Was ik van plan.. alleen kwam een kwartier later de postbode met guitar hero: warriors of rock.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:58 schreef Ayca het volgende:
You've got mail is op tv. Alweer. Ik ga kijken. Alweer.
Wat een taalquote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef Landysh het volgende:
Jonge, kom dan. Ik breek je.
Hebben jullie vandaag trouwens die docu van Louis Theroux over die Afro-Amerikaanse rappers gezien?
Weet je hoe hard een koud pakje boter is?quote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
Je slaat geen deuk in een pakje boter man.
Wik en Zel
Beide
Gemistquote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef Landysh het volgende:
Jonge, kom dan. Ik breek je.
Hebben jullie vandaag trouwens die docu van Louis Theroux over die Afro-Amerikaanse rappers gezien?
Negers die niet alleen rappen over verkrachtingen, moord, drugs, het pooier leven en etc., maar het ook daadwerkelijk uitvoeren.quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gemist
Vertel een paar schokkende feiten
Je vraagt erom, hèquote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
Je slaat geen deuk in een pakje boter man.
Wik en Zel
Beide
Ja.. Zegt zo'n enge gast 'Als je een pistool tegen het hoofd van een 'bitch' houdt, dan luistert ze opeens een stuk beter'.quote:
Mensenquote:Op zondag 12 december 2010 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja.. Zegt zo'n enge gast 'Als je een pistool tegen het hoofd van een 'bitch' houdt, dan luistert ze opeens een stuk beter'.![]()
En hij vertelde ook dat hij vrouwen had verkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |