Dat wordt alleen maar erger als je minder vet hebt hoorquote:
Hoeveel ben jij al kwijt met wat voor startgewicht?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
Maar die 20 klinkt wel heel tof inderdaad. Dat wil ik ook wel
17,1 vanaf 96. (maar dat is met mijn gewicht van vandaag, dus na de griep.)quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij al kwijt met wat voor startgewicht?
Boeie. Je bent het kwijtquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
17,1 vanaf 96. (maar dat is met mijn gewicht van vandaag, dus na de griep.)
Zo kun je 't ook bekijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boeie. Je bent het kwijt
Je bent al 18% afgevallenIk maar 13%. Wat loop je nou moeilijk te doen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
17,1 vanaf 96. (maar dat is met mijn gewicht van vandaag, dus na de griep.)
Toch 11% mevrouwquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het knap!!
Ik blijf steken op ongeveer 10 kilo vanaf ongeveer 87 kilo (durfde me pas na een paar weken te wegen en toen woog ik 85 kilo.. maar was toen echt wel al wat kwijt, kan dus ook meer zijn geweest)
HIer precies zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het knap!!
Ik blijf steken op ongeveer 10 kilo vanaf ongeveer 87 kilo (durfde me pas na een paar weken te wegen en toen woog ik 85 kilo.. maar was toen echt wel al wat kwijt, kan dus ook meer zijn geweest)
Yeahquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sarabi het volgende:
20 is dat alleszo'n meisje als ik had al 30
nee heel goed gedaan Pheb je nu je weddenschap al gewonnen of dat nog niet?
Ow okequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahDie weddenschap heb ik op 13/9 al gewonnen
Hij gaat dinsdag ingelost worden geloof ik
Met mezelf jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow okedacht dat je er ook nog eentje had voor het eind van het jaar
11% van jezelf, zo, foetsie!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo zegt is dat eigenlijk best nog wel veel
Je moet nooit naar Rijst luisteren, toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met mezelf jaDaar moet ik nog 1.2 kg voor
En met Rijst. Die riep iets over 127.4 of zo. Dat ga ik niet meer halen denk ik
![]()
Dat bedoel ik hequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo zegt is dat eigenlijk best nog wel veel
Jouw woordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet nooit naar Rijst luisteren, toch?
Meten is weten zonder gokken of stressenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het knap!!
Wij hadden eerst helemaal geen weegschaalquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meten is weten zonder gokken of stressen
Digitale weegschaal, goeie aanschaf.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hadden eerst helemaal geen weegschaal
Ja, zeker handig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Digitale weegschaal, goeie aanschaf.
In dit geval was meten aan het begin absoluut een bron van veel stress geweest, dus ik ben blij dat ik dat toen niet gedaan hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Praat me er niet vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dit geval was meten aan het begin absoluut een bron van veel stress geweest, dus ik ben blij dat ik dat toen niet gedaan hebIk vind het helemaal niet erg om niet precies te weten hoeveel ik nu ben afgevallen. Dat het om en nabij de 10 kilo zit en een ruime confectiemaat is voor mij genoeg bewijs dat het de goede kant op is gegaan
![]()
Maar ja, dat waren de makkelijke kilo's.. nu de rest nog
Toch wel grappig om te zien dat mensen op hele andere manieren bezig zijn met gewicht verliezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dit geval was meten aan het begin absoluut een bron van veel stress geweest, dus ik ben blij dat ik dat toen niet gedaan heb![]()
![]()
Ik vind het helemaal niet erg om niet precies te weten hoeveel ik nu ben afgevallen. Dat het om en nabij de 10 kilo zit en een ruime confectiemaat is voor mij genoeg bewijs dat het de goede kant op is gegaan![]()
Maar ja, dat waren de makkelijke kilo's.. nu de rest nogOverigens gaat het voor mij nu ook alleen maar moeilijker worden hoor
Misschien dat vrouwen het wat moeilijker onder ogen zien? Die harde bevestiging van zo'n cijfer meer zien als falen van zichzelf dan mannen? Misschien kijken vrouwen meer naar het probleem, en denken mannen meer aan de oplossingquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te zien dat mensen op hele andere manieren bezig zijn met gewicht verliezenOverigens gaat het voor mij nu ook alleen maar moeilijker worden
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien dat vrouwen het wat moeilijker onder ogen zien? Die harde bevestiging van zo'n cijfer meer zien als falen van zichzelf dan mannen? Misschien kijken vrouwen meer naar het probleem, en denken mannen meer aan de oplossing
Ik was gewoon in denialquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien dat vrouwen het wat moeilijker onder ogen zien? Die harde bevestiging van zo'n cijfer meer zien als falen van zichzelf dan mannen? Misschien kijken vrouwen meer naar het probleem, en denken mannen meer aan de oplossing
Moet je wel weten wat je meet, anders is meten zwetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
K1 is sowieso een beetje jammerquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer van de K1 WGP finale. Gevecht was snel afgelopen.
Waarom kijk je er überhaupt naar? Ik snap de lol van die sport niet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer van de K1 WGP finale. Gevecht was snel afgelopen.
K1 is nog wel te doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom kijk je er überhaupt naar? Ik snap de lol van die sport niet?
Ik vond vroeger alleen boksen leuk, op de OS![]()
Heb je P wel de groeten gedaan van onsquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef LieLie het volgende:
![]()
De man die altijd wat te klagen heeft was er weer
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je P wel de groeten gedaan van ons
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je P wel de groeten gedaan van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |