SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.Gourmetten of steengrillen?
Oeh, als je er bepaalde fetishes op na houdt hebt weet ik er nog wel 1quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:40 schreef picardmike het volgende:
Nou ja het niveau van de dames hier is tenminste opgehoogd als fabeldiertje nou ook es wat vriendinnetjes uitnodigd.
Oeh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, als je er bepaalde fetishes op na houdt hebt weet ik er nog wel 1.
dat gaat zelfs voor hier te ver vrees ik..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, als je er bepaalde fetishes op na houdt hebt weet ik er nog wel 1.
Ik wil tenminste niet met Fokkers datenquote:
Wordt ook moeilijk als je liegt.quote:Op zondag 12 december 2010 03:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik wil tenminste niet met Fokkers daten
quote:
Once you go Fok you never go...quote:Op zondag 12 december 2010 03:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Maar zij wel met jou...quote:Op zondag 12 december 2010 03:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Zeg Lamon., ontmaskeraar van complotten en kloons, was jij niet definitief vertrokken uit dit topic?quote:
Je telt de uren wel heel letterlijk afquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, nog een uurtje of 12 en dan is het alweer zover.
Uiteraard kunnen jullie later morgen mijn ongenuanceerde verslag weer tegemoet zien
Onzin natuurlijk, misschien dat je het zelf geloofd maar dat is een smoesje. Je durfde niet om wat voor (mogelijk terechte) reden dan ook, of je had geen zin.quote:Op zondag 12 december 2010 01:20 schreef Othello het volgende:
daarna heb ik haar naar de station gebracht , beide hadden we het gevoel dat we de avond niet op deze manier wilde gaan eindigen. Maar ... soms is het beter om iets wat lekkers is, wat langer te bewaren..
14.39 PM - Zit nu met de hand in haar #broekquote:Op zondag 12 december 2010 10:27 schreef macondo het volgende:
Je telt de uren wel heel letterlijk afHeb je mobiel internet? Dan kun je ons real time op de hoogte houden straks
Hahahaha! Nee doe maar niet :pquote:Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
14.39 PM - Zit nu met de hand in haar #broek
Nee, toch maar nietheb sowieso ook geen mobiel internet dus
Nu ZIJN er wel meisjes zie van bijten houden ...quote:Op zondag 12 december 2010 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zou dat maar in iemands profiel tegenkomen: "Ja, ik ben dus op zoek naar nieuw vlees waar ik mijn tanden in kan zetten."
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh dat.
Nee, dat was toch met name omdat ik, mits ik het zou willen, je ook zou krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |