quote:Op zondag 12 december 2010 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Al op en al gewandeld, nu ontbijten![]()
Hansjepansje![]()
En dalijk Timurrrrrrrr
Roelio !quote:
Ierse zender. Erg prettigquote:Op zondag 12 december 2010 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]> Zo, goed bezig zeg!! De pistolets liggen hier inmiddels in de oven. Heb honger
. Laatste aflevering van Timur voor dit jaar, jammer!!
[..]
Roelio !![]()
. TodayFM? Sounds good
.
Alors.
Ah, okay. Tijdens Bart A maar eens checkenquote:Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ierse zender. Erg prettig. Ook online te beluisteren.
ik vonnem erg mooi. hoewel de vermoeidheid zo rond kwart voor 2 wel begon toe te slaan. waarom zenden ze zulke mooie dingen zo diep in de nacht uit? bah!quote:Op zondag 12 december 2010 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Hello![]()
Goffer, die Chinese film had ik willen kijken gisteravond maar ik was Dexter dvds aan het kijken, was ie echt goed Rock?
ja, dat is duidelijk. maar we wetne nog niet wat er met de progamma's ervoor gaat gebeuren. waarschijnlijk wordt het de hele middag een soort "opbouw naar"...quote:
it's ok! jammer van die stem van Cee-Loo Green...quote:Op zondag 12 december 2010 12:05 schreef -Hans- het volgende:
Direct beginnen met Hurts. Wat een zon buiten. Geweldig.
Stom is dat he, val je dr soms ook nog bij in slaapquote:Op zondag 12 december 2010 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vonnem erg mooi. hoewel de vermoeidheid zo rond kwart voor 2 wel begon toe te slaan. waarom zenden ze zulke mooie dingen zo diep in de nacht uit? bah!
goedeMIDDAG! ik ben klaar 2 uurtjes timur want ik ga straks http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=8734 kijken
nja, ik ga dan altijd even wat eten of wat drinken om me wakker te houdenquote:Op zondag 12 december 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stom is dat he, val je dr soms ook nog bij in slaap![]()
Vroeger hadden ze zulke films vaak op de zondagmiddag, dat was zalig
mijn kennis van de chinese cinema is heel beperkt. ik denk dat ik er hooguit 5 gezien heb...maar zitten mooie dingetjes bijquote:Op zondag 12 december 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik kruip meestal lekker op de bank onder een dekbed als ik echt tv ga kijken, dus dan val ik zo in slaap![]()
Heb allang geen goede Chinese film meer gezien, dus het wordt wel weer es tijd.
Die lange drama's van Zhang Yimou met Gong Li blijven toch onovertroffen
Ik hoor net dat volgende week zaterdag Frank Dane dus de laatste Timur Open Radio doet, en daarin vanuit Hilversum vooruitkijkt op de dan komende week.quote:Op zondag 12 december 2010 11:33 schreef alors het volgende:
[..]
Timur weet het zelf dan nog niet want gisteren zei hij dat vandaag de laatste van het jaar was.
mijn lerares in groep 5 vertelde me dat 1 van haar leerlingen een jaar eerder een keer was achtergelaten in een overdekt winkelcentrum. Die mensen hadden 4 kinderen en waren er 2 vergeten....kwamen ze ook thuis pas achterquote:Op zondag 12 december 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Zo heeft de moeder van een vriend van me hem es anderhalf uur lang in de supermarkt in het karretje laten zitten en pas toen ze thuis alle boodschappen ingeruimd had en een bakkie koffie op had dacht ze wat is het toch lekker rustig in huis
Ruben zat gewoon al die tijd in het karretje op de parkeerplaats bij de supermarktquote:Op zondag 12 december 2010 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn lerares in groep 5 vertelde me dat 1 van haar leerlingen een jaar eerder een keer was achtergelaten in een overdekt winkelcentrum. Die mensen hadden 4 kinderen en waren er 2 vergeten....kwamen ze ook thuis pas achter
die wheeping camel heb ik al ergens liggen. die anderen ga ik ff zoekenquote:Op zondag 12 december 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh je MOET echt Farewell to my Concubine, Lifetimes en Raise the Red Lantern kijken, die zijn zoooooooo mooi![]()
En er is een film over kamelen, the Wheeping Camel of zo heet die, die speelt in Mongolië geloof ik, die is ook fantastisch
Die Wheeping Camel is echt schitterend, is ook niet echt een film met acteurs.quote:Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die wheeping camel heb ik al ergens liggen. die anderen ga ik ff zoeken
en ik kan je dan weer Mongolian Pingpong aanraden
quote:
bedoel je met "lifetime" toevallig deze? http://en.wikipedia.org/wiki/To_Live_(film) iets anders kan ik niet vinden....quote:Op zondag 12 december 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die Wheeping Camel is echt schitterend, is ook niet echt een film met acteurs.
Oh en ik vond the Curse of the Golden Flower ook erg goed, maar dat is een soort van Matrix does chinese movie![]()
Groot spectakel en veel actie.
En die film van die aboriginal meisjes die weglopen, iets met Rabbit Fence, das ook zo een mooie![]()
Ik zal de PingPong film opschrijven, maar ik download niks dus dat zal nie opschieten
Yups, die heeft twee verschillende titels iddquote:Op zondag 12 december 2010 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bedoel je met "lifetime" toevallig deze? http://en.wikipedia.org/wiki/To_Live_(film) iets anders kan ik niet vinden....
Sander doet het dit keer met Ramon.quote:Op zondag 12 december 2010 12:35 schreef themauster het volgende:
Gaat Timur dit jaar weer tv doen? en Sander en Filemon weer filmpjes?
Timur gaat samen met Annemieke tv doen ja, hij wilde Annemieke in het plakpak stoppenquote:Op zondag 12 december 2010 12:35 schreef themauster het volgende:
Gaat Timur dit jaar weer tv doen? en Sander en Filemon weer filmpjes?
whut? omg! dat moet lachen worden...RAmon diem oet werkenquote:Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef alors het volgende:
[..]
Sander doet het dit keer met Ramon.
Nicequote:Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Timur gaat samen met Annemieke tv doen ja, hij wilde Annemieke in het plakpak stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |