Ze zijn dood dus dan komt het niet meer in de longenquote:Op zondag 12 december 2010 00:50 schreef fokthesystem het volgende:
Trouwens je eet dan wel vis met rookerslongen.

'K weet ut, ik had een plaatje maar die voldeed niet, was een mop in wording, iets van 'als je zelf rookt althans' (dus dan is alles dat je eet, 'met rooklongen eten') Maar die mop wordt niks bemerk ik al...quote:Op zondag 12 december 2010 00:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zijn dood dus dan komt het niet meer in de longen

Als je nog eens gaat roken hier een tip:quote:Op zondag 12 december 2010 00:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit was ook zelfgemaakt maar minder praktisch

Zal er aan denken.quote:Op zondag 12 december 2010 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je nog eens gaat roken hier een tip:
Deze maken van oude spaken
[ afbeelding ]

vind hem wel toepasselijkquote:Op zondag 12 december 2010 00:56 schreef GoodOldDays het volgende:
hmmm
weet niet of dit hier mag maar dan maar een ban
http://www.girlsgogames.n(...)ed_time_wasters.html
![]()

Wel gezellig, maar die vissen bijten nog in een stuk zilverfoliequote:Op zondag 12 december 2010 00:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Idd vorig jaar hadden we er 250 met de boot

zou ik dan om 1 uur al terug zijn? nee deze week nietquote:

Idd gaat om de gezelligheid en de volgende dag roken en eten:) Jarenlang wezen sportvissen langs de kant op Gul en zomers Tong dat is stukken spannender, bittertje erbij enzo:)quote:Op zondag 12 december 2010 00:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Wel gezellig, maar die vissen bijten nog in een stuk zilverfolie![]()

Nou inderdaad, valt niks tegenquote:

ik ben een keer wezen vissen op barracuda in Venezuela, dat is pas vissen.quote:Op zondag 12 december 2010 00:59 schreef GoodOldDays het volgende:
klopt lijn met 5 haken en pluimpjes. meestal hangen er dan 3 tegelijk aan als de boot boven een school makreel hangt. Wrakvissen is leuker
Ik weet het niet, ik was altijd om een of 1 tot max 2 thuisquote:Op zondag 12 december 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
zou ik dan om 1 uur al terug zijn? nee deze week niet

quote:Op zondag 12 december 2010 01:01 schreef fokthesystem het volgende:
Ik ga maffen, morgen de coureur uithangen, dus moet fit zijn, en men is hier al vanaf 9 uur (AM)
Groetsels en veel plezier nog! :end

lig al in bed maar heb wel flinke dorstquote:Op zondag 12 december 2010 01:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou inderdaad, valt niks tegen. Dan trek ik nog een biertje open

Dan is het feest toch pas net begonnenquote:Op zondag 12 december 2010 01:01 schreef betyar het volgende:
Ik weet het niet, ik was altijd om een of 1 tot max 2 thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |