Ik zou net zo lang met die knop frotten tot de dop loskwamquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit gewoon niet zo'n zuig-gelegenheid
Het zoog wel![]()
Maar goed. Nu maar eens iets zoeken met een mega sterkte zuig () nap.
Daarmee kan ik die stop vast omhoog trekken ().
Dank voor het meedenkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Bad leeg, stop vast. Hm... volgens qltel is het mogelijk een vacuüm. Je kunt het volgende proberen: zet een emmer onder de sifon van je wasbak en draai deze los. Dan kan er lucht in de leidingen komen en heb je kans dat het vacuüm wordt opgeheven.
Dit helpt niet als er een mechanische oorzaak is, zegt hij er nog bij
maar als er een vacuum is dan zuigt hij je sifon toch sowieso leeg?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Bad leeg, stop vast. Hm... volgens qltel is het mogelijk een vacuüm. Je kunt het volgende proberen: zet een emmer onder de sifon van je wasbak en draai deze los. Dan kan er lucht in de leidingen komen en heb je kans dat het vacuüm wordt opgeheven.
En gooi dan die emmer niet leeg in de wasbak...ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Auwquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou net zo lang met die knop frotten tot de dop loskwam
Douche je ook 'in bad' zeg maar?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit gewoon niet zo'n zuig-gelegenheid
Het zoog wel![]()
Maar goed. Nu maar eens iets zoeken met een mega sterkte zuig () nap.
Daarmee kan ik die stop vast omhoog trekken ().
Geen idee, ik herhaal ook maar wat er gezegd wordt hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
maar als er een vacuum is dan zuigt hij je sifon toch sowieso leeg?
Die linker met dat blauwe ding aanquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Eindexamenklas, ra ra wie is oh-oh![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die linker met dat blauwe ding aan
Ja... da's het klote.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Douche je ook 'in bad' zeg maar?
haha, alles draait door van greys d'r handwerkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja... da's het klote.
Anders ging ik wel gewoon een tijdje niet in bad. De knop van mijn oven is ook dolgedraaid (wat dóe ik toch met die dingen) en die doet het ook al maanden niet. Dus ik gebruik nu gewoon de oven maar niet meer. Soms is de oplossing heel simpel
Maar dat gaat dus niet met het bad, want ik douche er ook in.
Nee amper, hij is volgens mij gewoon dolgedraaid ofzo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, voel je weerstand als je aan de knop draait? ()
Nou he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, alles draait door van greys d'r handwerk
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Nu moet ik wel opbiechten dat de stop ook wat moeizaam naar beneden ging en ik hem toen met een klap er in heb gemept, toen ik het bad vol liet lopenHet leek me een detail dat ik eigenlijk achterwege had willen laten om te melden
![]()
OMGquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee amper, hij is volgens mij gewoon dolgedraaid ofzo.
Nu moet ik wel opbiechten dat de stop ook wat moeizaam naar beneden ging en ik hem toen met een klap er in heb gemept, toen ik het bad vol liet lopenHet leek me een detail dat ik eigenlijk achterwege had willen laten om te melden
![]()
Probeer dan die draaiknop er af te krijgen, kun je er ff achter kijken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Je kent je eigen kracht niet joh. Je moet maar oppassen met knopjes jijquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja... da's het klote.
Anders ging ik wel gewoon een tijdje niet in bad. De knop van mijn oven is ook dolgedraaid (wat dóe ik toch met die dingen) en die doet het ook al maanden niet. Dus ik gebruik nu gewoon de oven maar niet meer. Soms is de oplossing heel simpel
Maar dat gaat dus niet met het bad, want ik douche er ook in.
Niet hard-daar-gaat-ie-vast-kapot-van-hard hoorquote:
en zeuren kon kleine knoppie daarna nooit meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet hard-daar-gaat-ie-vast-kapot-van-hard hoor
Maar gewoon een beetje hup, niet zeuren-achtig.
Dan drupt het daar ook niet meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt me dat je om dit op te lossen dus ongeveer even hard van onderen moet meppen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
en anders, hop, ubuntu in een envelopquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, ik kan wel es vragen of hier nog een windows te regelen valt
Ik moest idd maar gewoon overal vanaf blijven voortaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kent je eigen kracht niet joh. Je moet maar oppassen met knopjes jij
jammer!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, ik kan mn hanekamfoto's nergens vinden, die zullen bij mn ouders zijn denk ik
oe strenge moederquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Belana kijk, ik had m ook![]()
[ afbeelding ]
Ik gok dat ik dat dus juist nu niet meer mag...quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Greys is dolgedraaid!![]()
When all alse fails: de 29e mag je vast doesen bij Ing in de badkamerT.
Wat nou niet omhoog komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest idd maar gewoon overal vanaf blijven voortaan.
En voor de zekerheid ook bij mannen uit de buurt blijvenStraks vallen daar ook onderdelen vanaf.
Maar mn broertje is zo cute daarquote:
Ik zet je in bad en dan was ik je wel en spoel je weer af, jij houdt je handjes op de rugquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dat dus juist nu niet meer mag...
ik vind je wel schattigquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zet je in bad en dan was ik je wel en spoel je weer af, jij houdt je handjes op de rug
maar wie houdt de camera dan vast?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zet je in bad en dan was ik je wel en spoel je weer af, jij houdt je handjes op de rug
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, ik kan wel es vragen of hier nog een windows te regelen valt
Flora Helpt Fauna?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Net FHF hier
Maar ik kan sowieso ook gewoon graties legale Windows regelen hoor Tombo, hangt wel beetje af van welke je wil, maar geen probleem
Whehehe dank, ik gok dat we wel dinnetjes geweest waren als we bij elkaar op school hadden gezetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |