quote:Op maandag 7 november 2011 12:57 schreef FinalD87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Dat is al sinds deel 1 zo, dus daar zou ik me niet zo druk om maken als ik jou was. Je speelt van checkpoint naar checkpoint en het is op die manier gewoon trial & error. Past bij de achtbaanstructuur van de game.quote:Op maandag 7 november 2011 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat ik ook frustrerend vind is dat je wel kunt custom saven maar als je daarna de save opent dat je gewoon weer bij de laatste checkpoint uitkomt, wat heeft het saven dan voor zin?
quote:Op maandag 7 november 2011 16:46 schreef Nebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er viel ook niet te speculeren over deze game. Het zijn op zichzelf staande delen. Dus, behalve praten over wie je terug wilde zien in dit deel, was je snel uitgepraat.quote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Friesz het volgende:
Toch bizar dat dit we na ruim een jaar nog steeds in het eerste topicdeel zitten. Zo'n goed spel, wat zeg ik? Het beste wat de playstation te bieden heeft. En dan zie je andere topics van bijvoorbeeld CoD al bij deel 221 zijnLeven we dan echt in zooo'n smakeloos land?
Een game die alleen op de PS3 uitkomt, kan natuurlijk nooit zo'n grote schare fans achter zich krijgen als een multiplatformer. En de PS3 is simpelweg de minst populaire console, dus ook het minst aantal posters op het forum. Simple as that.quote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Friesz het volgende:
Toch bizar dat dit we na ruim een jaar nog steeds in het eerste topicdeel zitten. Zo'n goed spel, wat zeg ik? Het beste wat de playstation te bieden heeft. En dan zie je andere topics van bijvoorbeeld CoD al bij deel 221 zijnLeven we dan echt in zooo'n smakeloos land?
Het spel ziet er bizar mooi uit, maar daar leunt het veel te veel op. De shoot outs zijn vaak zeer matig en de a.i. is ontzettend slecht.quote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Friesz het volgende:
Mm, de ai is inderdaad niet héél erg sterk, maar als je op het moeilijkste niveau speelt toch echt wel zeer pittig. Persoonlijk vind ik, als ik na Uncharted een ander spel speel bijvoorbeeld een GTA, Assassins Creed e.d. dat toch echt zo veel minder 'lekker' spelen als Uncharted. En dan heb ik het nog niet eens over de graphics idd, daar kan geen enkel ander spel aan tippen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef eight het volgende:
[..]
Het spel ziet er bizar mooi uit, maar daar leunt het veel te veel op. De shoot outs zijn vaak zeer matig en de a.i. is ontzettend slecht.
Leuk spel maar niet het spel van het jaar.
Dat komt ook omdat CoD een eindeloze multiplayer heeft met een soort van slowchat topic hier op Fok! met een besloten clubje users die filmpjes/comments posten over hoe goed ze wel niet zijn etc.quote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Friesz het volgende:
Ik kijk elke cutscene, ik speel dit spel voor een groot deel voor de toffe verhaallijn. Ik veeg mijn reet af met de multiplayer. Single player all te way!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat ik wel heel veel zie is dat mensen als een malle het spel uitspelen en nooit meer aanraken. Cutscenes skippen, geen treasures zoeken, puzzles niet zelf oplossen etc., vinden jullie dat niet zonde van het geld? Ik heb alles zelf gedaan, niks geskipt en 53 treasures gevonden op mn eerst playthrough!
Deel 2 is echt dan ook een must. Fantastische game.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:53 schreef Olle. het volgende:
Gisteren voor het eerst even de MP gespeeld (team deathmatch)
Vond het niet echt super weg spelen en een beetje onduidelijk hoe de knoppen op dat moment in elkaar staken.
Ik ga op dit moment weer lekker verder met de SP, deze is leuk om te doen ondanks dat ik deel 1 en 2 niet heb gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |