Bij de copyshops hier kun je gewoon op internet hoor?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef Crutch het volgende:
Naar een e-mailadres mailen die je via webmail kan openen. Doen ze bij een copyshop meestal niet moeilijk over.
Je kan altijd nog naar een internetcafe.
Oh, oke. Ik kom daar nooit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij de copyshops hier kun je gewoon op internet hoor?
Is dat in Alphen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef svefn het volgende:
O ja? Verklaar je nader.
Net overal geprobeerd te printen, kan in geen enkele winkel. Mn telefoon scannen () werkte ook niet, en de copyshops zijn dicht op zaterdag
wat een baasquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef svefn het volgende:
Gelukt dankzij piranhia die het ticket is komen brengen! Heeel erg bedankt!
PiRANiAquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef svefn het volgende:
Wat is het toch ook een heldquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef svefn het volgende:
Gelukt dankzij piranhia die het ticket is komen brengen! Heeel erg bedankt!![]()
Het gaat om een e-ticket voor de trein...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:39 schreef Farenji het volgende:
Je kan gewoon langs het loket van de vliegmaatschappij gaan op het vliegveld en vragen om een printout. Ik had hetzelfde als jij en ik kreeg gewoon een printje, zonder problemen. Was dan wel niet in NL maar het zal overal wel hetzelfde zijn.
Held van de dag!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef svefn het volgende:
Ga jij maar verder de internetheld uithangenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
Een ticket helemaal komen brengen naar iemand die je niet kentWat een ruggegraat heb je dan.
en Midwinterfair
Een stevigere dan als je het niet doet, kan het alleen maar toejuichen. Mensen die iets wat alleen maar positief te beoordelen valt, toch negatief beoordelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
Een ticket helemaal komen brengen naar iemand die je niet kentWat een ruggegraat heb je dan.
en Midwinterfair
Je had naar buiten moeten kijkenquote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef mafkees01 het volgende:
midwinterfairArcheon is hier 2min. lopen vandaan, kijk er vrijwel op uit en ik wist dit nieteens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |