Geen SoD?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Pizza nummer 2 is bijna klaar. Vanavond The Gost Writer checken.
Zeker weten van wel ! Lekker knallen. Onwijs veel zin in. Heb voldoende bier en chips/kaasblokjes en mosterd in huis om het wel even vol te houdenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker weten van wel ! Lekker knallen. Onwijs veel zin in. Heb voldoende bier en chips/kaasblokjes en mosterd in huis om het wel even vol te houden.
Zet em dan op Radio Annenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:26 schreef -Hans- het volgende:
Vrees dat Miss Montreal zometeen haar ding mag gaan doen, nou dan zet ik hem wel even op SlamFM, oid.
Vrees dat ze zometeen gaat zingen. Althans, ze gaat het op haar manier proberenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:27 schreef gewoonfaye het volgende:
miss montreal
of kom ik daar een beetje laat mee?
Ze deed net 2 liedjes, maar dat klonk zoals vertrouwd nergens naar. Verwacht dat ze zometeen nog wat liedjes zal laten horen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:16 schreef JustD1984 het volgende:
Miss montreal.... is t wat in That's live??
Die vriend van d'r was vorig jaar nog mijn scharrel
Jij bent duidelijk geen fanquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze deed net 2 liedjes, maar dat klonk zoals vertrouwd nergens naar. Verwacht dat ze zometeen nog wat liedjes zal laten horen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit klinkt toch nergens naar!?
Mooi joh! vooral het einde van de plaat. Hoogtepunt !quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit klinkt toch nergens naar!?
Een b-b-b-b-b-b-bi-bi-bi-bi-biert-t-t-t-t-t-t-t-t-je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
Ik wil graag een biertje drinken met Miss Montreal.
Oh wacht, zei ik 'een biertje drinken met'? Ik bedoel 'een biertje gooien naar'.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, zei ik 'een biertje drinken met'? Ik bedoel 'een biertje gooien naar'.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:01 schreef Waalwijker het volgende:
Annemieke nu, dus ik schakel over op HansFM met tot 2034 Hans op de zender.
Ik vind die plaat zó ontzettend overschat en gehyped, serieus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Adele - rolling in the deep, nummer 1 Flip 2010, could this be de song van het jaar ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |