Dat wordt alleen maar erger als je minder vet hebt hoorquote:
Hoeveel ben jij al kwijt met wat voor startgewicht?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
Maar die 20 klinkt wel heel tof inderdaad. Dat wil ik ook wel
17,1 vanaf 96. (maar dat is met mijn gewicht van vandaag, dus na de griep.)quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij al kwijt met wat voor startgewicht?
Boeie. Je bent het kwijtquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
17,1 vanaf 96. (maar dat is met mijn gewicht van vandaag, dus na de griep.)
Zo kun je 't ook bekijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boeie. Je bent het kwijt
Je bent al 18% afgevallenIk maar 13%. Wat loop je nou moeilijk te doen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
17,1 vanaf 96. (maar dat is met mijn gewicht van vandaag, dus na de griep.)
Toch 11% mevrouwquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het knap!!
Ik blijf steken op ongeveer 10 kilo vanaf ongeveer 87 kilo (durfde me pas na een paar weken te wegen en toen woog ik 85 kilo.. maar was toen echt wel al wat kwijt, kan dus ook meer zijn geweest)
HIer precies zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het knap!!
Ik blijf steken op ongeveer 10 kilo vanaf ongeveer 87 kilo (durfde me pas na een paar weken te wegen en toen woog ik 85 kilo.. maar was toen echt wel al wat kwijt, kan dus ook meer zijn geweest)
Yeahquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sarabi het volgende:
20 is dat alleszo'n meisje als ik had al 30
nee heel goed gedaan Pheb je nu je weddenschap al gewonnen of dat nog niet?
Ow okequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahDie weddenschap heb ik op 13/9 al gewonnen
Hij gaat dinsdag ingelost worden geloof ik
Met mezelf jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow okedacht dat je er ook nog eentje had voor het eind van het jaar
11% van jezelf, zo, foetsie!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo zegt is dat eigenlijk best nog wel veel
Je moet nooit naar Rijst luisteren, toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met mezelf jaDaar moet ik nog 1.2 kg voor
En met Rijst. Die riep iets over 127.4 of zo. Dat ga ik niet meer halen denk ik
![]()
Dat bedoel ik hequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo zegt is dat eigenlijk best nog wel veel
Jouw woordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet nooit naar Rijst luisteren, toch?
Meten is weten zonder gokken of stressenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het knap!!
Wij hadden eerst helemaal geen weegschaalquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meten is weten zonder gokken of stressen
Digitale weegschaal, goeie aanschaf.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hadden eerst helemaal geen weegschaal
Ja, zeker handig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Digitale weegschaal, goeie aanschaf.
In dit geval was meten aan het begin absoluut een bron van veel stress geweest, dus ik ben blij dat ik dat toen niet gedaan hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Praat me er niet vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dit geval was meten aan het begin absoluut een bron van veel stress geweest, dus ik ben blij dat ik dat toen niet gedaan hebIk vind het helemaal niet erg om niet precies te weten hoeveel ik nu ben afgevallen. Dat het om en nabij de 10 kilo zit en een ruime confectiemaat is voor mij genoeg bewijs dat het de goede kant op is gegaan
![]()
Maar ja, dat waren de makkelijke kilo's.. nu de rest nog
Toch wel grappig om te zien dat mensen op hele andere manieren bezig zijn met gewicht verliezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dit geval was meten aan het begin absoluut een bron van veel stress geweest, dus ik ben blij dat ik dat toen niet gedaan heb![]()
![]()
Ik vind het helemaal niet erg om niet precies te weten hoeveel ik nu ben afgevallen. Dat het om en nabij de 10 kilo zit en een ruime confectiemaat is voor mij genoeg bewijs dat het de goede kant op is gegaan![]()
Maar ja, dat waren de makkelijke kilo's.. nu de rest nogOverigens gaat het voor mij nu ook alleen maar moeilijker worden hoor
Misschien dat vrouwen het wat moeilijker onder ogen zien? Die harde bevestiging van zo'n cijfer meer zien als falen van zichzelf dan mannen? Misschien kijken vrouwen meer naar het probleem, en denken mannen meer aan de oplossingquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te zien dat mensen op hele andere manieren bezig zijn met gewicht verliezenOverigens gaat het voor mij nu ook alleen maar moeilijker worden
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien dat vrouwen het wat moeilijker onder ogen zien? Die harde bevestiging van zo'n cijfer meer zien als falen van zichzelf dan mannen? Misschien kijken vrouwen meer naar het probleem, en denken mannen meer aan de oplossing
Ik was gewoon in denialquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien dat vrouwen het wat moeilijker onder ogen zien? Die harde bevestiging van zo'n cijfer meer zien als falen van zichzelf dan mannen? Misschien kijken vrouwen meer naar het probleem, en denken mannen meer aan de oplossing
Moet je wel weten wat je meet, anders is meten zwetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
K1 is sowieso een beetje jammerquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer van de K1 WGP finale. Gevecht was snel afgelopen.
Waarom kijk je er überhaupt naar? Ik snap de lol van die sport niet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer van de K1 WGP finale. Gevecht was snel afgelopen.
K1 is nog wel te doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom kijk je er überhaupt naar? Ik snap de lol van die sport niet?
Ik vond vroeger alleen boksen leuk, op de OS![]()
Heb je P wel de groeten gedaan van onsquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef LieLie het volgende:
![]()
De man die altijd wat te klagen heeft was er weer
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je P wel de groeten gedaan van ons
[..]
Echte cheddar? Dus niet die plakjes plastic? Niet bij mijn ah danquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
Tophat cheddar is ook bij de AH te verkrijgen
Wat goed dude! Ik zie dat ik 16 kilo kwijt ben sinds januari 2007. Denk dat ik deze maand nog 1 kilo daarbij eraf kan doen. Dan zit ik op 65 kilo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef Duderella het volgende:
Mogge!
Ik ben 15 kilo kwijt sinds 2007 en we gaan een nieuwe auto kopen en nu wil ik een Jaq!![]()
Nee, niet die smeltplakjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echte cheddar? Dus niet die plakjes plastic? Niet bij mijn ah dan
Tussendoor ook heel veel afgevallen toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, terwijl jullie allemaal zijn afgevallen sinds januari 2007 ben ik héél veel aangekomen
Hebben jullie zóveel poen, dat jullie een jag cannen affordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef Duderella het volgende:
Mogge!
Ik ben 15 kilo kwijt sinds 2007 en we gaan een nieuwe auto kopen en nu wil ik een Jaq!![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef Duderella het volgende:
Tussendoor ook heel veel afgevallen toch?
Yes mèn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hebben jullie zóveel poen, dat jullie een jag cannen afforden
Ah jammer joh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(34 kilo afgevallen, 30 kilo aangekomen)
Ik was al mijn verdriet aan het weg sporten en was álles wat ik maar kon vinden om een depressie aan te pakken aan het toepassen, zoals hardlopen. Combineer dat met geen hap door je keel kunnen krijgen en nergens zin in hebben (chocolade bonbons hebben hier maanden in de kast gestaan) et voila. Geweldig dieet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:14 schreef Duderella het volgende:
Ah jammer joh.Je was toen wel heel goed bezig met sporten ook en zo.
En gewoon wandelen of fietsen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al mijn verdriet aan het weg sporten en was álles wat ik maar kon vinden om een depressie aan te pakken aan het toepassen, zoals hardlopen. Combineer dat met geen hap door je keel kunnen krijgen en nergens zin in hebben (chocolade bonbons hebben hier maanden in de kast gestaan) et voila. Geweldig dieet.
Nadat ik weer normaal ging eten kwam ik zeker met een kilo per week aan. En nu eet ik gewoon weer ongezond, dus wat ik nu doe zou ik niet onder 'normaal' eten willen scharen.
Ik zou dolgraag weer willen gaan hardlopen overigens, dat beviel me uitstekend, maar ik raak elke keer weer na zo'n 2 maanden flink geblesseerd met pijn in mijn heup.
Owww, máááár een tweedehandsiequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yes mèn.![]()
Wel een tweedehansie hoor.
Ik snap het niet helemaal, maar het lijkt me erg ingewikkeldquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:21 schreef krakkemieke het volgende:
http://www.newscientist.c(...)created-in-lego.html
![]()
Maar Isa, dat komt doordat je honger had gekregen van het wandelen en weer alle energie die je verbruikt hebt erbij at.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:25 schreef Isabeau het volgende:
en van wandelen val ik niet af. Heb ooit flink getraind voor een wandel 3-daagse (40 km) en was echt niets afgevallen in al die maanden
Het is een 2000 jaar oude machine die ze gevonden hebben op de zeebodem. Door aan een hendel te draaien wijst hij de stand van planeten aan. Maar het is ook een 'gewone' kalender. En zo zijn er nog veel meer functies.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, maar het lijkt me erg ingewikkeld
En Krakje, ik heb echt een hekel aan fietsen en van wandelen val ik niet af. Heb ooit flink getraind voor een wandel 3-daagse (40 km) en was echt niets afgevallen in al die maanden
Ja verdriet is helaas een goede afslanker voor veel mensen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al mijn verdriet aan het weg sporten en was álles wat ik maar kon vinden om een depressie aan te pakken aan het toepassen, zoals hardlopen. Combineer dat met geen hap door je keel kunnen krijgen en nergens zin in hebben (chocolade bonbons hebben hier maanden in de kast gestaan) et voila. Geweldig dieet.
Nadat ik weer normaal ging eten kwam ik zeker met een kilo per week aan. En nu eet ik gewoon weer ongezond, dus wat ik nu doe zou ik niet onder 'normaal' eten willen scharen.
Ik zou dolgraag weer willen gaan hardlopen overigens, dat beviel me uitstekend, maar ik raak elke keer weer na zo'n 2 maanden flink geblesseerd met pijn in mijn heup.
Ja, dat begreep ik nog, maar die uitleg met de radartjes dat dit doet x dat en deelt door dat...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef krakkemieke het volgende:
Het is een 2000 jaar oude machine die ze gevonden hebben op de zeebodem. Door aan een hendel te draaien wijst hij de stand van planeten aan. Maar het is ook een 'gewone' kalender. En zo zijn er nog veel meer functies.
Ik heb juist een hekel aan hardlopen. Wandelen eigenlijk ook, maar in gezelschap gaat het nog. En fietsen vind ik leuk!
Ik wilde zo clichématig mogelijk in januari toch weer gaan afvallen en sporten, dus tzt ook weer hardlopen. Mocht ik weer geblesseerd raken dan kan ik vast wel weer bij mijn sportfysiotherapeut terecht (die heeft me ook erg goed geholpen toen ik knieklachten kreeg).quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:30 schreef Duderella het volgende:
Ja verdriet is helaas een goede afslanker voor veel mensen.
(Hoewel ik juist altijd aankom in verdrietige perioden.)
Jammer dat het hardlopen niet gaat. Zou een fysiotherapeut niets voor je kunnen doen?
Clichés geven niks toch! Goed voornemen! Doet Ross met je mee, of blijft hij lekker taarten bakken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde zo clichématig mogelijk in januari toch weer gaan afvallen en sporten, dus tzt ook weer hardlopen. Mocht ik weer geblesseerd raken dan kan ik vast wel weer bij mijn sportfysiotherapeut terecht (die heeft me ook erg goed geholpen toen ik knieklachten kreeg).
Oh neequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
zomaar.. Thijs vond hem net in het hok, lag op zijn slaapplekje maar werd niet wakker
Nu is Maria haar vriendje kwijt
![]()
Arme nijntjes..
Och!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
zomaar.. Thijs vond hem net in het hok, lag op zijn slaapplekje maar werd niet wakker
![]()
Arme nijntjes..
Och jeetje lieve sun, wat verdrietig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
![]()
Arme nijntjes..
Ross zal noodgedwongen mee moeten doen, want ik kook en ik doe de boodschappenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:37 schreef Duderella het volgende:
Clichés geven niks toch! Goed voornemen! Doet Ross met je mee, of blijft hij lekker taarten bakken?
Ach Sunny, wat verdrietigquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
![]()
Arme nijntjes..
Ja, ze waren zo lief samenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Och jeetje lieve sun, wat verdrietig.En wat sneu voor de andere nijn inderdaad.
Konijntjes horen idd eigenlijk niet alleen te zijn, zijn echte groepsdieren. Ik vraag me dan ook af hoe erg ze hem wel niet mist nu hij weg is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ze waren zo lief samenHasso likte haar altijd tussen haar oortjes
![]()
Even afwachten of Maria wel gewoon doorleeft nu. Ze oogt totaal niet ziek (Hasso gister ook niet) maar je weet het nooit bij die kleintjes..
Misschien over een tijdje kijken of we haar weer kunnen koppelen met een leuk asielkonijn zodat ze weer een vriendje heeft.. of misschien wel 2!
Maar vind het wel verdrietig
Ja daarom dat we eigenlijk zo snel mogelijk willen kijken of Goofy in Oldenzaal een ram heeft zitten waarmee we een koppeling kunnen proberen.. Had echt het idee dat Maria aan Hasso gehecht was. Dat had ik bij ons vorige koppel minder, die deden niet aan openlijke liefkozingenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Konijntjes horen idd eigenlijk niet alleen te zijn, zijn echte groepsdieren. Ik vraag me dan ook af hoe erg ze hem wel niet mist nu hij weg is.
Ik zou niet lang wachten sun. Waarom niet maandag al even langs de opvang?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ze waren zo lief samenHasso likte haar altijd tussen haar oortjes
![]()
Even afwachten of Maria wel gewoon doorleeft nu. Ze oogt totaal niet ziek (Hasso gister ook niet) maar je weet het nooit bij die kleintjes..
Misschien over een tijdje kijken of we haar weer kunnen koppelen met een leuk asielkonijn zodat ze weer een vriendje heeft.. of misschien wel 2!
Maar vind het wel verdrietig
Goofy ken ik welquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja daarom dat we eigenlijk zo snel mogelijk willen kijken of Goofy in Oldenzaal een ram heeft zitten waarmee we een koppeling kunnen proberen.. Had echt het idee dat Maria aan Hasso gehecht was. Dat had ik bij ons vorige koppel minder, die deden niet aan openlijke liefkozingen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goofy ken ik welVaak mag het ook even op proef en als het niet klikt kan je een andere potentiële partner proberen
Ja, die ironie was me niet geheel ontgaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:54 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Wat een verdrietig nieuws over het konijntje.
Waarom gaan die beesten ook nog eens zo rond kerst dood.
Stom genoeg een van de eerste dingen die door je hoofd schietenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:54 schreef golfer het volgende:
Waarom gaan die beesten ook nog eens zo rond kerst dood.
[..]
Da's nog steeds -4 kgquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(34 kilo afgevallen, 30 kilo aangekomen)
Niets aan te zien, en Maria huppelde ook gewoon rond als altijd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou niet lang wachten sun. Waarom niet maandag al even langs de opvang?
Hoe ziet Hasso eruit, niks gek te zien?
quote:
Don't. Visualize.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is het jullie opgevallen dat de kutsnee weg is en dat Dude dus weer kan rennen buiten?!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
![]()
Arme nijntjes..
Ik mis de sneeuwquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is het jullie opgevallen dat de kutsnee weg is en dat Dude dus weer kan rennen buiten?!
Hopelijk was Hasso gewoon 'op' en is hij na een goed leven bij jullie gewoon in dromenland gebleven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niets aan te zien, en Maria huppelde ook gewoon rond als altijd.
Dat idee heb ik wel (gelukkig maar, na de vorige traumatische ervaring)quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hopelijk was Hasso gewoon 'op' en is hij na een goed leven bij jullie gewoon in dromenland gebleven.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel (gelukkig maar, na de vorige traumatische ervaring)
Dit zijn ze toen ze nét een uurtje bij ons warenHasso is de zwarte..
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, LieLie, het gevalletje ligt bij de post en zal maandagavond verstuurd worden. Denk dus dat je hem pas eind volgende week hebtHetzelfde geld voor Sarabi
Enneh...die Allerhande was gewoon zwaarder dan zo'n DVD-boxEr moesten 5 postzegels op
Van Sinterklaas heb ik een keukenweegschaal gekregenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar kun je jezelf neit mee wegen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Van Sinterklaas heb ik een keukenweegschaal gekregenzo blij mee
Oh god ik ADOREER konijnen. Wat lief!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel (gelukkig maar, na de vorige traumatische ervaring)
Dit zijn ze toen ze nét een uurtje bij ons warenHasso is de zwarte..
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nu even de zinnen verzetten. We gaan naar de East End Ranch om even bij de Patrolemen te kijken die aan het oefenen zijn voor hun jubileum concert van zaterdag a.s.
Niet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar kun je jezelf neit mee wegen hoor
Ja, ik vind ze ook zo liefquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh god ik ADOREER konijnen. Wat lief!
Dat wel jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet?
Maar meten voor het eten wel
Lekker he, quotes vernachelenquote:
Awwwquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
![]()
Arme nijntjes..
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook zo liefGa Hasso ook wel een beetje missen, ook al was hij echt een buitenkonijn en viel hij niet op te pakken!
maar zo hoort het ook
Douche hielp nietquote:
Gelukkig dat je niet vielquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest gisteren uitwijken op mijn fiets en raakte zo'n rand met sneeuw/ijs/troep kon me maar net staande houden, doodeng
* krakkemieke smeert arnica op de blauwe plekkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Douche hielp nietEn het is maar spierpijn he. Alhoewel ik net zag dat ik ook een paar flinke blauwe plekken heb opgelopen die ik gisteren niet eens voelde
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:25 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke smeert arnica op de blauwe plekken
Uitzieken, kerstkaart ontwijkend gedrag vertonen en als ik zin heb kerstversiering ophangen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Ga je dit weekend nog iets doen, krakje?
Je excuus voor de kerstkaart is gewoon dat de post het toch niet doetquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:27 schreef krakkemieke het volgende:
Uitzieken, kerstkaart ontwijkend gedrag vertonen en als ik zin heb kerstversiering ophangen.
Ik moet eigenlijk in bed liggen, maar dat kan ik echt niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je excuus voor de kerstkaart is gewoon dat de post het toch niet doet
En kerstversiering ophangen is leukIk wilde vandaag eigenlijk nog een boom(pje) halen.
Sterkte met dat uitzieken, misschien gewoon maar binnen blijven.
Een E-type!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:31 schreef golfer het volgende:
Hey Dude, als je dan toch zo'n tweedehands patserauto gaat kopen (er zit trouwens natuurlijk bij ons in het dorp een Jaguar-garage) dan toch wel eentje van het oude type XJ ?
Ik ben heel bang om te vallen, want met mijn brakke artrose lijf ben ik ook niet zo lenig en vrij kwetsbaar.. tenminste zo voelt het als ik een misstap maak bijv.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind sneeuw veel enger dan voor mijn hernia. Maar ik ben ook nog niet zo lenig.......
Hahaha, 2 voor 12!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben heel bang om te vallen, want met mijn brakke artrose lijf ben ik ook niet zo lenig en vrij kwetsbaar.. tenminste zo voelt het als ik een misstap maak bijv.
Maar we hebben een lenig brein Krak
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net op nu.nl dat Iens de publiekslievelingen heeft bekend gemaakt met De Librije als nr. 1 gevolgd door Boreas in Heeze en Oud Sluis in Sluis. Ze kregen een raamstickerZouden ze die nou ook gebruiken?
Ik weet dat jullie bij Oud Sluis en de Librije hebben gegeten, maar kennen jullie die ander ook?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef golfer het volgende:
Ja, die hebben ze echt nodig om publiek naar binnen te trekken.
Dat is toch luchtig toetje van het jaar geworden?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Vast niet
Er was trouwens weer bokkepootjespudding in de winkel
Ja zo eentje vind ik erg mooi. Of een E-type natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:31 schreef golfer het volgende:
Hey Dude, als je dan toch zo'n tweedehands patserauto gaat kopen (er zit trouwens natuurlijk bij ons in het dorp een Jaguar-garage) dan toch wel eentje van het oude type XJ ?
Minstens een XK toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:31 schreef golfer het volgende:
Yupquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch luchtig toetje van het jaar geworden?
oeh, die zetten we ook nog even op de overtuigingslijst!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Een kind was stukken duurder geweest in onderhoud, Dude
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja zo eentje vind ik erg mooi. Of een E-type natuurlijk.![]()
Maar deze vinden we ook erg mooi. Die zagen we eens in Maastricht staan, een enorm luxe versie en toen heb ik daar gewoon bij staan huilen (echt waar).
[ afbeelding ]
En die kopen is op zich geen probleem, maar een Jag onderhouden loopt zo lekker in de papieren. Dus nu overwegen we het dan maar als 'hobby' te bombarderen, want dan mag het van onszelf. Spiegologisch.
Ik bedacht me dat ik nog een stukje tekst en een foto moet voorbereiden voor mijn expo op 26 febquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
Wrom zijn jullie nou ineens stil?
Ik was even mijn verzameling piepkleine borrelglaasjes aan het afwassen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
Wrom zijn jullie nou ineens stil?
Fotoquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was even mijn verzameling piepkleine borrelglaasjes aan het afwassen.
Van naam, maar nog niet daar gegeten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet dat jullie bij Oud Sluis en de Librije hebben gegeten, maar kennen jullie die ander ook?
Dan is zo'n oud type XJquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:45 schreef Duderella het volgende:
Dus nu overwegen we het dan maar als 'hobby' te bombarderen, want dan mag het van onszelf. Spiegologisch.
Ik heb geen apparaat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was even mijn verzameling piepkleine borrelglaasjes aan het afwassen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb geen apparaat.![]()
Maar het zijn 12 verschillende, de meeste maatje vingerhoed.
Trou normand, je weet.
Ik heb helemaal geen verstand van auto's maar het nieuwe model vond ik ook te geliktquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef golfer het volgende:
Dan is zo'n oud type XJhelemaal een mooie smoes, qua hobby en onderhoud.
Die nieuwe modellen zijn mij te strak en glad.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een kerstkado gekregen! Wijn van een vriendin!
Past tegenwoordig beter bij me, golfer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan is zo'n oud type XJhelemaal een mooie smoes, qua hobby en onderhoud.
Die nieuwe modellen zijn mij te strak en glad.
Meestal wel, aangezien ik alleen woon en dus altijd dingen overhou kan ik zo zorgen dat alles opgaat. En omdat ik niet elke dag boodschappen kan doen en wil op het laatste moment.Ik hou me er niet 100% aan, maar wel in grote lijnen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:07 schreef Duderella het volgende:
Lekker hoor rijst! Plan je altijd je maaltijden een week vooruit?
Nou dus 1. Dat krijg je als je voor 1 persoon kooktquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef Isabeau het volgende:
En hoeveel pompoenen ga je deze week inslaan?
Ze zijn wel lekker, ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn die zwarte bonen van je nou geslaagd Rijst? of kun je niet wachten tot je er vanaf bent?
Hier nog eentje die dat handig vindquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Meestal wel, aangezien ik alleen woon en dus altijd dingen overhou kan ik zo zorgen dat alles opgaat. En omdat ik niet elke dag boodschappen kan doen en wil op het laatste moment.Ik hou me er niet 100% aan, maar wel in grote lijnen.![]()
En omdat de markt er niet elke dag is
Inderdaad, erg handig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eentje die dat handig vind
Hoe kan dat nou? Je hebt met dit weer al rijdend geen raampje of deur open, dus dat klinkt meer als er uit geooid worden...quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:32 schreef Sarabi het volgende:
Hmm zag net op de snelweg een hond die uit een auto ontsnapte (?) gelukkig niet aangereden maar volgens mij is ie wel hard weggerend
Ook een ideequote:Op zaterdag 11 december 2010 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak weekmenu's van 4 dagen en de overige 3 dagen zijn ' last minute zin in!' dingen en gebruik van restanten zoals dat halve blik bonen en een halve paprikaOf gewoon een boterham met kaas en een eitje want geen zin in koken.
Ja, dat ging ook door mijn hoofd maar dat vond ik nog zieliger om te typenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je hebt met dit weer al rijdend geen raampje of deur open, dus dat klinkt meer als er uit geooid worden...
Hier ook vaak halve weeklijstjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak weekmenu's van 4 dagen en de overige 3 dagen zijn ' last minute zin in!' dingen en gebruik van restanten zoals dat halve blik bonen en een halve paprikaOf gewoon een boterham met kaas en een eitje want geen zin in koken.
Ik doe ook niet altijd strict per week een lijstje. Hangt ook van de week af. Soms hak ik 'm in tweeën, soms valt er een dag weg omdat ik ineens ergens anders eet e.d.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:33 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb voor de komende week eens even geinventariseerd wat er nu allemaal nog in mijn vriezer en voorraadkast ligt. Das nog best veel eigenlijkEn met drie dagen buiten de deur eten heb je ook weer neit zoveel nodig.
Als ik zometeen vakantie heb volgende week (na de 17e dus) dan ga ik eens mijn voorraadkast weer op orde brengen en mijn keuken uitmesten. Ik kom nu continue potjes kruiden tegen die ik dus al twee keer eerder gekocht heb
Ik weet uit m'n hoofd wat ik heb liggen en wat niet. Ook nog waar en hoeveelquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb voor de komende week eens even geinventariseerd wat er nu allemaal nog in mijn vriezer en voorraadkast ligt. Das nog best veel eigenlijkEn met drie dagen buiten de deur eten heb je ook weer neit zoveel nodig.
Als ik zometeen vakantie heb volgende week (na de 17e dus) dan ga ik eens mijn voorraadkast weer op orde brengen en mijn keuken uitmesten. Ik kom nu continue potjes kruiden tegen die ik dus al twee keer eerder gekocht heb
Huh?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
.. nieuwe banden gehaald (wel zomerbanden helaas, winter was niet meer voorradig) op de terugweg
Dat zat ik me ook net te bedenken jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh?
Eerst ben je een week geleden voor niets naar Amsterdam gereden omdat de winterbanden niet op voorraad waren, vervolgens ga je er een week later weer naartoe en laat je je alsnog afschepen met nieuwe zomerbanden
Zit een steekje bij je los Dude maar dat maakt je wel erg leuk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja zo eentje vind ik erg mooi. Of een E-type natuurlijk.![]()
Maar deze vinden we ook erg mooi. Die zagen we eens in Maastricht staan, een enorm luxe versie en toen heb ik daar gewoon bij staan huilen (echt waar).
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Heerlijk als toerist door de stad gewandeld. Lekkerbekje op de markt gegeten, gevolgd door een oliebol, parmaham en olijven met pimento gehaald bij de Italiaan op de markt, plus een halve haan voor vanavond als Memo niet meer aanbelt![]()
Nu ff lekker relaxen met Lady Gaga over de speakers.I
Maastricht en mijn huisje.
Leuk Tav!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, echt even staan genieten bij de repetities van onze vrienden van Lt. and the winedrunk patrolmen. Ze hebben echt een prachtige versie van Jolene in elkaar gezet, die moest ik even filmenHeb nu al zin in volgende week als het optreden is
![]()
Oh dat klinkt lekker, mooie harmonieën en goeie stem voor dat nummer heeft zequote:Op zaterdag 11 december 2010 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, echt even staan genieten bij de repetities van onze vrienden van Lt. and the winedrunk patrolmen. Ze hebben echt een prachtige versie van Jolene in elkaar gezet, die moest ik even filmenHeb nu al zin in volgende week als het optreden is
![]()
vorige week bleken de winterbanden verkeerde maat te zijn (fout gestickerd). toen werd er gekeken naar mijn maat en hadden ze niet op voorraad. misschien over 3 weken maar wilde niet wachten want mijn oude banden waren sowieso versleten en reed niet meer echt lekker veilig voor mijn gevoel. dus heb ik gekozen voor sowieso nieuwe zomerbanden want die heb ik anders toch in het voorjaar nodig. mochten er winterbanden zijn in mijn maat kan ik alsnog beslissen of ik die ook wil. (dus had ze sowieso toch allevier moeten vervangen)quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh?
Eerst ben je een week geleden voor niets naar Amsterdam gereden omdat de winterbanden niet op voorraad waren, vervolgens ga je er een week later weer naartoe en laat je je alsnog afschepen met nieuwe zomerbanden
halve haan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Heerlijk als toerist door de stad gewandeld. Lekkerbekje op de markt gegeten, gevolgd door een oliebol, parmaham en olijven met pimento gehaald bij de Italiaan op de markt, plus een halve haan voor vanavond als Memo niet meer aanbelt![]()
Nu ff lekker relaxen met Lady Gaga over de speakers.I
Maastricht en mijn huisje.
Je kan toch ook bij een garage in de buurt kijken voor nieuwe bandenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
vorige week bleken de winterbanden verkeerde maat te zijn (fout gestickerd). toen werd er gekeken naar mijn maat en hadden ze niet op voorraad. misschien over 3 weken maar wilde niet wachten want mijn oude banden waren sowieso versleten en reed niet meer echt lekker veilig voor mijn gevoel. dus heb ik gekozen voor sowieso nieuwe zomerbanden want die heb ik anders toch in het voorjaar nodig. mochten er winterbanden zijn in mijn maat kan ik alsnog beslissen of ik die ook wil. (dus had ze sowieso toch allevier moeten vervangen)
haha dat heb ik precies zo! Heb liever appelbeignets ipv oliebollen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halve haan?
oliebollen ruiken heerlijk maar als ik ze eenmaal eet vind ik het toch niet zoveel aan. beetje mwah. of met een kilo suiker erop vind ik het wel lekker
klopt maar deze jongen ken ik en vind ik wel zo aardig om bij hem te gaan (en het scheelt in kosten)quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan toch ook bij een garage in de buurt kijken voor nieuwe bandenJe bent niet verplicht ze bij hun af te nemen (veel te ver lijkt me) .
Dat vroeg ik de vorige keer ook al geloof ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Je kan toch ook bij een garage in de buurt kijken voor nieuwe bandenJe bent niet verplicht ze bij hun af te nemen (veel te ver lijkt me) .
Moet je al bijna kotsen van de vlinders in je buik?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:20 schreef Aure het volgende:
Haai![]()
Eindelijk klaar met werken en ben nu onderweg naar paps en mamspapa heeft mihoen gemaakt
En ik zie alles deze dagen door zo'n dichte roze wolk dat ik er bijna claustrofobisch van word.![]()
![]()
ja idd appelbeignets zijn veel lekkerder!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:24 schreef Aure het volgende:
[..]
haha dat heb ik precies zo! Heb liever appelbeignets ipv oliebollen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:58 schreef TAV74 het volgende:
![]()
jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Moet je al bijna kotsen van de vlinders in je buik?
jaquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:40 schreef Aure het volgende:
ja![]()
ik loop continu met een idiote lach op mn gezicht rond
iedereen vraagt telkens waarom ik zo lach steeds
Ik zat vanochtend te denken hoe het eigenlijk met die plekjes in je gezicht is ? Geen littekentjes of zo en ben je tevreden?quote:
liefquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Net ff cammen met Babi J. :
(hij heeft mijn donaldduck shirtje aan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou bedankt!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit een steekje bij je los Dude maar dat maakt je wel erg leuk.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt prachtig was het! Had tranen in mijn ogen
![]()
Oh en Dude: ik snap je wel geloof ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
kerstspulletjes gekocht, boom opgezet en onze pers was heel gezellig aan t meekijken steeds dus die heb ik ook versierd![]()
[ afbeelding ]
En zie hier, de rest van de kerstspulletjes![]()
Klikkerdeklik!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:40 schreef Aure het volgende:
ja![]()
ik loop continu met een idiote lach op mn gezicht rond
iedereen vraagt telkens waarom ik zo lach steeds
ja en jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:57 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
En het object van de verliefdheid weet ook dat je verliefd bent en is het wederzijds?
Dat wordt matten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:00 schreef Aure het volgende:
[..]
ja en jaéén probleempje, hij is ajacied en mn broers zijn diehard feyenoorders
dus die zitten nu de hele tijd flauwe grapjes te maken
ja he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:54 schreef krakkemieke het volgende:
Hihi DE, je zou denken dat het een speelgoedkat is, zo met dat pluizige en de strik!
ja echt he hahahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat wordt matten.![]()
Leuk Aure, dat je verliefd bent.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
kerstspulletjes gekocht, boom opgezet en onze pers was heel gezellig aan t meekijken steeds dus die heb ik ook versierd![]()
[ afbeelding ]
Klikkerdeklik!
Koppie ook hequote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Klikkerdeklik!
Aure and onbekende jongen, sitting in a tree....quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:20 schreef Aure het volgende:
Haai![]()
Eindelijk klaar met werken en ben nu onderweg naar paps en mamspapa heeft mihoen gemaakt
En ik zie alles deze dagen door zo'n dichte roze wolk dat ik er bijna claustrofobisch van word.![]()
![]()
LOL!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:20 schreef rijsttafel het volgende:
GO AURE, GO AURE![]()
GO JONGEN, GO JONGEN![]()
GO CUPIDO, GO CUPIDO![]()
Wel braaf je huiswerk blijven doen, hè?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein vraagt om herhaling van de vraag.
mvg de butler
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zat vanochtend te denken hoe het eigenlijk met die plekjes in je gezicht is ? Geen littekentjes of zo en ben je tevreden?
Leuk dat je eraan denkt! Plekje op de neus is mooi weg, er zit een mini sproetje in. De omliggende huid is nog wel wat rood.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:25 schreef DarkElf het volgende:
Ja goeie vraag B! ben ook wel benieuwd!
Misschien kun je aan de derma vragen of een vitamine C serum en/of 0.25% tretinoine kan helpen tegen het overgebleven pigment.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuk dat je eraan denkt! Plekje op de neus is mooi weg, er zit een mini sproetje in. De omliggende huid is nog wel wat rood.
Die op de kin ben ik minder tevreden over, die is erg mooi aan het genezen maar er zit dus nog wel moedervlek op die plek. En omdat het erg weinig is, ziet het eruit als een vieze vlek
Maar ik maak morgen een foto, nu is het te donker.
Nee, dat was niet de bedoeling, en ik ga absoluut terug. Maar dat is omdat ik meer moedervlekken heb die me hinderenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:30 schreef DarkElf het volgende:
oh dus toch nog een moedervlek ? Dat was niet de bedoeling neem ik aan, ga je ermee terug?
Wel fijn dat het mooi heeltzeker in je gezicht.
Ik ga bij de plastisch chirurg, en die zei op mijn expliciete verzoek dat gewoon vet genoeg was, dagcreme of vaseline...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien kun je aan de derma vragen of een vitamine C serum en/of 0.25% tretinoine kan helpen tegen het overgebleven pigment.
dat dan weer niet helaasquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook 5 kg afgevallen omdat je geen hap meer door je keel krijgt?
Dat viel me helemaal niet op Lein, toen je hier was. Ik zei die avond nog tegen Arty dat je zo'n gaaf en mooi sproetenkoppie hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuk dat je eraan denkt! Plekje op de neus is mooi weg, er zit een mini sproetje in. De omliggende huid is nog wel wat rood.
Die op de kin ben ik minder tevreden over, die is erg mooi aan het genezen maar er zit dus nog wel moedervlek op die plek. En omdat het erg weinig is, ziet het eruit als een vieze vlek
Maar ik maak morgen een foto, nu is het te donker.
Waarom? Je hebt een prachtig hoofd!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:36 schreef DarkElf het volgende:
Nou ben benieuwd naar de foto's ... misschien trekt een goeie ervaring van iemand mij over de streep om ook eens naar de pc te gaan om wat moedervlekjes weg te laten halen in mijn gezicht.
Heb jij moedervlekken in je gezichtquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:36 schreef DarkElf het volgende:
Nou ben benieuwd naar de foto's ... misschien trekt een goeie ervaring van iemand mij over de streep om ook eens naar de pc te gaan om wat moedervlekjes weg te laten halen in mijn gezicht.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt een prachtig hoofd!
hihi Krakquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen verder met ballen en pegels, ik moet nog bedenken hoe ik dat doe.
jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij moedervlekken in je gezicht
leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
DE, je hebt me geinspireerd, ik heb allemaal kerstslingers opgehangen.![]()
Morgen verder met ballen en pegels, ik moet nog bedenken hoe ik dat doe.
Ophangen! Touwtje erom!quote:
Precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij moedervlekken in je gezicht
Dit soort dingen vallen natuurlijk vooral jouzelf op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]nou tnx, maar er zitten toch echt 3 moedervlekken die mij irriteren en als ze groter worden, krijg je ook grotere littekentjes dus ze zullen toch echt eens eraf moeten.
Das funnyquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:48 schreef borisz het volgende:
Ik heb twee moedervlekjes in mijn gezicht op een plek waar mijn vader ze ook heeft
Jaja, geloof je het zelf? En die Jag dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:49 schreef Duderella het volgende:
Ik zit me trouwens net te bedenken dat mijn midlife crisis waarschijnlijk voorbij is.
Ik ben vanmidddag gaan joggen zonder lipstick op.
Rust, zen, dode hormonen.
Oh fuck.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jaja, geloof je het zelf? En die Jag dan?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:48 schreef borisz het volgende:
Ik heb twee moedervlekjes in mijn gezicht op een plek waar mijn vader ze ook heeft
yadayadayadaquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb net een heel gaaf kerstcadeau gekregen van Thijs
![]()
![]()
![]()
Die paarse laarzen waar ik al een paar weken steeds even naar ga kijken waren in de aanbieding en Thijs vond ze stiekem ook wel heel erg gaaf en ik moest ze van hem passen. Nou en nu heb ik die dus vast voor kerst!! Ze zitten heerlijk en ik vind ze echt zo onwijs gaaf!!! Passen perfect bij mijn glimmende hema rokje waar ook wat paars in zit, dus ik ben helemaal klaar voor kerst straks![]()
![]()
Nooit gedacht, maar begin echt een laarzenliefhebster te worden geloof ik..ik die daar een paar jaar terug dus echt 0,0 om gaf en heel lang zelfs geen hakken droeg..
Wat leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die paarse laarzen waar ik al een paar weken steeds even naar ga kijken waren in de aanbieding en Thijs vond ze stiekem ook wel heel erg gaaf en ik moest ze van hem passen. Nou en nu heb ik die dus vast voor kerst!! Ze zitten heerlijk en ik vind ze echt zo onwijs gaaf!!! Passen perfect bij mijn glimmende hema rokje waar ook wat paars in zit, dus ik ben helemaal klaar voor kerst straks![]()
![]()
Nooit gedacht, maar begin echt een laarzenliefhebster te worden geloof ik..ik die daar een paar jaar terug dus echt 0,0 om gaf en heel lang zelfs geen hakken droeg..
Hee TAV, ze is wel een langetermijnprojectje van jou hequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jajajaja..maar het is hier zo donkerquote:
Vergeet niet witbalans te calibrerenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jajajaja..maar het is hier zo donkeren op de foto die de schoenenwinkel op de site heeft zijn ze veel lichter en minder mooi dan in het eggie,.
Maar ik prust wel ff wat.
Steer heb je wel goed gelezen: ze zijn paars!! Niet zwart, niet grijs, neehee hartstikke paarsquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeet niet witbalans te calibreren
Ah joh, mijn schoenen waren ook anders. Veeel mooier!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jajajaja..maar het is hier zo donkeren op de foto die de schoenenwinkel op de site heeft zijn ze veel lichter en minder mooi dan in het eggie,.
Maar ik prust wel ff wat.
O hemel, dus het kan weder keren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:51 schreef DarkElf het volgende:
Ja klinkt als of je idd erdoorheen bent, eindelijk ontspannen sporten ipv druk bezig zijn met hoe je ouwe ik overkomt op t jongere andere geslacht, maar nog niet te blij worden nog hoor, t schijnt in fases te kunnen komen
Jij bent niet echt mijn beste vrindin vandaag hè?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja
tis niet over! je verlegt je crisis terrein!
Het vermomt zich. Als rallye-rijden ofzo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
O hemel, dus het kan weder keren?
Nou dát durf ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het vermomt zich. Als rallye-rijden ofzo.![]()
De volgende fase is ws een Harley.
wat hoezo? ik was heel enthousiast over je auto idee, en deed je nog een leuk idee aan de hand ook wetende wat je vroeger deed, echt heel attent en belangstellend eigenlijk dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij bent niet echt mijn beste vrindin vandaag hè?
Och je kan het altijd voor de kleding doen...... Zo'n strakke leren outfit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou dát durf ik te betwijfelen.
Met motorrijden heb ik niets. Nooit gehad. Die auto's zijn er altijd geweest.
Net als lipstick en Leuke Jongens.Ik denk dat mijn, voormalige, midlife crisis vooral reeds bestaande sluimerende liefhebberijen ontwaakte en nieuw leven inblies. Zij boorde echter geen nieuwe wellen in belangstelling aan.
Helemaal waar!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat hoezo? ik was heel enthousiast over je auto idee, en deed je nog een leuk idee aan de hand ook wetende wat je vroeger deed, echt heel attent en belangstellend eigenlijk dus
Veel plezier!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Memo SMSt me net dat ze op de kerstmarkt loopt met haar Lush vriendinnetjes. Ik denk dat ik haar even ga stalken. brb.
o... ok.... * bedenkelijk kijkt *quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat hoezo? ik was heel enthousiast over je auto idee, en deed je nog een leuk idee aan de hand ook wetende wat je vroeger deed, echt heel attent en belangstellend eigenlijk dus
Dat ben ik niet met je eens. Sowieso niet met het lipstick-deel, maar motor-vrouwen vind ik in zijn algemeenheid niet erg aantrekkelijk. Is een kwestie van smaak natuurlijk hè?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och je kan het altijd voor de kleding doen...... Zo'n strakke leren outfit.![]()
En een vrouw op een motor is per definitie aantrekkelijk, ook zonder lipstick.
OMG, was je toch bijna tot een spontane actie overgegaan zonder voorafgaande risicoanalysequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hoewel, eerst ff in Lush topic checken wie er allemaal zijn
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Memo SMSt me net dat ze op de kerstmarkt loopt met haar Lush vriendinnetjes. Ik denk dat ik haar even ga stalken. brb.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hoewel, eerst ff in Lush topic checken wie er allemaal zijn
Ik ken anders een heuse motorvrouw die in de playboy stond!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
o... ok.... * bedenkelijk kijkt *
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Sowieso niet met het lipstick-deel, maar motor-vrouwen vind ik in zijn algemeenheid niet erg aantrekkelijk. Is een kwestie van smaak natuurlijk hè?
Wij gaan even Indiaas eten halen!![]()
Paniek!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
OMG, was je toch bijna tot een spontane actie overgegaan zonder voorafgaande risicoanalyse
Cliffhanger!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie wachten maar mooi tot morgen op de foto's hoorKrijg het nu zo snel ff niet mooi en kleur echt. Morgen in daglicht nog maar een keer proberen.
geloof me maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
o... ok.... * bedenkelijk kijkt *
Oh lekker!!!!quote:Wij gaan even Indiaas eten halen!![]()
Over Playboy gesproken. Ik zag gisteren die zus van Katja Schuurman als playmate van het decembernummer. Dat kind heeft geen borsten alleen een paar tepels als een soort uitstekende antennes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken anders een heuse motorvrouw die in de playboy stond!
Jahquote:
Hoi!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, terug van een conferentie. Hele dag mee bezig geweest
CoyBoy laarsjes?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Jahvond ik ook wel heel lief
![]()
Oh en hij heeft voor zichzelf ook schoenen gekocht voor naar zijn werk: leuke zwarte lage laarsjesAlleen moet ik ze in het andere filiaal ophalen maandag
Goezoquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:37 schreef DarkElf het volgende:
nee hoor B dat zou ik ook niet zomaar doen, zijn al vaker moedervlekken weggehaald bij me omdat het dan moest.
Allebei mooi!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze heeft Thijs gekocht:
[ afbeelding ]
ik vind ze leuk
![]()
En dit is dus die laars maar je moet hem ff iets donkerder voorstellen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |