misschien komt zuster enfermerel je wel verzorgenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter, pillen zat hier![]()
ben ik ook weer onder de mesnen in het ziekenhuis dat dan weer wel
ja dan is het toch juist tof om ergens naders een nwe start te maken en alles met een frisse blik aan te gaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, even geen gelul. De uitzendbureau's hier zeggen het allemaal: als het al aantrekt is dat pas in het voorjaar. En als ik inderdaad buschauffeur wil worden moet ik hier minstens 3 jaar wachten.
Oeh jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen wij op WoW een keer 15jarige jongetjes gaan pesten?Is leuk joh!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien komt zuster enfermerel je wel verzorgen
Ja en nee. Om eerlijk te zijn vind ik het doodeng.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan is het toch juist tof om ergens naders een nwe start te maken en alles met een frisse blik aan te gaan
Dat dacht ik al en zoals Eek altijd zegt "it never hurts to help"quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter, pillen zat hier![]()
ben ik ook weer onder de mesnen in het ziekenhuis dat dan weer wel
ik zei LIEFDEquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
je wordt betaald in hete sex en geile kusjes en dat vult de maag >?
I love it when a plan comes togetherquote:
Dan zet je je daar overheen en maak je dr wat vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja en nee. Om eerlijk te zijn vind ik het doodeng.
Is leuk hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, we gaan naar Londen cadeautjes kopen, dat zelfmoord plegen doen ze maar alleenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan zet je je daar overheen en maak je dr wat van
Oppergod, my ass
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan zet je je daar overheen en maak je dr wat van
Oppergod, my ass
Oooh, cool. Ik dacht, misschien kan ik wat tips gevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, we gaan naar Londen cadeautjes kopen, dat zelfmoord plegen doen ze maar alleen
ja kan wel eng zijn maar als je van te voren al gaat zit miesemauzen dan is het alleen maar nog kutter, de helft van het probleem is de instelling.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ja, datquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met knuffels en lieve brieffies en hartjes en handkusjes en knipoogjes en en en en![]()
Wij hebben er een keer eentje weggepest uit een dungeonquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, cool. Ik dacht, misschien kan ik wat tips geven
en meer pillenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dacht ik al en zoals Eek altijd zegt "it never hurts to help"
En dan krijg je aandacht en liefde en kun je er weer even tegenaanEr gaat niets boven een leeggepompte maag en zusters
dat hoort er ook bijquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hebben er een keer eentje weggepest uit een dungeonMaar die deed echt stom en toen gingen we em plagen en bleek ie 15 en ging ie huilend weg
![]()
Puffinsquote:
He psssssst dat is strafbaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, cool. Ik dacht, misschien kan ik wat tips geven
Och, wat lief van jequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef Stuart het volgende:
Wat doen jullie naar tegen RealZeus. Ik doe hem dit liedje kado
Pillenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
en meer pillen
[..]
dat hoort er ook bij
Well, diegene kan dan moeilijk aangifte gaan doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He psssssst dat is strafbaar
Ligt er aan hoe goed je tips zijn hequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Well, diegene kan dan moeilijk aangifte gaan doen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef Stuart het volgende:
ja en als het een keer niet kut dan is het klotenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef Stuart het volgende:
Oeh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we onder een warm dekentje op de bank gaan kroelen?
Ja, ik ben van alle markten thuis hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent echt de goedheid zelve
Liedjes cadeau geven en gratis zelfmoordtips
Ik moet ook eerst nog nadenken over tips eigenlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed je tips zijn he
quote:
Klotenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als het een keer niet kut dan is het kloten
Gierquote:
\Mag ik er ook bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we onder een warm dekentje op de bank gaan kroelen?
miss zwollequote:
En dan met een lekkere cappuccino of een grote mok thee?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Cool, veel plezier en doe je bestquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:34 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar douchen, daar liggen vast wel scheermesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |