Sommige mensen inderdaad...quote:
Wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:25 schreef Wilskracht het volgende:
Kan Pieters nu voor 3 wedstrijden geschorst worden?
Wat maakt het uit, voetballen kan ie toch niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:25 schreef Wilskracht het volgende:
Kan Pieters nu voor 3 wedstrijden geschorst worden?
Volgens mij zat hij er nog niet inquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?
Trouwens had gewoon 1-0 moeten zijn, was geen buitenspel
kanker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
We kunnen ook voorstellen wie het woord kanker gebruikt om voetballers te beledigen een ban krijgt
iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
We kunnen ook voorstellen wie het woord kanker gebruikt om voetballers te beledigen een ban krijgt
Doe eens normaal kneus!quote:
Die was er wel ingegaan hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij er nog niet in
En dat zeg jijquote:
Here we go againquote:
ik mag toch hopen dat een speler van psv niveau zo'n bal erin zou schietenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij er nog niet in
Haarlemquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is je nieuwe club geworden eigenlijk?
Inderdaad, zeer respectloos.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |