abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89797140
quote:
Men whose masculinity is challenged become more inclined to support war or buy an SUV, a new study finds.

Their attitudes against gays change, too.

Cornell University researcher Robb Willer used a survey to sample undergraduates. Participants were randomly assigned feedback that indicated their responses were either masculine of feminine.

Ads by GoogleDagje Spa 90% goedkoper.Nu aanmelden & 50-90% korting op een Spa Dag in jouw stad!
www.GROUPON.nl/SpaRepair Your Aging Brain15 mins a day. 4 simple exercises whip your mind into shape.
www.PrimalForce.net"I Saved My Relationship"I Learned How In Just 20 Minutes And You Can Do It Too—Guaranteed
RelationshipSaver.orgThe women had no discernable reaction to either type of feedback in a follow-up survey.

But the guys' reactions were "strongly affected," Willer said today.

"I found that if you made men more insecure about their masculinity, they displayed more homophobic attitudes, tended to support the Iraq war more and would be more willing to purchase an SUV over another type of vehicle," said Willer said. "There were no increases [in desire] for other types of cars."

Those who had their masculinity threatened also said they felt more ashamed, guilty, upset and hostile than those whose masculinity was confirmed, he said.

Bron

Een interessant artikel, waar ik even een eigen draai aan wil geven. Het is algemeen bekend dat rechtsen in de kroeg bv gul zijn en rondjes halen zonder iets terug te verwachten. Linksen doen dat niet, of proberen zoveel mogelijk te profiteren en zo min mogelijk bij te dragen. Mijn theorie daarover is dat dat komt doordat ze onzeker zijn over hun mannelijkheid, en daarom zoveel mogelijk willen afpakken van de alfamannetjes (rechtsen) binnen de groep (zie daar de oorzaak van de sterkste schouders de zwaarste lasten retoriek). Het is feitelijk een vorm van penisnijd, m.i. Kortom: volgens mij zou de linksstemmende man rap uitsterven als er adequate penisvergrotingen mogelijk zouden zijn, en deze ook vergoed zouden worden. Het lijkt me verstandig om daar vol op in te zetten, want een penisvergroting is een heel stuk goedkoper dan het 52% tarief.

Een kleine zijstraat: zijn er wellicht vrouwelijke POLlers die kunnen bevestigen dat linkse mannen kleiner geschapen zijn? Ben reuze benieuwd. :)
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:50:07 #2
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89797221
Je had tenminste de moeite kunnen nemen er ook echt een logisch verhaal van te maken.
J. <3
pi_89797238
Volgens mij spreekt je artikel jouw standpunt tegen, of lees ik het verkeerd?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89797399
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
Volgens mij spreekt je artikel jouw standpunt tegen, of lees ik het verkeerd?
Nee, want het is dezelfde gedachtegang. :)
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_89797434
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:47 schreef Sachertorte het volgende:

[..]
Het is algemeen bekend dat rechtsen in de kroeg bv gul zijn en rondjes halen zonder iets terug te verwachten. Linksen doen dat niet, of proberen zoveel mogelijk te profiteren en zo min mogelijk bij te dragen.
:')

Misschien is dat algemeen bekend in jouw familie/vriendenkring omdat ze allemaal vrij vrouwelijk zijn. Bij mij doet zowel links als rechts daar niet moeilijk over hoor :D
Conscience do cost.
pi_89797452
Had je de Google Ads er niet even uit kunnen halen? :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:58:46 #7
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89797457
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Nee, want het is dezelfde gedachtegang. :)
Probeer het eens uit te leggen dan.
J. <3
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:59:06 #8
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89797464
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Had je de Google Ads er niet even uit kunnen halen? :')
Dat doet een echte alpha niet :')
J. <3
pi_89797468
Tevens slotje wegens van de pot gerukte redenering en nieuwe poging tot links-rechts bash.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')