abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:29:20 #251
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_103978454
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb ook de Nederlandse versie ingesteld. :@
Vind het wel lachen, zit veel humor in.

Leuk om te zien trouwens hoe Nate en Sully elkaar ontmoet hebben.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 5 november 2011 @ 00:23:31 #252
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_103984266
Geweldige game, ben nu bij chapter 21, doe het lekker rustig aan. Heb inmiddels 76 schatten gevonden en dit is mn eerste playthrough op normal :)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_103984699
Enorm meeslepend. Zeker in 3D, je voelt echt dat je dan in de game zit. Vooral het teruggooien van granaten is briljant. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastische gameplay. _O_
pi_103985461
Cutter bezorgde me al een aantal keren tranen van het lachen. :D Die droge humor alleen al; geniaal.

Ben nu halverwege en het absolute spektakel moet nu gaan komen. De rustige flow in de eerste pakweg 9/10 chapters viel me na het zelf te hebben ervaren prima mee. Lekker rustig de omgevingen verkennen/genieten. O+

In mijn beleving zijn de omgevingen nog wat openener waardoor je meer opties heb om de situatie aan te pakken, bijvoorbeeld met stealth. De puzzels zijn ook een grote verbetering t.o.v. de vorige twee delen, maar nog steeds goed te doen als je een beetje logisch nadenkt i.c.m. je journal.
pi_103985490
Die puzzels zijn nog niet zo heel makkelijk. Je moet soms echt eerst even goed nadenken. :P
  zaterdag 5 november 2011 @ 01:08:52 #256
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_103985575
Uncharted 1 en 2 had soortgelijke puzzels, maar heb al wel een halfuur stilgestaan bij sommige puzzels :p
pi_103988107
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb ook de Nederlandse versie ingesteld. :@
Omg stfu. De Engelse stemmen zijn zóveel beter en grappiger.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_103998478
Uitgespeeld :'(. Boehoe. Ik wil meer.
Maar het was wel retetof.

En sorry mannen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104011138
Net uitgespeeld vond deel 2 toffer..
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:26:47 #260
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104011165
Deel 3 had een teleurstellend einde vind ik.. de ''boss-battles'' in 1 en 2 waren toffer.
pi_104011733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Deel 3 had een teleurstellend einde vind ik.. de ''boss-battles'' in 1 en 2 waren toffer.
Dat hele verhaal van die boom met dat blauwe spul vond ik wel een beetje slap aan deel 2 :{
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:48:10 #262
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104011969
Maakte het juist vet, als je wist dat Uncharted in de eerste instantie bedoelt was als Fantasy-game. Dat element vind je overigens ook wel over terug in elke game. :)
pi_104012401
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Maakte het juist vet, als je wist dat Uncharted in de eerste instantie bedoelt was als Fantasy-game. Dat element vind je overigens ook wel over terug in elke game. :)
Wat was het fantasy gebeuren in deel 1?
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:17:32 #264
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104013076
Die rare monsters :")
pi_104013880
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Die rare monsters :")
Ohja die zombies dat was wel gaar aan 1
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:45:59 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_104016358
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Laatste level was vrij makkelijk, maar die boss battles zijn ook gewoon kut (vooral die in 2).
1e 3 levels op crushing zijn easy :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_104034284
Uitgespeeld. Ik weet niet precies wat het is, maar wat een ontzettend onbevredigend einde heeft dit deel ;(
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_104035499
Slechter dan het einde van deel 2 kan het niet zijn. Onmogelijk.

Toch?! :{
pi_104036240
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Slechter dan het einde van deel 2 kan het niet zijn. Onmogelijk.

Toch?! :{
Laat ik het zo stellen. De game is zo'n intense achtbaanrit dat de climax aan het einde eigenlijk maar weinig indruk achterlaat. Alsof ik abrupt uit de achtbaan wordt gehaald terwijl ik hoopte dat er nog ergens een looping ging komen.
  zondag 6 november 2011 @ 21:52:48 #270
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_104053525
Zit in chapter 22 op normal. Ben er net achter gekomen dat
SPOILER
Beter dan deel 2. En 2 vond ik al beter dan 1. En 1 was al goed. :)

Wel vond ik het deel met die boten/piraten wat minder. Was enigzins teleurgesteld want het begon zo goed met chapter 1 t/m 9. Maar daarna in die woestijn kwam het spel weer heel sterk terug. :)

Het beste/mooiste dat ik tot nu toe op de PS3 gezien heb. ^O^ .
  zondag 6 november 2011 @ 21:58:13 #271
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104053883
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef Nebo het volgende:
Laat ik het zo stellen. De game is zo'n intense achtbaanrit dat de climax aan het einde eigenlijk maar weinig indruk achterlaat. Alsof ik abrupt uit de achtbaan wordt gehaald terwijl ik hoopte dat er nog ergens een looping ging komen.
Het enige wat ik 'slecht' aan het einde vond, was dat...
SPOILER
Maar dat is ook zo'n ding; verwachtingen. Dat een spel er wel of niet aan voldoet, maakt 'm niet gelijk meer of minder goed. En dit spel is idd weer een fantastische achtbaanrit, met genoeg vernieuwingen.

GotY-kandidaat voor mij. ^O^
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_104067025
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:52 schreef Ixnay het volgende:
Zit in chapter 22 op normal. Ben er net achter gekomen dat
SPOILER
SPOILER
pi_104067451
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 10:35 schreef Kuukske het volgende:

[..]

SPOILER
Ik moet zeggen dat ik dat hele gedoe al van mijlen ver aan zag komen

SPOILER
En inderdaad
SPOILER
Mede om bovenstaande redenen kreeg ik maar weinig voldoening aan het einde. Ik had een wat groter spektakel verwacht.
pi_104067518
Ja, daar heb je wel een goed punt Nebo.

SPOILER
pi_104071574
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:51 schreef Nebo het volgende:
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')