abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:45:46 #226
15600 BB-King
Long live the King!
pi_103827239
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef CoExist het volgende:

[..]

De main story uitgespeeld in een weekendje dus... Precies waar ik bang voor was. Hoeveel uur heb je er ongeveer ingestoken BB-King!
Ik heb er zo'n 12 uur over gedaan... en ik ben sowieso al iemand die zijn tijd neemt om de omgeving te verkennen en naar schatten te zoeken (en dan nog heb ik er 45 gemist). En ja, net als in deel 1 en 2 is het verhaal voorbij wanneer je er erg in hebt, wat natuurlijk wel jammer is. Aan de andere kant was het wel wederom een fantastische game-ervaring en zal ik het spel nog wel een paar keer overspelen om alle schatten en trophies te halen.

En met de komst van Assassin's Creed Revelations en vooral Skyrim ben ik blij dat ik weer wat tijd over houd. :P
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_103827972
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:35 schreef BB-King het volgende:
Zojuist uitgespeeld... altijd jammer als het weer afgelopen is. ;(

Wel een toppertje! Hmm, hopen dat Crushing mode mij niet al teveel gaat ergeren. :P
Hoeveel chapters zijn er eigenlijk?
Get it and Bet it
pi_103853512
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:08 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Hoeveel chapters zijn er eigenlijk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103858566
Dan denk je dat de jungle in U2 al erg indrukwekkend was doen ze hier nog een schepje bovenop. Christus te paard.. Sowieso blijft het toch bewonderenswaardig hoeveel ND nog uit de console heeft weten te persen.Goddelijke animaties van de karakters, schilderachtige omgevingen, sublieme belichting. Het zet iedere andere (console) game simpelweg te schande.
pi_103901821
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand hem al binnen via de PUabo-actie? :)
Mijn broer heeft 'm vanmiddag ontvangen via dat PU abonnement. Full boxed game in PS3 doosje, boekje en online pass. Geen slechte deal voor E46,-
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_103901906
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef CoExist het volgende:

[..]

Mijn broer heeft 'm vanmiddag ontvangen via dat PU abonnement. Full boxed game in PS3 doosje, boekje en online pass. Geen slechte deal voor E46,-
Ik heb hem ook vandaag binnen gehad. Gewoon net zoals hij in de winkel ligt. Zeer goede aanbieding inderdaad.
pi_103903303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan denk je dat de jungle in U2 al erg indrukwekkend was doen ze hier nog een schepje bovenop. Christus te paard.. Sowieso blijft het toch bewonderenswaardig hoeveel ND nog uit de console heeft weten te persen.Goddelijke animaties van de karakters, schilderachtige omgevingen, sublieme belichting. Het zet iedere andere (console) game simpelweg te schande.
Ik dacht even dat je ging beweren dat de PS3 niet zo goed is ofzo.. Maar je bedoelt dat andere game ontwikkelaars keihard gepwned worden door onze vrienden bij O+ Naughty Dog O+

U3 zal morgen wel op de mat ploffen hier (Amazon.co.uk) maar ik kan op zijn vroegst pas zondagavond spelen :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 3 november 2011 @ 08:53:44 #233
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_103906233
Hij's binnen. :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_103906314
Uitgespeeld.

Heerlijke game, kan niet anders zeggen. Mag alleen wat langer duren, die multiplayer kan me niet echt boeien, ik koop Uncharted om het single-player avontuur, en daar was ik in ong. 11 of 12 uur doorheen....:{
  donderdag 3 november 2011 @ 11:53:33 #235
66083 Platina
78th Element
pi_103910294
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:57 schreef Majkool het volgende:
Uitgespeeld.

Heerlijke game, kan niet anders zeggen. Mag alleen wat langer duren, die multiplayer kan me niet echt boeien, ik koop Uncharted om het single-player avontuur, en daar was ik in ong. 11 of 12 uur doorheen....:{
35 incl.
pi_103916152
Omgerekend heb ik de game dus voor een euro of 43. Goeie prijs imho :d Amazon O+
  donderdag 3 november 2011 @ 19:54:35 #237
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_103926734
Vanmiddag gekregen van mijn vriendinnetje O+

Meesterlijke game weer _O_
Tics van je petten.
pi_103932834
Wil ik voor de eerste keer online gaan.......
moet ik me de online pass aanschaffen...
Zit dat niet bij het orgineel gekocht spel inbegrepen :?
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_103932910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:25 schreef -CRASH- het volgende:
Wil ik voor de eerste keer online gaan.......
moet ik me de online pass aanschaffen...
Zit dat niet bij het orgineel gekocht spel inbegrepen :?
Staat als het goed is op de achterkant van je instructieboekje.
pi_103932954
Ik was er jammer genoeg ook al met 9 uur doorheen.. Maar hoe dan ook weer een super toffe game ^O^
pi_103935647
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Staat als het goed is op de achterkant van je instructieboekje.
:|W |:(
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_103945421
Er staat een spelfout in het titelscherm. "Developer by Naughy Dog"
pi_103946251
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 01:55 schreef chibibo het volgende:
Er staat een spelfout in het titelscherm. "Developer by Naughy Dog"
Dat zijn er 2! :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_103947592
Wauw het is grafisch echt om je vingers af te likken. Nog filmischer dan deel 2 ook. Fucking vet.
pi_103949904
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 04:02 schreef Griebus het volgende:
Dat zijn er 2! :)
De tweede is van mezelf. :@
pi_103953603
Hoop dat ND hierna wat anders gaat doen, want ik heb het idee dat het steeds meer van hetzelfde is.

Bijvoorbeeld:
SPOILER: Chapter 5 of zo
En verderop nog meer van zulke dingen waarbij ik af en toe het idee had alsof ze het één op één hebben gekopieerd van eerdere delen ;(

Gelukkig wordt de game halverwege wel beter i.m.o.

Vraagje:
SPOILER: Chapter 15 of zo
Nog geen kans gehad om dat te proberen maar hoor graag of dat inderdaad de oplossing is. Zo niet, zoek ik verder.
pi_103953743
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:42 schreef FinalD87 het volgende:

Vraagje:
SPOILER: Chapter 15 of zo
Nog geen kans gehad om dat te proberen maar hoor graag of dat inderdaad de oplossing is. Zo niet, zoek ik verder.
SPOILER
pi_103953863
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:46 schreef Majkool het volgende:

[..]

SPOILER
Aha, dank!
SPOILER
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:25:35 #249
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_103978202
Vanavond begonnen en gaaf weer, alleen jammer dat de stem van Sully niet meer door Frans van Deursen wordt gesproken, vond ik net iets beter klinken.

Alleen na 2 delen ben ik er nog steeds niet achter wie nou Nate inspreekt, zal vast te vinden zijn met google, maar als iemand het weet, graag.

Hebben jullie ook dat je de nederlands gesproken versie leuker vind dan de engelse?.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_103978309
Ik heb ook de Nederlandse versie ingesteld. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')