Dat wordt alleen maar erger als je minder vet hebt hoorquote:
Hoeveel ben jij al kwijt met wat voor startgewicht?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
Maar die 20 klinkt wel heel tof inderdaad. Dat wil ik ook wel
17,1 vanaf 96. (maar dat is met mijn gewicht van vandaag, dus na de griep.)quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij al kwijt met wat voor startgewicht?
Boeie. Je bent het kwijtquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
17,1 vanaf 96. (maar dat is met mijn gewicht van vandaag, dus na de griep.)
Zo kun je 't ook bekijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boeie. Je bent het kwijt
Je bent al 18% afgevallenIk maar 13%. Wat loop je nou moeilijk te doen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
17,1 vanaf 96. (maar dat is met mijn gewicht van vandaag, dus na de griep.)
Toch 11% mevrouwquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het knap!!
Ik blijf steken op ongeveer 10 kilo vanaf ongeveer 87 kilo (durfde me pas na een paar weken te wegen en toen woog ik 85 kilo.. maar was toen echt wel al wat kwijt, kan dus ook meer zijn geweest)
HIer precies zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het knap!!
Ik blijf steken op ongeveer 10 kilo vanaf ongeveer 87 kilo (durfde me pas na een paar weken te wegen en toen woog ik 85 kilo.. maar was toen echt wel al wat kwijt, kan dus ook meer zijn geweest)
Yeahquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sarabi het volgende:
20 is dat alleszo'n meisje als ik had al 30
nee heel goed gedaan Pheb je nu je weddenschap al gewonnen of dat nog niet?
Ow okequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahDie weddenschap heb ik op 13/9 al gewonnen
Hij gaat dinsdag ingelost worden geloof ik
Met mezelf jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow okedacht dat je er ook nog eentje had voor het eind van het jaar
11% van jezelf, zo, foetsie!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo zegt is dat eigenlijk best nog wel veel
Je moet nooit naar Rijst luisteren, toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met mezelf jaDaar moet ik nog 1.2 kg voor
En met Rijst. Die riep iets over 127.4 of zo. Dat ga ik niet meer halen denk ik
![]()
Dat bedoel ik hequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo zegt is dat eigenlijk best nog wel veel
Jouw woordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet nooit naar Rijst luisteren, toch?
Meten is weten zonder gokken of stressenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het knap!!
Wij hadden eerst helemaal geen weegschaalquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meten is weten zonder gokken of stressen
Digitale weegschaal, goeie aanschaf.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hadden eerst helemaal geen weegschaal
Ja, zeker handig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Digitale weegschaal, goeie aanschaf.
In dit geval was meten aan het begin absoluut een bron van veel stress geweest, dus ik ben blij dat ik dat toen niet gedaan hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Praat me er niet vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dit geval was meten aan het begin absoluut een bron van veel stress geweest, dus ik ben blij dat ik dat toen niet gedaan hebIk vind het helemaal niet erg om niet precies te weten hoeveel ik nu ben afgevallen. Dat het om en nabij de 10 kilo zit en een ruime confectiemaat is voor mij genoeg bewijs dat het de goede kant op is gegaan
![]()
Maar ja, dat waren de makkelijke kilo's.. nu de rest nog
Toch wel grappig om te zien dat mensen op hele andere manieren bezig zijn met gewicht verliezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dit geval was meten aan het begin absoluut een bron van veel stress geweest, dus ik ben blij dat ik dat toen niet gedaan heb![]()
![]()
Ik vind het helemaal niet erg om niet precies te weten hoeveel ik nu ben afgevallen. Dat het om en nabij de 10 kilo zit en een ruime confectiemaat is voor mij genoeg bewijs dat het de goede kant op is gegaan![]()
Maar ja, dat waren de makkelijke kilo's.. nu de rest nogOverigens gaat het voor mij nu ook alleen maar moeilijker worden hoor
Misschien dat vrouwen het wat moeilijker onder ogen zien? Die harde bevestiging van zo'n cijfer meer zien als falen van zichzelf dan mannen? Misschien kijken vrouwen meer naar het probleem, en denken mannen meer aan de oplossingquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te zien dat mensen op hele andere manieren bezig zijn met gewicht verliezenOverigens gaat het voor mij nu ook alleen maar moeilijker worden
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien dat vrouwen het wat moeilijker onder ogen zien? Die harde bevestiging van zo'n cijfer meer zien als falen van zichzelf dan mannen? Misschien kijken vrouwen meer naar het probleem, en denken mannen meer aan de oplossing
Ik was gewoon in denialquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien dat vrouwen het wat moeilijker onder ogen zien? Die harde bevestiging van zo'n cijfer meer zien als falen van zichzelf dan mannen? Misschien kijken vrouwen meer naar het probleem, en denken mannen meer aan de oplossing
Moet je wel weten wat je meet, anders is meten zwetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
K1 is sowieso een beetje jammerquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer van de K1 WGP finale. Gevecht was snel afgelopen.
Waarom kijk je er überhaupt naar? Ik snap de lol van die sport niet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer van de K1 WGP finale. Gevecht was snel afgelopen.
K1 is nog wel te doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom kijk je er überhaupt naar? Ik snap de lol van die sport niet?
Ik vond vroeger alleen boksen leuk, op de OS![]()
Heb je P wel de groeten gedaan van onsquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef LieLie het volgende:
![]()
De man die altijd wat te klagen heeft was er weer
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je P wel de groeten gedaan van ons
[..]
Echte cheddar? Dus niet die plakjes plastic? Niet bij mijn ah danquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
Tophat cheddar is ook bij de AH te verkrijgen
Wat goed dude! Ik zie dat ik 16 kilo kwijt ben sinds januari 2007. Denk dat ik deze maand nog 1 kilo daarbij eraf kan doen. Dan zit ik op 65 kilo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef Duderella het volgende:
Mogge!
Ik ben 15 kilo kwijt sinds 2007 en we gaan een nieuwe auto kopen en nu wil ik een Jaq!![]()
Nee, niet die smeltplakjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echte cheddar? Dus niet die plakjes plastic? Niet bij mijn ah dan
Tussendoor ook heel veel afgevallen toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, terwijl jullie allemaal zijn afgevallen sinds januari 2007 ben ik héél veel aangekomen
Hebben jullie zóveel poen, dat jullie een jag cannen affordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef Duderella het volgende:
Mogge!
Ik ben 15 kilo kwijt sinds 2007 en we gaan een nieuwe auto kopen en nu wil ik een Jaq!![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef Duderella het volgende:
Tussendoor ook heel veel afgevallen toch?
Yes mèn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hebben jullie zóveel poen, dat jullie een jag cannen afforden
Ah jammer joh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(34 kilo afgevallen, 30 kilo aangekomen)
Ik was al mijn verdriet aan het weg sporten en was álles wat ik maar kon vinden om een depressie aan te pakken aan het toepassen, zoals hardlopen. Combineer dat met geen hap door je keel kunnen krijgen en nergens zin in hebben (chocolade bonbons hebben hier maanden in de kast gestaan) et voila. Geweldig dieet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:14 schreef Duderella het volgende:
Ah jammer joh.Je was toen wel heel goed bezig met sporten ook en zo.
En gewoon wandelen of fietsen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al mijn verdriet aan het weg sporten en was álles wat ik maar kon vinden om een depressie aan te pakken aan het toepassen, zoals hardlopen. Combineer dat met geen hap door je keel kunnen krijgen en nergens zin in hebben (chocolade bonbons hebben hier maanden in de kast gestaan) et voila. Geweldig dieet.
Nadat ik weer normaal ging eten kwam ik zeker met een kilo per week aan. En nu eet ik gewoon weer ongezond, dus wat ik nu doe zou ik niet onder 'normaal' eten willen scharen.
Ik zou dolgraag weer willen gaan hardlopen overigens, dat beviel me uitstekend, maar ik raak elke keer weer na zo'n 2 maanden flink geblesseerd met pijn in mijn heup.
Owww, máááár een tweedehandsiequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yes mèn.![]()
Wel een tweedehansie hoor.
Ik snap het niet helemaal, maar het lijkt me erg ingewikkeldquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:21 schreef krakkemieke het volgende:
http://www.newscientist.c(...)created-in-lego.html
![]()
Maar Isa, dat komt doordat je honger had gekregen van het wandelen en weer alle energie die je verbruikt hebt erbij at.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:25 schreef Isabeau het volgende:
en van wandelen val ik niet af. Heb ooit flink getraind voor een wandel 3-daagse (40 km) en was echt niets afgevallen in al die maanden
Het is een 2000 jaar oude machine die ze gevonden hebben op de zeebodem. Door aan een hendel te draaien wijst hij de stand van planeten aan. Maar het is ook een 'gewone' kalender. En zo zijn er nog veel meer functies.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, maar het lijkt me erg ingewikkeld
En Krakje, ik heb echt een hekel aan fietsen en van wandelen val ik niet af. Heb ooit flink getraind voor een wandel 3-daagse (40 km) en was echt niets afgevallen in al die maanden
Ja verdriet is helaas een goede afslanker voor veel mensen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al mijn verdriet aan het weg sporten en was álles wat ik maar kon vinden om een depressie aan te pakken aan het toepassen, zoals hardlopen. Combineer dat met geen hap door je keel kunnen krijgen en nergens zin in hebben (chocolade bonbons hebben hier maanden in de kast gestaan) et voila. Geweldig dieet.
Nadat ik weer normaal ging eten kwam ik zeker met een kilo per week aan. En nu eet ik gewoon weer ongezond, dus wat ik nu doe zou ik niet onder 'normaal' eten willen scharen.
Ik zou dolgraag weer willen gaan hardlopen overigens, dat beviel me uitstekend, maar ik raak elke keer weer na zo'n 2 maanden flink geblesseerd met pijn in mijn heup.
Ja, dat begreep ik nog, maar die uitleg met de radartjes dat dit doet x dat en deelt door dat...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef krakkemieke het volgende:
Het is een 2000 jaar oude machine die ze gevonden hebben op de zeebodem. Door aan een hendel te draaien wijst hij de stand van planeten aan. Maar het is ook een 'gewone' kalender. En zo zijn er nog veel meer functies.
Ik heb juist een hekel aan hardlopen. Wandelen eigenlijk ook, maar in gezelschap gaat het nog. En fietsen vind ik leuk!
Ik wilde zo clichématig mogelijk in januari toch weer gaan afvallen en sporten, dus tzt ook weer hardlopen. Mocht ik weer geblesseerd raken dan kan ik vast wel weer bij mijn sportfysiotherapeut terecht (die heeft me ook erg goed geholpen toen ik knieklachten kreeg).quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:30 schreef Duderella het volgende:
Ja verdriet is helaas een goede afslanker voor veel mensen.
(Hoewel ik juist altijd aankom in verdrietige perioden.)
Jammer dat het hardlopen niet gaat. Zou een fysiotherapeut niets voor je kunnen doen?
Clichés geven niks toch! Goed voornemen! Doet Ross met je mee, of blijft hij lekker taarten bakken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde zo clichématig mogelijk in januari toch weer gaan afvallen en sporten, dus tzt ook weer hardlopen. Mocht ik weer geblesseerd raken dan kan ik vast wel weer bij mijn sportfysiotherapeut terecht (die heeft me ook erg goed geholpen toen ik knieklachten kreeg).
Oh neequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
zomaar.. Thijs vond hem net in het hok, lag op zijn slaapplekje maar werd niet wakker
Nu is Maria haar vriendje kwijt
![]()
Arme nijntjes..
Och!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
zomaar.. Thijs vond hem net in het hok, lag op zijn slaapplekje maar werd niet wakker
![]()
Arme nijntjes..
Och jeetje lieve sun, wat verdrietig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
![]()
Arme nijntjes..
Ross zal noodgedwongen mee moeten doen, want ik kook en ik doe de boodschappenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:37 schreef Duderella het volgende:
Clichés geven niks toch! Goed voornemen! Doet Ross met je mee, of blijft hij lekker taarten bakken?
Ach Sunny, wat verdrietigquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
![]()
Arme nijntjes..
Ja, ze waren zo lief samenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Och jeetje lieve sun, wat verdrietig.En wat sneu voor de andere nijn inderdaad.
Konijntjes horen idd eigenlijk niet alleen te zijn, zijn echte groepsdieren. Ik vraag me dan ook af hoe erg ze hem wel niet mist nu hij weg is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ze waren zo lief samenHasso likte haar altijd tussen haar oortjes
![]()
Even afwachten of Maria wel gewoon doorleeft nu. Ze oogt totaal niet ziek (Hasso gister ook niet) maar je weet het nooit bij die kleintjes..
Misschien over een tijdje kijken of we haar weer kunnen koppelen met een leuk asielkonijn zodat ze weer een vriendje heeft.. of misschien wel 2!
Maar vind het wel verdrietig
Ja daarom dat we eigenlijk zo snel mogelijk willen kijken of Goofy in Oldenzaal een ram heeft zitten waarmee we een koppeling kunnen proberen.. Had echt het idee dat Maria aan Hasso gehecht was. Dat had ik bij ons vorige koppel minder, die deden niet aan openlijke liefkozingenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Konijntjes horen idd eigenlijk niet alleen te zijn, zijn echte groepsdieren. Ik vraag me dan ook af hoe erg ze hem wel niet mist nu hij weg is.
Ik zou niet lang wachten sun. Waarom niet maandag al even langs de opvang?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ze waren zo lief samenHasso likte haar altijd tussen haar oortjes
![]()
Even afwachten of Maria wel gewoon doorleeft nu. Ze oogt totaal niet ziek (Hasso gister ook niet) maar je weet het nooit bij die kleintjes..
Misschien over een tijdje kijken of we haar weer kunnen koppelen met een leuk asielkonijn zodat ze weer een vriendje heeft.. of misschien wel 2!
Maar vind het wel verdrietig
Goofy ken ik welquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja daarom dat we eigenlijk zo snel mogelijk willen kijken of Goofy in Oldenzaal een ram heeft zitten waarmee we een koppeling kunnen proberen.. Had echt het idee dat Maria aan Hasso gehecht was. Dat had ik bij ons vorige koppel minder, die deden niet aan openlijke liefkozingen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goofy ken ik welVaak mag het ook even op proef en als het niet klikt kan je een andere potentiële partner proberen
Ja, die ironie was me niet geheel ontgaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:54 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Wat een verdrietig nieuws over het konijntje.
Waarom gaan die beesten ook nog eens zo rond kerst dood.
Stom genoeg een van de eerste dingen die door je hoofd schietenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:54 schreef golfer het volgende:
Waarom gaan die beesten ook nog eens zo rond kerst dood.
[..]
Da's nog steeds -4 kgquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(34 kilo afgevallen, 30 kilo aangekomen)
Niets aan te zien, en Maria huppelde ook gewoon rond als altijd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou niet lang wachten sun. Waarom niet maandag al even langs de opvang?
Hoe ziet Hasso eruit, niks gek te zien?
quote:
Don't. Visualize.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is het jullie opgevallen dat de kutsnee weg is en dat Dude dus weer kan rennen buiten?!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hasso is dood
![]()
Arme nijntjes..
Ik mis de sneeuwquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is het jullie opgevallen dat de kutsnee weg is en dat Dude dus weer kan rennen buiten?!
Hopelijk was Hasso gewoon 'op' en is hij na een goed leven bij jullie gewoon in dromenland gebleven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niets aan te zien, en Maria huppelde ook gewoon rond als altijd.
Dat idee heb ik wel (gelukkig maar, na de vorige traumatische ervaring)quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hopelijk was Hasso gewoon 'op' en is hij na een goed leven bij jullie gewoon in dromenland gebleven.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel (gelukkig maar, na de vorige traumatische ervaring)
Dit zijn ze toen ze nét een uurtje bij ons warenHasso is de zwarte..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |