Vind het wel lachen, zit veel humor in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb ook de Nederlandse versie ingesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastische gameplay.![]()
Omg stfu. De Engelse stemmen zijn zóveel beter en grappiger.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb ook de Nederlandse versie ingesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Dat hele verhaal van die boom met dat blauwe spul vond ik wel een beetje slap aan deel 2quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Deel 3 had een teleurstellend einde vind ik.. de ''boss-battles'' in 1 en 2 waren toffer.
Wat was het fantasy gebeuren in deel 1?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Maakte het juist vet, als je wist dat Uncharted in de eerste instantie bedoelt was als Fantasy-game. Dat element vind je overigens ook wel over terug in elke game.
Laatste level was vrij makkelijk, maar die boss battles zijn ook gewoon kut (vooral die in 2).quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Deel 3 had een teleurstellend einde vind ik.. de ''boss-battles'' in 1 en 2 waren toffer.
Laat ik het zo stellen. De game is zo'n intense achtbaanrit dat de climax aan het einde eigenlijk maar weinig indruk achterlaat. Alsof ik abrupt uit de achtbaan wordt gehaald terwijl ik hoopte dat er nog ergens een looping ging komen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Slechter dan het einde van deel 2 kan het niet zijn. Onmogelijk.
Toch?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter dan deel 2. En 2 vond ik al beter dan 1. En 1 was al goed.
Wel vond ik het deel met die boten/piraten wat minder. Was enigzins teleurgesteld want het begon zo goed met chapter 1 t/m 9. Maar daarna in die woestijn kwam het spel weer heel sterk terug.
Het beste/mooiste dat ik tot nu toe op de PS3 gezien heb..
Het enige wat ik 'slecht' aan het einde vond, was dat...quote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef Nebo het volgende:
Laat ik het zo stellen. De game is zo'n intense achtbaanrit dat de climax aan het einde eigenlijk maar weinig indruk achterlaat. Alsof ik abrupt uit de achtbaan wordt gehaald terwijl ik hoopte dat er nog ergens een looping ging komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is ook zo'n ding; verwachtingen. Dat een spel er wel of niet aan voldoet, maakt 'm niet gelijk meer of minder goed. En dit spel is idd weer een fantastische achtbaanrit, met genoeg vernieuwingen.
GotY-kandidaat voor mij.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 6 november 2011 21:52 schreef Ixnay het volgende:
Zit in chapter 22 op normal. Ben er net achter gekomen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op maandag 7 november 2011 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]Ik moet zeggen dat ik dat hele gedoe al van mijlen ver aan zag komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mede om bovenstaande redenen kreeg ik maar weinig voldoening aan het einde. Ik had een wat groter spektakel verwacht.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Ja, daar heb je wel een goed punt Nebo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 10:51 schreef Nebo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: