En ik zie haar hier nooit meer. Hoe moet ik haar leren kennenquote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol..
Praat met haar dan en leer haar kennen. Waarom Julis?
Dude, relax. Jij bent altijd de eerste en meestal de enige die erover valt.quote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef IHVK het volgende:
De voertaal in dit topiç is : Hollandaca
En met mij gaat het goed.
Je kunt op andere manieren - behalve dit forum - met haar converseren?quote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef Hajko het volgende:
[..]
En ik zie haar hier nooit meer. Hoe moet ik haar leren kennen
Maar ze lijkt me vrolijk doch rustig type. en muziek smaak is ook wel ok.
Ja dan moet ik haar msn fixen of via Last.fm berichtenquote:Op maandag 13 december 2010 12:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt op andere manieren - behalve dit forum - met haar converseren?
Hm.
Of gewoon terug naar hababam gaanquote:Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef zarGon het volgende:
Hm. Jouw manier van praten wekt zeer lichte irritaties op.
Praat eens normaal.
WAAR WACHT JE NOG OP DAN.quote:Op maandag 13 december 2010 13:05 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ja dan moet ik haar msn fixen of via Last.fm berichten
Landysh en Bilmi zijn engquote:Op maandag 13 december 2010 13:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAAR WACHT JE NOG OP DAN.
Ik vraag me wel af though, waarom geen Ayça, Landysh of Bilmi?
quote:Op maandag 13 december 2010 13:11 schreef Hajko het volgende:
[..]
Landysh en Bilmi zijn engIk ben bang voor ze
Ayça is al bezet
Ze zijn hartstikke strengquote:Op maandag 13 december 2010 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]. Wat is er eng aan ze?
En door wie is Ayça bezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 13:16 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ze zijn hartstikke streng
En Ayça is bezet door GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
.
quote:Op maandag 13 december 2010 13:16 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ze zijn hartstikke streng
En Ayça is bezet door GBBahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Macht der gewoonte.quote:Op maandag 13 december 2010 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude, relax. Jij bent altijd de eerste en meestal de enige die erover valt.
Relaks.
Wat jonge.quote:Op maandag 13 december 2010 13:11 schreef Hajko het volgende:
[..]
Landysh en Bilmi zijn engIk ben bang voor ze
Ayça is al bezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |