elke stap van miij in die richting wil ze niet ,..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:45 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Pompe voltanken geven witte kerst geven olie zoeken zorg dat een warm geworden auto afgekoeld word
Als je m nou niet snapt..
maar, als ze er mee stopt is mijn fap materiaal wegquote:Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Dan moet je vragen waarom ze dat uberhaubt allemaal doet naar jou dan, en dat als ze toch niks wilt doen of ze daar dan aub mee wil ophouden.. je bent tenslotte een man..ja toch
maar whataaafuck deze chick zit dik boven gemiddeld!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Op internet staat zat fapmateriaal, fuck haar man kom op gewoon zeggen en anders move on
waarom niet joh:Pquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:23 schreef gogosweden het volgende:
ja, ik (een kerel) heb dus een vriendin (gewoon vriendin niet love ofzo)
haar pc zou ik laatst maken, maar een deel wat nieuw zo'n 90 euro kost is stuk,
ik heb zelf nog zo'n deel liggen wat ongeveer 1 jaag oud is, zal ik dit haar gratis geven of niet?
oftewel: vriendin cadeau geven van ong 60 euro, ja of nee?
nehoor nog helemaal geen spijt van gehad !quote:Op donderdag 30 december 2010 16:18 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Denk dat ie daar al spijt heeft van dat onderdeelAls het alleen om het rukmateriaal ging nou dan is dat duur materiaal geweest.. had ie beter op internet goed kunnen zoeken
Dit dus. Het is niet eens alsof zij of bekenden van haar erachter kunnen komen want ik gok dat behalve TS ze niemand in haar omgeving heeft die op Fok! zit.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef ErkendFokker het volgende:
eerst vraag je om onze hulp maar je beloont ons niet eens door foto's te geven. Beetje jammer dit.
die pic's staan nergens anders op internet, dus je weet maar nooit..quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dit dus. Het is niet eens alsof zij of bekenden van haar erachter kunnen komen want ik gok dat behalve TS ze niemand in haar omgeving heeft die op Fok! zit.
Dus TS; Doe niet zo flauw en post gewoon die pics, Fok! heeft jou al een dienst bewezen door je van advies te voorzien dan moet je nu ook wel wat teruggeven aan de community. Dat is wel zo eerlijk, voor wat hoort wat immers.
als het aan de fokkers ligt welquote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef Beach het volgende:
alsof die dan zomaar in Zweden terecht komen
het gezicht bedoel je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef ErkendFokker het volgende:
dan censor je ze toch. Op 4chan weten ze tenminste wel hoe het werkt
sure m8quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld. Je moet ons wel belonen
ik heb alleen maar foto's van haar gezicht, op die half naked na ..quote:
die half naakte willen we toch juistquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb alleen maar foto's van haar gezicht, op die half naked na ..
die krijgen jullie lekker nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:33 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
die half naakte willen we toch juist
hai klink ,quote:
Waarom schijt jij in je broek als je stress hebt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef gogosweden het volgende:
update:
ruzie met die trut
waarom: omdat ik bijna in mijn broek scheet van stress toen ze kwam praten met me
hoe voel ik me nu: kut
Dat doe ik ook altijd, hou je mondquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Waarom schijt jij in je broek als je stress hebt?
omdat maria (meisjuuh) = 100000% hot.. en omdat ik altijd al wat verlegen benquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, hou je mond
Maar waarom stress?
nee, is die serie goed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:50 schreef Freddeh het volgende:
Ken je de serie The Big Bang Theory? Daar doe je me een beetje aan denken
sure, ik zal eens proberen, i'll keep you updatedquote:Op zondag 9 januari 2011 15:48 schreef Baalhaar het volgende:
TS die chick is bloedgeil. Ze wil dus gewoon neuken en voor haar maakt het niet uit met wie.
Zoals iemand al had gepost je moet haar een beetje verleiden, glimlachen, dichtbij gaan staan, flirterige opmerkingen maken en dan gewoon op der bek nemen en neuken.
Oh, vergeet niet pics en filmpje te posten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef John_Q het volgende:
Meisjes willen veroverd worden.
Durf eens het initiatief te nemen en regel die chick.
Ze is 13 en dus waarschijnlijk naïef. Veel makkelijker wordt het niet.
ja, maar het is een beetje gemengtquote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef John_Q het volgende:
Meisjes willen veroverd worden.
Durf eens het initiatief te nemen en regel die chick.
Ze is 13 en dus waarschijnlijk naïef. Veel makkelijker wordt het niet.
Gemengd, party, maillot, zegt. Graag gedaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar het is een beetje gemengt
toen ze laatst alleen voor mij naar een lan pary kwam om ff te "praten" had ze een heel strak pakkie aan, en nogal kort rokje met mailljot ofzo onder. dat doet ze niet zomaar
maar ze zecht ook dat ze absoluut niet wil dat mensen gaan denken dat wij verkering ofzo hebben dus ja..
nouja kijk, ze wil duidelijk maken dat het niet meer dan vrienden zal worden denk ik. ik was laatst wat nerveus toen ik met haar praatte en gelijk werd gezecht dat ik dat maar niet moest doen omdat ze niet wou dat mensen zouden denken dat wij (bijna) verkering hadden ofzoiets..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gemengd, party, maillot, zegt. Graag gedaan.
Maarre, ze weet echt zéker hoe je het bedoelt en ze zegt dat het gewoon niks gaat worden?
Ze heeft geen vriendin waar je kunt informeren?
Uhm, niet verkeerd bedoelt, maar hoe kom jij in het algemeen over? Loop je er slonzig bij, onverzorgd haar e.d.? Want het zou kunnen zijn dat ze je wel ziet staan, maar op je uiterlijk verschijning afknapt?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nouja kijk, ze wil duidelijk maken dat het niet meer dan vrienden zal worden denk ik. ik was laatst wat nerveus toen ik met haar praatte en gelijk werd gezecht dat ik dat maar niet moest doen omdat ze niet wou dat mensen zouden denken dat wij (bijna) verkering hadden ofzoiets..
vriendinnen heeft ze wel maar of die willen niets kwijt of ik ken ze nouwelijks
kijk, ! zoiets had ik al verwacht.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uhm, niet verkeerd bedoelt, maar hoe kom jij in het algemeen over? Loop je er slonzig bij, onverzorgd haar e.d.? Want het zou kunnen zijn dat ze je wel ziet staan, maar op je uiterlijk verschijning afknapt?
Het lijkt er wel op alsof ze je wil, maar ze het lastig vindt dat haar vriendinnen dit niet zien zitten omdat je niet ''populair'' bent.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kijk, ! zoiets had ik al verwacht.
het komt er op neer dat TS nogal slonzig was, (joggingsbroek, lang haar, gwoon tshirtje jeweet wel)
MAAR dat maria dus zinds wij weer vrienden zijn er hard mee bezig is geweest dat te veranderen. Het duurde even voor haar om mij over te halen. maar het is haar gelukt. Ts heeft zijn haar geknipt. Ts gaat die slonzige broeken weggooien en mooie spijkerbroeken kopen. Ts heeft zijn zakhaar geschoren omdat ze dat zei.. en er staat nog veel meer in de planning.
dus. wat vind jij hier van? positief? negatief?
oja, er gaat ook een deel 2 komen als deze straks vol zit. maar ff zodat jullie het weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |