Klinkt heerlijk DEquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:
Nieuwe week bijna, dus nieuwe planning. Morgen eens boodschappen doen.
Zat: Kip piri piri met aardappelsalade (o.a zoete aardappel, aardappel, feta, koriander) en portugese taartjes met custard en karamel toe.
PM me ff morgen of zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, P. Mag ik een recept van die potato apple pie? Ik ben daar al heel lang benieuwd naar, en hij komt vaak op je lijstje terug!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
zaterdag: paddestoelenrisotto met bacon en broccoli
zondag: beef bourguinon ala julia child
maandag: aardappel en zalm chowder
Uiteindelijk is het meer een 3 gangen menu'tje geworden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Aphrodyte het volgende:
Maandag: Diverse tapas, weet nog niet precies wat, krijg bezoek. In ieder geval gefrituurde aardappelschillen met cayunkruiden, flapjes gevuld met feta, olijven, rode peper en gebakken ui, home-made kruidenboter, lekker brood, gevulde dadels met monchou en olijven.Zoek nog naar meer inspiratie.
Hier nog eentjequote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef minilot het volgende:
Ben even inspiratie aan het opdoen, ik ga over een half uurtje van start met het verzinnen van weer een nieuw weekmenu..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 31-01-2011 12:39:55 ]Let me see you stripped down to the bone
Die moet je even uitleggen!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Maandag: Vegetarische chili op zijn italiaans
quote:
Aha! Ik weet niet of je in de buurt van een Jumbo zit, maar die hebben echt een flink assortiment aan gedroogde bonen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Een chili van aubergine, paprika, ui, chili, tomaat, courgette, sperziebonen, cannellini beans en borlotti-beans. Helaas heeft appie die laatste twee niet en weet ik niet waar ik ze wel kan vinden dus ik vervang die door kidneybonen en witte bonen.
De bouef is niet helemaal afgekomen: heb mn hand flink verbrand, en die zit nu in het verband.Listje gaat dus wat veranderen, want snijden is lastig...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef minilot het volgende:
Ben even inspiratie aan het opdoen, ik ga over een half uurtje van start met het verzinnen van weer een nieuw weekmenu..
[..]
Deze drie!
Hmmmm...wel een Dirk, Appie en C1000. Geen Jumbo. Maar wel een reformzaakquote:Op maandag 31 januari 2011 12:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Aha! Ik weet niet of je in de buurt van een Jumbo zit, maar die hebben echt een flink assortiment aan gedroogde bonen.
Ocharme, wat vervelend!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De bouef is niet helemaal afgekomen: heb mn hand flink verbrand, en die zit nu in het verband.Listje gaat dus wat veranderen, want snijden is lastig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |