SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.Gourmetten of steengrillen?
Oeh, als je er bepaalde fetishes op na houdt hebt weet ik er nog wel 1quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:40 schreef picardmike het volgende:
Nou ja het niveau van de dames hier is tenminste opgehoogd als fabeldiertje nou ook es wat vriendinnetjes uitnodigd.
Oeh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, als je er bepaalde fetishes op na houdt hebt weet ik er nog wel 1.
dat gaat zelfs voor hier te ver vrees ik..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, als je er bepaalde fetishes op na houdt hebt weet ik er nog wel 1.
Ik wil tenminste niet met Fokkers datenquote:
Wordt ook moeilijk als je liegt.quote:Op zondag 12 december 2010 03:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik wil tenminste niet met Fokkers daten
quote:
Once you go Fok you never go...quote:Op zondag 12 december 2010 03:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Maar zij wel met jou...quote:Op zondag 12 december 2010 03:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Zeg Lamon., ontmaskeraar van complotten en kloons, was jij niet definitief vertrokken uit dit topic?quote:
Je telt de uren wel heel letterlijk afquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, nog een uurtje of 12 en dan is het alweer zover.
Uiteraard kunnen jullie later morgen mijn ongenuanceerde verslag weer tegemoet zien
Onzin natuurlijk, misschien dat je het zelf geloofd maar dat is een smoesje. Je durfde niet om wat voor (mogelijk terechte) reden dan ook, of je had geen zin.quote:Op zondag 12 december 2010 01:20 schreef Othello het volgende:
daarna heb ik haar naar de station gebracht , beide hadden we het gevoel dat we de avond niet op deze manier wilde gaan eindigen. Maar ... soms is het beter om iets wat lekkers is, wat langer te bewaren..
14.39 PM - Zit nu met de hand in haar #broekquote:Op zondag 12 december 2010 10:27 schreef macondo het volgende:
Je telt de uren wel heel letterlijk afHeb je mobiel internet? Dan kun je ons real time op de hoogte houden straks
Hahahaha! Nee doe maar niet :pquote:Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
14.39 PM - Zit nu met de hand in haar #broek
Nee, toch maar nietheb sowieso ook geen mobiel internet dus
Nu ZIJN er wel meisjes zie van bijten houden ...quote:Op zondag 12 december 2010 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zou dat maar in iemands profiel tegenkomen: "Ja, ik ben dus op zoek naar nieuw vlees waar ik mijn tanden in kan zetten."
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh dat.
Nee, dat was toch met name omdat ik, mits ik het zou willen, je ook zou krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Haha een nieuwe smoes. Misschien wel heel rationeel (weet niet wat voor verantwoordelijk werk jullie hebben) maar dat telt toch niet joh. Dat kan je op dat moment toch helemaal niets schelen als je het beide wilt ("moet morgen om zeven uur op, dus blijf maar niet slapen").quote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef Othello het volgende:
Haha.. Ik wilde heel graag hoor..
Maar aangezien wij beide vandaag nog moesten werken , hadden we ook geen tijd gehad om van elkaar te kunnen genieten.
Behalve als je een 1minute- man bent
Als je hartchirurg bent moet je wel goed uitgerust zijn hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha een nieuwe smoes. Misschien wel heel rationeel (weet niet wat voor verantwoordelijk werk jullie hebben) maar dat telt toch niet joh. Dat kan je op dat moment toch helemaal niets schelen als je het beide wilt ("moet morgen om zeven uur op, dus blijf maar niet slapen").
Het was een geslaagde date dus! Mooi, leuk voor je!quote:Op zondag 12 december 2010 20:21 schreef GlenSpey het volgende:
Zo. Deze zoeker is niet langer zoekende meer
quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het was een geslaagde date dus! Mooi, leuk voor je!
Ligt aan de rest van het berichtje denk ik.. Soms kan het wel eens in een context gezegd worden waar van ik denk "leuk dat ie zo direct is". Maar soms vind ik het ook niet echt geweldig als dat er meteen in staat..quote:Op zondag 12 december 2010 20:49 schreef Cue_ het volgende:
Wat vinden jullie van iemand die gelijk in z'n eerst berichtje zegt
"zin om eens samen uit te gaan? "
Dat was het hele berichtquote:Op zondag 12 december 2010 20:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ligt aan de rest van het berichtje denk ik.. Soms kan het wel eens in een context gezegd worden waar van ik denk "leuk dat ie zo direct is". Maar soms vind ik het ook niet echt geweldig als dat er meteen in staat..
Als het nu een stunning kerel was geweest, had ik er nog over getwijfeld, maar dat is het niet in eerste instantie.. maar wel iemand uit de buurt.quote:
Hahaha lastig.. zou dan gewoon zeggen dat je dat bepaalt wanneer je hem wat beter kent ofzo.. ik zou niet weten hoe ik er op zou reageren..quote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het nu een stunning kerel was geweest, had ik er nog over getwijfeld, maar dat is het niet in eerste instantie.. maar wel iemand uit de buurt.
Heb maar gevraagd wat precies zijn ideeen zouden zijn ervoorquote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahaha lastig.. zou dan gewoon zeggen dat je dat bepaalt wanneer je hem wat beter kent ofzo.. ik zou niet weten hoe ik er op zou reageren..
Volgens mij niet.. Je hebt alleen die vragenlijsten die je van te voren in vult.. En volgens mij geef je daarin ergens als je grens aan maar dat weet ik niet meer zeker..quote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit ook eens op dat paiq te kijken he.. kun je daar ook instellen wat de minimale leeftijd van je matches/speeddates moeten zijn?
Nee, zou ik ook heel schandalig vinden eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Fabeldiertje het volgende:
vroeg me af of één van jullie wel eens iemand getroffen heeft, die achteraf gewoon een relatie bleek te hebben of na een leuke nacht nooit meer van zich heeft laten horen (terwijl je dat wel verwachtte, uiteraard!)?
Nee ik heb wel een ex gehad die dat deed..quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Fabeldiertje het volgende:
vroeg me af of één van jullie wel eens iemand getroffen heeft, die achteraf gewoon een relatie bleek te hebben of na een leuke nacht nooit meer van zich heeft laten horen (terwijl je dat wel verwachtte, uiteraard!)?
ja, wie niet..maar dat is waar iedereen je (die nooit via internet hebben gedate, natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook heel schandalig vinden eigenlijk
Mijn allereerste internet-date ben ik twee avonden achter elkaar mee op stap geweest. Ze zou blijven logeren de tweede keer, maar we hadden wat pech bij het restaurant en is ze alsnog naar huis gegaan (allebei ziekquote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ook nog gepraat over het feit dát ze van gedachten veranderde, of heeft ze na die date het contact afgekapt zonder tekst en uitleg?quote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mijn allereerste internet-date ben ik twee avonden achter elkaar mee op stap geweest. Ze zou blijven logeren de tweede keer, maar we hadden wat pech bij het restaurant en is ze alsnog naar huis gegaan (allebei ziek). Daarna is ze van gedachten veranderd en weinig meer van vernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |