Ik weet het al, en wil je dat ik het voor je spoil?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef be-strong het volgende:
Ahhh hopelijk is Elena er ook weer...
zodat ik als vrouw kan spelen bij multiplayen..lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you to resist!@''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
HOE KOM IK DAAR NOG IN CYB HELP MEquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Beta zal vanavond rond 23.00 uur online zijn.
quote:Again: Not able to connect, stuck on "Connecting..." or "Error intializing session mgr" - we're know & getting things back up ASAP
Of opnieuw downloadenquote:
Ik ben Fruit niet, maar je kan als free PS+ de beta downloadenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh en Fruit, al achtergekomen of je als free PS+ de beta kunt downloaden?
Dank voor het verlossende antwoord.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:31 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ik ben Fruit niet, maar je kan als free PS+ de beta downloadenHeb even co-op gedaan met 2 maten. Daarna ook geprobeerd tdm te doen, maar de server kon helaas geen speler vinden...
Ik Kon alles in het menu bekijken en veranderenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:36 schreef Cyberia18 het volgende:
En er zijn momenteel nog aanhoudende problemen met de servers. Volgens ND wordt dit in een ogenblik gefixed.
Zelf nog niet kunnen spelen... Maar de mankementen moet je aan NaughtyDog doorgeven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:42 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
- Lage framerate en freezes.
- Matchmaking duurt soms erg lang.
- Menu's beetje onoverzichtelijk.
Ik vind het geen klagen want het is nog een BETA....quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:18 schreef be-strong het volgende:
Best wel wat klachten zo te lezen... Maargoed is het een verbeterde versie van 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patch zal in de komende uren beschikbaar zijn.quote:Patch 1.02
General:
Last place team in Three Team Deathmatch now gets placed into Observer Mode in Sudden Death
Gameplay:
Disabled the accumulation of medals to stack Medal Kickback activations. Now, if your Medal Kickback is waiting to be activated, you cannot earn more medals that count towards your Medal Kickback counter until you have activated your current Medal Kickback. Players will still be awarded medals
Disabled the activation of a Power Play after 40 kills have been reached in Team Deathmatch
Increase the minimum time between Power Plays activating from 30 seconds to 60 seconds
Technical:
Made updates to reduce the long Matchmaking wait times some players were experiencing
Fixed an issue where some in-game objects would not be able to be picked up by players
Fixed an issue where the idol in Plunder would not reset properly. The Plunder idol will now reset to one of the specified idol spawn points
Fixed an issue in which the team with the least amount of kills could potentially win in Sudden Death even if they finished the game with less kills than the first place team
Fixed issue with the game timer hitting 0:00 in Co-op Hunter and the match not ending properly
Fixed instances where some players would take damage through the shield in Co-op matches
Fixed issues which caused some players to experience trouble connecting to Multiplayer
Fixed an issue where some PS3 consoles would hard reset under certain circumstances
Added support for early generation HDTV sets that do not support 720p by enabling 1080i upscaling
User Interface:
Change “Found Player” notification to reflect the actual player ID in the Matchmaking screen after having completed a match
Reduce the waiting time before the vote count down after a match from 30 seconds to 15 seconds
Added an option in the Display menu for disabling Uncharted TV
Sound from Uncharted TV now plays through TV output instead of the headset
Enabled Facebook functionality that was temporarily disabled. Players can now use their PS3 linked Facebook accounts to view the online status of their Facebook friends, send invites, and join parties
Invite notification now appears in the Multiplayer Lobby. Notification will appear as a red asterix in the Invites tab.
Added an icon in the upper right corner of the screen to indicate that your buddy wants to High Five. Only appears when you and your buddy have created a “buddy kill” situation and the blue “buddy kill” icon appears on your screen.
New font for in-game text and menus
Server:
Added additional data tracking to aid analysis of matches, player behavior, and other technical information by Naughty Dog
Hoe kreeg jij de code?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
Zooooooooooo zeg die nieuwe beta is lekker!!!!!! En hij loopt gewoon tot in november door, wat een festijn
Is dat niet gewoon de hele multiplayer (vanaf de Amerikaanse store)?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
Zooooooooooo zeg die nieuwe beta is lekker!!!!!! En hij loopt gewoon tot in november door, wat een festijn
Dit, maar dan gewoon in kleine letters.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
NOG 1 MAAND ZOMFG KAN NIER MEER WACHTEN AAAARGH
Uncharted 2 kreeg in de PU een 100. Dus dat betekent met dit cijfer waarschijnlijk 'meer van hetzelfde', wat ik al prima vind.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Uncharted 3 krijgt een 94 in de Power Unlimited. Eerlijk gezegd een beetje laag, aangezien er geen negatieve punten genoemd worden en het een "meesterwerk" genoemd wordt.
PUquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
PU
Even uit nieuwsgierigheid; welke edition gaat men halen? Ik heb de (Amerikaanse) CE in de order gezet, waarbij ik moet vermelden dat ik de steelbook case ook direct in de verkoop zal doen voor de Europese Limited Edition.
[ afbeelding ]
For moi.
Mediamarkt, Gamemania. Wat online betreft, heb ik naast Amazon.co.uk, Play.com en Bol.com geen ervaring met andere sites.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:12 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zag het gisteren, een 10.0! Dat heb ik op IGN nog maar weinig voorbij zien komen.
Dit spel is sowieso een must-buy voor mij. Waar kan ik hem relatief goedkoop scoren? Ik ken play.com, maar daar heb ik wat slechte ervaringen mee qua duur van levering.
Amazon.co.uk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:12 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zag het gisteren, een 10.0! Dat heb ik op IGN nog maar weinig voorbij zien komen.
Dit spel is sowieso een must-buy voor mij. Waar kan ik hem relatief goedkoop scoren? Ik ken play.com, maar daar heb ik wat slechte ervaringen mee qua duur van levering.
Amazon en Play zijn nagenoeg gelijk qua prijs en levertijd. Alleen bij Play is het wat grilliger.quote:
ik neem aan dat de prijsverschillen niet aan Naughty Dog worden doorberekend, maar dat dat winkel eigen isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Mediamarkt, Gamemania. Wat online betreft, heb ik naast Amazon.co.uk, Play.com en Bol.com geen ervaring met andere sites.
Maar Naughty Dog verdient gewoon het volle pond, dus voor mij gewoon Bol.com.
Als ze mij iets op maandag sturen heb ik dat steevast woensdag en soms zelfs al dinsdag binnen. (Amazon)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Amazon en Play zijn nagenoeg gelijk qua prijs en levertijd. Alleen bij Play is het wat grilliger.
Weet ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:31 schreef DragonFodder het volgende:
ik neem aan dat de prijsverschillen niet aan Naughty Dog worden doorberekend, maar dat dat winkel eigen is
ik juich als dat waar isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:53 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hij mag aanstaande donderdag waarschijnlijk al verkocht gaan worden (als ik reacties op Budgetgaming mag geloven).
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:53 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hij mag aanstaande donderdag waarschijnlijk al verkocht gaan worden (als ik reacties op Budgetgaming mag geloven).
quote:Geplaatst op 25-10-2011 12:24 Quote - Reageer - Profiel
Syphrone
Berichten: 2228 Net contact gehad met Sony. Releasedatum is gewoon 2 november eerder verkopen mag niet. Ook mediaoffer mag dit niet. Dus ook niet bij MM filialen vanaf donderdag
We zullen zienquote:Sony heeft e-mails gestuurd naar retailers dat U3 eerder verkocht mag worden.
Daar geef ik je ook geen ongelijk in. Maar toch, als het niet hoeft, geef ik het net zo lief niet uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Weet ik.
Bedoel er ook mee te zeggen dat ik hem al had besteld én betaald bij Bol, terwijl ik nu zie dat ie idd wat goedkoper is bij Amazon/Play. Maar Uncharted is 't waard, dus ik ga niet lopen zeiken om 7 euro meer of minder.
Ik kijk wel of hij morgen in de winkel ligt, voor een fatsoenlijke prijs, anders bestel ik hem wel gewoon online, op weekdagen heb ik toch bijna geen tijd om ermee te beginnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:22 schreef Jay_Snake het volgende:
Niet mijn bon, gevonden op insidegamer, maar wilde hem wel ff posten:
[ afbeelding ]
Op tweakers lees ik net een post dat Uncharted waarschijnlijk vandaag in de verkoop gaat. Dit omdat hij in Frankrijk wel verkocht wordt door Sony Frankrijk en Sony Benelux zou hem vanaf vandaag laten verkopen. Moet vanmiddag toch even R'dam Centrum in, dan kijk ik meteen even daar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:56 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik kijk wel of hij morgen in de winkel ligt, voor een fatsoenlijke prijs, anders bestel ik hem wel gewoon online, op weekdagen heb ik toch bijna geen tijd om ermee te beginnen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:22 schreef Jay_Snake het volgende:
Niet mijn bon, gevonden op insidegamer, maar wilde hem wel ff posten:
[ afbeelding ]
Geduld is een schone zaak, dame.quote:
Darn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, dame.
Je had ook dat bonnetje moeten printen en dan roepen: "In fucking Almere ligt het al in de schappen!!!111".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef Kuukske het volgende:
De MM in Breda heeft m nog niet in de schappen liggen.
Mja, eik wel hè. Hmpf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je had ook dat bonnetje moeten printen en dan roepen: "In fucking Almere ligt het al in de schappen!!!111".
Pwnedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef Majkool het volgende:
Hier hadden ze 'm wel al binnen, maar mochten het nog niet verkopen, bij 2 winkels iigNiet meegekregen dus...
Echt enige game waar ik nog naar uitkijk dit, ook al game ik nog amper...
Klopt! Ik heb m net opgehaald! Uncharted in the house!quote:
Oh. Toen ik daar vanmorgen was, was er niks te halen. Ook niet voor een andere console trouwens hoor.quote:
UC SE is op SATURNus ook los...quote:
Vrij verwarrend idd. Het is leuk dat hij eerder uit is, maar nu krijg je weer dat gezeik van wie doet het wel en wie doet het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef The_Substitute het volgende:
Wat is dit voor een release?
Zijn onlinestores meer gebonden aan de originele releasedata, dan normale gamestores? M.a.w. kan ik hopen dat Bol hem ook eerder kan/zal versturen dan 2 november?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |