Wanneer ben je klaar voor seks? Wanneer je er fysiek aan toe bent? Of speelt het mentale aspect ook nog mee? Ik vind het prima dat de wet minderjarigen een bepaalde mate van bescherming biedt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef YuckFou het volgende:
Waarom? WTF is jullie probleem ermee? Is het jaloezie? De hersenspoeling dat kinderen/jongeren/jongvolwassenen pas vanaf 21 klaar zijn voor sex en een relatie?
Leven jullie zelf celibatair? Nooit gerukt voor je 18e?
Zoals je zelf al zegt: daar heeft de wet een grens voor gesteld en die grens is 16.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:39 schreef Boldface het volgende:
Wanneer ben je klaar voor seks? Wanneer je er fysiek aan toe bent? Of speelt het mentale aspect ook nog mee? Ik vind het prima dat de wet minderjarigen een bepaalde mate van bescherming biedt.
Het punt is: als je niet ergens een grens stelt, wordt alles acceptabel. Wat als het meisje 16 was? Of 15? of 12? (sommige meisjes zijn zelfs nog jonger 'geslachtsrijp'...)
Niet zo smerig om iemand te castreren in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:58 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er meer mensen zijn die dit smerig vinden...
wat die dochter er van vindt is niet belangrijk?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:49 schreef Nemephis het volgende:
Pa +1
of het nu wettelijk gezien wel of niet correct is wat die 57 jarige viesterd deed, hij heeft het verdiend.
hij was met twee vrienden he die pa.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:51 schreef Misunderstood het volgende:
Ik vraag me af hoe zo iets gaat, die 57-jarige ging gewoon even liggen totdat papa klaar was met snijden?
Je bied toch weerstand to the fullest dan? Desnoods ren je weg ofzo
wat vind je dan van hugh heffner?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:49 schreef Nemephis het volgende:
Pa +1
of het nu wettelijk gezien wel of niet correct is wat die 57 jarige viesterd deed, hij heeft het verdiend.
ligt er ook aan hoe volwassen die meid is he.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef Klaudias het volgende:
Als een knappe vrouw op leeftijd het met een 17-jarige jongen zou doen, dan zegt iedereen: nicccce ....
Als een man van 50+ het met een 17-jarige meid doet, dan is het een pedofiel.
Ja? Nou? En dus ga jij zijn en haar leven maar even "voorspellen"? Omdat ie zoiets maar "moet" snappen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef geenhoor het volgende:
[..]
ligt er ook aan hoe volwassen die meid is he.
en daarnaast die 57 jarige moet zelf toch ook wel snappen dat hij dat meisje zoiets niet kan aandoen.
als die meid met 30 kids wil dan is hij 70.
ik keur de actie toch nergens goed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja? Nou? En dus ga jij zijn en haar leven maar even "voorspellen"? Omdat ie zoiets maar "moet" snappen?
Burgerlijk kankergezwel..
Stel nou stel nou stel nou stel nou stel nou. Stel nou dat jouw moeder een hoer is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef geenhoor het volgende:
[..]
ik keur de actie toch nergens goed.
maar stel nu dat die 57 jarige dat meisje puur voor de sex gebruikte en ze eigenlijk ongelukkig is maar bij hem blijft omdat ze verliefd is.
zou jij als vader dan niks doen?
ik heb het dan niet over casteren maar die gast ff flink in elkaar meppen zodat die weg blijft?
Als het oog om oog was geweest had die vader zijn oma gevraagd om die man te 'pakken'quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:15 schreef Halve_Maen het volgende:
Opsluiten die debiel. We leven niet meer in Middeleeuwen met oog om oog praktijken.
Dan gaat hij dood en kan ze van zijn erfenis die kinderen extra veel speelgoed kopen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef geenhoor het volgende:
[..]
en daarnaast die 57 jarige moet zelf toch ook wel snappen dat hij dat meisje zoiets niet kan aandoen.
Die castrerende vader wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:36 schreef waht het volgende:
Ik zeg niet dat je het moet verbieden.
dan is dat een wijze les voor haarquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef geenhoor het volgende:
[..]
ik keur de actie toch nergens goed.
maar stel nu dat die 57 jarige dat meisje puur voor de sex gebruikte en ze eigenlijk ongelukkig is maar bij hem blijft omdat ze verliefd is.
dramaqueen. maar het klopt dat we lynchen niet aan het publiek moeten overlaten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef Monidique het volgende:
Een relatie tussen iemand van 17 en 57 is niet de norm! Het hoort niet. Het is abnormaal. Weg ermee, verboden, geweld. Alles moet Een zijn!
tegen de tijd dat ze 30 is hadden ze hoogstwaarschijnlijk ook geen relatie meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef geenhoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf te kort doet of een vadercomplex heeft.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Dat ze andere voorkeuren heeft dan jij "normaal" acht?
Het is niet tegen de wet, niemand wordt er door benadeelt, dus geen probleem...
Ik denk dat het probleem meer tussen jouw/jullie oren zit.
Je bedoelt een neukertje. Kan me niet voorstellen dat het verder een diepgaande relatie is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Rolmodel! Als ik 57 ben wil ik ook een vriendin van 17.
Op basis van?quote:
Want?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:58 schreef GodsSon het volgende:
Ik mag toch hopen dat er meer mensen zijn die dit smerig vinden...
Het punt is dat een gelijkwaardige relatie of diepgaande relatie door de leeftijdsverschillen moeilijker is en het een stuk waarschijnlijker is dat die oude vent haar gebruikt als neukertje. Maar waarschijnlijk is ze zelf ook niet dom en vind ze dat prima.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Stel nou stel nou stel nou stel nou stel nou. Stel nou dat jouw moeder een hoer is.
Stel nou dat die 57-jarige gast gewoon een idioot van 20 was. Had je dan nog ergens over gemekkerd? Of had je je gelijk afgevraagd of ie haar niet mishandelde, bedreigde of bedroog?
Kennelijk is het leeftijdsverschil op zich al genoeg om allerlei valse vooronderstellingen te doen.
Ik zeg: je zult maar zo'n bemoeizuchtige geweldzieke vader hebben. Is dit de eerste keer dat die psychopaat zoiets uithaalt, of had ie al eerder losse handjes?
Dat is geen argument om het niet smerig te vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Want?
Die dochter koos er zelf voor.
Ik hoop dat die vader heel lang de bak in gaat. Barbaars gewoon...
Baas zonder ballenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die 57-jarige doet volgens de wet niks verkeerd, dus hij is baas.
Misschien niet, maar van de andere kant: deze actie lijkt mij ook voor dochterlief niet de beste reactie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:39 schreef waht het volgende:
Het zal jou ook niet onbewogen laten in het geval jouw tiener-dochter een 40 jaar oudere vriend krijgt.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Die ouwe lul maakt gewoon misbruik van dat naive meisje.
Wat anderen achter gesloten deuren doen interesseert mij geen hol als ze er beiden voor kiezen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is geen argument om het niet smerig te vinden.
Dan nog weet je wel of je het smerig of niet vindt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat anderen achter gesloten deuren doen interesseert mij geen hol als ze er beiden voor kiezen.
Waarom er mensen zijn die menen dat ze daar wel iets van moeten vinden ontgaat mij volledig.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:35 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als het oog om oog was geweest had die vader zijn oma gevraagd om die man te 'pakken'
EN DIE MEISJES HEBBEN OOK EEN VADER.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:40 schreef geenhoor het volgende:
[..]
wat vind je dan van hugh heffner?
die ouwe geit neukt ook als tussen de 18 en de 30
Dat weet ik eigenlijk niet, want ik ken beiden niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan nog weet je wel of je het smerig of niet vindt.
Diepgaande relaties zijn sowieso overrated.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bedoelt een neukertje. Kan me niet voorstellen dat het verder een diepgaande relatie is.
wat is er idd verkeerd om als neukertje gebruikt te worden?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het punt is dat een gelijkwaardige relatie of diepgaande relatie door de leeftijdsverschillen moeilijker is en het een stuk waarschijnlijker is dat die oude vent haar gebruikt als neukertje. Maar waarschijnlijk is ze zelf ook niet dom en vind ze dat prima.
Dat is alleen erg als zij het niet weet en stapel verliefd is bijv.quote:Op zondag 12 december 2010 12:17 schreef Re het volgende:
[..]
wat is er idd verkeerd om als neukertje gebruikt te worden?
En het is minder erg als ze door een 20 jarige als neukertje wordt gebruikt?quote:Op zondag 12 december 2010 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is alleen erg als zij het niet weet en stapel verliefd is bijv.
Nee, maar ik denk dat dat 'risico' groter is bij een veel oudere man. Ik kan me niet voorstellen dat hij bij haar is voor de leuke gesprekken namelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 13:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
En het is minder erg als ze door een 20 jarige als neukertje wordt gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |