Was ik van plan.. alleen kwam een kwartier later de postbode met guitar hero: warriors of rock.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:58 schreef Ayca het volgende:
You've got mail is op tv. Alweer. Ik ga kijken. Alweer.
Wat een taalquote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef Landysh het volgende:
Jonge, kom dan. Ik breek je.
Hebben jullie vandaag trouwens die docu van Louis Theroux over die Afro-Amerikaanse rappers gezien?
Weet je hoe hard een koud pakje boter is?quote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
Je slaat geen deuk in een pakje boter man.
Wik en Zel
Beide
Gemistquote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef Landysh het volgende:
Jonge, kom dan. Ik breek je.
Hebben jullie vandaag trouwens die docu van Louis Theroux over die Afro-Amerikaanse rappers gezien?
Negers die niet alleen rappen over verkrachtingen, moord, drugs, het pooier leven en etc., maar het ook daadwerkelijk uitvoeren.quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gemist
Vertel een paar schokkende feiten
Je vraagt erom, hèquote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
Je slaat geen deuk in een pakje boter man.
Wik en Zel
Beide
Ja.. Zegt zo'n enge gast 'Als je een pistool tegen het hoofd van een 'bitch' houdt, dan luistert ze opeens een stuk beter'.quote:
Mensenquote:Op zondag 12 december 2010 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja.. Zegt zo'n enge gast 'Als je een pistool tegen het hoofd van een 'bitch' houdt, dan luistert ze opeens een stuk beter'.![]()
En hij vertelde ook dat hij vrouwen had verkracht.
op een na beste meg ryan moviequote:Op zaterdag 11 december 2010 17:58 schreef Ayca het volgende:
You've got mail is op tv. Alweer. Ik ga kijken. Alweer.
wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:17 schreef Landysh het volgende:
Hoi.![]()
Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb deze week iets bestelt via usfoodz.nl, maar ze hebben bij twee producten de verkeerde smaken opgestuurd - die ik allebei vies vind. Bij elkaar kosten deze twee producten iets van 6.50,-. Ik heb ze gemaild en ze hebben mij 10% korting aangeboden op een volgende bestelling. Alleen ben ik het daar niet echt mee eens, ik vind dat ze mij de twee producten moeten nasturen (en als ze willen stuur ik de twee 'foute' producten terug - op hun kosten). Het is tenslotte hun fout. Zal ik het hierbij laten, of..? Het is best onbenullig allemaal, maar het gaat mij meer om het principe.
goeie!quote:
Ingebrekestelling opsturen en eisen dat ze alsnog de goede producten afleveren. Doen ze dan nog niks na een redelijke termijn, overeenkomst laten ontbinden bij de rechter. Vecht voor je recht tot het bittere eind.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:17 schreef Landysh het volgende:
Hoi.![]()
Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb deze week iets bestelt via usfoodz.nl, maar ze hebben bij twee producten de verkeerde smaken opgestuurd - die ik allebei vies vind. Bij elkaar kosten deze twee producten iets van 6.50,-. Ik heb ze gemaild en ze hebben mij 10% korting aangeboden op een volgende bestelling. Alleen ben ik het daar niet echt mee eens, ik vind dat ze mij de twee producten moeten nasturen (en als ze willen stuur ik de twee 'foute' producten terug - op hun kosten). Het is tenslotte hun fout. Zal ik het hierbij laten, of..? Het is best onbenullig allemaal, maar het gaat mij meer om het principe.
wtf dudequote:
jij bent 20 ofzo toch?quote:Op zondag 12 december 2010 01:02 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik ben in een nostalgie bui
[ afbeelding ]
HET nummer vd BEP waar het fout gingquote:
hoeveel januari?quote:
Dat 1000x liever dan het nieuwste album.quote:Op zondag 12 december 2010 01:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
HET nummer vd BEP waar het fout ging
Nieuwste album heb ik niet eens geluisterdquote:Op zondag 12 december 2010 01:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat 1000x liever dan het nieuwste album.
jij doet niet mee met die geintjes toch?quote:Op zondag 12 december 2010 01:14 schreef Hajko het volgende:
[..]
Totdat anon geen zin meer heeft in ddos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |