Ik zou net zo lang met die knop frotten tot de dop loskwamquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit gewoon niet zo'n zuig-gelegenheid
Het zoog wel![]()
Maar goed. Nu maar eens iets zoeken met een mega sterkte zuig () nap.
Daarmee kan ik die stop vast omhoog trekken ().
Dank voor het meedenkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Bad leeg, stop vast. Hm... volgens qltel is het mogelijk een vacuüm. Je kunt het volgende proberen: zet een emmer onder de sifon van je wasbak en draai deze los. Dan kan er lucht in de leidingen komen en heb je kans dat het vacuüm wordt opgeheven.
Dit helpt niet als er een mechanische oorzaak is, zegt hij er nog bij
maar als er een vacuum is dan zuigt hij je sifon toch sowieso leeg?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Bad leeg, stop vast. Hm... volgens qltel is het mogelijk een vacuüm. Je kunt het volgende proberen: zet een emmer onder de sifon van je wasbak en draai deze los. Dan kan er lucht in de leidingen komen en heb je kans dat het vacuüm wordt opgeheven.
En gooi dan die emmer niet leeg in de wasbak...ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Auwquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou net zo lang met die knop frotten tot de dop loskwam
Douche je ook 'in bad' zeg maar?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit gewoon niet zo'n zuig-gelegenheid
Het zoog wel![]()
Maar goed. Nu maar eens iets zoeken met een mega sterkte zuig () nap.
Daarmee kan ik die stop vast omhoog trekken ().
Geen idee, ik herhaal ook maar wat er gezegd wordt hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
maar als er een vacuum is dan zuigt hij je sifon toch sowieso leeg?
Die linker met dat blauwe ding aanquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Eindexamenklas, ra ra wie is oh-oh![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die linker met dat blauwe ding aan
Ja... da's het klote.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Douche je ook 'in bad' zeg maar?
haha, alles draait door van greys d'r handwerkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja... da's het klote.
Anders ging ik wel gewoon een tijdje niet in bad. De knop van mijn oven is ook dolgedraaid (wat dóe ik toch met die dingen) en die doet het ook al maanden niet. Dus ik gebruik nu gewoon de oven maar niet meer. Soms is de oplossing heel simpel
Maar dat gaat dus niet met het bad, want ik douche er ook in.
Nee amper, hij is volgens mij gewoon dolgedraaid ofzo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, voel je weerstand als je aan de knop draait? ()
Nou he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, alles draait door van greys d'r handwerk
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Nu moet ik wel opbiechten dat de stop ook wat moeizaam naar beneden ging en ik hem toen met een klap er in heb gemept, toen ik het bad vol liet lopenHet leek me een detail dat ik eigenlijk achterwege had willen laten om te melden
![]()
OMGquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee amper, hij is volgens mij gewoon dolgedraaid ofzo.
Nu moet ik wel opbiechten dat de stop ook wat moeizaam naar beneden ging en ik hem toen met een klap er in heb gemept, toen ik het bad vol liet lopenHet leek me een detail dat ik eigenlijk achterwege had willen laten om te melden
![]()
Probeer dan die draaiknop er af te krijgen, kun je er ff achter kijken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Je kent je eigen kracht niet joh. Je moet maar oppassen met knopjes jijquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja... da's het klote.
Anders ging ik wel gewoon een tijdje niet in bad. De knop van mijn oven is ook dolgedraaid (wat dóe ik toch met die dingen) en die doet het ook al maanden niet. Dus ik gebruik nu gewoon de oven maar niet meer. Soms is de oplossing heel simpel
Maar dat gaat dus niet met het bad, want ik douche er ook in.
Niet hard-daar-gaat-ie-vast-kapot-van-hard hoorquote:
en zeuren kon kleine knoppie daarna nooit meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet hard-daar-gaat-ie-vast-kapot-van-hard hoor
Maar gewoon een beetje hup, niet zeuren-achtig.
Dan drupt het daar ook niet meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt me dat je om dit op te lossen dus ongeveer even hard van onderen moet meppen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
en anders, hop, ubuntu in een envelopquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, ik kan wel es vragen of hier nog een windows te regelen valt
Ik moest idd maar gewoon overal vanaf blijven voortaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kent je eigen kracht niet joh. Je moet maar oppassen met knopjes jij
jammer!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, ik kan mn hanekamfoto's nergens vinden, die zullen bij mn ouders zijn denk ik
oe strenge moederquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Belana kijk, ik had m ook![]()
[ afbeelding ]
Ik gok dat ik dat dus juist nu niet meer mag...quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Greys is dolgedraaid!![]()
When all alse fails: de 29e mag je vast doesen bij Ing in de badkamerT.
Wat nou niet omhoog komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest idd maar gewoon overal vanaf blijven voortaan.
En voor de zekerheid ook bij mannen uit de buurt blijvenStraks vallen daar ook onderdelen vanaf.
Maar mn broertje is zo cute daarquote:
Ik zet je in bad en dan was ik je wel en spoel je weer af, jij houdt je handjes op de rugquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dat dus juist nu niet meer mag...
ik vind je wel schattigquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zet je in bad en dan was ik je wel en spoel je weer af, jij houdt je handjes op de rug
maar wie houdt de camera dan vast?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zet je in bad en dan was ik je wel en spoel je weer af, jij houdt je handjes op de rug
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, ik kan wel es vragen of hier nog een windows te regelen valt
Flora Helpt Fauna?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Net FHF hier
Maar ik kan sowieso ook gewoon graties legale Windows regelen hoor Tombo, hangt wel beetje af van welke je wil, maar geen probleem
Whehehe dank, ik gok dat we wel dinnetjes geweest waren als we bij elkaar op school hadden gezetenquote:
Ik was een laatbloeierquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe dank, ik gok dat we wel dinnetjes geweest waren als we bij elkaar op school hadden gezeten
Ik was daar ouder, ik deed pas eindexamen op mn 19e hoor ( VWO )quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:23 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik was een laatbloeierIk begon in mijn examenjaar HAVO toen ik 15 was
heej Greys, wat balen zeg van die stop. Ik ken het systeem, hebben wij ook. verre van ideaal sowieso
Is wel de veruit de goedkoopste oplossing, dat met je scherm had je hiervoor toch ook al? Als jij daar mee kan leven dan heb je met een 'nieuwe' HD je laptoppie weer op het oude niveau natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ga toch maar voor nieuwe HDD dan denk ik, dan kan ik nog even sparen voor een laptop
Ja, dus daar kan ik mee levenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is wel de veruit de goedkoopste oplossing, dat met je scherm had je hiervoor toch ook al? Als jij daar mee kan leven dan heb je met een 'nieuwe' HD je laptoppie weer op het oude niveau natuurlijk
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Heeft er iemand zo'n HD voor Tombo dan? Moet/kan ik die meenemen anders de 29e?
En hoe zet je zoiets er in?
Mij niet aan laten komen in elk geval![]()
Is vaak 3 schroefjes, zit bij de de 'gewone' laptops vaak gewoon een klepje aan de onderkant, dat schroef je los, HD zit dan met 1 schroefje nog vast, klik je daarna los, nieuwe erin, klepje er weer op. Ff Windows installeren en ready to goquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Heeft er iemand zo'n HD voor Tombo dan? Moet/kan ik die meenemen anders de 29e?
En hoe zet je zoiets er in?
Mij niet aan laten komen in elk geval![]()
Oeh, dat klinkt simpelquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is vaak 3 schroefjes, zit bij de de 'gewone' laptops vaak gewoon een klepje aan de onderkant, dat schroef je los, HD zit dan met 1 schroefje nog vast, klik je daarna los, nieuwe erin, klepje er weer op. Ff Windows installeren en ready to go
Dat is het ook, maar zoek dan vast op wat voor harde schijf je moet hebben (IDE / SATA), hoe groot je minimaal wil, óf je ook echt een klepje hebt aan de onderkant (staat vaak zo'n pictogrammetje van zo'n 'glaasje' op)quote:
Okee, en weg de simpelheidquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar zoek dan vast op wat voor harde schijf je moet hebben (IDE / SATA), hoe groot je minimaal wil, óf je ook echt een klepje hebt aan de onderkant (staat vaak zo'n pictogrammetje van zo'n 'glaasje' op)
Dan komt 't wel goedquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, en weg de simpelheid
Laptop ligt nu nog bij mn neef sowieso. Ga zo langs vriendin om een laptop van haar te lenen voor tijdelijk.
Er zit een soort klepje aan de onderkant waardoor je de HD eruit kan halen, dat heb ik mn neef gister zien doen
Dat gebeurt tijdens de installatie van Windowsquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Moet een nieuwe HD niet eerst geformatteerd worden?
Okee, ik kon me vaag iets herinneren van dat je dat eerst moet doen met een nieuwe HDquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dat gebeurt tijdens de installatie van Windows
Nou als dat geen vertrouwen inboezemtquote:Wij gaan eerst kijken of het flekken kuunen verwijderen. zo niet bestellinen wij een nieuw behuizig voor de toestel.
Jezusquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef senesta het volgende:
Zo voor diegene die mijn hoesjessoap volgen, een update![]()
De meneer heeft het volgende bedacht:
[..]
Nou als dat geen vertrouwen inboezemt![]()
Ik heb contact met HTC opgenomen inmiddels want volgens mij is je garantie ook weg als je een toestel helemaal open maakt?
OMG.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb contact met HTC opgenomen inmiddels want volgens mij is je garantie ook weg als je een toestel helemaal open maakt?
Als-ie echt helemaal gloednieuw is wel vaak ja, dan staat er nog geen filesystem op namelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee, ik kon me vaag iets herinneren van dat je dat eerst moet doen met een nieuwe HD
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ali niet willen nieuwe toetsel kopuh?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je je HTC naar het Oostblok gestuurd?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was ook de veronderstelling waarin die meneer van de waarborg was ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ali niet willen nieuwe toetsel kopuh?![]()
Maar de een of andere organisatie waar hij bij aangesloten was had toch gewoon gezegd dat je een nieuwe kreeg? Dan moet hij dat toch gewoon uitvoeren lijkt me?
Maar Ali zelf dus niet? Kan die waarborg club hem dan niet even haarfijn uitleggen dat als hij lid van hun clubje is hij vast akkoord is gegaan met dat hij zich neer hoort te leggen bij de 'uitspraak' van hun geschillencommissie?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was ook de veronderstelling waarin die meneer van de waarborg was ja.
Boom!quote:
RIP aan de naabestaandunquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
komt goedquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boom!
Ah, je was nog aan het editen.![]()
Ik heb nu zoveel plek in de garage.Helemaal goed!
![]()
(ook in FHF posten he?)
Je top is skeefquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:02 schreef Ynske het volgende:
Boom staat
[ afbeelding ]
kijk nouniet een paar ballen heeft ze meegegeven, een heleboel versiering
![]()
[ afbeelding ]
je meent tquote:
En dan is je piek straks ook skeefquote:
als ze die van mij wilt formatteer ik die natuurlijk eerst evenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Moet een nieuwe HD niet eerst geformatteerd worden?
k doe t zonder piekquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan is je piek straks ook skeef
ben t trekken verleerdquote:
he gets, dat lijkt me echt smerigquote:
Je moet buigen, niet trekken!quote:
Don't mess with tha top.quote:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:
ohja, dat is mooi, er permanent uitzien alsof je linksaf wiltquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Aha! 't Is een linksdragende boomquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, dat is mooi, er permanent uitzien alsof je linksaf wilt
als je er aan gaat buigen wel jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aha! 't Is een linksdragende boom
Mn ouders kregen m vandaag pas , zaterdag gepostquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
komt mijn vader net even aanzetten "ohja, er is nog een kerstkaart voor je binnengekomen een paar dagen geleden"
![]()
dankje oh-oh
haha, kale billenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn ouders kregen m vandaag pas , zaterdag gepost![]()
Billy is weer kaaaaaal![]()
![]()
Ici!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over zuigen gesproken, waar is Greys
Aaah, tu es laquote:
Nonquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaah, tu es la![]()
Gelukt met de salle de bain?
Kunstboom.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunstboom![]()
ff m'n worstenbroodjes naar binnenwerken en dan de zolder op.
Vanavond eerst naar de kerstmarkt hier int durp (waar m'n vader als kerstman rondloopt), en dan een zak oliebollen meenemen dan lekker boom versieren
Ik had niet echt in de gaten dat Airline afgelopen was (druk met andere dingen)... tot ik merkte dat er op de achtergrond wel heel veel walvis te zien was.quote:
Eckte Kunst ja.quote:
Eckte eckte met eckte naaldjes en eckte geurquote:
Oh echt? Hippe tante die oma van jouquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Van 4 worstenbroodjes raak je best vol![]()
Oma belde nog; ze had een nieuwe telefoon en een nieuwe laptop....en nu wil ze internet en bellen van Zieko![]()
Daar heb je spuitbussen voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eckte eckte met eckte naaldjes en eckte geur
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Van 4 worstenbroodjes raak je best vol![]()
Oma belde nog; ze had een nieuwe telefoon en een nieuwe laptop....en nu wil ze internet en bellen van Zieko![]()
Of geurkaarsjes.quote:
Voor de naaldjes?quote:
Best hip soms jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt? Hippe tante die oma van joudat worden geen kerst maar e-cards
De naaldjes blijven bij mij aan de boom in plaats van op de grond te vallen. Had je nu maar een Truus he?quote:
Eckte kerstkaarten zijn ook veel leuker dan digitale.quote:[..]
Best hip soms ja![]()
Maar het wordt wel een gewone kerstkaart heur, opa zou net onderweg naar de brievenbus toen oma erachter kwam dat ze de postzegels waren vergeten, dus ze komen een dagje later.
Ik ben weer helemaal op de hoogte
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |