abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104080011
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:57 schreef FinalD87 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  maandag 7 november 2011 @ 16:54:32 #277
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_104080405
Ik heb een tijdje met die Gatling machine gun staan schieten op zo'n zeecontainer in Chapter 13, kijk ik in mijn statistieken, is mijn hit ratio van 44% naar 23% gedaald. :')
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 7 november 2011 @ 16:56:02 #278
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_104080501
Wat ik ook frustrerend vind is dat je wel kunt custom saven maar als je daarna de save opent dat je gewoon weer bij de laatste checkpoint uitkomt, wat heeft het saven dan voor zin?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 7 november 2011 @ 17:20:19 #279
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104081620
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat ik ook frustrerend vind is dat je wel kunt custom saven maar als je daarna de save opent dat je gewoon weer bij de laatste checkpoint uitkomt, wat heeft het saven dan voor zin?
Dat is al sinds deel 1 zo, dus daar zou ik me niet zo druk om maken als ik jou was. Je speelt van checkpoint naar checkpoint en het is op die manier gewoon trial & error. Past bij de achtbaanstructuur van de game. :) De savefunctie is er volgens mij alleen nog om je als speler zelf te laten bepalen waar en waarop je savet en eventueel hoeveel savegames je wilt hebben.

Ik gebruik 't zelf ook niet.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_104082289
Toch bizar dat dit we na ruim een jaar nog steeds in het eerste topicdeel zitten. Zo'n goed spel, wat zeg ik? Het beste wat de playstation te bieden heeft. En dan zie je andere topics van bijvoorbeeld CoD al bij deel 221 zijn :') Leven we dan echt in zooo'n smakeloos land?
pi_104083839
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:46 schreef Nebo het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 7 november 2011 @ 18:25:59 #282
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104084131
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Friesz het volgende:
Toch bizar dat dit we na ruim een jaar nog steeds in het eerste topicdeel zitten. Zo'n goed spel, wat zeg ik? Het beste wat de playstation te bieden heeft. En dan zie je andere topics van bijvoorbeeld CoD al bij deel 221 zijn :') Leven we dan echt in zooo'n smakeloos land?
Er viel ook niet te speculeren over deze game. Het zijn op zichzelf staande delen. Dus, behalve praten over wie je terug wilde zien in dit deel, was je snel uitgepraat. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 7 november 2011 @ 19:05:46 #283
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_104085859
quote:
Een game die alleen op de PS3 uitkomt, kan natuurlijk nooit zo'n grote schare fans achter zich krijgen als een multiplatformer. En de PS3 is simpelweg de minst populaire console, dus ook het minst aantal posters op het forum. Simple as that.
pi_104087316
quote:
Het spel ziet er bizar mooi uit, maar daar leunt het veel te veel op. De shoot outs zijn vaak zeer matig en de a.i. is ontzettend slecht.
Leuk spel maar niet het spel van het jaar.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_104090865
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef eight het volgende:

[..]

Het spel ziet er bizar mooi uit, maar daar leunt het veel te veel op. De shoot outs zijn vaak zeer matig en de a.i. is ontzettend slecht.
Leuk spel maar niet het spel van het jaar.
Mm, de ai is inderdaad niet héél erg sterk, maar als je op het moeilijkste niveau speelt toch echt wel zeer pittig. Persoonlijk vind ik, als ik na Uncharted een ander spel speel bijvoorbeeld een GTA, Assassins Creed e.d. dat toch echt zo veel minder 'lekker' spelen als Uncharted. En dan heb ik het nog niet eens over de graphics idd, daar kan geen enkel ander spel aan tippen.
pi_104107297
quote:
Dat komt ook omdat CoD een eindeloze multiplayer heeft met een soort van slowchat topic hier op Fok! met een besloten clubje users die filmpjes/comments posten over hoe goed ze wel niet zijn etc.
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:42:41 #287
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_104107418
De shoot-outs zeer matig? Holy shit, speel je op easy ofzo?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:45:38 #288
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_104107481
Ik geef toe dat ik zuig en constant dood ging maar het is echt heel intens op hard :Y

Iedereen heeft het wel steeds over die geweldige set-pieces en prachtige graphics maar het is ook echt gewoon een hele goede shooter
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:35:02 #289
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104110185
Vind je? De multiplayer van 2 heb ik kapot gespeelt ondanks alle lag issues, melees die je krijgt van zowat van de andere kant van de map.. Zelfde zit allemaal in Uncharted 3. Als je iemand ziet en je begint te mikken drukken ze R1 in en sprinten ze op je af, als je dan wegrolt en wilt mikken, zie je ze naar je toe schuiven om je te melee'en. Boem, gewoon dood. Ik kan het inmiddels wel counteren met bepaalde ''technieken'', maar het is niet echt leuk als er wapens gemaakt worden voor blindfire, zoals die KAL-7. Dat ding heeft bijna de max. blindfire accuracy.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_104110946
Inmiddels bij chapter 12 aanbeland, gaat toch hard vooruit als je eventjes gaat spelen _O-

Wel begin ik me een beetje te irriteren aan de hele opzet van het spel. Het is telkens teveel hetzelfde riedeltje. Puzzeltje oplossen, vervolgens ben je uiteraard weer gevolgd en komt er een shootout. Beetje rondlopen, weer een puzzel en dan begint het weer opnieuw.
Gelukkig ziet het er allemaal prachtig uit verder en is het wederom een interessant verhaal dus ga d'r toch probleemloos mee verder :+
Too much is never enough!
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:17:18 #291
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104115698
Wat ik wel heel veel zie is dat mensen als een malle het spel uitspelen en nooit meer aanraken. Cutscenes skippen, geen treasures zoeken, puzzles niet zelf oplossen etc., vinden jullie dat niet zonde van het geld? Ik heb alles zelf gedaan, niks geskipt en 53 treasures gevonden op mn eerst playthrough :D !
pi_104116334
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat ik wel heel veel zie is dat mensen als een malle het spel uitspelen en nooit meer aanraken. Cutscenes skippen, geen treasures zoeken, puzzles niet zelf oplossen etc., vinden jullie dat niet zonde van het geld? Ik heb alles zelf gedaan, niks geskipt en 53 treasures gevonden op mn eerst playthrough :D !
Ik kijk elke cutscene, ik speel dit spel voor een groot deel voor de toffe verhaallijn. Ik veeg mijn reet af met de multiplayer. Single player all te way!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:45:47 #293
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104116647
Nou, ik vind de multiplayer niet super maar tis wel leuk om met wat vrienden te doen. Eventjes wat anders dan COD of BF snap je? Plunder bijvoorbeeld, kan erg leuk zijn als je met 5 man party tegen een andere 5 man party speelt. Ik ben ook gewoon best wel goed in de multiplayer, eerlijk gezegt :D . Komt denk ik door de multiplayer van Uncharted 2. Maar wat vinden jullie het fijnste wapen in de multiplayer dan? Ik speel altijd standaard met Marlowe's M9, Talbots Arm Micro en als kickback heb ik Sniper. Die T-bolt sniper is zó fijn op bepaalde maps, neem nou museum. Als ik daar 1 van de 2 T-bolts pak met 5 kogels en ik activeer mn kickback heb ik 10 t-bolt kogels, schiet ik er 7 op, ligt er weer ammo, zit ik weer op 8 kogels. Zo kwam ik vrijdag of zaterdag op 27-1 in een potje TDM te staan. :")
pi_104117054
Wat zal de volgende ND game worden? UC 4 of J&D 4?

Ik hoop stiekem toch een beetje dat ze iets met J&D gaan doen... met deze engine erachter wordt dat echt ganz geil.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:09:57 #295
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104121800
Ik hoop een geheel nieuwe game, maar wel third person en shooter als het kan :D
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:53:07 #296
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_104123573
Gisteren voor het eerst even de MP gespeeld (team deathmatch)
Vond het niet echt super weg spelen en een beetje onduidelijk hoe de knoppen op dat moment in elkaar staken.
Ik ga op dit moment weer lekker verder met de SP, deze is leuk om te doen ondanks dat ik deel 1 en 2 niet heb gespeeld.
A man's got to do what a man's got to do
pi_104126275
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:53 schreef Olle. het volgende:
Gisteren voor het eerst even de MP gespeeld (team deathmatch)
Vond het niet echt super weg spelen en een beetje onduidelijk hoe de knoppen op dat moment in elkaar staken.
Ik ga op dit moment weer lekker verder met de SP, deze is leuk om te doen ondanks dat ik deel 1 en 2 niet heb gespeeld.
Deel 2 is echt dan ook een must. Fantastische game.

Deel 1 ben ik minder enthousiast over, die is destijds te vroeg uitgebracht onder druk van Sony, omdat de PS3 bepaald nog geen succes was... De game was nog niet 100% af, in vuurgevechten schiet je regelmatig mis terwijl je vizier midden op de vijand hangt, bijvoorbeeld. Oh ja en lame ass zombies aan het eind. Ik had, als ik me beter had ingelezen, deel 1 gewoon geskipped.
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:47:54 #298
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_104133755
Wel slim van Sony om zo kort na deze game een nieuw deel op de PS Vita uit te brengen, nu de hype nog leeft.

Hierdoor ben ik echt geneigd om een PS Vita te kopen om de volgende Uncharted te kunnen spelen.
pi_104134911
http://www.nu.nl/wetensch(...)dekt-bij-panama.html

Vond het wel toepasselijk :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Geneziz op 08-11-2011 20:38:10 ]
pi_104140157
Hee ik had een bug, vlak voordat je de deur doorgaat met Charlie en zijn gebroken been, bleven Chloe, Sully en Charlie plakken op de brug :')

Ik moest mezelf killen om het spel door te kunnen laten gaan lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')