quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef LeroyBrown het volgende:
http://svt.se/2.22620/1.2(...)_innan_explosionerna
en dan pleegt ie een in feite mislukt aanslag.quote:Then the man calls all Muslims in Sweden to "stop sucking up and humiliating yourselves."
Ik hoef niet bang te zijn voor een aanslag. De aanslag is er gewoon.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat een angst voor een aanslag hier in dit topic.
Met zoveel idiote mensen op deze wereld, hoef je er niet bang voor te zijn dat er ook daadwerkelijks wat idioots gaat gebeuren nee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet bang te zijn voor een aanslag. De aanslag is er gewoon.
Vrije vertaling: iemand heeft het nieuwsagentschap TT middels email gewaarschuwd over een aanslag.quote:"Före explosionen fick TT ett mejl där en man säger att det är "dags att slå till"
Oftewel:
"Voor de explosie was de TT een e-mail waarin een man zegt dat het "tijd om te staken."
Bron: http://www.tt.se/start/
Ach als ze het allemaal op zo'n domme manier doen valt het mee.quote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef geenhoor het volgende:
zal wel begin van vele aanslagen in europa zijn, daar werd toch door al quida mee gedreigd sinds lnagere tijd?
zal het begin van het eind zijn zo want als dit doorzet krijgen we dus wel een burgeroorlog
quote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef geenhoor het volgende:
zal wel begin van vele aanslagen in europa zijn, daar werd toch door al quida mee gedreigd sinds lnagere tijd?
zal het begin van het eind zijn zo want als dit doorzet krijgen we dus wel een burgeroorlog
"Is dit de politie? Mooi. We hebben namelijk zojuist van de tientallen mails eentje gelezen die waarschuwt voor een zelfmoordaanslag. Dussuh...! Waar? Weet ik veel. Wanneer? Stond er niet in. Maar doe er eens wat mee. Hebben jullie al wat gedaan met die honderden andere mails?"quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef waht het volgende:
[..]
Vrije vertaling: iemand heeft het nieuwsagentschap TT middels email gewaarschuwd over een aanslag.
Ik waardeer je scepsis maar er is (gelukkig) een redelijk onderscheid te maken tussen emails van verveelde pubers en de terrorist die aandacht wil.quote:Op zondag 12 december 2010 00:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Is dit de politie? Mooi. We hebben namelijk zojuist van de tientallen mails eentje gelezen die waarschuwt voor een zelfmoordaanslag. Dussuh...! Waar? Weet ik veel. Wanneer? Stond er niet in. Maar doe er eens wat mee. Hebben jullie al wat gedaan met die honderden andere mails?"
Maar verder kun je er bar weinig mee, me dunkt. Ik ken de inhoud natuurlijk niet. En dan ga ik er nog vanuit dat men op tijd die e-mail gelezen had en besloten had dat het serieus was.quote:Op zondag 12 december 2010 00:49 schreef waht het volgende:
[..]
Ik waardeer je scepsis maar er is (gelukkig) een redelijk onderscheid te maken tussen emails van verveelde pubers en de terrorist die aandacht wil.
De gemeente Amsterdam ontvangt, bijvoorbeeld, dagelijks enkele honderden bommeldingen. Enkel in uitzonderlijke gevallen wordt er ontruimd.
ja want afghanistan en irak waren zulke paradijsjes om te leven voor de invasiesquote:Op zondag 12 december 2010 00:43 schreef Politicoloog het volgende:
Zo'n aanslag kan toch niet als verrassing komen voor de mensen die het nieuws vaak volgen en verstand van zaken hebben. Men heeft al vaker gedreigd met aanslagen als de buitenlandse troepen geen einde maken aan hun bezetting van islamitische landen. Zweden heeft troepen in Afghanistan. 1 + 1 = 2.
Het enige wat ik kan zeggen is: gelukkig zijn er geen onschuldige doden gevallen bij deze aanslag. Maar dat neemt niet weg dat de imperialisten die andermans land bezetten net zo schuldig zijn aan deze aanslagen als de terroristen zelf.
Hangt inderdaad van de inhoud af. Maar goed, de serieuze terrorist meldt pas naderhand dat hij verantwoordelijk was voor de aanslag.quote:Op zondag 12 december 2010 00:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar verder kun je er bar weinig mee, me dunkt. Ik ken de inhoud natuurlijk niet. En dan ga ik er nog vanuit dat men op tijd die e-mail gelezen had en besloten had dat het serieus was.
Hoezo? de zelfmoord was toch succesvol?quote:Op zondag 12 december 2010 00:43 schreef Monidique het volgende:
Hm... Ik had al ergens een bepaald vermoeden, nee, het leek mij niet onwaarschijnlijk, dat is een betere beschrijving, dat die dode man een gefaalde zelfmoordterrorist was.
Dat is wat lastig in het geval van zelfmoordterroristen.quote:Op zondag 12 december 2010 00:55 schreef waht het volgende:
[..]
Hangt inderdaad van de inhoud af. Maar goed, de serieuze terrorist meldt pas naderhand dat hij verantwoordelijk was voor de aanslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |