Dat weet ik niet. Ik weet dat moralistisch er bezwaren tegen zijn bij velen, maar iemand die het doet met zoveel controle dat hij of zij niet wordt betrapt... Tsja... Dan kun je er prima mee om gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef rosepetals het volgende:
Maar je moet er dus mee om kunnen gaan. En vreemdgaan valt daar niet echt onder,
Alleen als beiden daar achter staan en mee om kunnen gaan. En zelfs dan kan het moeilijke situaties geven.quote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef Freddeh het volgende:
Gewoon samen een contract tekenen voor friends with benefits, dat lost het ook wel op
Gewoon doen dan! (ik help wel een handje)quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:19 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
[..]
hahahah...ja, dat klopt...hij wil hier een manier vinden om zijn voornemens goed te praten....:)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef RedDevil085 het volgende:
![]()
[..]
Daar ging het al fout.. je faalt in het leven, vriend...
Dat zou wel classic zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef Freddeh het volgende:
Niet al te serieuze opmerking voor vandaag: Ze houdt me nu zelf al op afstand. Denk dat ze ook een Fok! user is
Idd, zal wel de eerste faal in dit genre zijn op Fok! denk ik zo...quote:
Gezeik? Is seks niet juist leuk?quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een relatie, maar wij hebben geen seks, dat doe ik wel buiten de deur, scheelt hoop gezeik
Dat schijnt de bedoeling te zijn. Maar per definitie... neuh...quote:
Gelukkig ben ik nog wel lekker naiefquote:Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat schijnt de bedoeling te zijn. Maar per definitie... neuh...
Hoe-zo heb jíj thuis geen seks? Dan heb je ook geen relatie, want: een relatie zonder seks, is géén relatie, weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 13 december 2010 18:27 schreef raptorix het volgende:
Ik zeg niet dat ik geen seks heb, alleen niet thuis
Dat is erg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:22 schreef flappy het volgende:
Dat soort vrouwen dagen je uit en maken je gek. Dat is gewoon een sport voor ze. Puntje bij paaltje mag je er toch niet op. Dan heb je al wel je hele thuissituatie om zeep geholpen. ( geen persoonlijke ervaring of frustratie! Maar heb het wel zien gebeuren)
Sommige mensen met een relatie kunnen geen seks hebben (om medische redenen)quote:Op maandag 13 december 2010 19:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hoe-zo heb jíj thuis geen seks? Dan heb je ook geen relatie, want: een relatie zonder seks, is géén relatie, weet je zelf ook wel.![]()
raptorix houd niet van plassexquote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een relatie, maar wij hebben geen seks, dat doe ik wel buiten de deur, scheelt hoop gezeik
Dat kost in veel gevallen tijd, moeite, geld en is wat lastiger met slapen enzo.quote:Op maandag 13 december 2010 18:27 schreef raptorix het volgende:
Ik zeg niet dat ik geen seks heb, alleen niet thuis
Helaas is inderdaad 5-10% van de eerste kinderen niet daadwerkelijk van de gedachte partner.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Broodje aap/volksmythe.
Niks van waar.
Bron?quote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef dennishk het volgende:
[..]
Helaas is inderdaad 5-10% van de eerste kinderen niet daadwerkelijk van de gedachte partner.
Het klopt op zich wel. Wereldwijd ongeveer 10% en westerse wereld iets van 5% (voorbehoedsmiddelen eenvoudiger verkrijgbaar).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat slecht voor je is.
Dat is op een bizarre manier ook wel weer stijlvolquote:Op woensdag 15 december 2010 01:29 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Gewoon doen! Dan ben je pas een echte man.![]()
Maak ook gelijk een aantal foto's van je nieuwe neukslet zoals Anthony deed
Collega-MILF neuken onder werktijd...
edit: oh ik zie dat je er vanaf ziet.. dan wil ik haar wel palen
Gelukkig neem ik die reacties dan ook niet al te serieus. Zou wat zijn zeg, dan had ik d'r een dag of 3 terug al flink genomen op d'r bureauquote:Op woensdag 15 december 2010 10:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Jullie zijn ook een stel tuig zeg! Die man is zich goed aan het gedragen en jullie gaan hem nog vertellen dat hij het nog moet doen ook
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Jullie zijn ook een stel tuig zeg! Die man is zich goed aan het gedragen en jullie gaan hem nog vertellen dat hij het nog moet doen ook
zie je diequote:Op woensdag 15 december 2010 10:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
Persoonlijk vind ik dat hij het zelf moet weten. Ik heb niet zo'n last van moralisme.
Met alle collega's er omheenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:27 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Gelukkig neem ik die reacties dan ook niet al te serieus. Zou wat zijn zeg, dan had ik d'r een dag of 3 terug al flink genomen op d'r bureau
Hehehehehehhehehehhehehehehehequote:Op zaterdag 11 december 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Broodje aap/volksmythe.
Niks van waar.
Jawel, maar ik zou eigenlijk niet weten wat je er nu exact mee bedoelt....quote:
Hoeveel denk jij dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Broodje aap/volksmythe.
Niks van waar.
Als ik een ding zeker weet is dat een vrouw altijd doet waar ze zelf zin in heeft. En liegen om eigen bestwil is ziet de gemiddelde vrouw niet als liegen maar als manipulatie en dat is "toegestaan"quote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dan?
Want dat t gebeurt staat imo iig wel vast
Ik ben best lief anders hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef U4E het volgende:
[..]
Als ik een ding zeker weet is dat een vrouw altijd doet waar ze zelf zin in heeft. En liegen om eigen bestwil is ziet de gemiddelde vrouw niet als liegen maar als manipulatie en dat is "toegestaan"
Meeste vrouwen stappen een relatie echt niet in met het idee, over 2 maanden ga ik eens lekker een vervanger zoeken voor de zaterdagavond. Het is meer een hele hoop stress met de man thuis, alles is een sleur, het is saai, een fantasietje word gebouwt, en op een dag staat "hij" daar.
En we praten hier ook over de klasse "(toekomstige) moeders" en die hebben echt niet zo gek veel idealen meer zoals die tienermeisjes die zijn dus echt wel "real" met de wereld en mannen. Ze zijn vaak mee gespeelt en misbruikt door types zoals mij en hebben een zekere ik en mijn kinderen gaan eerst gevoel.
Dit moet genoeg zeggen dat 1 op 10 helemaal niet zo gek is.
Ik moet hierbij ook zeggen ik ben niet goed in vrouwen in lange termeinrelaties, meer op de korte termein. dus ik en vrouwen behandelen mij dus ook anders dan bijvoorbeeld jou, iemand die (waarschijnlijk) huisjeboompjebeesje denkt.
Vrouwen zijn vampieren.
Zie je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben best lief anders hoor
Niet echt, maar ik begreep je stukje dan ook niet helemaal. Ik heb twee kinderen van 1 man waar ik 8,5 jaar mee samen ben geweest en nooit ook maar gekeken naar een andere man en nu heb ik ruim twee jaar een vriend en ook nog totaal geen behoefte gehad om naar een andere man te kijken.quote:
Dan is jou vriend in jou ogen zon 2 in 1 typ. Geloof me daar lopen er niet veel van rond. Maar zoals je net zelf zegt, als jij nog 10 jaar met je ex man aangedaan werd zou je een stuk gevoeliger voor het thema zijn, niet iedere vrouw neemt het financiele risico om te scheiden, we praten ook over "maar" 1 op de 10.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zou wel gelijk hebben als ik weer een type ha als mn ex, dan zou ik zeker het principe Ik en de kindjes gaan voor hanteren, maar mijn huidige vriend is lief en zorgzaam en ik heb een heel sterk loyaliteitsgevoel naar hem toe. Dus nee, ik zie het toh anders, maar goed, ik heb dan ook weinig ervaring met vrouwen in een relatie, alleen mezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |