Ik heb er zo'n 12 uur over gedaan... en ik ben sowieso al iemand die zijn tijd neemt om de omgeving te verkennen en naar schatten te zoeken (en dan nog heb ik er 45 gemist). En ja, net als in deel 1 en 2 is het verhaal voorbij wanneer je er erg in hebt, wat natuurlijk wel jammer is. Aan de andere kant was het wel wederom een fantastische game-ervaring en zal ik het spel nog wel een paar keer overspelen om alle schatten en trophies te halen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
De main story uitgespeeld in een weekendje dus... Precies waar ik bang voor was. Hoeveel uur heb je er ongeveer ingestoken BB-King!
Hoeveel chapters zijn er eigenlijk?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:35 schreef BB-King het volgende:
Zojuist uitgespeeld... altijd jammer als het weer afgelopen is.
Wel een toppertje! Hmm, hopen dat Crushing mode mij niet al teveel gaat ergeren.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:08 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hoeveel chapters zijn er eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn broer heeft 'm vanmiddag ontvangen via dat PU abonnement. Full boxed game in PS3 doosje, boekje en online pass. Geen slechte deal voor E46,-quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand hem al binnen via de PUabo-actie?
Ik heb hem ook vandaag binnen gehad. Gewoon net zoals hij in de winkel ligt. Zeer goede aanbieding inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef CoExist het volgende:
[..]
Mijn broer heeft 'm vanmiddag ontvangen via dat PU abonnement. Full boxed game in PS3 doosje, boekje en online pass. Geen slechte deal voor E46,-
Ik dacht even dat je ging beweren dat de PS3 niet zo goed is ofzo.. Maar je bedoelt dat andere game ontwikkelaars keihard gepwned worden door onze vrienden bijquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan denk je dat de jungle in U2 al erg indrukwekkend was doen ze hier nog een schepje bovenop. Christus te paard.. Sowieso blijft het toch bewonderenswaardig hoeveel ND nog uit de console heeft weten te persen.Goddelijke animaties van de karakters, schilderachtige omgevingen, sublieme belichting. Het zet iedere andere (console) game simpelweg te schande.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
35 incl.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:57 schreef Majkool het volgende:
Uitgespeeld.
Heerlijke game, kan niet anders zeggen. Mag alleen wat langer duren, die multiplayer kan me niet echt boeien, ik koop Uncharted om het single-player avontuur, en daar was ik in ong. 11 of 12 uur doorheen....:{
Staat als het goed is op de achterkant van je instructieboekje.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:25 schreef -CRASH- het volgende:
Wil ik voor de eerste keer online gaan.......
moet ik me de online pass aanschaffen...
Zit dat niet bij het orgineel gekocht spel inbegrepen
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Staat als het goed is op de achterkant van je instructieboekje.
Dat zijn er 2!quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:55 schreef chibibo het volgende:
Er staat een spelfout in het titelscherm. "Developer by Naughy Dog"
SPOILER: Chapter 5 of zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verderop nog meer van zulke dingen waarbij ik af en toe het idee had alsof ze het één op één hebben gekopieerd van eerdere delen
Gelukkig wordt de game halverwege wel beter i.m.o.
Vraagje:SPOILER: Chapter 15 of zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen kans gehad om dat te proberen maar hoor graag of dat inderdaad de oplossing is. Zo niet, zoek ik verder.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:42 schreef FinalD87 het volgende:
Vraagje:SPOILER: Chapter 15 of zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen kans gehad om dat te proberen maar hoor graag of dat inderdaad de oplossing is. Zo niet, zoek ik verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:46 schreef Majkool het volgende:
[..]Aha, dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |