Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
Het staat er wel omschreven en de meeste dingen weet ik wel, maar zoals bij het chassis kun je veel dingen aanpassen enzo, ik weet dus niet wat het effect er van is op de baan zelf.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Bedoel je of ik hier een halve cursus afstellen en auto eigenschappen moet gaan posten of dat ik voor jou aan dat ding ga sleutelen?
Hoe dan ook, ik ga straks offline en ben morgen grotendeels de hele dag beschikbaar voor GT, moet zelf ook nog aardig wat racen en online wil ik ook gaan uitproberen.
Is het niet zo dat er bij de afstellingen ook al redelijk staat omschreven wat een onderdeel of afstelling doet?
Het is wel handig om een beetje het een en ander te weten over auto techniek en racen.
Die is gisteren verstuurdquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:29 schreef Capable het volgende:
Eeh Terrorist jij zou me toch nog een truck sturen?
Daar kom ik morgen dan wel op terug.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef Capable het volgende:
[..]
Het staat er wel omschreven en de meeste dingen weet ik wel, maar zoals bij het chassis kun je veel dingen aanpassen enzo, ik weet dus niet wat het effect er van is op de baan zelf.
Allebei zou handig zijn, tips enzo wat je kunt schrijven is handig voor in de OP bijv en even misschien paar kleine aanpassingen aan me auto kan maken. Het hoeft niet eigen keus natuurlijk.
Ik heb dus gister niks ontvangen, zal het zo nog wel checken want ze zijn nog met die maintance bezig.quote:
J. Clarkson en ik, maar geef hem maar aan Clarkson.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Al dat gebedel om die auto's hier mag trouwens ook wel een beetje minder, djeez, je kan echt wel beetje credits sparen voor bakken of gewoon even met skill wat races winnen ipv voor elke race een overpowered race car te gaan lenen...Maar ja.
Ben al de hele avond de used car dealership aan het verversen voor een Formula Gran Turismo ongeveer, maar nog geen succes tot nu toe... Net wel die McLaren GTR race car ook en alhoewel ik het geld er wel voor heb, vond ik 3.5 miljoen toch een beetje te gortig nog...
Profile atm trouwens:
[ afbeelding ]
Wie was er hier trouwens ook al weer onwijze fan van die Toyota Sprinter Trueno GT-Apex (S. Shigeno Ver.) '00 trouwens?![]()
Was dat jackson of J.Clarkson of zo?
Welke race is dat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:03 schreef pwned het volgende:
Stel je wilt een of andere knakenauto van 20 mil: 98,000 Cr / 4 min = 24,500 Cr / min.
Dan ben je dus als je optimaal bezig bent 816 min bezig, oftwel ~14 uur.
Dat is dus de snelste manier.
Pitstops komen bij de endurance races. Banden slijtage en benzineverbruik ook. Slijtage aan de banden gaat niet in kleur, het balkje zakt gewoon.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik heb nog geen pitstops hoeven maken of driftraces gedaan. Bij welk level kan ik dat verwachten dan?
Maakt niet uit, ik was gewoon benieuwd eigenlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Pitstops komen bij de endurance races. Banden slijtage en benzineverbruik ook. Slijtage aan de banden gaat niet in kleur, het balkje zakt gewoon.
Driftraces kan je doen in Arcade maar zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde dat als je in een race zit waar je toch makkelijk met grote voorsprong iedereen eruit rijdt en je hebt nog veel rondjes te gaan, dan kan je natuurlijk makkelijk een beetje gaan driften
Waar heb je die B-spec Like the wind mee gereden?quote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef DeeBee het volgende:
Omg, je B-spec driver in die Toyota 7 race car zien zitten is te hilarisch.
Wat een bak trouwens, die Toyota 7 race car, eindelijk gewonnen met B-spec Like the Wind, die races waren ook super spannend!
18 lap Indy race won m'n baas met 0.044 voorsprong.
Met de trusted Toyota Minolta 88 C-V Race Car.quote:Op zondag 12 december 2010 01:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waar heb je die B-spec Like the wind mee gereden?
Daar zijn inderdaad leuke auto's te winnen, zo heb ik daar gisteravond in de GT World Championship de Pagani Zonda R '09 gewonnen, die als je hem wilt kopen meer dan 3 miljoen credits kost.quote:Op zondag 12 december 2010 02:21 schreef Capable het volgende:
Met die B-spec kun je dikke auto's winnen ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |