Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij draait de release-versie op maximaal 720p, en is upscaling naar 1080 pas in een latere patch toegevoegd. Misschien moet je de laatste update downloaden en kijken of er dan een instelling is voor 1080i/p.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef static het volgende:
Draait hij alleen maar op 720 en geen 1080? Of zie ik wat instellingen over het hoofd?
Hij is helemaal up-to-date, even kijken straks.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij draait de release-versie op maximaal 720p, en is upscaling naar 1080 pas in een latere patch toegevoegd. Misschien moet je de laatste update downloaden en kijken of er dan een instelling is voor 1080i/p.
Er is een manier, maar niet via een instelling in het spel zelf. Ga in het PlayStation menu naar Settings -> Display Settings -> Video Output Settings. Kies na het selecteren van het kabeltype voor Custom settings, en schakel de resoluties lager dan 1080 uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |