Ja erg leuk, maar ik werk 4 dagen per week en ze kwamen er afgelopen vrijdag pas mee. Er zit trouwens wel een zeeman in de buurt dus misschien gaat dat nog lukken... Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ies heeft ook kerstdiner gehad en ze ging super netjes.
Haar opgestoken, (neppe) oorbelletjes, maillot, tulle jurkje, zwarte laarsjes en bontje![]()
't Zag er echt zo grappig uit!
Stiemie een extra setje shoppen? Gewoon iets simpels maar feestelijks.
Ze hebben nu hele leuke (vind ik) maillots bij de Zeeman.
Glitter maillot met sterren, daarop een zwart simpel rokje of jurkje.
Klinkt feestelijk genoeg jaquote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef Stiemie het volgende:
HuupIk heb dus gisteren een zwarte legging met zilver glitterrandje bij de Hema gekocht en zilveren pailletten-haarspeldjes om het wat op te vrolijken
![]()
En Esmee wil ik geen echt jurkje ofzo aandoen want dat vindt ze helemaal niks momenteel. Dus die doet haar kerst-jeans aan met een glitter-haarspeldje
oh das een goeiequote:Op zondag 19 december 2010 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
dames, geen kinderkleertjes,maar Wehkamp heeft 50
Dames, geen kinderkleertjes vooralsnog, maar Wehkamp heeft 50 % korting op de feestkleding! ook leuke positiejurken voor wehnag!
Slim, Miss! Staat 'r mooi ook, dat roze. Staat zacht zonder 'r flets te maken. Bij Lente hoef ik dat niet te proberen...quote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Leuk jasje
En dat setje voor Noortje vind ik ook erg leuk
Kijk, zo kun je dus een bodywarmer ook in de winter dragen:
[ afbeelding ]
Dat laatste komt weer goed!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef lily het volgende:
Leah wil haar mooie muts met bloem helaas niet opboehoe...en het staat net zo leuk
Ook de handschoenen flipt ze van en sinds kort trekt ze haar speldjes uit het haar (en dat laatste vind ik het ergste)
hihiquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef huuphuup het volgende:
maar sinds een maand of 2 komt mn kleine tuttepoppeke zelf met speldjes en strikjes aanzetten die ik dan in dr haartjes moet doenen ze staat pas weer op als ik roep ooooh wat ben je mooooooi!
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet vinden hoe ik de bestelnummers op de site kan invoeren zodat ik de plaatjes erbij kan zoeken... Het zijn 13 stuks, ik heb gelogenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
je moet echte eens rond zessen kijken Poppejans; is zeker een ochtend vroeg opstaan waard
en Orea; jeeeee; das pas veeeeeel! mag ik vragen wat je gescoord hebt?
ik was al heel blij met mijn score: zonder kortingscode oid:
4 vesten, 1 broek, 3 shirtjes, en 1 jurk voor bijna 50 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |