Ik weet veel leukere dingenquote:
Niet wat mij betreftquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik weet veel leukere dingen
Nee daar doel ik niet op, maar op allerlei dingen op internet, fora, voice groups, usegroups, p2p enz.quote:
Ja, zo een baby die de rockers die we bspraken al kon waarderenquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
En zonde leeftijd.. Je kunt wel 11 zijn...
Belachelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, zo een baby die de rockers die we bspraken al kon waarderenik lag in de wieg te rocken, rocking the cradle.
Wat een goedkope humor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:26 schreef fokthesystem het volgende:
PHP vanaf hier : POL SC [#1646] Effe doorzakken met een biertje
Precies jouw kopje theequote:
Wat zijn dit voor toespelingen?quote:
Ja dat hoort ook in de hele riedel van wat ik ben, wie ik ben, wanneer ik wat ben enzquote:
Dat heet: flauwe grappen op vrijdagavond/nachtquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor toespelingen?
Waar zijn de PVV PS kandidaten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:33 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gezellige Limburgse club vandaag
Emigreer zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:33 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gezellige Limburgse club vandaag
Ik heb 2 min gekeken naar powned en daar kwamhet in voor, maar dat waren toch de PS kandidaten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |