Oh wat erg!quote:Op zondag 12 december 2010 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Stuurt met een t, m'n beste zel.. ik zou het wel iets beleefder opschrijven, ook al verdienen ze het niet.
Bedankt voor jullie snelle reactie. Maar ik ben het er niet mee eens. Ik zit nu met twee producten die ik niet wil, niet heb besteld, maar wel voor heb betaald. Ik vind niet dat ik moet opdraaien voor een fout die jullie hebben gemaakt en ik ontvang alsnog graag de juiste producten (en ik ben bereid om de twee verkeerde te retourneren - maar wel op jullie kosten, aangezien het niet mijn schuld is).quote:Op zondag 12 december 2010 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
iets in de trant van: beste medewerkers, bedankt... blablabla... gezien het feit dat ik nu met producten opgescheept zit die ik niet heb besteld, ga ik hier niet mee akkoord. graag ontvang ik alsnog de goede producten. ik ben bereid om de foute bestelling te.retourneren, maar wel op úw kosten aangezien het niet mijn schuld is. etc.:P
Nou ja, blijkbaar wel.quote:Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef Ayca het volgende:
Lijkt me niet dat ze moeilijk gaan doen om 6,50.
Wat jonge. Jullie drongen aan om het er niet bij te laten.quote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
jullie zijn beiden gewoon gierige hollanders
Ik weet niet eens wat dat betekent hahaha.quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef IHVK het volgende:
vousvoyeren heb je niet gedaan, maar maakt niet heel veel uit denk ik.
Geen idee ik heb wel ditquote:Op zondag 12 december 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
sinan, waar is het filmpje van balkenende die rrrespect zegt.
grapje, je hebt gewoon gelijkquote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat jonge. Jullie drongen aan om het er niet bij te laten.
En zijn reply, wiens kloon is dit nu eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Anders neem je het even serieus. Serieus, zijn al jullie Turken nu zo achterlijk?
quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
ik heb paar post van je gelezen maar je bent best hatelijk op turken.
ben je soms van grieks of dat landje naast turkije uhmm.. armenie ofso?
ik? probleem?quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Ayca het volgende:
En wie heet er nou TurkishBaklava.Dat is net zo iets als ChineseKantoneseKip heten.
Ook goed.quote:Daar de retourkosten meer kosten dan de producten zelf is onze suggestie om de producten te houden en u het bedrag van deze producten retour te storten.
Ik snap niet waarom.quote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij wilt niet. Zelfs niet als ik betaal. Okuz.
Ik ken d'r nog niet zo goedquote:Op maandag 13 december 2010 11:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen is een mogelijke soulmate. Wat laat jou twijfelen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |