vandaag (verkapte is was jarig :') ) Heb 'm nu opstaan, toch wel weer leuk om al die clips te zien :Y. Alleen jammer dat het geluid stereo is, gemiste kans, maar toch wel leuk om te hebben :)
pi_89843467
Bobbie, gefeli! *O* Noobvraag: wat is er dan nog beter dan stereo? Dolby?

En JBieber, de Cascio's zeggen dat het gewoon originele opnames zijn.
pi_89843594
quote:
Op zondag 12 december 2010 19:26 schreef gifkwal het volgende:

Dolby en DTS is 'beter' voor wat betreft geluid om je heen ;)
pi_89843595
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:26 schreef gifkwal het volgende:

Oke dan, zij waren toch jaren bevriend met Jackson ?

en btw Bobbie gefeli :)
pi_89843661
Wat is volgens jullie de reden dat Taryll, Taj, Jackie, Jermaine, en volgens mij ook Michael's kinderen twijfel hebben bij de opnames ?
  zondag 12 december 2010 @ 19:45:13 #118
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_89844172
Nou ja, ik heb het die kinderen nooit horen zeggen. En wat mij betreft zijn andere Jacksons soms media geil. Teddy Riley zegt dat de familie nooit bij MJ in de studio is geweest.

Ik heb het wel gezien, de Cascio's bij Oprah.
Wat ze bv zeiden:
dat Michael vaak bij hun sliep, ook gewoon in pyjama, hij deed de vuilnis daar, die moeder maakte vaak zijn lievelingseten, hij stond vaak 's nachts voor de deur, ze wisten dat hij moeilijk sliep maar niet dat hij verslaafd was, ze vierden vaak samen kerst, ze waren bij hem toen zijn kinderen werden geboren, hij maakte muziek bij hun in de kelder en dat hij hun een paar dagen voor zijn belde om die pa een fijne vaderdag te wensen. De hele familie was er toen en ze hebben hem allemaal gesproken.
En inderdaad dat het echt zijn stem is.

Ja, die jongens zijn al echt volwassen en toen ze 3 en 5 waren raakten de ouders en Michael bevriend. Ik vond het hele leuke jongens. Taryll zegt dan wel op zijn twitter dat Frank Michael een paar jaar geleden heeft belazerd maar blijkbaar was Michael nog steeds bevriend.
You will allways be my hero...
pi_89844362
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:45 schreef MJ44ever het volgende:
Nou ja, ik heb het die kinderen nooit horen zeggen. En wat mij betreft zijn andere Jacksons soms media geil. Teddy Riley zegt dat de familie nooit bij MJ in de studio is geweest.

Wat ze bv zeiden:
dat Michael vaak bij hun sliep, ook gewoon in pyjama, hij deed de vuilnis daar, die moeder maakte vaak zijn lievelingseten, hij stond vaak 's nachts voor de deur, ze wisten dat hij moeilijk sliep maar niet dat hij verslaafd was, ze vierden vaak samen kerst, ze waren bij hem toen zijn kinderen werden geboren, hij maakte muziek bij hun in de kelder en dat hij hun een paar dagen voor zijn belde om die pa een fijne vaderdag te wensen. De hele familie was er toen en ze hebben hem allemaal gesproken.

Ja, die jongens zijn al echt volwassen en toen ze 3 en 5 waren raakten de ouders en Michael bevriend. Ik vond het hele leuke jongens. Taryll zegt dan wel op zijn twitter dat Frank Michael een paar jaar geleden heeft belazerd maar blijkbaar was Michael nog steeds bevriend.
Persoonlijk zou ik toch wat meer op de verhalen van de Jackson familie afgaan. Maar goed, zelf zeg ik ook weer dat het Michael 100 procent is. Dus ik meet met 2 maten.

Ik blijf erbij dat 2000 Watts ook vreemd klinkt, net zo vreemd als de stem in Breaking News en visa versa. Dus ja, en toen destijds had Michael ook alle tijd gehad om te vertellen dat 2000 Watts niet zijn stem is, en toen hoorde ik ook niks. Na mijn mening is de stem op 2000 Watts dezelfde stem als in sommige nummers op het album ' Michael '.
  zondag 12 december 2010 @ 19:50:35 #120
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89844369
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik ben niet genote hoor, deed niks raar, reageerde op een bericht over een eventuele autopsieshow, die ik graag zou willen zien (dat mag, lijkt me)... Plaatste een MJ action figure (dat mag blijkbaar ook, plaatje staat er nog) en ik reageerde op gezwets van JBieber met feiten en bronvermeldingen (dus dat mag ook, lijkt me).... Dat de toon soms wat bot is geweest kan zijn, maar ja, dat roepen sommige mensen over zichzelf af als ze blijven blaten dat bewezen feiten niet waar zijn :O

TR had zei pas dat er nog voor 3-4 albums aan materiaal zou zijn, waarbij dan wel iemand als hijzelf nodig zou zijn om het op te poetsen... Ben echt benieuwd hoeveel 'hele' nummers er nog ergens liggen. Ik begin steeds meer te vrezen dat dit het gewoon is...
Dat die 30 nummers extra die hij per album opnam gewoon van die half affe demo's waren die hij dan aan Sony liet horen, waarna ze het afkeurden en hij het liet liggen...

Waarom klinkt bijvoorbeeld Another Day redelijk crappy... Waarom is BTMAsk opgefleurd met gejuich... Zelfs Much Too Soon klinkt een beetje onaf, iig niet zo gelikt als je het van MJ zou verwachten...
Ik geef alleen maar weer wat de mod mij heeft teruggemaild. Neem aan dat de mod dat niet zomaar zegt. Je geziek was tegen de policy.
Leef en Laten Leven
pi_89844436
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar weer wat de mod mij heeft teruggemaild. Neem aan dat de mod dat niet zomaar zegt. Je geziek was tegen de policy.
Inderdaad, maar laten we erover ophouden en er een leuk topic van maken voordat we weer 3 pagina's opgevuld hebben met discussies :)
  zondag 12 december 2010 @ 19:54:03 #122
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89844498
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef JBieber het volgende:

[..]

Inderdaad, maar laten we erover ophouden en er een leuk topic van maken voordat we weer 3 pagina's opgevuld hebben met discussies :)
Oh zeker, maar zag wat Mattijst had geschreven en wilde daar nog even op reageren.

Bobbie, gefeliciteerd!
Leef en Laten Leven
pi_89844546
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Oh zeker, maar zag wat Mattijst had geschreven en wilde daar nog even op reageren.

Bobbie, gefeliciteerd!
Is ook goed dat je het hebt gedaan want je hebt ook gelijk :) maar straks reageert hij weer snapje.. dat zou het topic weer verpesten namelijk.
  zondag 12 december 2010 @ 20:00:07 #124
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89844776
quote:

Wat ze bv zeiden:

Ja, en dat zij niets gemerkt hebben van zijn chronische slapeloosheid omdat hij daar wél sliep (volgens mw. Cascio), dat hij daar blijkbaar ontspannen was en niet de superster hoefde uithangen.
Ik persoonlijk denk dat Michael tijdens de This is It repetities hartstikke opgefokt was vanwege al die ideeën die hij had voor de show, en de zorgen die hij zichzelf maakte of het wel allemaal goed zou gaan. En dat het allesbehalve een afgang moest worden....
Leef en Laten Leven
  zondag 12 december 2010 @ 20:02:11 #125
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89844862
quote:
Geloof ik ook wel, mediageile eikels zijn het... Wat hebben die lui nou zelf bereikt, op Janet na?
3T, paar hitjes, dankzij oom Michael... Latoya die eruit moest zien als MJ, om nog een beetje aandacht te krijgen. En nu waren ze er opeens altijd bij als MJ in de studio zat, ik geloof er geen ruk van :D
Volgens mij zei zn pa ook dat ie bij alle opnamesessies was geweest |:( |:(

Ik denk dat ze elkaar nauwelijks zagen, MJ en de rest van z'n familie.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_89845306
Ik heb ook nog iets anders gehoord in één van de nummers, wat erin is geplakt uit oudere nummers.
Ben alleen vergeten wat het was en in welk nummer het zat :P
pi_89845342
Ow, Bobbie gefeliciteerd! :D
pi_89845617
Dank voor de felicitaties :)
pi_89845984
LaToya heeft er nog niks over getwitterd hoor.

http://twitter.com/TOYJACKSON
  zondag 12 december 2010 @ 20:34:35 #130
28167 matthijst
pi_89846356
Neu, had het niet over nu, maar meer in het algemeen over die familie... En over Latoya dat ze niet veel meer bereikt heeft dan een vrouwelijke kopie van MJ te zijn :)
pi_89846378
Gefeliciteerd Bob!
pi_89846577
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:26 schreef DrDentz het volgende:
LaToya heeft er nog niks over getwitterd hoor.

http://twitter.com/TOYJACKSON
Nu is dat ook niet de officieel Twitter van La-Toya. Er zijn zoveel fake accounts in omloop, van allerlei bekende mensen. Zelfs van Herman den Blijker.
pi_89846766
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:38 schreef JBieber het volgende:

[..]

Nu is dat ook niet de officieel Twitter van La-Toya. Er zijn zoveel fake accounts in omloop, van allerlei bekende mensen. Zelfs van Herman den Blijker.
Maar er staat toch.. The OFFICIAL La Toya Jackson Twitter..
pi_89846947
quote:
8s.gif Op zondag 12 december 2010 20:41 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar er staat toch.. The OFFICIAL La Toya Jackson Twitter..
Ja bij Bio kan je alles neerzetten ;) Als ik een account aanmaak inplaats van @jermjackson5 maar dan @jermaineLJJackson5 bijv dan kan ik er ook neerzetten dat het de officiële Twitter is. Vaak worden deze geblokkeerd en verwijderd, maar nu is La-Toya ook weer niet de Barack Obama dat het gelijk geblokt moet worden. Vaak worden accounts ook geverifieerd maar dat is hier ook niet het geval. Dit is haar officiële Twitter @latoyajackson ( en ik geloof dat ze daar ooit heeft gezegd dat het een en ander niet 100% Michael is )

Moet nu eerlijk bekennen dat ik het niet zie staan..
  zondag 12 december 2010 @ 20:55:59 #135
28167 matthijst
pi_89847643
Latoya vindt Breaking News niet als MJ klinken:
http://www.tmz.com/videos(...)b6-939f-1cbbe4bc06b0

Laatste wat ik hiervoor van Latoya zag was een documentaire waarin ze tegen de bejaarde Bubbles praatte :)
pi_89847993
Dat was allemaal de schuld van Jack Gordon. LaToya heeft gelijk, het klinkt niet echt als MJ.
pi_89848012
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:12 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik heb ook nog iets anders gehoord in één van de nummers, wat erin is geplakt uit oudere nummers.
Ben alleen vergeten wat het was en in welk nummer het zat :P
Komt dat "Alright..." op het eind van Best of Joy ook niet uit een oud nummer? Ik ben er niet zeker van want ik kom er zo snel niet op welk nummer dat dan moet zijn. En "I don't want to talk about it" in Behind The Mask komt uit Is It Scary?

Dan dus nog stukken uit 2Bad in Another Day, stukken uit live optredens in Behind The Mask en stukken uit Earth Song in Keep Your Head Up (zei het in mindere mate dan de eerder uitgelekte versie
pi_89848272
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Dat was allemaal de schuld van Jack Gordon. LaToya heeft gelijk, het klinkt niet echt als MJ.
Ja maar nogmaals 2000 Watts klonk ook niet als MJ toch?
  zondag 12 december 2010 @ 21:06:15 #139
28167 matthijst
pi_89848331
Ik snap niet dat Sony niet wat meer info naar buiten brengt over die Cascio nummers... Enige dat je nu weet is dat ze als een Amerikaanse Fritzl MJ in hun kelder hadden wonen en dat er wat foto's en filmpjes zijn...

Maar waar zijn de foto's van MJ in dat studiootje? Waar zijn de stukjes dat MJ de teksten 'probeert', ala Billie Jean demo? Er moet toch wel iets meer zijn dan 12 onaffe nummers? Laat ze wat van die opnames releasen...
pi_89848567
Ja maar dat heeft MJ allemaal meteen verwijderd :') , zeggen ze volgens Taryll
En de computer ging kapot en de harde schijf ook.

On Monday 8th November 2010, @Taryll said:
If you question the validity of a professional photo you can ask the photographer for more pictures from that photo shoot. If it is authentic the photographer will turn over different shots. Some with different poses, some even with eyes closed. I questioned the validity of the vocal's on "breaking news" and several other songs of theirs that I've heard and they told me no other takes or tracks exist. They claim my uncle was so happy with the performance he instructed them to delete all the other files. I had the honor to learn and watch my uncle record my entire life and that is NOT how he worked. No outtakes, no other tracks, no backups, no proof. roughly 10 songs they turned in same story for all of them. I asked for the computer it was created on... they said it broke. I asked for the original hard drive... they said it was destroyed. One dubious excuse after another.
pi_89848572
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef matthijst het volgende:
Ik snap niet dat Sony niet wat meer info naar buiten brengt over die Cascio nummers... Enige dat je nu weet is dat ze als een Amerikaanse Fritzl MJ in hun kelder hadden wonen en dat er wat foto's en filmpjes zijn...

Maar waar zijn de foto's van MJ in dat studiootje? Waar zijn de stukjes dat MJ de teksten 'probeert', ala Billie Jean demo? Er moet toch wel iets meer zijn dan 12 onaffe nummers? Laat ze wat van die opnames releasen...
Haha Matthijst als ik jou soms hoor praten moet ik aan Peter R de vries denken :P ' Maar waar zijn de foto's van MJ in dat studiootje? Waar zijn de stukjes dat MJ de teksten 'probeert', ala Billie Jean demo? Er moet toch wel iets meer zijn dan 12 onaffe nummers? ' Haha :P
pi_89848916
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar dat heeft MJ allemaal meteen verwijderd :') , zeggen ze volgens Taryll
En de computer ging kapot en de harde schijf ook.

On Monday 8th November 2010, @Taryll said:
If you question the validity of a professional photo you can ask the photographer for more pictures from that photo shoot. If it is authentic the photographer will turn over different shots. Some with different poses, some even with eyes closed. I questioned the validity of the vocal's on "breaking news" and several other songs of theirs that I've heard and they told me no other takes or tracks exist. They claim my uncle was so happy with the performance he instructed them to delete all the other files. I had the honor to learn and watch my uncle record my entire life and that is NOT how he worked. No outtakes, no other tracks, no backups, no proof. roughly 10 songs they turned in same story for all of them. I asked for the computer it was created on... they said it broke. I asked for the original hard drive... they said it was destroyed. One dubious excuse after another.
Dit is wel interessant... Als de opnames authentiek zijn zou het voor hen heel makkelijk moeten zijn om dat te bewijzen. Dat dit nog niet is gebeurd is daarom wel opvallend.
  zondag 12 december 2010 @ 21:15:54 #143
28167 matthijst
pi_89848943
Hehe, als ik het nu teruglees hoor ik Peter R de Vries het zeggen :D
  zondag 12 december 2010 @ 21:17:51 #144
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_89849048
Er zal toch nog wel meer en betere records in de kluis liggen.

A Place Without no Name
Do You Know Where You Children Are
Blue Gangster
Trouble
Hot Street
There Must Be More To Life Then This
Mind Is The Magic is volgens mij ook nooit officieel uitgebracht
If You Don't Love Me ook nooit officieel uitgebracht
Serious Effect ook nooit officieel uitgebracht

Denk dat er nog wel een berg is

En demo's zoals Fall Again en Beautiful Girl van de Ultimate Collection box alle demo's die ze hebben zoals deze die nooit afgemaakt zijn vermoedelijk klinken toch wel lekker
  zondag 12 december 2010 @ 21:18:19 #145
28167 matthijst
pi_89849071
Mja, idd raar dat het enige dat Sony heeft gedaan is zeggen: ga maar bij Oprah zitten. En dat was best geinig om te zien, maar de stukjes waar het over het opnemen ging waren wel erg kort en dat Cascio mannetje leek een beetje nerveus te worden...

Ik zou wel graag willen weten welke stukken op die 3 nummers MJ zelf zijn en welke stukken James Porte bv. heeft gedaan.

NickSanders, tsja, je zou het denken, maar waarom dan voor Michael deze nummers uitbrengen... Of ze hebben een nummer of 10-20 liggen die af zijn en vullen de komende albums aan met dubieuze copy-paste tracks?

Ik vind die Cascio nummers overigens lekker klinken, maar ben gewoon erg benieuwd wat het hele verhaal erachter nou is...
pi_89849075
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef matthijst het volgende:
Hehe, als ik het nu teruglees hoor ik Peter R de Vries het zeggen :D
Haha inderdaad :P vond het wel grappig :P
pi_89849238
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Nicksanders het volgende:

A Place Without no Name
Blue Gangster
Trouble
Hot Street

Mind Is The Magic wel, die heb ik thuis op een Siegfried & Roy album liggen :')

quote:
Ik zou wel graag willen weten welke stukken op die 3 nummers MJ zelf zijn en welke stukken James Porte bv. heeft gedaan.
Ik ook, dat is wel het minste wat ze ons kunnen vertellen.
pi_89849261
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef JBieber het volgende:

[..]

Haha inderdaad :P vond het wel grappig :P
Peter R de Vries schijnt ook te weten wie Kennedy vermoord heeft dus misschien kan hij dit mysterie ook wel oplossen?
  zondag 12 december 2010 @ 21:22:44 #149
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_89849344
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Mind Is The Magic wel, die heb ik thuis op een Siegfried & Roy album liggen :')
Ok ik heb hem als mp3 liggen maar goed dan kan die als nog officieel uitgebracht worden op een MJ plaat

Want heb daar 2 versies van een remix versie en de gewone en die zijn echt goed :P
pi_89849375
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Nicksanders het volgende:

A Place Without no Name
Blue Gangster
Trouble
Hot Street

En demo's zoals Fall Again en Beautiful Girl van de Ultimate Collection box alle demo's die ze hebben zoals deze die nooit afgemaakt zijn vermoedelijk klinken toch wel lekker
A Place Without No Name is zo'n goed nummer !
pi_89849433
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Peter R de Vries schijnt ook te weten wie Kennedy vermoord heeft dus misschien kan hij dit mysterie ook wel oplossen?
O ja die aflevering kan ik me nog zo goed herinneren, werd in de zomer uitgezonden, die dader ging gewoon zonder schaamte uitleggen hoe die geschoten had..
  zondag 12 december 2010 @ 21:43:13 #152
28167 matthijst
pi_89850502
Zijn er ook mensen die denken dat MJ helemaal niks op de Cascio tracks gezongen heeft?
Of gaat het erom dat hij sommige stukken gezongen zou hebben en andere niet (wat Sony/TR ook zegt)?

Deze twee stukjes vind ik toch behoorlijk standaard MJ werk lijken:
http://www.zshare.net/audio/838252715267e1e4/
pi_89851841
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef matthijst het volgende:
Zijn er ook mensen die denken dat MJ helemaal niks op de Cascio tracks gezongen heeft?
Of gaat het erom dat hij sommige stukken gezongen zou hebben en andere niet (wat Sony/TR ook zegt)?

Deze twee stukjes vind ik toch behoorlijk standaard MJ werk lijken:
http://www.zshare.net/audio/838252715267e1e4/
Welke songs zijn de Cascio tracks dan?
pi_89851913
Breaking News, Keep Your Head Up, en Monster ?
pi_89851959
quote:
Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef JBieber het volgende:
Breaking News, Keep Your Head Up, en Monster ?
Jep, kan je opzich ook goed horen.
pi_89852015
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Jep, kan je opzich ook goed horen.
En wat houd dat precies in dan dat het de Cascio tracks zijn? ik snap niks van dat verhaal.. Die gasten produceren toch? maar waren ook de vrienden van Michael? ik snap het niet..

[ Bericht 8% gewijzigd door JBieber op 12-12-2010 22:14:09 ]
pi_89852401
Dat ze van de Cascio familie afkomstig zijn. Ik weet niet hoor.. MJ had een bijzonder talent om zich in te laten met onbetrouwbare klanten.. dat ze zijn vrienden waren zegt me niet zoveel. Hij was ook bevriend met de Gavin Arvizo familie en met Uri Geller en met (maak het rijtje maar af)
pi_89852499
Die tracks zijn (naar ze zeggen) opgenomen in de kelder-studio van de Cascio's. En zijn dus door de Cascio's aan Sony verkocht, in tegenstelling tot de andere tracks, die ofwel al in het bezit waren van Sony omdat Michael ze onder zijn contract met Sony had opgenomen, of die wellicht door de Jackson-familie aan Sony zijn verkocht.

Ergo; het is moeilijk te controleren of Michael die tracks echt heeft ingezongen, omdat alleen de Cascio's daarbij aanwezig waren.
  zondag 12 december 2010 @ 22:17:05 #159
28167 matthijst
pi_89852528
Vroegah, toen onze Michael nog niet zo dood was, kwam hij op een dag bij de familie Cascio thuis. Deze familie woonde in New Jersey en had een paar kleine kinderen, waaronder twee jongetjes. Iedereen weet dat Michael van kinderen hield, dus hij kwam regelmatig bij de familie over de vloer. De vader had hij leren kennen in een hotel waar de man werkte...
Door de jaren heen kwam MJ regelmatig bij de familie thuis, maar kleine jongetjes worden groot, dus in plaats van spelen met Playmobil, ging de ene spelen met een Macbook... Op een dag kwam MJ weer eens aanwaaien en bleef toen 4 maanden in de kelder wonen. Hij mocht de kelder wel verlaten, want hij zette weleens het vuilnis buiten. Ergens in die 4 maanden heeft MJ met 1 van de Cascio zoontjes een aantal nummer opgenomen. Toen MJ dood ging dacht dat mannetje: "hey, wacht 's ff, die sliep vroeger bij ons in de kelder, volgens mij heb ik daar nog een CD-tje van op de computer staan". Hij rende meteen naar de kelder om te kieken en inderdaad: 12 nummers van de overleden artiest!
3 nummers kwamen op het album.

Omdat bovenstaande nogal ongeloofwaardig klinkt twijfelen sommige fans aan de echtheid van de nummers :)
pi_89852695
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef matthijst het volgende:
Vroegah, toen onze Michael nog niet zo dood was, kwam hij op een dag bij de familie Cascio thuis. Deze familie woonde in New Jersey en had een paar kleine kinderen, waaronder twee jongetjes. Iedereen weet dat Michael van kinderen hield, dus hij kwam regelmatig bij de familie over de vloer. De vader had hij leren kennen in een hotel waar de man werkte...
Door de jaren heen kwam MJ regelmatig bij de familie thuis, maar kleine jongetjes worden groot, dus in plaats van spelen met Playmobil, ging de ene spelen met een Macbook... Op een dag kwam MJ weer eens aanwaaien en bleef toen 4 maanden in de kelder wonen. Hij mocht de kelder wel verlaten, want hij zette weleens het vuilnis buiten. Ergens in die 4 maanden heeft MJ met 1 van de Cascio zoontjes een aantal nummer opgenomen. Toen MJ dood ging dacht dat mannetje: "hey, wacht 's ff, die sliep vroeger bij ons in de kelder, volgens mij heb ik daar nog een CD-tje van op de computer staan". Hij rende meteen naar de kelder om te kieken en inderdaad: 12 nummers van de overleden artiest!

Omdat bovenstaande nogal ongeloofwaardig klinkt twijfelen sommige fans aan de echtheid van de nummers :)
Ja inderdaad, hmm nu begin ik ook bijna te twijfelen, wie heeft naar buiten gebracht dat die 3 nummers van de Cascio's afkomstig zijn? hadden ze dat niet beter stil kunnen houden dan? of konden mensen aan de style van de nummers horen dat het door hun geproduceerd is?
pi_89852781
quote:
Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef matthijst het volgende:

Je weet het op een boeiende manier te vertellen. :P
Ik kan me echt niet voorstellen dat er geen video's van de opnames zijn, of iets van demo's.
pi_89852916
Ik vind het maar een vreemd verhaal.. Sony die de grootste platendeal ooit tekent voor alle rechten van MJ en dan zou je denken genoeg muziek heeft om een album te vullen, toch in de verleiding komend om extra nummers aan te kopen.. snap dat niet, zouden ze lucht gekocht hebben? dat die nummers allemaal niet zo super zijn?
pi_89852930
quote:
Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef matthijst het volgende:
verhaal
Haha, leuk verteld! Ik wacht gewoon in spanning af op foto's, geluid- of videomateriaal... Gaan alleen nooit komen ben ik bang.
pi_89853122
En Sony heeft vast mensen ingehuurd om naar de nummers te luisteren van de Cascio's.. je hebt daar specialisten voor, weet de naam zo even niet. Als ik aankom met een paar nummers en een verhaal, en de stem lijkt sprekend op die van Jackson dan kopen ze dat toch ook niet zomaar lijkt me?
  zondag 12 december 2010 @ 22:27:36 #165
28167 matthijst
pi_89853199
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef JBieber het volgende:
Ja inderdaad, hmm nu begin ik ook bijna te twijfelen, wie heeft naar buiten gebracht dat die 3 nummers van de Cascio's afkomstig zijn? hadden ze dat niet beter stil kunnen houden dan? of konden mensen aan de style van de nummers horen dat het door hun geproduceerd is?
:D
Inderdaad een goeie vraag...

Hollywood Tonight vind ik ongeveer hetzelfde klinken en die wordt door de kenners wel als echt aangemerkt, omdat hij daar aan het begin beatboxt (alsof Teddy Riley niet zelf die beatbox bij elkaar geplakt kan hebben).
pi_89853377
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hollywood Tonight vind ik ongeveer hetzelfde klinken en die wordt door de kenners wel als echt aangemerkt, omdat hij daar aan het begin beatboxt (alsof Teddy Riley niet zelf die beatbox bij elkaar geplakt heeft).
Ja inderdaad. En ze kunnen tegenwoordig nog veel meer in de studio dan jij en ik samen kunnen bedenken.. dus ik denk dat alleen echte specialisten goed kunnen oordelen..
pi_89853434
quote:
Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef JBieber het volgende:
En Sony heeft vast mensen ingehuurd om naar de nummers te luisteren van de Cascio's.. je hebt daar specialisten voor, weet de naam zo even niet. Als ik aankom met een paar nummers en een verhaal, en de stem lijkt sprekend op die van Jackson dan kopen ze dat toch ook niet zomaar lijkt me?
''You'll do anything for money''
pi_89853593
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

''You'll do anything for money''
Ja natuurlijk dat snap ik, maar Sony zou nooit nummers aankopen als zij al zouden kunnen aantonen ( doormiddel van specialisten ) dat het MJ niet is. Want als zij dat kunnen dan komen die specialisten daar zelf ook achter zonder Sony, en dan komt het ook uit. Dus het lijkt me dat Sony dat toch wel goed gecheckt heeft? of ben ik nu te naïef ?
  zondag 12 december 2010 @ 22:34:48 #169
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89853688
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef JBieber het volgende:

[..]

Ja natuurlijk dat snap ik, maar Sony zou nooit nummers aankopen als zij al zouden kunnen aantonen ( doormiddel van specialisten ) dat het MJ niet is. Want als zij dat kunnen dan komen die specialisten daar zelf ook achter zonder Sony, en dan komt het ook uit. Dus het lijkt me dat Sony dat toch wel goed gecheckt heeft? of ben ik nu te naïef ?
Nee hoor, zo is het ook gegaan.
De songs zijn geverifieerd door zes vakmensen, waaronder mensen die jarenlang voor en met Michael gewerkt hebben. Allen hebben bevestigd dat het Michael was...op alle songs van het album.
Leef en Laten Leven
pi_89853784
quote:
Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hollywood Tonight vind ik ongeveer hetzelfde klinken en die wordt door de kenners wel als echt aangemerkt, omdat hij daar aan het begin beatboxt (alsof Teddy Riley niet zelf die beatbox bij elkaar geplakt kan hebben).
Nah, stem op HT vind ik wel totaal anders klinken, als de eckte MJ.
  zondag 12 december 2010 @ 22:37:16 #171
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89853863
Wie weet ligt het eraan dat de drie Cascio tracks zijn opgenomen in de home studio van de Cascio's. De rest is daar niet opgenomen.
Leef en Laten Leven
pi_89854005
quote:
Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Robijn48 het volgende:
Wie weet ligt het eraan dat de drie Cascio tracks zijn opgenomen in de home studio van de Cascio's. De rest is daar niet opgenomen.
Idd, die foto van de studio bij Oprah bracht me aan het twijfelen over de kwaliteit van de studio.
Misschien was het wel een gigantische pauperstudio, wie weet :P
  zondag 12 december 2010 @ 22:40:20 #173
28167 matthijst
pi_89854070
Opa Jones bemoeit zich er ook mee, blijkt:
"No way it should be coming out, It should have all stayed in the vault,"

Maar TR heeft z'n woordje klaar:
"Look at his age, he can barely hear you talk, how the hell could he hear Michael?
"Anybody who says [it is not Jackson on the album], I do have a comeback, because you're not right, that's just the bottom line."
pi_89854142
Wat een argumenten. :{
  zondag 12 december 2010 @ 22:41:44 #175
28167 matthijst
pi_89854174
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
Misschien was het wel een gigantische pauperstudio, wie weet :P
Maar hij had wel een gordijntje opgehangen waar MJ achter kon slapen _O- _O- _O-

Eigenlijk te bizar voor woorden: dat de fuckin' King Of Pop als een hond in de kelder achter een gordijntje ligt te snurken :N
  zondag 12 december 2010 @ 22:42:41 #176
28167 matthijst
pi_89854228
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Triest inderdaad... Hij (TR) hint al een tijdje op bewijs, ben benieuwd of er toch nog iets boven water gaat komen.
  zondag 12 december 2010 @ 22:43:06 #177
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89854248
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Nah, blijf jij dan maar lekker in conspiracy's geloven :P
Leef en Laten Leven
  zondag 12 december 2010 @ 22:43:45 #178
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89854285
Wie is opa Jones?
Leef en Laten Leven
pi_89854324
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nah, blijf jij dan maar lekker in conspiracy's geloven :P
;(
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Robijn48 het volgende:
Wie is opa Jones?
;( ;(
pi_89854406
quote:
Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Robijn48 het volgende:
Wie is opa Jones?
Quincy? (wilde gok)

:P
  zondag 12 december 2010 @ 22:46:01 #181
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89854458
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:44 schreef DrDentz het volgende:

[..]

;(

[..]

;( ;(
Sorry Dentz, mijn fout
Leef en Laten Leven
  zondag 12 december 2010 @ 22:48:02 #182
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89854612
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Quincy? (wilde gok)

:P
Oh ja tuurlijkkkk. Ow. Nu moeten ze van hem weer in de kluis blijven liggen. Nah ja, het zal allemaal wel.
Leef en Laten Leven
pi_89854855
Ach ja, ik denk dat het wel Michael is, waarom zou je ook ineens gaan twijfelen? omdat het verhaal misschien te bizar klinkt? je weet dat verhalen altijd interessanter worden gemaakt en verteld he..
  zondag 12 december 2010 @ 22:52:41 #184
28167 matthijst
pi_89854945
De studio:
pi_89854960
Je hoeft nu ook niet opeens te gaan twijfelen.. echter veel mensen waaronder ik twijfelen al vanaf dat Breaking News als promo online stond. Pas later kwamen alle vreemde verhalen van oa Taryll er nog bovenop.
pi_89855018
Wat was eigenlijk de rede dat Michael daar ging slapen? als hij later net voor This is it nog een riante villa scheen nodig te hebben?
pi_89855050
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef JBieber het volgende:
Wat was eigenlijk de rede dat Michael daar ging slapen? als hij later net voor This is it nog een riante villa scheen nodig te hebben?
o nee is waar ook verhalen worden leuker gemaakt, ook met die vuilnis..
  zondag 12 december 2010 @ 22:54:59 #188
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89855075
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef JBieber het volgende:
JBieber, het wordt tijd dat je de video van de Cascio's bij Oprah gaat bekijken :P
Hierin zal je een hoop duidelijk worden.
Leef en Laten Leven
pi_89855099
Ik twijfel niet omdat het verhaal raar klinkt (eigenlijk vind ik het verhaal niet eens zo raar).

Ik twijfel omdat ik de 3 Cascio's nummers niet als MJ vind klinken.
  zondag 12 december 2010 @ 22:55:30 #190
28167 matthijst
pi_89855105
Als hij 4 maanden ergens gewoond heeft zal hij best een keer het vuilnis buiten gezet heben denk ik :)

Deze dude was schijnbaar ook betrokken bij de 3 Cascio tracks:
http://www.stuartbrawley.com/articles
pi_89855116
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

JBieber, het wordt tijd dat je de video van de Cascio's bij Oprah gaat bekijken :P
Hierin zal je een hoop duidelijk worden.
Eigenlijk wel he :P Youtube zeker? :P
  zondag 12 december 2010 @ 22:56:20 #192
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89855161
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef JBieber het volgende:

[..]

Eigenlijk wel he :P Youtube zeker? :P
Ik wil best zo lief zijn ze voor je op te zoeken. Ogenblik.
Leef en Laten Leven
pi_89855183
Hij heeft ook vrij lang bij de Jordy Chandler familie gezeten? Zat hij op de kamer van Jordy te wachten tot hij thuis was van school..
  zondag 12 december 2010 @ 22:58:15 #194
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89855363
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik wil best zo lief zijn ze voor je op te zoeken. Ogenblik.
Haha thanks :P ik ga nu pitte morgen kijk ik ff naar het filmpje ! nu lekker slapen met Ipodje in met de nummers ' Breaking News ' ' Monster ' en ' Keep Your Head Up ' :P want het is Michael :)
  zondag 12 december 2010 @ 22:59:46 #196
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89855397
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik twijfel niet omdat het verhaal raar klinkt (eigenlijk vind ik het verhaal niet eens zo raar).

Ik twijfel omdat ik de 3 Cascio's nummers niet als MJ vind klinken.
Ik vind het totaal geen raar verhaal. Ik vind het zeer geloofwaardig, ook door de home video's die getoond worden en door de foto van Michael met Eddie Cascio samen in de kelder van de Cascio's.
Leef en Laten Leven
  zondag 12 december 2010 @ 23:00:13 #197
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89855428
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef JBieber het volgende:

[..]

Haha thanks :P ik ga nu pitte morgen kijk ik ff naar het filmpje ! nu lekker slapen met Ipodje in met de nummers ' Breaking News ' ' Monster ' en ' Keep Your Head Up ' :P want het is Michael :)
Trusten :)
Leef en Laten Leven
pi_89855683
Hij heeft ook liedjes opgenomen met wat arabieren in 2005, die wil ik ook nog wel horen. "From Gulf to Gulf"
pi_89855793
quote:
Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik vind het totaal geen raar verhaal. Ik vind het zeer geloofwaardig, ook door de home video's die getoond worden en door de foto van Michael met Eddie Cascio samen in de kelder van de Cascio's.
Ik ook niet hoor :)
Net voor het eerst de commercial van Michael gezien.
  zondag 12 december 2010 @ 23:06:28 #200
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89855867
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor :)
Net voor het eerst de commercial van Michael gezien.
Aah, welk net was dat? Ik heb vanavond steeds de reclameblokken opgezocht, maar hij kwam maar niet :{
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')